We gaan wel weer verder als de mods in slaap gesukkeld zijn.quote:
Zal je net zien dat ze er de hele avond bovenop zitten.quote:Op maandag 21 november 2005 19:50 schreef frizti het volgende:
[..]
We gaan wel weer verder als de mods in slaap gesukkeld zijn.![]()
Gedaan maar helpt nietquote:Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef Wup het volgende:
[..]
kan je niet even een nieuw wachtwoord aanvragen?
geen nieuw cookie?quote:Op maandag 21 november 2005 19:57 schreef melke het volgende:
Gedaan maar helpt niet
"sessie verloopt" op "niet" staan?quote:Op maandag 21 november 2005 20:04 schreef melke het volgende:
Nee doet het nog steeds niet
Jaquote:Op maandag 21 november 2005 20:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
"sessie verloopt" op "niet" staan?
In welke tijdzone zit je?quote:
euh...quote:
Nou lieske heeft zich vandaag de pleuris gewerkt in het huis.quote:Op maandag 21 november 2005 19:55 schreef frizti het volgende:
Ik dacht dat er gepoetst en opgeruimd was vandaag.
[afbeelding]
Wat bedoel je daarmee? Ben niet zo'n pc freakquote:Op maandag 21 november 2005 20:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh...
Cookies accepteren geselecteerd in IE
en anders weet ik het ook niet meer
Je bedoelde de nath promo showquote:Op maandag 21 november 2005 20:09 schreef teamlead het volgende:
zo.. uitzending ook weer gehad... boeiend weer
Volgens mij kunnen mods niet langer hun aandacht ergens bij houden dan 5 minuten hoor!quote:Op maandag 21 november 2005 19:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze er de hele avond bovenop zitten.
ik ook nietquote:Op maandag 21 november 2005 20:13 schreef melke het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Ben niet zo'n pc freak
ze zullen naad minimaal van duivelsaanbidding moeten gaan beschuldigen, wil je die nog het huis uit krijgenquote:
Lieske heeft echt hard gewerkt vandaag.quote:Op maandag 21 november 2005 20:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou lieske heeft zich vandaag de pleuris gewerkt in het huis.
Roel heeft geen flikker gedaan
Deed ze dat maar echt, duivels aanbidden. Dan was ze misschien nog een béétje interessant.quote:Op maandag 21 november 2005 20:16 schreef versabommie het volgende:
ze zullen naad minimaal van duivelsaanbidding moeten gaan beschuldigen, wil je die nog het huis uit krijgen![]()
hardste BB ooit duh!
Watjes zijn het.quote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef CartWOman het volgende:
Jezus die slapjanusen gaan alweer slapen...
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef CartWOman het volgende:
ze zouden alleen al roel, rob en joost eens moeten laten upperen met een tegelzetter of metselaarquote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef CartWOman het volgende:
die heeft ook een kunststof beenquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 20:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
die heeft ook een kunststof been
En een obsessie voor plastic tieten.quote:Op maandag 21 november 2005 20:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
Vergeet de plastic kont nietquote:Op maandag 21 november 2005 20:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
En een obsessie voor plastic tieten.
quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 20:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Acha ja weet jij veel.
Misschien vind hij een platic lul hartstikke lekker![]()
[..]
Ik dacht dat ze nooit naar de kapper mochten in BB,waarom Rob dan wel.quote:Op maandag 21 november 2005 20:32 schreef versabommie het volgende:
rob en zijn enge kop !
two words:quote:Op maandag 21 november 2005 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nooit naar de kapper mochten in BB,waarom Rob dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |