We gaan wel weer verder als de mods in slaap gesukkeld zijn.quote:
Zal je net zien dat ze er de hele avond bovenop zitten.quote:Op maandag 21 november 2005 19:50 schreef frizti het volgende:
[..]
We gaan wel weer verder als de mods in slaap gesukkeld zijn.![]()
Gedaan maar helpt nietquote:Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef Wup het volgende:
[..]
kan je niet even een nieuw wachtwoord aanvragen?
geen nieuw cookie?quote:Op maandag 21 november 2005 19:57 schreef melke het volgende:
Gedaan maar helpt niet
"sessie verloopt" op "niet" staan?quote:Op maandag 21 november 2005 20:04 schreef melke het volgende:
Nee doet het nog steeds niet
Jaquote:Op maandag 21 november 2005 20:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
"sessie verloopt" op "niet" staan?
In welke tijdzone zit je?quote:
euh...quote:
Nou lieske heeft zich vandaag de pleuris gewerkt in het huis.quote:Op maandag 21 november 2005 19:55 schreef frizti het volgende:
Ik dacht dat er gepoetst en opgeruimd was vandaag.
[afbeelding]
Wat bedoel je daarmee? Ben niet zo'n pc freakquote:Op maandag 21 november 2005 20:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh...
Cookies accepteren geselecteerd in IE
en anders weet ik het ook niet meer
Je bedoelde de nath promo showquote:Op maandag 21 november 2005 20:09 schreef teamlead het volgende:
zo.. uitzending ook weer gehad... boeiend weer
Volgens mij kunnen mods niet langer hun aandacht ergens bij houden dan 5 minuten hoor!quote:Op maandag 21 november 2005 19:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze er de hele avond bovenop zitten.
ik ook nietquote:Op maandag 21 november 2005 20:13 schreef melke het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Ben niet zo'n pc freak
ze zullen naad minimaal van duivelsaanbidding moeten gaan beschuldigen, wil je die nog het huis uit krijgenquote:
Lieske heeft echt hard gewerkt vandaag.quote:Op maandag 21 november 2005 20:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou lieske heeft zich vandaag de pleuris gewerkt in het huis.
Roel heeft geen flikker gedaan
Deed ze dat maar echt, duivels aanbidden. Dan was ze misschien nog een béétje interessant.quote:Op maandag 21 november 2005 20:16 schreef versabommie het volgende:
ze zullen naad minimaal van duivelsaanbidding moeten gaan beschuldigen, wil je die nog het huis uit krijgen![]()
hardste BB ooit duh!
Watjes zijn het.quote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef CartWOman het volgende:
Jezus die slapjanusen gaan alweer slapen...
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef CartWOman het volgende:
ze zouden alleen al roel, rob en joost eens moeten laten upperen met een tegelzetter of metselaarquote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef CartWOman het volgende:
die heeft ook een kunststof beenquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 20:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
die heeft ook een kunststof been
En een obsessie voor plastic tieten.quote:Op maandag 21 november 2005 20:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
Vergeet de plastic kont nietquote:Op maandag 21 november 2005 20:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
En een obsessie voor plastic tieten.
quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 20:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Acha ja weet jij veel.
Misschien vind hij een platic lul hartstikke lekker![]()
[..]
Ik dacht dat ze nooit naar de kapper mochten in BB,waarom Rob dan wel.quote:Op maandag 21 november 2005 20:32 schreef versabommie het volgende:
rob en zijn enge kop !
two words:quote:Op maandag 21 november 2005 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nooit naar de kapper mochten in BB,waarom Rob dan wel.
Omdat Rob het lieverdje van Hummie is!quote:Op maandag 21 november 2005 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wees blij dat je nix van plastic heb, dat is zo hard.quote:Op maandag 21 november 2005 20:44 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
zou me niet eens verbazen eigenlijk.............
* ]heeft niets van plastic [/me]
Omdat hij als enigste niet geknipt wou worden toen ze allemaal in die beautysalon waren.quote:Op maandag 21 november 2005 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Delilah.... Delilah.. oh my oh my oh my.. you're irresitable....quote:Op maandag 21 november 2005 20:46 schreef CartWOman het volgende:
* CartWOman hoopt op het Samson-effect...
quote:
Zei tochquote:Op maandag 21 november 2005 20:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
wodka-cola smaakt prima trouwens
iets over [ en ] op de juiste plekkenquote:Op maandag 21 november 2005 20:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zei toch![]()
Snapte trouwen niet dat al mn zinnen rood waren![]()
ik denk dat hummie gewoon een weekje vrij heeftquote:Op maandag 21 november 2005 20:54 schreef Mike1964 het volgende:
het tieten topic barst zowat uit zijn voegen deze week....nieuw beleid va Hummie? Laat die fokkers maar eens wat zien, worden ze misschien wat liever of zo....?
of ze heeft de foto's van Kleintje gezien en dacht: dat kunnen wij ook
MMM kan de fout met de haakjes niet vinden maargoedquote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
iets over [ en ] op de juiste plekken
btw: ga jij naar de user-meet?
* hoopt op gunstig roosterquote:Op maandag 21 november 2005 20:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
MMM kan de fout met de haakjes niet vinden maargoed
En weet nog niet ff rooster afwachten drukke tijden
Kan dan niet zomaar vrij nemen![]()
helaas geen last vanquote:Op maandag 21 november 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, ik heb naat op de streams en meteen weer enorm gekraak en gepiep ... Iets wat op lachen moet lijken.
Als ik jouw caps op het tietentopic bekijk heb jij in ieder geval wel een topdag!quote:Op maandag 21 november 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt net: "Het is Lieske haar topdag"
Roel: "Inderdaad"
Is er iets gebeurd het laatste uur wat k gemist heb?
Lieske kreeg een paar komplimentjes van BB.quote:Op maandag 21 november 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt net: "Het is Lieske haar topdag"
Roel: "Inderdaad"
[me= als mensen niet alles komen terug brengen wat ze van de goed heilig man hebben gekregenquote:Op maandag 21 november 2005 20:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
* ]hoopt op gunstig rooster[/me]
Zou Hummie beetje verliefd op hem zijn,ik kan haast geen andere reden bedenken,anders was die gladjakker er al lang uitgeweest.quote:Op maandag 21 november 2005 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat Rob het lieverdje van Hummie is!
volgens mij moet je een spatie zetten na [me=quote:Op maandag 21 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
* als mensen niet alles komen terug brengen wat ze van de goed heilig man hebben gekregen![]()
Het is altijd moeilijk te zeggen![]()
een drukke discussie tussen Roel en de rest of het 2 pers. dekbed nou wel of niet mocht blijven liggen.quote:Op maandag 21 november 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Nee spatie hoeft niet komt omdat je ook rood heb staan denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij moet je een spatie zetten na *
als demins dit leest, voorspel ik minpunten![]()
vind hem er niet uitzien zo...moest even denken aan Martin Simeck...(maar dat is misschien teveel eer voor Rob...)quote:
en natuurlijk na [me= nog een \"]"plaatsenquote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee spatie hoeft niet komt omdat je ook rood heb staan denk ik
* min punten denk t niet ff test
gvd zal je net zien ben ik iets anders aan het doen loopt lieske naakt door het schermquote:Op maandag 21 november 2005 21:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als ik jouw caps op het tietentopic bekijk heb jij in ieder geval wel een topdag!![]()
![]()
Had ik gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 21:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
en natuurlijk na [me= nog een \"]"plaatsen
quote:Op maandag 21 november 2005 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Had ik gedaan![]()
Gaat iets niet goed iig
Geloof me of niet, maar ik vind de geklede momenten net zo leuk om te capturen dan de naakt caps. Maar aangezien de naakt caps zo erg worden gewaardeerd in het betreffende topic, geeft dat het weer een extra dimensie.quote:Op maandag 21 november 2005 21:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als ik jouw caps op het tietentopic bekijk heb jij in ieder geval wel een topdag!![]()
![]()
quote:
Dat had scanman dus ook vorige week, Lieskes tieten op en top in beeld en hij zat te etenquote:Op maandag 21 november 2005 21:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
gvd zal je net zien ben ik iets anders aan het doen loopt lieske naakt door het scherm
Kan ik begrijpen, wordt gewoon een sport natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me of niet, maar ik vind de geklede momenten net zo leuk om te capturen dan de naakt caps. Maar aangezien de naakt caps zo erg worden gewaardeerd in het betreffende topic, geeft dat het weer een extra dimensie.
In het tietentopic vind ik ze ook geweldig.quote:Op maandag 21 november 2005 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Geloof me of niet, maar ik vind de geklede momenten net zo leuk om te capturen dan de naakt caps. Maar aangezien de naakt caps zo erg worden gewaardeerd in het betreffende topic, geeft dat het weer een extra dimensie.
zoals ik t net deed deed ik t de hele tijd alquote:Op maandag 21 november 2005 21:11 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
zie je wel... scheelt meteen al
regie laat maar zo jullie zijn me nog wat schuldigquote:Op maandag 21 november 2005 21:12 schreef F4iTH het volgende:
Regie schakel ajb over naar de woonkamer. Ik word gek van Chantal-Lieske en Roel-Dido. Die 4 kan ik echt ff niet hebben vandaag.
Dan maar calimero. pleaheaaaaaase!
Het eten is koud gewordenquote:Op maandag 21 november 2005 21:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat had scanman dus ook vorige week, Lieskes tieten op en top in beeld en hij zat te eten![]()
Vandaag had hij meer mazzel dat mevrouw scanman het eten eerder (of later?) klaar had....
Wat een baaldag voor mij maar goed jij hebt ze nu gemaakt zo wordt alles eerlijk verdeeld.quote:Op maandag 21 november 2005 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het beste shot had ik helaas niet. Ik had stream 4 net op full screen gehad en dan kun je niet snel stream 3 full screen krijgen. En ik zag dat Lieske op stream 3 heel close ff naakt in beeld kwam. Die regie schrok daar waarschijnlijk ook zo van dat er meteen werd weggezapt en we daarna ook geen beeld meer van de badkamer hebben gehadquote:Op maandag 21 november 2005 21:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat een baaldag voor mij maar goed jij hebt ze nu gemaakt zo wordt alles eerlijk verdeeld.
en jij warm waarschijnlijk? (mmm...is eigenlijk te makkelijk deze...)quote:
Het zijn stuk voor stuk mooie shots.quote:Op maandag 21 november 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het beste shot had ik helaas niet. Ik had stream 4 net op full screen gehad en dan kun je niet snel stream 3 full screen krijgen. En ik zag dat Lieske op stream 3 heel close ff naakt in beeld kwam. Die regie schrok daar waarschijnlijk ook zo van dat er meteen werd weggezapt en we daarna ook geen beeld meer van de badkamer hebben gehad
En ook echt totaal niet aan de ordequote:Op maandag 21 november 2005 21:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
en jij warm waarschijnlijk? (mmm...is eigenlijk te makkelijk deze...)
net pas?quote:Op maandag 21 november 2005 21:20 schreef ChantalC het volgende:
Jezzes ik kom net thuis en iedereen ligt al in bed... Wat een watjes!
Ja even gezellig bij mijn mammie wezen eten...quote:
ohw...d8 filéquote:Op maandag 21 november 2005 21:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja even gezellig bij mijn mammie wezen eten...![]()
Nee wel narrow escape bij een politiecontrole.... Ik mocht doorrijdenquote:Op maandag 21 november 2005 21:24 schreef versabommie het volgende:
ohw...d8 filé
Dat mag toch niet?quote:Op maandag 21 november 2005 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Het enige wat Linda heeft gedaan is een gegeven paard in de bek kijken"
Ik snap hem nietquote:Op maandag 21 november 2005 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Het enige wat Linda heeft gedaan is een gegeven paard in de bek kijken"
Het spreekwoord luidt: Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken...quote:
Ze bedoelde waarschijnlijk dat Linda gewoon haar kans met Roel even heeft gegrepen terwijl hij een beetje wat met Dido had.quote:
Jup... Interesting!quote:Op maandag 21 november 2005 21:33 schreef farceman het volgende:
Goed psychologisch gesprek tussen Dido en Roel over hoe ze in elkaar zitten
Ze praat nu ehoorlijk poep, Dido was er klaar mee, en Linda was gewoon ...tja Linda...quote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze bedoelde waarschijnlijk dat Linda gewoon haar kans met Roel even heeft gegrepen terwijl hij een beetje wat met Dido had.
Of omdat ze een feestje kregen van BB en linda dat een hoerenfeest vond.quote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze bedoelde waarschijnlijk dat Linda gewoon haar kans met Roel even heeft gegrepen terwijl hij een beetje wat met Dido had.
Nee, niet echt poep. Ze hadden het over de vergelijking tussen Linda en Nathalie. Linda heeft dat met Roel geflikt en Nathalie nu dus met Menno. Ze vroeg zich af of Nathalie ook door het publiek zal worden afgerekend, net zoals blijkbaar met Linda gebeurd is.quote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze praat nu ehoorlijk poep, Dido was er klaar mee, en Linda was gewoon ...tja Linda...
Moet die fucking dido maar op d'r man letten!
quote:Op maandag 21 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, niet echt poep. Ze hadden het over de vergelijking tussen Linda en Nathalie. Linda heeft dat met Roel geflikt en Nathalie nu dus met Menno. Ze vroeg zich af of Nathalie ook door het publiek zal worden afgerekend, net zoals blijkbaar met Linda gebeurd is.
Ja is toch poep of niet? Dido wilde Roel niet meer, dus pakte Linda 'm. Linda is niet te trots voor een tweedehandse lul(letje). Naad ging met haar gore poten op het enige plekje van privacy wat de bewoners hebben staan ranzen, puur om in het gevlei te komen bij queen Dido. Duidelijk weer dat Lieske heel erg veel nog moet leren in het leven....quote:Op maandag 21 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, niet echt poep. Ze hadden het over de vergelijking tussen Linda en Nathalie. Linda heeft dat met Roel geflikt en Nathalie nu dus met Menno. Ze vroeg zich af of Nathalie ook door het publiek zal worden afgerekend, net zoals blijkbaar met Linda gebeurd is.
Heeft Rob gedaan,weet zeker als Menno er nog was geweest had ie gauw Menno de schuld gegeven.quote:Op maandag 21 november 2005 21:36 schreef versabommie het volgende:
sukkels met die lampen!
Naar mijn idee niks, maar meerdere mensen zijn blijkbaarvan mening dat Linda niet met Roel had moeten gaan zoenen en dingen in bed uithalen terwijl hij iets met Dido scheen te hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 21:37 schreef teamlead het volgende:
[..]wat heeft linda dan bij roel geflikt dat zo laag was?
donderdag lagen dido en roel op elkaarquote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee.quote:Op maandag 21 november 2005 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja is toch poep of niet? Dido wilde Roel niet meer, dus pakte Linda 'm. Linda is niet te trots voor een tweedehandse lul(letje). Naad ging met haar gore poten op het enige plekje van privacy wat de bewoners hebben staan ranzen, puur om in het gevlei te komen bij queen Dido. Duidelijk weer dat Lieske heel erg veel nog moet leren in het leven....![]()
Pas als die 3 Chantals liggen te pitten!quote:Op maandag 21 november 2005 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Terug naar de slaapkamer graag, regie. Of moet Joost weer nodig in beeld?
quote:Op maandag 21 november 2005 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja is toch poep of niet? Dido wilde Roel niet meer, dus pakte Linda 'm. Linda is niet te trots voor een tweedehandse lul(letje). Naad ging met haar gore poten op het enige plekje van privacy wat de bewoners hebben staan ranzen, puur om in het gevlei te komen bij queen Dido. Duidelijk weer dat Lieske heel erg veel nog moet leren in het leven....![]()
helaas welquote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Liggen Peppie en Kokkie nou alweer in bed?![]()
Dan hoeft het niet meer. Van Dido/Roel krijg ik jeuk en eczeem.quote:Op maandag 21 november 2005 21:42 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Pas als die 3 Chantals liggen te pitten!![]()
quote:
quote:
gewoon een duffe vergelijking van liesquote:
Jep... het is weer ongelooflijk gezwets daar.quote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Liggen Peppie en Kokkie nou alweer in bed?![]()
Joost is mijn held nuquote:Op maandag 21 november 2005 21:42 schreef versabommie het volgende:
Joost, for the love of god, raap al je moed bij elkaar en sla Rob zo hard als je kan tussen zijn ogen. Rob is echt een godvergeten [ZELFCENSUUR] klootzak tegen Joost
Ga jij eens even stemmen hiernaast, ik wacht.quote:Op maandag 21 november 2005 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo jammer dit he, elke normale vorm van discussie waar het er ook maar naar riekt dat een ander eventueel een goed argument zou kunnen hebben besluit je op deze manier. Ik heb dat op Rob na nog nooit iemand zien doen!
Gewoon niet op reageren is beter. Lieske gaf helemaal geen mening, maar kwam met de mogelijkheid dat Linda misschien door de mensen thuis was afgerekend op haar gedrag. Meer niet.quote:
hmpfffffff begreep lieske een keer verkeerd...is weer eens wat andersquote:
ah,,,oke....quote:Op maandag 21 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren is beter. Lieske gaf helemaal geen mening, maar kwam met de mogelijkheid dat Linda misschien door de mensen thuis was afgerekend op haar gedrag. Meer niet.
nou nou niet zo minderwaardig, begreep d'r een keer verkeerd zoals ik hierboven al ge-edit heb.quote:Op maandag 21 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren is beter. Lieske gaf helemaal geen mening, maar kwam met de mogelijkheid dat Linda misschien door de mensen thuis was afgerekend op haar gedrag. Meer niet.
Je hebt er duidelijk niets van begrepen ... en Lieske zit er denk ik niet ver naast. Het lijkt er in ieder geval zeer op dat Linda daar wel degelijk op afgerekend is. Ze zei niet dat dat ook terecht is. Ze zei alleen dat die mogelijkheid er is.quote:Op maandag 21 november 2005 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon een duffe vergelijking van lies
Weet niet wat het is maar hij is weer een paar plekjes gestegen op mijn favorietenlijstje.quote:
Die edit had ik dan niet gezien. Het leek mij gewoon weer een poging van jou om te jennenquote:Op maandag 21 november 2005 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou nou niet zo minderwaardig, begreep d'r een keer verkeerd zoals ik hierboven al ge-edit heb.
jaja...was al weer bij...ik betrap me erop dat ik steeds meer met een half oor luister als lies begint ...quote:Op maandag 21 november 2005 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk niets van begrepen ... en Lieske zit er denk ik niet ver naast. Het lijkt er in ieder geval zeer op dat Linda daar wel degelijk op afgerekend is. Ze zei niet dat dat ook terecht is. Ze zei alleen dat die mogelijkheid er is.
Jennen? dat is echt niets voor mijquote:Op maandag 21 november 2005 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die edit had ik dan niet gezien. Het leek mij gewoon weer een poging van jou om te jennen
Okee. Dat half luisteren is herkenbaar. Dat heb ik met alles wat Dido zegt tegenwoordigquote:Op maandag 21 november 2005 21:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
jaja...was al weer bij...ik betrap me erop dat ik steeds meer met een half oor luister als lies begint ...
Nee, vast niet. Vandaag zat er ook een stukje in tussen Dido en Nathalie. Exact op het moment dat er iets naakt te zien zou zijn geweest, was de scene afgelopen.quote:Op maandag 21 november 2005 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jennen? dat is echt niets voor mij![]()
ontopic...die hele losgeslagen regiekwestie...zou het ook op tv worden uitgezonden?
zo ongeveer alles wat rob, dido en naat zeggen is bij mij onderhand een irritant gezoem geworden. Roel triggerd me, die heb ik in korte tijd zo'n enorme klootzak leren vinden dat als die begint met lullen ( als hij niet met dido in bed ligt) dan zit ik al rechtop!quote:Op maandag 21 november 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee. Dat half luisteren is herkenbaar. Dat heb ik met alles wat Dido zegt tegenwoordig![]()
Echte echte Lieske Fan (jeuk en eczeem)quote:Op maandag 21 november 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet meer. Van Dido/Roel krijg ik jeuk en eczeem.
quote:Op maandag 21 november 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Echte echte Lieske Fan (jeuk en eczeem)![]()
![]()
hahaquote:Op maandag 21 november 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
hmpfffffff begreep lieske een keer verkeerd...is weer eens wat anders![]()
zou het ze dan echt om de streamers te doen zijn ?quote:Op maandag 21 november 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, vast niet. Vandaag zat er ook een stukje in tussen Dido en Nathalie. Exact op het moment dat er iets naakt te zien zou zijn geweest, was de scene afgelopen.
Ja, ik pas me NAATLOOS aan. (geen typfout).quote:Op maandag 21 november 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Echte echte Lieske Fan (jeuk en eczeem)![]()
![]()
Of ze hebben nieuwe cameramensen en/of nieuwe regie... Want het ene moment draaien ze wel alles weg.. en het volgende moment weer niet. Heel apart.quote:Op maandag 21 november 2005 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou het ze dan echt om de streamers te doen zijn ?
quote:Op maandag 21 november 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik pas me NAATLOOS aan. (geen typfout).
Die twee hebben zonder het zelf te weten wel een ding gemeen. Dat is dat ze allebei erg onzeker zijn en hard op zoek naar bevestiging van anderen.quote:Op maandag 21 november 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee. Dat half luisteren is herkenbaar. Dat heb ik met alles wat Dido zegt tegenwoordig![]()
Ben eigelijk benieuwd wie jouw favoriet is dan. Ik ben hier pas dus vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 21 november 2005 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo ongeveer alles wat rob, dido en naat zeggen is bij mij onderhand een irritant gezoem geworden. Roel triggerd me, die heb ik in korte tijd zo'n enorme klootzak leren vinden dat als die begint met lullen ( als hij niet met dido in bed ligt) dan zit ik al rechtop!
Volgens mij is ROel helemaal niet onzeker in het normale leven. Hij is nu heel onzeker in zijn relatie met Dido, dat wel. Maar dat is de schuld van Dido, omdat ze eigenlijk zeer weinig loslaat en het liefst over zichzelf praat en complimentjes uitlokt.quote:Op maandag 21 november 2005 21:57 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Die twee hebben zonder het zelf te weten wel een ding gemeen. Dat is dat ze allebei erg onzeker zijn en hard op zoek naar bevestiging van anderen.
De een krijgt de bevestiging van iemand die beregeil is en helemaal niet luistert, waardoor ze zich toch nog weer wat beter gaat voelen. De ander krijgt de bevestiging van een eenzaam oud vrouwtje die haar vrienden heel snel heeft zien vertrekken en het benauwd krijgt.
Ze worden nooit vrienden want ze zijn beide zoekende.
quote:Op maandag 21 november 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik pas me NAATLOOS aan. (geen typfout).
Wat erg zeg. Het is goddomme tien uur. Ze hebben hard gewerkt zekerquote:Op maandag 21 november 2005 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
K heb toch gelijk gekregen, iedereen ligt nu in bed
1) Lieskequote:Op maandag 21 november 2005 21:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben eigelijk benieuwd wie jouw favoriet is dan. Ik ben hier pas dus vandaar mijn vraag.
Ik bedoelde eigenlijk Dido en Lieske hoor.quote:Op maandag 21 november 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is ROel helemaal niet onzeker in het normale leven. Hij is nu heel onzeker in zijn relatie met Dido, dat wel. Maar dat is de schuld van Dido, omdat ze eigenlijk zeer weinig loslaat en het liefst over zichzelf praat en complimentjes uitlokt.
Bij mij iets andere volgordequote:Op maandag 21 november 2005 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
1) Lieske
2) Ingrid
3) Joost
2 en 3 kunnen verwisseld worden ...staan gelijk
scanman: Zeg het niet!![]()
1) Lieskequote:Op maandag 21 november 2005 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
1) Lieske
2) Ingrid
3) Joost
2 en 3 kunnen verwisseld worden ...staan gelijk
scanman: Zeg het niet!![]()
Die drie zijn momenteel idd het best te pruimen.quote:
quote:
Hmm...zijn ergere dagen geweest maar dit was wel een stevig saaie dag jaquote:Op maandag 21 november 2005 22:10 schreef farceman het volgende:
Vrees dat ervanavond niet veel meer gaat gebeuren....
Zal de boeken ingaan als een van de saaiste BB dagen
quote:Op maandag 21 november 2005 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
1) Lieske
2) Ingrid
3) Joost
....
Alleen Ingrid moet ophouden met Joost pesten anders kan ze hard naar beneden vallen.Ze kan Joost nog hard nodig hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 22:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die drie zijn momenteel idd het best te pruimen.
ja normale mensen werken nooit van 7 tot 5quote:Op maandag 21 november 2005 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat erg zeg. Het is goddomme tien uur. Ze hebben hard gewerkt zeker![]()
Helemaal mee eensch!quote:Op maandag 21 november 2005 22:13 schreef Karinnn het volgende:
[..]
ja normale mensen werken nooit van 7 tot 5haha...
maar wel onwijs saai dat ze nu al op hun bed zijn gaan liggen, en tsja liggen is het goede woord....word echt gek van dat gezeik van die ingrid, lieske en chantal...echt elke avond een vast zeik ritueel![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Alleen Ingrid moet ophouden met Joost pesten anders kan ze hard naar beneden vallen.Ze kan Joost nog hard nodig hebben.
Ik denk als zij uit het huis komt dat ze grote spijt gaat krijgen.Laten we hopen dat ze Rob nog even goed door gaat krijgen voor het te laat is,dan kan ze een hoop nog goed maken.quote:Op maandag 21 november 2005 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ingrid was niet eens te beroerd om haar maatje Menno een dolk in de rug te steken. Gelukkig lijkt ze daar een beetje spijt van te hebben, maar sporen doet ze iig niet. Vind haar eigenlijk goed te pruimen omdat ik haar helemaal niet kan verstaan![]()
ik denk dat iedereen die teleurstelling aan het wegdrinken is nu:(quote:Op maandag 21 november 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is het hier stil, is Robinson nog niet afgelopen?
Het is dodelijk saai in BB, ik ga zo ook slapen denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is het hier stil, is Robinson nog niet afgelopen?
quote:Op maandag 21 november 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen die teleurstelling aan het wegdrinken is nu:(
Wie heeft er gewonnen dan? Nee laat ook maar.quote:Op maandag 21 november 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen die teleurstelling aan het wegdrinken is nu:(
Dat pas over een paar maanden bekend worden??quote:Op maandag 21 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie heeft er gewonnen dan? Nee laat ook maar.
En als je dat zo boeiend vindt, waarom wéét je dat dan?quote:Op maandag 21 november 2005 22:28 schreef Gert het volgende:
Volgende week wordt er live in de studio beslist wie de Robinson wordt.
O. je mag ook bellen om mee te beslissen.
Het besef kwam tijdens de uitzending, dat ik er eigenlijk niet veel meer aan vond...quote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En als je dat zo boeiend vindt, waarom wéét je dat dan?![]()
Maar ik vónd het altijd te gek!quote:Oorspronkelijk gepost door Gert @ 21-11-2005, 21:54 :
Ik heb daarnet de krant doorgenomen tijdens de uitzending. Dat met rode wangetjes meeeleven met de deelnemers is eigenlijk helemaal verdwenen. We zijn murw gebeukt door al het reality geweld.
Wéér slow motion-beelden van een uitgeputte deelnemer, wéér zo'n dramatisch muziekje er onder, weer een jankbui.. pffff. Inderdaad: rótzakken hebben we nodigm om het boeiend te houden!
Heb de eerste (Amerikaanse) Survival gezien en die vond ik te gek. Maar dan gaan ze het weer vernederlandsen en dan heb ik alweer gegeten en gedronken. Zelfde met de Bachelor en Herken de Homo.quote:Op maandag 21 november 2005 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het besef kwam tijdens de uitzending, dat ik er eigenlijk niet veel meer aan vond...
ff copypasten..
[..]
Maar ik vónd het altijd te gek!
Jij vindt het niet leuk, ER?
En die lul van een Rob zat over Menno te zeuren dat die z'n bril nooit ophad. Volgens Rob om beter over te komen op de kijkersquote:Op maandag 21 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
Heb ik Rob nou al eens met bril gezien?![]()
Ik had het al eens eerder gezien, maar inderdaad het gebeurd niet zo erg vaak, maar ja, erg veel valt er in het huis ook niet te lezen natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
Heb ik Rob nou al eens met bril gezien?![]()
Precies, Rquote:Op maandag 21 november 2005 22:37 schreef doka het volgende:
[..]
En die lul van een Rob zat over Menno te zeuren dat die z'n bril nooit ophad. Volgens Rob om beter over te komen op de kijkers![]()
nee?quote:Op maandag 21 november 2005 22:37 schreef farceman het volgende:
stream 1en 2 eruit?
heel verstandig om stream1 en 2 uit te zetten.quote:Op maandag 21 november 2005 22:37 schreef farceman het volgende:
stream 1en 2 eruit?
de weekopdrachtquote:Op maandag 21 november 2005 22:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik had het al eens eerder gezien, maar inderdaad het gebeurd niet zo erg vaak, maar ja, erg veel valt er in het huis ook niet te lezen natuurlijk.
Exit?quote:Op maandag 21 november 2005 22:40 schreef MissX het volgende:
is er eigenlijk al een beetje duidelijkheid over wat voor beloning dido krijgt voor het weggooien van de drank
Durfde het niet te schrijven,maar dacht ik ook meteen.quote:Op maandag 21 november 2005 22:37 schreef doka het volgende:
[..]
En die lul van een Rob zat over Menno te zeuren dat die z'n bril nooit ophad. Volgens Rob om beter over te komen op de kijkers![]()
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asfquote:Op maandag 21 november 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
streams lopen wel af en toe moeizaam op inet heb ik het idee
Kep versatel abbo, doe alleen inetstreams als ik me steentje wil bijdragen aan caps/verslagenquote:Op maandag 21 november 2005 22:42 schreef doka het volgende:
[..]
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
gaat perfect (bij mij)
quote:
Ligt Nemo daar of zo?quote:
O ja? Hoe weet je dát nou weer?quote:Op maandag 21 november 2005 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ze was leuk hè? Een soort Lieske, maar dan andersEn ze is nog steeds met die gozer die ze eruit had gepikt.
Heb het idee dat ze hem wel weg kunnen kijken...quote:Op maandag 21 november 2005 22:48 schreef Wup het volgende:
zit Rob nou het roddeluurtje van Chantal & Ingrid te verpesten
Ik lees nog wel eens watquote:Op maandag 21 november 2005 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja? Hoe weet je dát nou weer?
Maar: had ik niet verwacht!
En ze was wel wat adremmer en eloquenter dan Lieske zeg!![]()
In de reguliere uitzending heb ik geen bedragen gehoord ofwat...quote:Op maandag 21 november 2005 22:51 schreef farceman het volgende:
Heb ook geen idee wat dido voor die mislukte? opdracht zou krijgen? Iemand enig idee? Of zou die gewoon zijn opgedragen?
Oh, jij kijkt naar Cruyff bij BVD?quote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef F4iTH het volgende:
Logisch!
Ja maar het is toch logisch?
Ja das toch logisch
Ja het is ook logisch!
KLAAR!
pffff
Ik wil het (nog) niet weten!!!quote:Op maandag 21 november 2005 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Het besef kwam tijdens de uitzending, dat ik er eigenlijk niet veel meer aan vond...
ff copypasten..
[..]
Maar ik vónd het altijd te gek!
Jij vindt het niet leuk, ER?
Heb nog geen spoilers gezien, maar duurt niet lang voordat een of andere grapjas gaat posten natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 22:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik wil het (nog) niet weten!!!Moet het altijd opnemen omdat ik op maandag naar school moet of moet leren (en zoals jullie terug kunnen zien, heb ik dat vanavond niet gedaan
)
Chantal en Robquote:Op maandag 21 november 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, jij kijkt naar Cruyff bij BVD?![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Chantal en Rob
Zal wel Amsterdamsch zijn he? Lijkt me logisch! Laten we het daarop houden. Klaar!
Ik ga wel Jensen kijken maar
Ik Mooi Weer De Leeuw, en BVD kijk ik in de herhalingquote:
Haha zoooow herkenbaar deze post!quote:Op maandag 21 november 2005 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik lees nog wel eens wat![]()
Maar niet meer sinds BB en Fok mijn vrije tijd opslurpen![]()
Kom, dat meisje kwam ook uit de provincie en had van haar leven nog geen homo's gezien, volgens mij. Ze liet die Kevin Spacey-kloon er maar inzitten en het lag er zoooooo dik bovenop. Ze was wel wat ouder dan Lieske, dus misschien toch ietsje meer meegemaakt.
Breng Hummie nou niet op ideeën... Of toch wel!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
script voor donderdag;
we hebben een gelijke stand in de stemuitslag
Dido jij moet nu kiezen, wie moet weg, Roel of Nathalie
als je niet kiest moeten ze allebei weg
Nou ER is echt heel anders, echt goed opgenomen en het spel zit goed in elkaar.quote:Op maandag 21 november 2005 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb de eerste (Amerikaanse) Survival gezien en die vond ik te gek. Maar dan gaan ze het weer vernederlandsen en dan heb ik alweer gegeten en gedronken. Zelfde met de Bachelor en Herken de Homo.
yep, hard gewerkt vandaag hequote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef Joohanna het volgende:
ff een vraagje........ waar zijn nattelie en lieske? aL HET NESTJE IN?
quote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef Joohanna het volgende:
Yesquote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef Joohanna het volgende:
ow kijk je bent de eerste die ik dat vanavond zie schrijvenquote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
Nou ER is echt heel anders, echt goed opgenomen en het spel zit goed in elkaar.
Ik heb er in elk geval van genoten![]()
Ik geloof het best hoorquote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Gdvr...... kom ik eindelijk binnen is de boel in ruste, lekker dan!quote:
Heej heej das helemaal niet logiesj ja! Hoe kom je nouw bij logiesj? En nouw is het klaar oke?!quote:Op maandag 21 november 2005 22:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Chantal en Rob
Zal wel Amsterdamsch zijn he? Lijkt me logisch! Laten we het daarop houden. Klaar!
Ik ga wel Jensen kijken maar
Kan je eens lekker vroeg naar bed (net als de bewonersquote:Op maandag 21 november 2005 23:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Gdvr...... kom ik eindelijk binnen is de boel in ruste, lekker dan!
Zou ik echt oneerlijk vinden, spel moet eerlijk gespeeld woren en publiek moet eindbeslissing maken.quote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Breng Hummie nou niet op ideeën... Of toch wel!!!!![]()
BRILJANT
tssssss!quote:Op maandag 21 november 2005 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan je eens lekker vroeg naar bed (net als de bewoners)
Het publiek?! Maak je toch geen illusies. We zijn aan Hummies grillen overgeleverd.quote:Op maandag 21 november 2005 23:06 schreef farceman het volgende:
[..]
Zou ik echt oneerlijk vinden, spel moet eerlijk gespeeld woren en publiek moet eindbeslissing maken.
rob en sjankwal zijn nog op ...quote:Op maandag 21 november 2005 23:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Gdvr...... kom ik eindelijk binnen is de boel in ruste, lekker dan!
Is ook zo. Het zit écht goed in elkaar. Alleen een formule is een keer uitgewerkt. Ik ben blij dat het erop zit. Volgende week wordt wél weer leuk, met alle eikels in de studio die al lang hadden opgegeven of er uit waren gestemd. En Esther.quote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik begrijp je.... er valt niets te cappen op dit moment...quote:
Veel actie is er nu toch niet in het huis, ben dus even het archief ingedoken voor een paar oudere plaatjes.quote:
ja die van tanja had ik nog helemaal niet gezienquote:Op maandag 21 november 2005 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Ik begrijp je.... er valt niets te cappen op dit moment...![]()
Die van Tanja id wel geinig![]()
Dan verwacht ik nog wel even een vette tongzoenpartij!quote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
rob en sjankwal zijn nog op ...![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 23:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heej heej das helemaal niet logiesj ja! Hoe kom je nouw bij logiesj? En nouw is het klaar oke?!![]()
ach ze had toch alleen maar in de babykamer gezetenquote:Op maandag 21 november 2005 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Stiekem mis ik Tanja wel een beetje![]()
Ja Ester was top, ik heb vanavond ook weer zitten genieten van het zure gezicht van Carl, wat baalde die dat hij niet naast Marnix zatquote:Op maandag 21 november 2005 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Is ook zo. Het zit écht goed in elkaar. Alleen een formule is een keer uitgewerkt. Ik ben blij dat het erop zit. Volgende week wordt wél weer leuk, met alle eikels in de studio die al lang hadden opgegeven of er uit waren gestemd. En Esther.![]()
Volgens mij dat dat weleens redelijk goed kloppenquote:Op maandag 21 november 2005 23:14 schreef Wup het volgende:
ze zijn er nog steeds van overtuigd dat het 15 december schluss is
Omdat BB dat niet had kunnen regelen met de Arbeidsinspectie. Ze wisten al vér van te voren dat ze die baby niet 24/7 konden filmen.quote:Op maandag 21 november 2005 23:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ach ze had toch alleen maar in de babykamer gezeten
het is het dan toch redelijke tegenvaller als je nog een week langer moetquote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij dat dat weleens redelijk goed kloppen
Het wordt 22 december.quote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij dat dat weleens redelijk goed kloppen
Bridget heeft gezegd in de live uitzending dat de finale op 22 december is.quote:Op maandag 21 november 2005 23:18 schreef Wup het volgende:
[..]
het is het dan toch redelijke tegenvaller als je nog een week langer moet
of zat bridget er gewoon naast??
ow wat knap dat je dat zagquote:Op maandag 21 november 2005 23:20 schreef Bocaj het volgende:
Ah, ik zie het al... ze heeft een flesje bier onder haar kussen zitten
Ze denken dat Rob de persoon is die de alcohol moet dumpen.... ze hebben nu 1 flesje onder chantal's kussen liggen..... (arme Dido....)quote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
iemand die kan horen wat ingrid en sjantal fluisteren ?
ik versta Ingrid per definitie nauwelijk, als ze dan ook nog gaat fluisterenquote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
iemand die kan horen wat ingrid en sjantal fluisteren ?
quote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Ester was top, ik heb vanavond ook weer zitten genieten van het zure gezicht van Carl, wat baalde die dat hij niet naast Marnix zat![]()
Zonde van al dat bier....quote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef Wup het volgende:
[..]
ow wat knap dat je dat zag
ik snap nog steeds niks van die alcohol opdracht
quote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef cuall het volgende:
Ja Ester was top
ja vind je het gek, gezien die mutsen die er er wel zatenquote:ik heb vanavond ook weer zitten genieten van het zure gezicht van Carl, wat baalde die dat hij niet naast Marnix zat![]()
oke, los nog daarvanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |