We gaan wel weer verder als de mods in slaap gesukkeld zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 19:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het werd net leuk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 november 2005 19:46 schreef versabommie het volgende:
OP
Zal je net zien dat ze er de hele avond bovenop zitten.quote:Op maandag 21 november 2005 19:50 schreef frizti het volgende:
[..]
We gaan wel weer verder als de mods in slaap gesukkeld zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gedaan maar helpt nietquote:Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef Wup het volgende:
[..]
kan je niet even een nieuw wachtwoord aanvragen?
geen nieuw cookie?quote:Op maandag 21 november 2005 19:57 schreef melke het volgende:
Gedaan maar helpt niet
"sessie verloopt" op "niet" staan?quote:Op maandag 21 november 2005 20:04 schreef melke het volgende:
Nee doet het nog steeds niet
Jaquote:Op maandag 21 november 2005 20:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
"sessie verloopt" op "niet" staan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In welke tijdzone zit je?quote:
euh...quote:
Nou lieske heeft zich vandaag de pleuris gewerkt in het huis.quote:Op maandag 21 november 2005 19:55 schreef frizti het volgende:
Ik dacht dat er gepoetst en opgeruimd was vandaag.
[afbeelding]
Wat bedoel je daarmee? Ben niet zo'n pc freakquote:Op maandag 21 november 2005 20:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh...
Cookies accepteren geselecteerd in IEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en anders weet ik het ook niet meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bedoelde de nath promo showquote:Op maandag 21 november 2005 20:09 schreef teamlead het volgende:
zo.. uitzending ook weer gehad... boeiend weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij kunnen mods niet langer hun aandacht ergens bij houden dan 5 minuten hoor!quote:Op maandag 21 november 2005 19:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze er de hele avond bovenop zitten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ook nietquote:Op maandag 21 november 2005 20:13 schreef melke het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Ben niet zo'n pc freak
ze zullen naad minimaal van duivelsaanbidding moeten gaan beschuldigen, wil je die nog het huis uit krijgenquote:
Lieske heeft echt hard gewerkt vandaag.quote:Op maandag 21 november 2005 20:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou lieske heeft zich vandaag de pleuris gewerkt in het huis.
Roel heeft geen flikker gedaan
Deed ze dat maar echt, duivels aanbidden. Dan was ze misschien nog een béétje interessant.quote:Op maandag 21 november 2005 20:16 schreef versabommie het volgende:
ze zullen naad minimaal van duivelsaanbidding moeten gaan beschuldigen, wil je die nog het huis uit krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hardste BB ooit duh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop