We gaan wel weer verder als de mods in slaap gesukkeld zijn.quote:
Zal je net zien dat ze er de hele avond bovenop zitten.quote:Op maandag 21 november 2005 19:50 schreef frizti het volgende:
[..]
We gaan wel weer verder als de mods in slaap gesukkeld zijn.![]()
Gedaan maar helpt nietquote:Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef Wup het volgende:
[..]
kan je niet even een nieuw wachtwoord aanvragen?
geen nieuw cookie?quote:Op maandag 21 november 2005 19:57 schreef melke het volgende:
Gedaan maar helpt niet
"sessie verloopt" op "niet" staan?quote:Op maandag 21 november 2005 20:04 schreef melke het volgende:
Nee doet het nog steeds niet
Jaquote:Op maandag 21 november 2005 20:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
"sessie verloopt" op "niet" staan?
In welke tijdzone zit je?quote:
euh...quote:
Nou lieske heeft zich vandaag de pleuris gewerkt in het huis.quote:Op maandag 21 november 2005 19:55 schreef frizti het volgende:
Ik dacht dat er gepoetst en opgeruimd was vandaag.
[afbeelding]
Wat bedoel je daarmee? Ben niet zo'n pc freakquote:Op maandag 21 november 2005 20:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh...
Cookies accepteren geselecteerd in IE
en anders weet ik het ook niet meer
Je bedoelde de nath promo showquote:Op maandag 21 november 2005 20:09 schreef teamlead het volgende:
zo.. uitzending ook weer gehad... boeiend weer
Volgens mij kunnen mods niet langer hun aandacht ergens bij houden dan 5 minuten hoor!quote:Op maandag 21 november 2005 19:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze er de hele avond bovenop zitten.
ik ook nietquote:Op maandag 21 november 2005 20:13 schreef melke het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Ben niet zo'n pc freak
ze zullen naad minimaal van duivelsaanbidding moeten gaan beschuldigen, wil je die nog het huis uit krijgenquote:
Lieske heeft echt hard gewerkt vandaag.quote:Op maandag 21 november 2005 20:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou lieske heeft zich vandaag de pleuris gewerkt in het huis.
Roel heeft geen flikker gedaan
Deed ze dat maar echt, duivels aanbidden. Dan was ze misschien nog een béétje interessant.quote:Op maandag 21 november 2005 20:16 schreef versabommie het volgende:
ze zullen naad minimaal van duivelsaanbidding moeten gaan beschuldigen, wil je die nog het huis uit krijgen![]()
hardste BB ooit duh!
Watjes zijn het.quote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef CartWOman het volgende:
Jezus die slapjanusen gaan alweer slapen...
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef CartWOman het volgende:
ze zouden alleen al roel, rob en joost eens moeten laten upperen met een tegelzetter of metselaarquote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef CartWOman het volgende:
die heeft ook een kunststof beenquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 20:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
die heeft ook een kunststof been
En een obsessie voor plastic tieten.quote:Op maandag 21 november 2005 20:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
Vergeet de plastic kont nietquote:Op maandag 21 november 2005 20:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
En een obsessie voor plastic tieten.
quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 20:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Acha ja weet jij veel.
Misschien vind hij een platic lul hartstikke lekker![]()
[..]
Ik dacht dat ze nooit naar de kapper mochten in BB,waarom Rob dan wel.quote:Op maandag 21 november 2005 20:32 schreef versabommie het volgende:
rob en zijn enge kop !
two words:quote:Op maandag 21 november 2005 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nooit naar de kapper mochten in BB,waarom Rob dan wel.
Omdat Rob het lieverdje van Hummie is!quote:Op maandag 21 november 2005 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wees blij dat je nix van plastic heb, dat is zo hard.quote:Op maandag 21 november 2005 20:44 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
zou me niet eens verbazen eigenlijk.............
* ]heeft niets van plastic [/me]
Omdat hij als enigste niet geknipt wou worden toen ze allemaal in die beautysalon waren.quote:Op maandag 21 november 2005 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Delilah.... Delilah.. oh my oh my oh my.. you're irresitable....quote:Op maandag 21 november 2005 20:46 schreef CartWOman het volgende:
* CartWOman hoopt op het Samson-effect...
quote:
Zei tochquote:Op maandag 21 november 2005 20:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
wodka-cola smaakt prima trouwens
iets over [ en ] op de juiste plekkenquote:Op maandag 21 november 2005 20:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zei toch![]()
Snapte trouwen niet dat al mn zinnen rood waren![]()
ik denk dat hummie gewoon een weekje vrij heeftquote:Op maandag 21 november 2005 20:54 schreef Mike1964 het volgende:
het tieten topic barst zowat uit zijn voegen deze week....nieuw beleid va Hummie? Laat die fokkers maar eens wat zien, worden ze misschien wat liever of zo....?
of ze heeft de foto's van Kleintje gezien en dacht: dat kunnen wij ook
MMM kan de fout met de haakjes niet vinden maargoedquote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
iets over [ en ] op de juiste plekken
btw: ga jij naar de user-meet?
* hoopt op gunstig roosterquote:Op maandag 21 november 2005 20:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
MMM kan de fout met de haakjes niet vinden maargoed
En weet nog niet ff rooster afwachten drukke tijden
Kan dan niet zomaar vrij nemen![]()
helaas geen last vanquote:Op maandag 21 november 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, ik heb naat op de streams en meteen weer enorm gekraak en gepiep ... Iets wat op lachen moet lijken.
Als ik jouw caps op het tietentopic bekijk heb jij in ieder geval wel een topdag!quote:Op maandag 21 november 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt net: "Het is Lieske haar topdag"
Roel: "Inderdaad"
Is er iets gebeurd het laatste uur wat k gemist heb?
Lieske kreeg een paar komplimentjes van BB.quote:Op maandag 21 november 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Dido zegt net: "Het is Lieske haar topdag"
Roel: "Inderdaad"
[me= als mensen niet alles komen terug brengen wat ze van de goed heilig man hebben gekregenquote:Op maandag 21 november 2005 20:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
* ]hoopt op gunstig rooster[/me]
Zou Hummie beetje verliefd op hem zijn,ik kan haast geen andere reden bedenken,anders was die gladjakker er al lang uitgeweest.quote:Op maandag 21 november 2005 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat Rob het lieverdje van Hummie is!
volgens mij moet je een spatie zetten na [me=quote:Op maandag 21 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
* als mensen niet alles komen terug brengen wat ze van de goed heilig man hebben gekregen![]()
Het is altijd moeilijk te zeggen![]()
een drukke discussie tussen Roel en de rest of het 2 pers. dekbed nou wel of niet mocht blijven liggen.quote:Op maandag 21 november 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Nee spatie hoeft niet komt omdat je ook rood heb staan denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij moet je een spatie zetten na *
als demins dit leest, voorspel ik minpunten![]()
vind hem er niet uitzien zo...moest even denken aan Martin Simeck...(maar dat is misschien teveel eer voor Rob...)quote:
en natuurlijk na [me= nog een \"]"plaatsenquote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee spatie hoeft niet komt omdat je ook rood heb staan denk ik
* min punten denk t niet ff test
gvd zal je net zien ben ik iets anders aan het doen loopt lieske naakt door het schermquote:Op maandag 21 november 2005 21:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als ik jouw caps op het tietentopic bekijk heb jij in ieder geval wel een topdag!![]()
![]()
Had ik gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 21:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
en natuurlijk na [me= nog een \"]"plaatsen
quote:Op maandag 21 november 2005 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Had ik gedaan![]()
Gaat iets niet goed iig
Geloof me of niet, maar ik vind de geklede momenten net zo leuk om te capturen dan de naakt caps. Maar aangezien de naakt caps zo erg worden gewaardeerd in het betreffende topic, geeft dat het weer een extra dimensie.quote:Op maandag 21 november 2005 21:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als ik jouw caps op het tietentopic bekijk heb jij in ieder geval wel een topdag!![]()
![]()
quote:
Dat had scanman dus ook vorige week, Lieskes tieten op en top in beeld en hij zat te etenquote:Op maandag 21 november 2005 21:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
gvd zal je net zien ben ik iets anders aan het doen loopt lieske naakt door het scherm
Kan ik begrijpen, wordt gewoon een sport natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geloof me of niet, maar ik vind de geklede momenten net zo leuk om te capturen dan de naakt caps. Maar aangezien de naakt caps zo erg worden gewaardeerd in het betreffende topic, geeft dat het weer een extra dimensie.
In het tietentopic vind ik ze ook geweldig.quote:Op maandag 21 november 2005 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Geloof me of niet, maar ik vind de geklede momenten net zo leuk om te capturen dan de naakt caps. Maar aangezien de naakt caps zo erg worden gewaardeerd in het betreffende topic, geeft dat het weer een extra dimensie.
zoals ik t net deed deed ik t de hele tijd alquote:Op maandag 21 november 2005 21:11 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
zie je wel... scheelt meteen al
regie laat maar zo jullie zijn me nog wat schuldigquote:Op maandag 21 november 2005 21:12 schreef F4iTH het volgende:
Regie schakel ajb over naar de woonkamer. Ik word gek van Chantal-Lieske en Roel-Dido. Die 4 kan ik echt ff niet hebben vandaag.
Dan maar calimero. pleaheaaaaaase!
Het eten is koud gewordenquote:Op maandag 21 november 2005 21:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat had scanman dus ook vorige week, Lieskes tieten op en top in beeld en hij zat te eten![]()
Vandaag had hij meer mazzel dat mevrouw scanman het eten eerder (of later?) klaar had....
Wat een baaldag voor mij maar goed jij hebt ze nu gemaakt zo wordt alles eerlijk verdeeld.quote:Op maandag 21 november 2005 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het beste shot had ik helaas niet. Ik had stream 4 net op full screen gehad en dan kun je niet snel stream 3 full screen krijgen. En ik zag dat Lieske op stream 3 heel close ff naakt in beeld kwam. Die regie schrok daar waarschijnlijk ook zo van dat er meteen werd weggezapt en we daarna ook geen beeld meer van de badkamer hebben gehadquote:Op maandag 21 november 2005 21:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat een baaldag voor mij maar goed jij hebt ze nu gemaakt zo wordt alles eerlijk verdeeld.
en jij warm waarschijnlijk? (mmm...is eigenlijk te makkelijk deze...)quote:
Het zijn stuk voor stuk mooie shots.quote:Op maandag 21 november 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het beste shot had ik helaas niet. Ik had stream 4 net op full screen gehad en dan kun je niet snel stream 3 full screen krijgen. En ik zag dat Lieske op stream 3 heel close ff naakt in beeld kwam. Die regie schrok daar waarschijnlijk ook zo van dat er meteen werd weggezapt en we daarna ook geen beeld meer van de badkamer hebben gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |