nee het is even werk - maar leuk werk dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 30 november 2005 20:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, mam wil haar strijkijzer nog niet kwijt, maar misschien iets voor de volgende keer, want zo moeilijk moet het toch niet zijn.
Maargoed, denk niet dat ik een groot verschil ga merken, als je hard wilt gaan rij je vrijwel toch alleen maar op de staalkant + klein stukje belag, dus of de wax dan nog zoveel uitmaakt.
Dang.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vanaf morgen rijdt er in Rotterdam een bus zonder chauffeur rond, computergestuurd dus.
[afbeelding]
Filmpje Best gaaf.
Oh, das nou kunstmatige intelligentie overigens.
Doe mij (voorlopig) maar een bus met chauffeur.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vanaf morgen rijdt er in Rotterdam een bus zonder chauffeur rond, computergestuurd dus.
[afbeelding]
Filmpje Best gaaf.
Oh, das nou kunstmatige intelligentie overigens.
idd. Kan je nog dingen aan vragen.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Doe mij (voorlopig) maar een bus met chauffeur.
Het moet wel een vrij slim systeem zijn, want anders zou ie óf voortdurend crashen als ie niet remt of juist voortdurend stilstaan omdat ie teveel remt.quote:
Ook dat.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:09 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
idd. Kan je nog dingen aan vragen.
Zeker wel, vorig jaar zijn er slechts 3 ofzo gefinisht maar dit jaar minstens de helft, als ik me niet sterk vergis.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar men is nog niet zover dat een computer even goed kan rijden als een mens. En ik vraag me af of dat binnen afzienbare tijd wel zal lukken. In de DARPA Grand Challange heeft ook nog nooit iemand de finish bereikt bij mijn weten.
Edit: Sorry, mijn informatie was ietwat veroudert, inmiddels is er wel een auto gefinished, 9 oktober jl., de makers hebben er 2 miljoen dollar mee verdient.
Toen ik het zei begon ik te twijfelen, in 2004, toen het voor het eerste georganiseerd werd is er niemand gefinished, maar in 2005 zijn er dus 4 auto's die de eindstreep hebben gehaald. Maar ik had dus al ge-edit.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zeker wel, vorig jaar zijn er slechts 3 ofzo gefinisht maar dit jaar minstens de helft, als ik me niet sterk vergis.
Moment, even opzoeken.
Inderdaad, nog niet echt de helft, maar het is in ieder geval een begin.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Toen ik het zei begon ik te twijfelen, in 2004, toen het voor het eerste georganiseerd werd is er niemand gefinished, maar in 2005 zijn er dus 4 auto's die de eindstreep hebben gehaald. Maar ik had dus al ge-edit.
http://tweakers.net/nieuws/39307
Aardige conversatie, beetje veel om helemaal te posten dus verder lezen kan op Fanatical Apathyquote:[The Grand Old Designer (GOD) is tinkering with his latest creation. Enter the Angel STAN, a close friend.]
STAN: Hey, I got your message. Wassup?
GOD: Oh, hi, Stan. Just finishing a thing…
STAN: Wow, is that Earth down there? It looks great!
GOD: Thanks.
STAN: Beasts and fishes and everything. You’ve really put a lot of work into that. And it shows.
GOD: Aw, it’s just this thing I’ve been doing, you know.
STAN: Well, it’s top-notch. So, what’s the four one one?
GOD: Just the crowning acheivement. They think, they talk, they’re all that and a bag of chips… Stan, behold…. Man.
[With a flourish, GOD displays his Creation.]
STAN: Okayyyy….
GOD: Pretty great, huh?
STAN: Yeah, super. [pause.] But -
GOD: What?
STAN: Well, I don’t know. You’re the omnipotent one, but…
GOD: Come on, what’s on your mind?
STAN: Well, it sort of looks like you copied some of the skeletal stuff from those “monkeys” down there.
GOD: Hey, if it ain’t broke… What’s your point?
Alle countdowns nog aan toequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:56 schreef MrAli het volgende:
2006 Nieuwjaar
Praag, 5V
Praag, 6V
2006 Voorjaar
Ik heb niets gejat, gewoon mijn eigen wintersportcountdownscript gepakt en de datum en tekst wat verandert, that's all, 2 minuten werk.quote:
volgende keer mag je ook eens iets minder serieus kijken als ik probeer een glimlachje op je mond te toveren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:24 schreef MrAli het volgende:
Over een touwtje gesprongen dat op 2.5 meter hoogte hing, met de minitrampoline!
2.55 ging net fout, helaas. Maar wel zonder salto, en met salto kan je nog hoger komen, maar helaas was daar de tijd niet meer voor, bij 2.3 was het opruimen, de volgende keer maar eens wat meer tijd aan besteden.
Diep van binnen glimlach ik altijd al als ik je zie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
volgende keer mag je ook eens iets minder serieus kijken als ik probeer een glimlachje op je mond te toveren.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
Diep van binnen glimlach ik altijd al als ik je zie.
Daarom probeerde ik je juist op te vrolijken.quote:Sorry, maar het moment was nogal ongelukkig gekozen, net de eerste keer gefaald op 2.55 meter. Maar uiteindelijk was het toch gelukt, toch?
Met voetballen net, was het andersomquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:31 schreef -Mzraki- het volgende:
3-1 verloren maar erg leuke wedstrijd.
Ik zal het eens doorlezen, na m'n werk, want daar moet ik nu heen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:39 schreef JDude het volgende:
Staat er inmiddels al een week... maar graag even jullie aandacht voor het volgende:
Aanpak Slowchats in SES... inspraak hier!
Alvast bedankt
Gereageerd,quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:39 schreef JDude het volgende:
Staat er inmiddels al een week... maar graag even jullie aandacht voor het volgende:
Aanpak Slowchats in SES... inspraak hier!
Alvast bedankt
Naja, ga ik ooit wel weer eens maken, tot die tijd werken al m'n sites niet meerquote:malherzero root # ping 82.151.40.222
PING 82.151.40.222 (82.151.40.222) 56(84) bytes of data.
From 192.168.2.11 icmp_seq=2 Destination Host Unreachable
From 192.168.2.11 icmp_seq=3 Destination Host Unreachable
From 192.168.2.11 icmp_seq=4 Destination Host Unreachable
Die had ik van Willem al gekregen ja.quote:Op zondag 4 december 2005 16:34 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.morpheme.co.uk/frenzy/
5.109.
4.453.
4.126, auw..
snik, ik kom niet onder de 5quote:Op zondag 4 december 2005 20:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Die had ik van Willem al gekregen ja.
4.093
quote:Op zondag 4 december 2005 20:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Die had ik van Willem al gekregen ja.
4.093
Dat helpt inderdaad. Net 3.84quote:
Top gear goed genoeg?quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad. Net 3.84
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |