Henk Arendsen wilde ook wel met een kleine groep naar Parijsquote:Op woensdag 23 november 2005 13:19 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
HF denkt ook niet dat we heenkunnen met school
Maar hij wil eventueel WEL in de vakantie met ons naar Praag... (kost wel iets meer) En als het een kleine groep is kunnen we ook nog vliegen![]()
Is bij Erwin, moet je aan hem vragenquote:Op woensdag 23 november 2005 13:45 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Henk Arendsen wilde ook wel met een kleine groep naar ParijsKlinkt ook wel leuk!
Maar Niels, hoe zit dat met boerenkool eten.. Mag ik niet mee eten?
zin zin zinquote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef Ponk het volgende:
Na 4 dagen constante sneeuwval in de alpen is het nu eindelijk weer wat opgeklaard en wat doen ze, ze zetten de sneeuwkannonen aan! Zo lang het maar niet gaat regenen is dan iig de onderste laag sneeuw wel goed, het is iig wel eens veel en veel slechter geweest met de alpen in eind november.Oja en dit weekend schijnt het alweer te gaan sneeuwen.
In dat geval kom ik morgen vast wel even buurten.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh ik heb trouwens 32 broodjes en 36 hotdog worstjes, dus be prepared morgen, mentorklas.
Om half 8 op, oven aan voor broodjes, en pan op het vuur voor de worstjes, hmm.
Nee, je "socket" unloaden duurt eventjes 8)quote:Op donderdag 24 november 2005 17:26 schreef MrAli het volgende:
Allang gedaan natuurlijk, maar mysql draait gewoon...
/etc/init.d/mysql stop
- stopping mysqld
/etc/init.d/mysql start
- warning: "mysqld" has already been started
Dat is ook vaaag.
Ja idd, nu je het zegt.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:28 schreef NerdoNielso het volgende:
Moet toch is in m'n bios aanzetten dat hij zonder keyboard mag booten & uncleanshutdown-errors mag overslaan... Dan gaat ie vanzelf (na een uitgebreide check) weer up
Trouwens; vannacht zou er een piek in het stroomnet geweest zijn en vandaag is de stroom een minuutje van het eiland af geweest.... Was tijdens mentoruur.
Wat noem je eventjes?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee, je "socket" unloaden duurt eventjes 8)
Hier werkt het dus niet, grr, klopt niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:38 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zelf kan na een paar seconden mysql weer starten...
2 uur, 31 minuten.quote:[..]
Ja, klopt. Was ik juist net toevallig mijn Duits brief aan het typen.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:28 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens; vannacht zou er een piek in het stroomnet geweest zijn en vandaag is de stroom een minuutje van het eiland af geweest.... Was tijdens mentoruur.
en ook nog betaald krijgen? chillquote:Op donderdag 24 november 2005 19:51 schreef DearPrudence het volgende:
Al uitgewerkt trouwens.
Geeneen gast, was helemaal dood in de Koog. Maar wel gezellig gekaart met de Griekse keukenhulp jongen.
Dat is wel relaxed idd, maar na meer dan 1 keer zou ik het echt spuugzat zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:51 schreef DearPrudence het volgende:
Al uitgewerkt trouwens.
Geeneen gast, was helemaal dood in de Koog. Maar wel gezellig gekaart met de Griekse keukenhulp jongen.
no problemo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef Renesite het volgende:
Om de topiclist van SES wat overzichtelijker te houden plaatsen we bij de (eerste lichting, wat zéker slowchat is) een [SC] aan het begin van het topic.
Bij de nieuwe topics zou het makkelijker zijn als dat dan ook gebeurt![]()
Okay![]()
(Pas na 112 delen)
Leraren doen het niet eens, hondenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:26 schreef NerdoNielso het volgende:
Esme, Esme, je hebt je gelijke gevonden
Renesite is ook "met een streepje op de E"
Ach gossie tochquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leraren doen het niet eens, honden![]()
![]()
René hequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:36 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ach gossie toch
Op welke e moet trouwens een streepje![]()
Hey, ik ken nog een Renéquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
René he![]()
That my namoooo ia deooo
Die René personen die IK kenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:44 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hey, ik ken nog een René
da's trouwens geen compliment![]()
![]()
Maarja, jij bent vast wel en goede gozer![]()
zonder j aub.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:04 schreef NerdoNielso het volgende:
Wat jij wil Esméééj
Geen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:45 schreef DearPrudence het volgende:
[[url=http://img428.imageshack.us/img428/8956/bass9ah.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img428.imageshack.us/img428/1605/bass26cj.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img428.imageshack.us/img428/3376/bass38qx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Jullie mening? Welke is der beste?
Oeh, geld verdienenquote:Hello,
Myfriendgive me your e-mail address. I thinkyou are from Nederland, soyou can helpme.
I am a programmer from Russia, I havesome clientsfrom Nederland that ready topay me sending
money by Bank transfer to aNederlandbank account, they dont haveWestern Union office near their place,
but I canreceive onlyWestern Union transfers here in Russia. So - I needto findsomebody who canreceive this
Bank transfer and re-send money to me bysending WesternUnion transfer.
If you help me -you will get 10%from transferred money (10% from 4000 EUR = 400 EUR to you
fromone transfer). If youare ready to help,please e-mail me to *******@AOL.COM.
Thank you for yourattention.
Contact e-mail: ******@AOL.COM
leukquote:
oeps, foutjequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:51 schreef il_mostro het volgende:
[..]
leuk![]()
(maar waarom haal je het email adres ene keer wel weg en in het berichtje niet ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |