Nu al in de wax?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Merkslet!
Ja, merkslet...
En boardje weer mooi in de wax gezet..
Ik had vanmiddag tijd om naar Den Helder te gaan. En hoezo een verse laag, wordt die wax anders weer superslecht ofzo, dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:56 schreef Ponk het volgende:
[..]
Nu al in de wax?
Ik neem aan dat je dan vlak voor vertek er weer een verse laag overheen haalt?
Oh je hebt hem in den helder laten waxen...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag tijd om naar Den Helder te gaan. En hoezo een verse laag, wordt die wax anders weer superslecht ofzo, dat valt toch wel mee?
Ja, mam wil haar strijkijzer nog niet kwijt, maar misschien iets voor de volgende keer, want zo moeilijk moet het toch niet zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:12 schreef Ponk het volgende:
[..]
Oh je hebt hem in den helder laten waxen...
Wel is het een feit dat het supersnelle na 2-3 weken van een waxlaag afraakt, maar met die wax die er nu op zit merk je dat niet heel erg denk ik.
nee het is even werk - maar leuk werk dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 30 november 2005 20:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, mam wil haar strijkijzer nog niet kwijt, maar misschien iets voor de volgende keer, want zo moeilijk moet het toch niet zijn.
Maargoed, denk niet dat ik een groot verschil ga merken, als je hard wilt gaan rij je vrijwel toch alleen maar op de staalkant + klein stukje belag, dus of de wax dan nog zoveel uitmaakt.
Dang.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vanaf morgen rijdt er in Rotterdam een bus zonder chauffeur rond, computergestuurd dus.
[afbeelding]
Filmpje Best gaaf.
Oh, das nou kunstmatige intelligentie overigens.
Doe mij (voorlopig) maar een bus met chauffeur.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vanaf morgen rijdt er in Rotterdam een bus zonder chauffeur rond, computergestuurd dus.
[afbeelding]
Filmpje Best gaaf.
Oh, das nou kunstmatige intelligentie overigens.
idd. Kan je nog dingen aan vragen.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Doe mij (voorlopig) maar een bus met chauffeur.
Het moet wel een vrij slim systeem zijn, want anders zou ie óf voortdurend crashen als ie niet remt of juist voortdurend stilstaan omdat ie teveel remt.quote:
Ook dat.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:09 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
idd. Kan je nog dingen aan vragen.
Zeker wel, vorig jaar zijn er slechts 3 ofzo gefinisht maar dit jaar minstens de helft, als ik me niet sterk vergis.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar men is nog niet zover dat een computer even goed kan rijden als een mens. En ik vraag me af of dat binnen afzienbare tijd wel zal lukken. In de DARPA Grand Challange heeft ook nog nooit iemand de finish bereikt bij mijn weten.
Edit: Sorry, mijn informatie was ietwat veroudert, inmiddels is er wel een auto gefinished, 9 oktober jl., de makers hebben er 2 miljoen dollar mee verdient.
Toen ik het zei begon ik te twijfelen, in 2004, toen het voor het eerste georganiseerd werd is er niemand gefinished, maar in 2005 zijn er dus 4 auto's die de eindstreep hebben gehaald. Maar ik had dus al ge-edit.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zeker wel, vorig jaar zijn er slechts 3 ofzo gefinisht maar dit jaar minstens de helft, als ik me niet sterk vergis.
Moment, even opzoeken.
Inderdaad, nog niet echt de helft, maar het is in ieder geval een begin.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Toen ik het zei begon ik te twijfelen, in 2004, toen het voor het eerste georganiseerd werd is er niemand gefinished, maar in 2005 zijn er dus 4 auto's die de eindstreep hebben gehaald. Maar ik had dus al ge-edit.
http://tweakers.net/nieuws/39307
Aardige conversatie, beetje veel om helemaal te posten dus verder lezen kan op Fanatical Apathyquote:[The Grand Old Designer (GOD) is tinkering with his latest creation. Enter the Angel STAN, a close friend.]
STAN: Hey, I got your message. Wassup?
GOD: Oh, hi, Stan. Just finishing a thing…
STAN: Wow, is that Earth down there? It looks great!
GOD: Thanks.
STAN: Beasts and fishes and everything. You’ve really put a lot of work into that. And it shows.
GOD: Aw, it’s just this thing I’ve been doing, you know.
STAN: Well, it’s top-notch. So, what’s the four one one?
GOD: Just the crowning acheivement. They think, they talk, they’re all that and a bag of chips… Stan, behold…. Man.
[With a flourish, GOD displays his Creation.]
STAN: Okayyyy….
GOD: Pretty great, huh?
STAN: Yeah, super. [pause.] But -
GOD: What?
STAN: Well, I don’t know. You’re the omnipotent one, but…
GOD: Come on, what’s on your mind?
STAN: Well, it sort of looks like you copied some of the skeletal stuff from those “monkeys” down there.
GOD: Hey, if it ain’t broke… What’s your point?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |