En ook echt totaal niet aan de ordequote:Op maandag 21 november 2005 21:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
en jij warm waarschijnlijk? (mmm...is eigenlijk te makkelijk deze...)
net pas?quote:Op maandag 21 november 2005 21:20 schreef ChantalC het volgende:
Jezzes ik kom net thuis en iedereen ligt al in bed... Wat een watjes!
Ja even gezellig bij mijn mammie wezen eten...quote:
ohw...d8 filéquote:Op maandag 21 november 2005 21:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja even gezellig bij mijn mammie wezen eten...![]()
Nee wel narrow escape bij een politiecontrole.... Ik mocht doorrijdenquote:Op maandag 21 november 2005 21:24 schreef versabommie het volgende:
ohw...d8 filé
Dat mag toch niet?quote:Op maandag 21 november 2005 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Het enige wat Linda heeft gedaan is een gegeven paard in de bek kijken"
Ik snap hem nietquote:Op maandag 21 november 2005 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Het enige wat Linda heeft gedaan is een gegeven paard in de bek kijken"
Het spreekwoord luidt: Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken...quote:
Ze bedoelde waarschijnlijk dat Linda gewoon haar kans met Roel even heeft gegrepen terwijl hij een beetje wat met Dido had.quote:
Jup... Interesting!quote:Op maandag 21 november 2005 21:33 schreef farceman het volgende:
Goed psychologisch gesprek tussen Dido en Roel over hoe ze in elkaar zitten
Ze praat nu ehoorlijk poep, Dido was er klaar mee, en Linda was gewoon ...tja Linda...quote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze bedoelde waarschijnlijk dat Linda gewoon haar kans met Roel even heeft gegrepen terwijl hij een beetje wat met Dido had.
Of omdat ze een feestje kregen van BB en linda dat een hoerenfeest vond.quote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze bedoelde waarschijnlijk dat Linda gewoon haar kans met Roel even heeft gegrepen terwijl hij een beetje wat met Dido had.
Nee, niet echt poep. Ze hadden het over de vergelijking tussen Linda en Nathalie. Linda heeft dat met Roel geflikt en Nathalie nu dus met Menno. Ze vroeg zich af of Nathalie ook door het publiek zal worden afgerekend, net zoals blijkbaar met Linda gebeurd is.quote:Op maandag 21 november 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze praat nu ehoorlijk poep, Dido was er klaar mee, en Linda was gewoon ...tja Linda...
Moet die fucking dido maar op d'r man letten!
quote:Op maandag 21 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, niet echt poep. Ze hadden het over de vergelijking tussen Linda en Nathalie. Linda heeft dat met Roel geflikt en Nathalie nu dus met Menno. Ze vroeg zich af of Nathalie ook door het publiek zal worden afgerekend, net zoals blijkbaar met Linda gebeurd is.
Ja is toch poep of niet? Dido wilde Roel niet meer, dus pakte Linda 'm. Linda is niet te trots voor een tweedehandse lul(letje). Naad ging met haar gore poten op het enige plekje van privacy wat de bewoners hebben staan ranzen, puur om in het gevlei te komen bij queen Dido. Duidelijk weer dat Lieske heel erg veel nog moet leren in het leven....quote:Op maandag 21 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, niet echt poep. Ze hadden het over de vergelijking tussen Linda en Nathalie. Linda heeft dat met Roel geflikt en Nathalie nu dus met Menno. Ze vroeg zich af of Nathalie ook door het publiek zal worden afgerekend, net zoals blijkbaar met Linda gebeurd is.
Heeft Rob gedaan,weet zeker als Menno er nog was geweest had ie gauw Menno de schuld gegeven.quote:Op maandag 21 november 2005 21:36 schreef versabommie het volgende:
sukkels met die lampen!
Naar mijn idee niks, maar meerdere mensen zijn blijkbaarvan mening dat Linda niet met Roel had moeten gaan zoenen en dingen in bed uithalen terwijl hij iets met Dido scheen te hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 21:37 schreef teamlead het volgende:
[..]wat heeft linda dan bij roel geflikt dat zo laag was?
donderdag lagen dido en roel op elkaarquote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee.quote:Op maandag 21 november 2005 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja is toch poep of niet? Dido wilde Roel niet meer, dus pakte Linda 'm. Linda is niet te trots voor een tweedehandse lul(letje). Naad ging met haar gore poten op het enige plekje van privacy wat de bewoners hebben staan ranzen, puur om in het gevlei te komen bij queen Dido. Duidelijk weer dat Lieske heel erg veel nog moet leren in het leven....![]()
Pas als die 3 Chantals liggen te pitten!quote:Op maandag 21 november 2005 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Terug naar de slaapkamer graag, regie. Of moet Joost weer nodig in beeld?
quote:Op maandag 21 november 2005 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja is toch poep of niet? Dido wilde Roel niet meer, dus pakte Linda 'm. Linda is niet te trots voor een tweedehandse lul(letje). Naad ging met haar gore poten op het enige plekje van privacy wat de bewoners hebben staan ranzen, puur om in het gevlei te komen bij queen Dido. Duidelijk weer dat Lieske heel erg veel nog moet leren in het leven....![]()
helaas welquote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Liggen Peppie en Kokkie nou alweer in bed?![]()
Dan hoeft het niet meer. Van Dido/Roel krijg ik jeuk en eczeem.quote:Op maandag 21 november 2005 21:42 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Pas als die 3 Chantals liggen te pitten!![]()
quote:
quote:
gewoon een duffe vergelijking van liesquote:
Jep... het is weer ongelooflijk gezwets daar.quote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Liggen Peppie en Kokkie nou alweer in bed?![]()
Joost is mijn held nuquote:Op maandag 21 november 2005 21:42 schreef versabommie het volgende:
Joost, for the love of god, raap al je moed bij elkaar en sla Rob zo hard als je kan tussen zijn ogen. Rob is echt een godvergeten [ZELFCENSUUR] klootzak tegen Joost
Ga jij eens even stemmen hiernaast, ik wacht.quote:Op maandag 21 november 2005 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo jammer dit he, elke normale vorm van discussie waar het er ook maar naar riekt dat een ander eventueel een goed argument zou kunnen hebben besluit je op deze manier. Ik heb dat op Rob na nog nooit iemand zien doen!
Gewoon niet op reageren is beter. Lieske gaf helemaal geen mening, maar kwam met de mogelijkheid dat Linda misschien door de mensen thuis was afgerekend op haar gedrag. Meer niet.quote:
hmpfffffff begreep lieske een keer verkeerd...is weer eens wat andersquote:
ah,,,oke....quote:Op maandag 21 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren is beter. Lieske gaf helemaal geen mening, maar kwam met de mogelijkheid dat Linda misschien door de mensen thuis was afgerekend op haar gedrag. Meer niet.
nou nou niet zo minderwaardig, begreep d'r een keer verkeerd zoals ik hierboven al ge-edit heb.quote:Op maandag 21 november 2005 21:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren is beter. Lieske gaf helemaal geen mening, maar kwam met de mogelijkheid dat Linda misschien door de mensen thuis was afgerekend op haar gedrag. Meer niet.
Je hebt er duidelijk niets van begrepen ... en Lieske zit er denk ik niet ver naast. Het lijkt er in ieder geval zeer op dat Linda daar wel degelijk op afgerekend is. Ze zei niet dat dat ook terecht is. Ze zei alleen dat die mogelijkheid er is.quote:Op maandag 21 november 2005 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon een duffe vergelijking van lies
Weet niet wat het is maar hij is weer een paar plekjes gestegen op mijn favorietenlijstje.quote:
Die edit had ik dan niet gezien. Het leek mij gewoon weer een poging van jou om te jennenquote:Op maandag 21 november 2005 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou nou niet zo minderwaardig, begreep d'r een keer verkeerd zoals ik hierboven al ge-edit heb.
jaja...was al weer bij...ik betrap me erop dat ik steeds meer met een half oor luister als lies begint ...quote:Op maandag 21 november 2005 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk niets van begrepen ... en Lieske zit er denk ik niet ver naast. Het lijkt er in ieder geval zeer op dat Linda daar wel degelijk op afgerekend is. Ze zei niet dat dat ook terecht is. Ze zei alleen dat die mogelijkheid er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |