Dat helpt inderdaad. Net 3.84quote:
Top gear goed genoeg?quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad. Net 3.84
Ik had de eerste helft gemist, helemaal vergeten.quote:Op zondag 4 december 2005 22:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Top gear goed genoeg?
En straks, mrrrrrr Bugatti Veyron!.
Ik vond hem erg goed iddquote:Op maandag 5 december 2005 10:05 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik had de eerste helft gemist, helemaal vergeten.Dus die ga ik zometeen kijken.
Het gedeelte dat ik gezien heb was wel echt geweldig trouwens.![]()
Gaat echt zo de foute kant op met jou Hans.quote:Op maandag 5 december 2005 15:21 schreef errrrr het volgende:
Ah fok doet het weer...
Inf stomme fout gemaakt, scheikunde ookMaar verder allebij wel goed denk
Daarvan is een aardige lading uit mijn nieuwe klas.quote:Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Ponk het volgende:
Mail gehad van Marcel en daaruit blijkt dat er zowieso 5 mensen gevorderden snowboard les willen krijgen. Dus Hans, je mag er van uit gaan dat de gevorderdenlessen gewoon doorgaan.
Zoals het er nu naar uit ziet word het de tweede en derde dag les van mij, en de vierde dag zelfs les van mij en van boite. Dit vanwege het grote aantal beginners - daar zijn zowel ik asl boite de eerste dag wel even zoet mee.
Uhmm, 1 van de 2 kerstdagen lijtk me wel handig aangezien ik alle andere dagen in de kerstvakantie waarschijnlijk nog zal werken...quote:Op maandag 5 december 2005 15:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daarvan is een aardige lading uit mijn nieuwe klas.
Trouwens..wanneer wou je ongeveer waxen?
Ok, lijkt me prima.quote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef Ponk het volgende:
[..]
Uhmm, 1 van de 2 kerstdagen lijtk me wel handig aangezien ik alle andere dagen in de kerstvakantie waarschijnlijk nog zal werken...
Geen idee wie het allemaal zijn; ik herken ze allemaal niet meer aan de naam.
Je word oudquote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef Ponk het volgende:
[..]
Uhmm, 1 van de 2 kerstdagen lijtk me wel handig aangezien ik alle andere dagen in de kerstvakantie waarschijnlijk nog zal werken...
Geen idee wie het allemaal zijn; ik herken ze allemaal niet meer aan de naam.
Mooi. Binnenkort eens kijken of ik nog genoeg wax heb dan.quote:
Inderdaad.quote:
Ik heb hier ook nog een blok(je) hoor (nog nooit gebruikt), alleen weet ik niet of dat topkwaliteit is of niet.quote:Op maandag 5 december 2005 16:11 schreef Ponk het volgende:
[..]
Mooi. Binnenkort eens kijken of ik nog genoeg wax heb dan.
[..]
Inderdaad.
Ah mooiquote:Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Ponk het volgende:
Mail gehad van Marcel en daaruit blijkt dat er zowieso 5 mensen gevorderden snowboard les willen krijgen. Dus Hans, je mag er van uit gaan dat de gevorderdenlessen gewoon doorgaan.
Zoals het er nu naar uit ziet word het de tweede en derde dag les van mij, en de vierde dag zelfs les van mij en van boite. Dit vanwege het grote aantal beginners - daar zijn zowel ik asl boite de eerste dag wel even zoet mee.
Uhu, even weer inkomen ontkom je niet aan.quote:Op maandag 5 december 2005 16:19 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah mooi
Ook wel goed, kan ik de eerste dag zelf weer een beetje inkomen zegmaar... hopen dat het nog een beetje wil
De Sint kwam hier vanochtend nog even langs.quote:
gezellig.quote:Op maandag 5 december 2005 17:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
De Sint kwam hier vanochtend nog even langs.
Minder leuk en gezellig...quote:Op maandag 5 december 2005 18:05 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
gezellig.
Ik zag vanmiddag een sint en piet in een rode mini-auto voorbij
crossen.Zag er echt heel grappig uit.
Dat wordt een nieuwe pc kopen Hans..quote:Op maandag 5 december 2005 18:31 schreef errrrr het volgende:
Ik word dus echt ziek van mijn pc... viel weer opeens uit, snap er niks van... filesystem naar de klote, kan dus weer opnieuwe installeren... nu debian maar, installeerd tenminste wel snel, hopelijk ook goed...
Maar het lag dus niet aan windows, maar ik vind linux nu toch wel chill
Das leuk.quote:Op maandag 5 december 2005 18:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Net even piet gespeeld bij neefje en nichtje, ze waren aan het zingen, broertje op achterdeur kloppen, ik snel 2 zakken neergelegd bij voordeur en ook kloppen op het voorraam.
Moest nog rennen, die kinderen staan op scherp hey!.
Thx, en ik was niet uitquote:Op maandag 5 december 2005 15:39 schreef MrAli het volgende:
Beterschap Niels.
Weer eens teveel gezopen van het weekend?
Alle zorgen om niks.quote:Op maandag 5 december 2005 19:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Pieten is geweldig leuk. Had gisteren alleen geen tijd om nog even bij iemand langs te gaan... Dus mensen, ik heb een feestdag overgeslagen met als maloot langs jullie deuren gaan![]()
[..]
Thx, en ik was niet uit
Maar het gaat al een stuk beter hoor(geleerd enzow)
-edit: ik zit te twijfelen. Kan als ik wil bij paal 28 achter de bar aan de slag, maar straks soliciteren bij de Wijsneus / piste ofzo lijkt me toch ook wel erg gezellig... paal 28 is misschien tijdens wat normalere uren. Nouja, eerst maar even proefwerkweek maken & opdracht van rubin afronden. money money money![]()
Ghehehe, gefeliciteerdquote:Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Aanpak Slowchats in SES... inspraak hier!
We zijn de overwinnaars!
Tja, 112 delen, dat zegt sowieso wel wat over de vitaliteit lijkt me zoquote:Op maandag 5 december 2005 23:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ghehehe, gefeliciteerd
Maar zo is het wel... dat topic was om te peilen hoe zeer de slowchats nog leven... en dat hebben jullie overtuigend weten te brengen
Alleen jammer van de mooie auto's.quote:Op maandag 5 december 2005 21:20 schreef Renesite het volgende:
Maar dat je een toffe auto hebt gezien op internet en die eventjes plemt is imho een beetje zinloos, dat doe je maar in PTA oid.
Das logisch!quote:Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Aanpak Slowchats in SES... inspraak hier!
We zijn de overwinnaars!
Nou, er was van het voorjaar een Stagiairs-reeks, die in no-time aan de bijna 250 delen zat... maar dat was op gegeven moment dusdanige bagger dat de stekker er evengoed uit gingquote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Tja, 112 delen, dat zegt sowieso wel wat over de vitaliteit lijkt me zo.
Franse tekstverklaring ging bij mij echt ontiegelijk slecht, ik snapte er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:23 schreef il_mostro het volgende:
Zo net Frans tekstverklarings proefwerk gehad, geloof dat het wel redelijk ging. Heb wel heel erg veel op moeten zoeken, maar dat had ik wel beetje verwacht.
jumm, ik heb er 2 van sinterklaas gehad.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:30 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net even vier chocoladeletters gehaald bij de Hema. Ze waren in de aanbieding.
eentje is nu alleen al op.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
jumm, ik heb er 2 van sinterklaas gehad.![]()
Bij mij ging het ook erg hard, maar nu kan ik weer even vooruit.quote:
Het is zo verleidelijk om steeds een stukje te nemen. Chocolade is verslavend.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:06 schreef MrAli het volgende:
Ik nu ook trek krijgen in chocoladeletters...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is zo verleidelijk om steeds een stukje te nemen. Chocolade is verslavend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |