Nou nou Scan... hebben we niet ALTIJD iets om over te schrijven?quote:Op zondag 20 november 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Leuke TT .... Maar wel balen voor ons. Om half 12 hebben we al niets meer om over te schrijven
Een Belg loopt al heel de dag met een aardappel in zijn borstzak. Uiteindelijk vraagt iemand waarom hij dat doet. Zegt de Belg: "zonder pieper zijt ge niks tegenwoordig".quote:
Roel moet ook om 6:00 uur op staan ben benieuwd of hij dat gaat doen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef Giggio het volgende:
dus eindelijk actie in de ochtend... kan ik lekker meeschillen op mijn werk
Talpasite:quote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
zomaar een vraag maar wat denken jullie dat het motief is achter joost en zijn drie dagen werken ?
Ik denk zelf dat met Joost de kans op falen het grootst is, maar zou BB daar nou echt op aansturen nu er een goed doel in het geding is?
Hij is leukquote:Op zondag 20 november 2005 23:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een Belg loopt al heel de dag met een aardappel in zijn borstzak. Uiteindelijk vraagt iemand waarom hij dat doet. Zegt de Belg: "zonder pieper zijt ge niks tegenwoordig".
Flauw... maar vond hem wel toepasslijk
Ik denk de andere kant ,laten zien hoe goed joost wel niet is blablablaquote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
zomaar een vraag maar wat denken jullie dat het motief is achter joost en zijn drie dagen werken ?
Ik denk zelf dat met Joost de kans op falen het grootst is, maar zou BB daar nou echt op aansturen nu er een goed doel in het geding is?
ja zussie, dat was duidelijk, maar dat lijkt me niet het motief...Joost draait dus dubbele dienst...daar moet een ander motief achter zittenquote:Op zondag 20 november 2005 23:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Talpasite:
Joost heeft pech. Door het uitvallen van Nathalie moet hij meer diensten draaien. Mocht Nathalie snel beter zijn, dan mag zij op eigen verzoek een dienst van Joost overnemen.
Nee, BB stuurt erop aan dat Joost gaat winnen. Dus veel in beeld.quote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
Zoveel aardappel en pieper grappen ken ik niet... dus ik laat me graag verrassenquote:Op zondag 20 november 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is leuk![]()
Ik zie de komende dagen al het hele scala aan aardappel- en piepergrapjes in de TT's voorbijkomen, net als toen met de bonen![]()
Ik kijk op m'n werk wel even in de pc-Van Dalequote:Op zondag 20 november 2005 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoveel aardappel en pieper grappen ken ik niet... dus ik laat me graag verrassen
oe=w ik dacht omdat Joost met een vrijbrief van de bank is afgekomenquote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
Joost moest 3 dagen werken omdat Nattelie niet meewerkt.... leek mij een logische beredenering dat Joost gekozen is Nattelie d'r dienst over te nemen omdat zij z'n plaats op de genomineerden-bank heeft gekregen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
erg onliefquote:Op zondag 20 november 2005 23:30 schreef doka het volgende:
Deze opdracht maakt wel duidelijk dat Hummie geen rekening houdt met (nachtelijke) stream-kijkers
Hummie houdt met niemand rekening daarom is het nu al weken saai.quote:Op zondag 20 november 2005 23:30 schreef doka het volgende:
Deze opdracht maakt wel duidelijk dat Hummie geen rekening houdt met (nachtelijke) stream-kijkers
Spreek voor jezelf... Oh, dat deed je alquote:Op zondag 20 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
ik voorzie een weekje met redelijk veel slaap.![]()
Hoewel niet helemáál, is er volgens mij toch nog steeds wel énig verband tussen de hoeveelheid tijd die mensen rondhangen in dit topic en het aanbod op de streams.
Whehehehe... die kende ik alquote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
Een mop via google dan maar Wicked
Een boer wordt tot twee maanden gevangenisstraf veroordeelt. Zijn vrouw schrijft hem:
'Nu je in de gevangenis zit, denk je toch zeker niet dat ik de grond om ga spitten om de aardappelen te poten. Nee, dat kun je wel vergeten. Een paar dagen volgt het antwoord: 'Maar schat toch, daar heb ik de wapens en het geld verstopt.'
Zij schrijft terug:
'Iemand van de gevangenis moet je brief gelezen hebben, want de politie is hier geweest en heeft heel het veld omgegraven, zonder iets te vinden.'
Waarop de boer weer schrijft:
'Goed zo, nu kun je de aardappelen poten!.
Mja waarom Joost? ze moeten toch iemand kiezen, hij is niet genomineerd (ik zeg ook maar wat)quote:Op zondag 20 november 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja zussie, dat was duidelijk, maar dat lijkt me niet het motief...Joost draait dus dubbele dienst...daar moet een ander motief achter zitten
Ja ik ook... maar hij blijft leuk...quote:
Heb je die krukjes gezien, hoe moet Naat haar enkel hoger gaan leggen? Wat ze zelf al zei: "Op mijn kop hangend van het plafond"quote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik snap het nog steeds niet... aardappelen schillen doe je niet met je voeten. En je kunt er ook bij zitten.
Nee schat, sorry.quote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef Foreverblue het volgende:
ff een testcap voor Wicked... zie je deze wel?
[afbeelding]
Het was sterker dan mij.........vergeef het me maar, ik zit ergens in mijn cyclusquote:
Dan weet ik het ook niet lieverdquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 23:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het was sterker dan mij.........vergeef het me maar, ik zit ergens in mijn cyclus![]()
Dat weten wij, maar weet Natte Lie dat ook?quote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik snap het nog steeds niet... aardappelen schillen doe je niet met je voeten. En je kunt er ook bij zitten.
Misschien. Hummie zal Nathalie ook wel zat zijn.quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Dat weten wij, maar weet Natte Lie dat ook?
Ik denk dat het gewoon een test is voor Natte Lie of ze de kantjes ervanaf gaat lopen, door nog ff 3 dagen heel veel last van haar enkel te hebben, of dat ze woensdag zegt, dat ze ook een dag gaat schillen. Als ze dat niet doet, dat dat dan wel extra belicht gaat worden in de uitzending. Want ik heb nog geen positief geluid gelezen in de richting van Natte Lie. En dat is denk ik precies de opzet.
Arme Joost 3 diensten laten draaien, terwijl ze zelf best kan gaan schillen.
Beetje het zelfde als met dat roken van Tanja. Daar mocht Chantal het ook overnemen, maar die deed dat ook niet. Onder het motto... Ik hoef toch niet, waarom zou ik me dan druk maken, laat een ander het maar opknappen...
Of het is een truuk om haar weer helemaal terug te brengen. Dinsdag zal Nathalie al wel zeggen dat ze wil werken en dan is ze weer de heldin van BBquote:Op zondag 20 november 2005 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien. Hummie zal Nathalie ook wel zat zijn.
Ja denk je? Vraag me af of Nathalie dat beseft, dat ze een daad moet stellen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of het is een truuk om haar weer helemaal terug te brengen. Dinsdag zal Nathalie al wel zeggen dat ze wil werken en dan is ze weer de heldin van BB
Chantal rookte even stevig door waar zwangere Tan bij zat, ook lekker gezond, om niet te zeggen "een dubbel moraal"quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Beetje het zelfde als met dat roken van Tanja. Daar mocht Chantal het ook overnemen, maar die deed dat ook niet. Onder het motto... Ik hoef toch niet, waarom zou ik me dan druk maken, laat een ander het maar opknappen...
quote:
Nope, Chan rookt er nog 1quote:
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asfquote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef farceman het volgende:
stream 1bij meer mensen eruit?
wow, zonder duimend aanhangselquote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef nachtzuster het volgende:
Chantal is net weer uit bed, opdracht doorlezen en roken.
Ze gaat dadelijk advies geven aan de opdrachten van BBquote:
hahaquote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef Morwen het volgende:
Ze gaat dadelijk advies geven aan de opdrachten van BB![]()
Niet als Koos het deed.quote:Op maandag 21 november 2005 00:01 schreef Wup het volgende:
[..]
haha
maar nu je het zegt, er wordt deze BB vrij weinig in de camera gesproken
ik herinner me dat ik dat altijd erg vervelend vond
die BB heb ik niet gezien dus ik gun hem het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef Lamon het volgende:
Niet als Koos het deed.
Die vent en zijn gekke hersenspinsels. Geniaal.
Kan me niet meer herinnerenquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet als Koos het deed.
Die vent en zijn gekke hersenspinsels. Geniaal.
Koos hopeloos.........ja, was wel geinig. Beetje kale grijze vent, zie hem zo voor mequote:
Ja Koos de trucker, opa Koos, wel, maar ik weet niet meer dat hij in de camera sprak.quote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Koos hopeloos.........ja, was wel geinig. Beetje kale grijze vent, zie hem zo voor me![]()
Nu ik erover nadenk wel, maar het was even spitten in de krochten hoorquote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja Koos de trucker, opa Koos, wel, maar ik weet niet meer dat hij in de camera sprak.
quote:Op maandag 21 november 2005 00:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk wel, maar het was even spitten in de krochten hoor![]()
Het lijkt erop ja... En er snurkt eentje daarquote:Op maandag 21 november 2005 00:15 schreef farceman het volgende:
Ligt dido nu alleen?
Roel ligt er naastquote:Op maandag 21 november 2005 00:15 schreef farceman het volgende:
Ligt dido nu alleen?
Uhm, ik zie een hele hoop dekbedden en een gecrashte stream 4, meer niet eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 00:15 schreef farceman het volgende:
Ligt dido nu alleen?
Trustequote:Op maandag 21 november 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga er maar eens op tijd in... zal deze week er denk ik niet gezelliiger op worden om deze tijd.
Slaap lekker allemaal
Godquote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef Lamon het volgende:
Iets zegt me dat ik de streams niet aan hoef te zetten.
Och, als je van stillevens houdt.quote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef Lamon het volgende:
Dat zegt niks hoor, die idioten hebben allemaal een SG obsessie gekregenquote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef Lamon het volgende:
Wat een spinquote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef nachtzuster het volgende:
Chantal droomt over vrachtauto's![]()
Wat een herrie op stream 1.
Omdat vrouwen toch generaliseren, hebben ze gewoon geen zin meer om goed te luisteren.quote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef melke het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mannen communicatief gestoord zijn?
ohnee jij ook alquote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een spin![]()
Mijn nachtmerrie, wat doe je![]()
Oke, kan iemand mij vertellen waarom sommige/de meeste mannen communicatief gestoord zijn?quote:Op maandag 21 november 2005 00:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat vrouwen toch generaliseren, hebben ze gewoon geen zin meer om goed te luisteren.
Tuurlijk kan ik dat, heb je evenquote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef melke het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mannen communicatief gestoord zijn?
Omdat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus?quote:Op maandag 21 november 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, kan iemand mij vertellen waarom sommige/de meeste mannen communicatief gestoord zijn?
Relaties & Psychologiequote:Op maandag 21 november 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, kan iemand mij vertellen waarom sommige/de meeste mannen communicatief gestoord zijn?
Ik wel: Chantal met het stoute eendjequote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef Foreverblue het volgende:
ff een testcap voor Wicked... zie je deze wel?
[afbeelding]
Precies, dat wilde ik ook zeggen maar ja.........mannen weten al allesquote:Op maandag 21 november 2005 00:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat vrouwen toch generaliseren, hebben ze gewoon geen zin meer om goed te luisteren.
En Homo's van UR Anusquote:Op maandag 21 november 2005 01:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Omdat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus?
Zeker weten van niet. Dat is hun probleem met de weekopdrachten ook vaak. Ze zien het grote plaatje nooit.quote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef Sonique het volgende:
Hebben ze al gerekend hoeveel dat wordt enzo... Vast niet!
quote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef Sonique het volgende:
Rekenen we even mee (ja jij ook Rob!)
Even rekenen:
Ze werken 8 uur per dat (ongeveer)
4 dagen (8 keer 4 is 32 uur in totaal)
Ze moeten 1500 kilo aardappels jassen
1500 kilo delen over 32 uur is 46 kilo per uur
46 kilo delen over 5 man is 9 kilo aardappels jassen per uur per man...
Gemiddeld gewicht van een aardappel is 50 gram. Zitten dus 20 aardappels in een kilo, keer 9 is 180 aardappels [er uur per man...
is drie aardappels per minuut jassen per man...
Er moet ook nog ingepakt worden, dus....
Word een harde dobber ben ik bang...
Het beste kunnen ze de aardappels in 3 dagen schillen en dan op donderdag inpakken in zakken...
Inpakken gaat heel snel, en dan heb je nog speling op dnderdag ochtend...
[BB SC #789] In afwachting van de nieuwe weekopdrachtquote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef Sonique het volgende:
Even rekenen:
Gemiddeld gewicht van een aardappel is 50 gram
Zitten dus 20 aardappels in een kilo, keer 9 is 180 aardappels [er uur per man...
Het beste kunnen ze de aardappels in 3 dagen schillen en dan op donderdag inpakken in zakken...
Je zit er volgens mij een paar kilo naast.quote:Ja, ja, er moet hard worden gewerkt. Want voor het jassen van 1200 kilo piepers is echte daadkracht nodig en tempo
Ik gok erop dat Joost morgen om 8.00 uur een aardappel doormidden snijdt en in zijn neus steekt. Lachen johquote:Op maandag 21 november 2005 01:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zeker weten van niet. Dat is hun probleem met de weekopdrachten ook vaak. Ze zien het grote plaatje nooit.
Als ze het wel hadden uitgerekend en merken in het eerste uur dat ze te weinig schillen, dan zouden ze meteen weten dat ze een standje hoger moeten gaan.
Wat ze nu waarschijnlijk gaan doen is vrolijk keuvelend een beetje schillen, en denken dat ze al presteren omdat ze daar iedere dag zoveel uur bezig zijn, zonder te beseffen hoe hard ze zouden moeten werken om de opdracht te halen.
Ten eerste is het maar 1200 kilo.quote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef Sonique het volgende:
Even rekenen:
Gemiddeld gewicht van een aardappel is 50 gram
Zitten dus 20 aardappels in een kilo, keer 9 is 180 aardappels [er uur per man...
Als ie echt een halve aardappel in zijn neus gaat steken, ga ik wel lachen denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Joost morgen om 8.00 uur een aardappel doormidden snijdt en in zijn neus steekt. Lachen joh![]()
Lieve schat, ga met een paar vrienden naar de kroeg ofzo. Dat is niet lachen, dat is zwaar triestquote:Op maandag 21 november 2005 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als ie echt een halve aardappel in zijn neus gaat steken, ga ik wel lachen denk ik.
Heeej niet roddelen hequote:Op maandag 21 november 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik wel: Chantal met het stoute eendje![]()
EEN HALVE AARDAPPEL!quote:Op maandag 21 november 2005 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieve schat, ga met een paar vrienden naar de kroeg ofzo. Dat is niet lachen, dat is zwaar triest![]()
Je hoeft niet te schreeuwen hoor............djeeeesquote:Op maandag 21 november 2005 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
EEN HALVE AARDAPPEL!
Mijn punt even duidelijker gemaakt.
Have Funquote:Op maandag 21 november 2005 01:45 schreef Lamon het volgende:
Eindelijk gebeurt er zo weinig, dat ik me ga losrukken van het hele BB gebeuren en nog even relaxed The Descent ga kijken.
Naar 5 mensen gaan kijken die aardappels schillen is niet triestquote:Op maandag 21 november 2005 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieve schat, ga met een paar vrienden naar de kroeg ofzo. Dat is niet lachen, dat is zwaar triest![]()
ik hoorde hem klagen dat hij niet kon zingen met zo'n kapje,quote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Naar 5 mensen gaan kijken die aardappels schillen is niet triest![]()
Joost zal er tenminste nog wat van maken![]()
Maakt me niet zoveel uit want kijk al dagen niet meer naar de streamsquote:Op maandag 21 november 2005 01:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ik hoorde hem klagen dat hij niet kon zingen met zo'n kapje,
zouden ze van die mondkapjes voor moeten?
niet dat ik dat erg zou vinden trouwens![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit want kijk al dagen niet meer naar de streams![]()
Does gewoonquote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Naar 5 mensen gaan kijken die aardappels schillen is niet triest![]()
Joost zal er tenminste nog wat van maken![]()
Maar wij zijn dan ook ergens anders mee bezigquote:
Wat is dus het alternatief? Naar 5 aardappelschillende mensen te kijken en dan ben je in mijn ogen een beetje triestquote:Op maandag 21 november 2005 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Does gewoon![]()
Er iets van makenIedereen werkt zich het schompes voor een goed doel en hij steekt dadelijk heel lollig (not!, is ie een kleuter dan?) binnen een half uur een gehalveerde aardappel in zijn neus/oor/anus.............nou, lachu
.............
![]()
Erg hequote:Op maandag 21 november 2005 02:58 schreef Day het volgende:
Hey PC!! Je bent ook nog op?
Let me guess je zit in het servival-topic?
Daar kan ik kort over zijn.. er gebeurt niets.quote:Op maandag 21 november 2005 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hou jij me wel op de hoogte van de ontwikkelingen in het huis?
Oh dan kan ik nog wel heel even servialenquote:Op maandag 21 november 2005 03:03 schreef Yolande het volgende:
[..]
Daar kan ik kort over zijn.. er gebeurt niets.![]()
Ja hoor geen probleem, ik denk dat er pas morgen om 6.00 iets gebeurt.quote:Op maandag 21 november 2005 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh dan kan ik nog wel heel even servialen
Eerst ff je profiel gechecktquote:Op maandag 21 november 2005 03:07 schreef melke het volgende:
HELP!
Wat is er Melke ?quote:Op maandag 21 november 2005 03:07 schreef melke het volgende:
HELP!
Anders even je cookies deleten en opnieuw inloggen, geen idee wat het betekend, maar dat zie ik vaak staanquote:Op maandag 21 november 2005 03:11 schreef melke het volgende:
Mijn inlog doet het compleet niet meer. Moet zo'n 10 keer inloggen voor dat ik een berichtje kan plaatsen
ohhhh is dat alles??? ik dacht dat er iets vreselijks aan de hand was.quote:Op maandag 21 november 2005 03:11 schreef melke het volgende:
Mijn inlog doet het compleet niet meer. Moet zo'n 10 keer inloggen voor dat ik een berichtje kan plaatsen
Nee helpt niet... Hij onthoud m'n inloggegevens niet meer. Heb een draadloze internetverbinding. Verbinding viel weg, verbinding vernieuwd, inlogproblemen. Hoe kan dat nouhou!!??quote:Op maandag 21 november 2005 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Anders even je cookies deleten en opnieuw inloggen, geen idee wat het betekend, maar dat zie ik vaak staan
Hmmm geen lastige vragen stellen hoorquote:Op maandag 21 november 2005 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Nee helpt niet... Hij onthoud m'n inloggegevens niet meer. Heb een draadloze internetverbinding. Verbinding viel weg, verbinding vernieuwd, inlogproblemen. Hoe kan dat nouhou!!??
Hoe is het met je beveiliging?quote:Op maandag 21 november 2005 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Nee helpt niet... Hij onthoud m'n inloggegevens niet meer. Heb een draadloze internetverbinding. Verbinding viel weg, verbinding vernieuwd, inlogproblemen. Hoe kan dat nouhou!!??
Sorry kan ik je ook niet mee helpen.quote:Op maandag 21 november 2005 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Dag mevrouw Jansenquote:Op maandag 21 november 2005 03:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
Sorry kan ik je ook niet mee helpen.
Mevrouw Jansenquote:Op maandag 21 november 2005 03:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
Sorry kan ik je ook niet mee helpen.
Ik wed dat je naar meerkat manor zit te kijkenquote:Op maandag 21 november 2005 03:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dag mevrouw Jansen![]()
Zit net naar Animal Planet te kijken en zie een heel bekend beestje![]()
Zijn het geen stokpaardjesquote:Op maandag 21 november 2005 03:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik wed dat je naar meerkat manor zit te kijken![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 21 november 2005 03:36 schreef melke het volgende:
Ik heb een andere IP dan bij de inlog staat. Kan het daaraan liggen?
In het engels heten ze meerkatten... maar maakt niet uit hoe ze heten het zijn prachtige dieren.quote:Op maandag 21 november 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn het geen stokpaardjesZe zenden deze docu al bijna een maand uit
![]()
Draadloos netwerk vernieuwen, opeens staat er nieuw IP adres aanvragen en hoppa. Zou het daar aan liggen dan? Kan dat trouwens, nieuwe IP?quote:
Nou nee, lijkt mij niet.quote:Op maandag 21 november 2005 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Draadloos netwerk vernieuwen, opeens staat er nieuw IP adres aanvragen en hoppa. Zou het daar aan liggen dan? Kan dat trouwens, nieuwe IP?
Nee klopt, het vernieuwd niet. Heb het net getest. Toch onthoudt hij m'n inloggegevens niet meer....quote:
Huh meerkatten is toch geen engelsquote:Op maandag 21 november 2005 03:38 schreef Yolande het volgende:
[..]
In het engels heten ze meerkatten... maar maakt niet uit hoe ze heten het zijn prachtige dieren.![]()
Vroeger kreeg je een ander nummer als je computer een aantal dagen uitstond maar tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 21 november 2005 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Draadloos netwerk vernieuwen, opeens staat er nieuw IP adres aanvragen en hoppa. Zou het daar aan liggen dan? Kan dat trouwens, nieuwe IP?
Zo leuk zoals ze op hun achtepootjes gaan staan om te zorgen dat de andere kunnen etenquote:Op maandag 21 november 2005 03:38 schreef Yolande het volgende:
[..]
In het engels heten ze meerkatten... maar maakt niet uit hoe ze heten het zijn prachtige dieren.![]()
Ik weet het klinkt vreemd maar meerkat is echt engelsquote:Op maandag 21 november 2005 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh meerkatten is toch geen engelsdan wordt het more cats ofzo toch
Misschien even je netwerkverbinding deleten, opnieuw aanmaken (en in combinatie met alle cookies deleten) de pc opnieuw opstarten.quote:Op maandag 21 november 2005 03:44 schreef melke het volgende:
[..]
Nee klopt, het vernieuwd niet. Heb het net getest. Toch onthoudt hij m'n inloggegevens niet meer....
Ja is echt schitterend, en zeker het programma over hun op animal planet, er gaat een hele nieuwe wereld voor je open.quote:Op maandag 21 november 2005 03:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo leuk zoals ze op hun achtepootjes gaan staan om te zorgen dat de andere kunnen eten![]()
Heb je vanavond iets anders gedaan? Ad Awar of Spybot ?quote:Op maandag 21 november 2005 03:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien even je netwerkverbinding deleten, opnieuw aanmaken (en in combinatie met alle cookies deleten) de pc opnieuw opstarten.
Ik zeg ook maar wat, maar als je maar genoeg extreme dingen doet, wil het wel eens helpen.
Ik krijg op more cats meer hitsquote:Op maandag 21 november 2005 03:47 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik weet het klinkt vreemd maar meerkat is echt engelsVoer de naam maar in google in.
Heb het nu al een keer of 10 op de achtergrond aan gehad en ben maar naar Disovery 9 gegaanquote:Op maandag 21 november 2005 03:49 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja is echt schitterend, en zeker het programma over hun op animal planet, er gaat een hele nieuwe wereld voor je open.![]()
Microsoft Anti spyware heeft wel een tijdje gedraait. Ik vind ook nergens hoe ik dit kan fiksen. Is maar shitquote:Op maandag 21 november 2005 03:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je vanavond iets anders gedaan? Ad Awar of Spybot ?
Als ik die hier laat lopen ben ik ook alle inlog namen kwijt en mijn browser is dan leeg maar Ip blijft hetzelfde!!
En op: meereenden?quote:
Alles al geprobeerd, helpt geen fluit. Wat raaaar!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 03:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien even je netwerkverbinding deleten, opnieuw aanmaken (en in combinatie met alle cookies deleten) de pc opnieuw opstarten.
Ik zeg ook maar wat, maar als je maar genoeg extreme dingen doet, wil het wel eens helpen.
elke keer als ik discovery kijk zie ik alleen maar "seconds for disaster" en daar word ik niet echt vrolijk van.quote:Op maandag 21 november 2005 03:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb het nu al een keer of 10 op de achtergrond aan gehad en ben maar naar Disovery 9 gegaan![]()
Er is nu iets over vissen ofzo, kijk na bepaalde tijd nooit nar de tv maar hij staat aan, geeft geluid en beweegdquote:Op maandag 21 november 2005 03:58 schreef Yolande het volgende:
[..]
elke keer als ik discovery kijk zie ik alleen maar "seconds for disaster" en daar word ik niet echt vrolijk van.![]()
Daar ben ik lang niet geweest.quote:
ja dat kan ook natuurlijk, ik zit naar een aflevering "gouwe ouwe" ZDF hitparade te kijken en te luisteren, gezellige ouwe muziek van de jaren 70 en 80.quote:Op maandag 21 november 2005 04:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er is nu iets over vissen ofzo, kijk na bepaalde tijd nooit nar de tv maar hij staat aan, geeft geluid en beweegd![]()
Op Canal+ is een docu over Mac Donalds![]()
Lekkerquote:Op maandag 21 november 2005 04:05 schreef Yolande het volgende:
[..]
ja dat kan ook natuurlijk, ik zit naar een aflevering "gouwe ouwe" ZDF hitparade te kijken en te luisteren, gezellige ouwe muziek van de jaren 70 en 80.![]()
![]()
ja heerlijke muziek, Barry Ryan, Baccara, Pussycat enz enz. heerlijk ongecompliceerdquote:Op maandag 21 november 2005 04:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Daar kom ik mijn bed voor uit. Seventies rule
Ik kom er alleen voor een speeltje uit de happy mealquote:Op maandag 21 november 2005 04:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar ben ik lang niet geweest.
Gek, als je er komt is het allemaal maar matig voedsel, maar als je er nooit meer komt loopt bij het idee alleen het water me in de mond.
Eloise is uit eind jaren 60 volgens mij, maar nog steeds een van de beste nummers ooitquote:Op maandag 21 november 2005 04:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
ja heerlijke muziek, Barry Ryan, Baccara, Pussycat enz enz. heerlijk ongecompliceerd
Oke, op straffe van een ban:quote:Op maandag 21 november 2005 04:12 schreef melke het volgende:
Help me nou....
Dankjewel. Maar het is zeker weten geen virus. Alles doet het gewoon nog normaal. Alleen onthoudt fok m'n inloggegevens niet meer. Voor de rest doet alles het primaquote:Op maandag 21 november 2005 04:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stel hier je vraag en binnen een paar uur heb je antwoordt.
Zeg erbij dat het waarschijnlijk geen virus is maar dat je het niet vertrouwd![]()
Ja inderdaad december 1968 om precies te zijn, maar toch heel erg dichtbij de jaren 70, en goed genoeg om in 2005 nog kippevel ervan te krijgen.quote:Op maandag 21 november 2005 04:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eloise is uit eind jaren 60 volgens mij, maar nog steeds een van de beste nummers ooit
Het is te simpel voor woorden, maar je vinkt toch wel dat IP adres gebeuren uit bij het inloggen he?quote:Op maandag 21 november 2005 04:12 schreef melke het volgende:
Help me nou....
Ja dat doe ik. Ik ga daar wel eens vragen. Dankjewel!quote:Op maandag 21 november 2005 04:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is te simpel voor woorden, maar je vinkt toch wel dat IP adres gebeuren uit bij het inloggen he?
Zo ja, denk ik dat het verstandiger is om op http://gathering.tweakers.net/ de vraag te stellen, hier zijn we relatief gezien allemaal digibeet.
Altijd een lekkere binnekomerquote:Op maandag 21 november 2005 05:35 schreef melke het volgende:
Hee Tanjalies, wie moet er donderdag naar huis?!!
Je moet wat he! Dat willen we toch allemaal graag weten!quote:
Niet allemaal geloof ikquote:Op maandag 21 november 2005 05:42 schreef melke het volgende:
[..]
Je moet wat he! Dat willen we toch allemaal graag weten!
Mn inlog doet het nog steeds niet... stom...
Wie is dat?quote:Op maandag 21 november 2005 06:13 schreef Muerte het volgende:
Iedereen is ondertussen opgestaan behalve.....
[afbeelding]
Verbaast me niks.quote:Op maandag 21 november 2005 06:14 schreef F4iTH het volgende:
Kom op werk aan de winkel stelletje luie aardappelzakken!!!
Ja jij ook chankwal
[afbeelding]
De exit van donderdagquote:
lolquote:Op maandag 21 november 2005 06:23 schreef doka het volgende:
Doet mij eigenlijk aan Julliete Lewis en Woody Harrelson denken
van Joost.quote:Op maandag 21 november 2005 06:23 schreef Zw0rld het volgende:
Het vullen van de broodtrommeltjes...........
Roel zal Dido missen... Ze is 9 hele uren weg. Arme jongenquote:Op maandag 21 november 2005 06:18 schreef F4iTH het volgende:
Ondertussen bedenken Romeo en Juliet zich hoe het zover heeft kunnen komen
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 06:34 schreef doka het volgende:
Gezellig dat alle vaste BB-forumers al weer wakker zijn. NOT![]()
* Zw0rld broodje garanalen eet voor ontbijt.quote:
Eigenlijk ben jij best een eng mannetjequote:Op maandag 21 november 2005 06:41 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
* Zw0rld] broodje garanalen eet voor ontbijt.[/me]
[me=Zw0rld lust alles op de vroege ochtend,![]()
![]()
maar wel lievquote:Op maandag 21 november 2005 06:41 schreef doka het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij best een eng mannetje
Hoi Melkequote:Op maandag 21 november 2005 06:47 schreef melke het volgende:
hallo mensen, ik ben er ook nog, bukken doen jullie maar prive!
Hoezo? Buk lekker mee! Hoe meer zielen hoe meer... uhm... 'vreugd'?quote:Op maandag 21 november 2005 06:47 schreef melke het volgende:
hallo mensen, ik ben er ook nog, bukken doen jullie maar prive!
In dreams babyquote:Op maandag 21 november 2005 06:50 schreef doka het volgende:
[..]
Hoezo? Buk lekker mee! Hoe meer zielen hoe meer... uhm... 'vreugd'?
Hoi elektronische monnikquote:Op maandag 21 november 2005 06:55 schreef Pinball het volgende:
Haan graag
jaja.. ik weet dat ze al wakker zijn..
Douglas Adams.quote:
Die bedoelde ik, zie ook mijn ondertitel, bedoelde ik ook.quote:Op maandag 21 november 2005 07:00 schreef doka het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel. Of bedoelde je dat ook?
Oke, dan levelen wequote:Op maandag 21 november 2005 07:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, zie ook mijn ondertitel, bedoelde ik ook.
Niet zo'n grote mond.quote:Op maandag 21 november 2005 06:59 schreef melke het volgende:
Hee, open eens een nieuw topic! 7 is toch stop?
Zou iemand alsjeblief een nieuw vers topic willen aanmaken. Ik dacht namelijk dat 7 stop was.quote:Op maandag 21 november 2005 07:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond.
Gewoon netjes vragen.
Een stuk beter. Je kan bij je voorkeuren het aantal posts per pagina instellen, zet dat op 50 en dan ben je -net als wij- nog niet op de 7.quote:Op maandag 21 november 2005 07:06 schreef melke het volgende:
[..]
Zou iemand alsjeblief een nieuw vers topic willen aanmaken. Ik dacht namelijk dat 7 stop was.
Zo beter?![]()
En jij moet echt wat doen aan je feitenkennis.quote:Op maandag 21 november 2005 07:03 schreef melke het volgende:
7 uur beginnen. Ze zijn al 3 minuten te laat. Dat kan niet he!
Aaah ja. Maar mn inlog gegevens worden niet onthouden. Moet steeds bij ieder bericht opnieuw inloggen. Kan dus ook niets veranderen/aanpassen bij m'n voorkeuren. Niet leuk...quote:Op maandag 21 november 2005 07:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een stuk beter. Je kan bij je voorkeuren het aantal posts per pagina instellen, zet dat op 50 en dan ben je -net als wij- nog niet op de 7.
Het gaat niet om het aantal pagina's, dat is variabel, maar het aantal posts.
En bovendien gaat dit topic automatisch dicht & op slot als er 301 posts inzitten, dus je merkt het vanzelf als je niet maar kan reageren.quote:Op maandag 21 november 2005 07:06 schreef melke het volgende:
[..]
Zou iemand alsjeblief een nieuw vers topic willen aanmaken. Ik dacht namelijk dat 7 stop was.
Zo beter?![]()
Dan moet je de tijd op die crappy pc van je even goed zetten, dat helpt.quote:Op maandag 21 november 2005 07:10 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah ja. Maar mn inlog gegevens worden niet onthouden. Moet steeds bij ieder bericht opnieuw inloggen. Kan dus ook niets veranderen/aanpassen bij m'n voorkeuren. Niet leuk...
Is ze lekker dan?quote:
De tijd staat goed, enne niets crappy, hartstikke goed ding nog!quote:Op maandag 21 november 2005 07:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan moet je de tijd op die crappy pc van je even goed zetten, dat helpt.
^^^ Wat Amro Bank zegtquote:Op maandag 21 november 2005 07:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan moet je de tijd op die crappy pc van je even goed zetten, dat helpt.
En je hebt wel aangevinkt dat je ingelogd wil blijven?quote:Op maandag 21 november 2005 07:13 schreef melke het volgende:
[..]
De tijd staat goed, enne niets crappy, hartstikke goed ding nog!
Tijd én datum?quote:Op maandag 21 november 2005 07:13 schreef melke het volgende:
[..]
De tijd staat goed, enne niets crappy, hartstikke goed ding nog!
Zeg noem mij geen kutnewbie ja! Zo ben jij ook begonnen. Je hebt me trouwens ook niet geholpen. Werkt nog steeds niet. Niet meteen alle eer op je nemen he!quote:Op maandag 21 november 2005 07:12 schreef Pinball het volgende:
Zo, en nou ben ik weer klaar. Als iemand van jullie ooit doorlult dat ik een kutnewbie heb geholpen moet ik jullie helaas vermoorden.
Het is maar dat je het weet.
Ja, aangevinkt. Datum en tijd staan ook goed. Heb de geschiedenis gewist en cookies verwijderd, daarna dit probleem gekregenquote:Op maandag 21 november 2005 07:14 schreef doka het volgende:
[..]
En je hebt wel aangevinkt dat je ingelogd wil blijven?
Heb je een vast of een dynamisch IP?quote:Op maandag 21 november 2005 07:15 schreef melke het volgende:
[..]
Zeg noem mij geen kutnewbie ja! Zo ben jij ook begonnen. Je hebt me trouwens ook niet geholpen. Werkt nog steeds niet. Niet meteen alle eer op je nemen he!
D'r zijn hier maar heel weinig (241) mensen die ik geen kutnewbie mag noemen. Jij hoort daar niet bij.quote:Op maandag 21 november 2005 07:15 schreef melke het volgende:
[..]
Zeg noem mij geen kutnewbie ja! Zo ben jij ook begonnen. Je hebt me trouwens ook niet geholpen. Werkt nog steeds niet. Niet meteen alle eer op je nemen he!
Weet ik niet... Wat is het verschil?quote:Op maandag 21 november 2005 07:17 schreef doka het volgende:
[..]
Heb je een vast of een dynamisch IP?
Nou ja.... waarom ben ik dan kut? Wat heb ik jou ooit misdaan?quote:Op maandag 21 november 2005 07:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
D'r zijn hier maar heel weinig (241) mensen die ik geen kutnewbie mag noemen. Jij hoort daar niet bij.![]()
Hmmm... daar heb ik niet zoveel verstand van, maar probeer eens in te loggen en er voor te kiezen om de sessie niet met het IP te verbinden. Hopelijk krijg je dan een cookie en is alles opgelost.quote:Op maandag 21 november 2005 07:19 schreef melke het volgende:
[..]
Weet ik niet... Wat is het verschil?
We hebben een draadloze verbinding. Die is eerder weg gevallen en heb toen de verbinding hersteld. Daar melden ze wel nieuwe IP aanvragen.
Dat werkt ook niet...quote:Op maandag 21 november 2005 07:21 schreef doka het volgende:
[..]
Hmmm... daar heb ik niet zoveel verstand van, maar probeer eens in te loggen en er voor te kiezen om de sessie niet met het IP te verbinden. Hopelijk krijg je dan een cookie en is alles opgelost.
Voor het beginnen al laten mislukkenquote:Om 07.30 uur gaat de fabriekssirene. Dat betekent dat je dan al in de fabriek aanwezig moet zijn, omdat er op dat moment meteen gewerkt moet worden.
Ze gooien die aardappels toch het water in. Die worden denk ik uiteindelijk ook gekookt, dus zal niet echt een ramp zijnquote:Op maandag 21 november 2005 07:34 schreef Zw0rld het volgende:
Dus niet de handen wassen, wat een stel viespeuken.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 07:39 schreef Zw0rld het volgende:
Ingrid bloed al.
Overdrijven is ook een kunst he..quote:Op maandag 21 november 2005 07:42 schreef Zw0rld het volgende:
Als de ouders die aardappeltjes eten.
Kunnen ze de dag erop bij de kinderen in het ziekenhuis.
Niks, het is ook niet persoonlijk, maar een algemene term.quote:Op maandag 21 november 2005 07:20 schreef melke het volgende:
[..]
Nou ja.... waarom ben ik dan kut? Wat heb ik jou ooit misdaan?
Is geen rampquote:Op maandag 21 november 2005 07:36 schreef melke het volgende:
[..]
Ze gooien die aardappels toch het water in. Die worden denk ik uiteindelijk ook gekookt, dus zal niet echt een ramp zijn
Kijk jij op je werk? Doe je dan nog wel wat?quote:Op maandag 21 november 2005 08:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
iedereen ik al op en aan het werk.
Dat is even wennen meestal slaapt iedereen nog om deze tijd.
ja, heel veel maar ik kan meerdere dingen de gelijk doenquote:Op maandag 21 november 2005 08:15 schreef melke het volgende:
[..]
Kijk jij op je werk? Doe je dan nog wel wat?
Denk dat je gelijk hebt, viel mij ook al op dat ze vandaag meer aandacht vraagt dan gisteren.quote:Op maandag 21 november 2005 08:34 schreef melke het volgende:
Nathalie overdrijft ook een beetje met haar verzwikking of ligt dat aan mij?
quote:Op maandag 21 november 2005 08:50 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen allemaal,ze zijn al weer lekker aan het werk zie ik.Is de opdracht nog niet mislukt![]()
Bijna wel ja, als het huis alleen uit de wc zou bestaan tenminstequote:Op maandag 21 november 2005 08:56 schreef stil het volgende:
Hebben Lieske en roel het huis al schoon?
Hij is een stoere krakert, die doen niet aan burgerlijke dingen als schoonmaken.quote:
In de vroege ochtend is het altijd rustig op Fok, daarna wordt het drukker.quote:Op maandag 21 november 2005 09:04 schreef Pinball het volgende:
Deze opdracht is weer een succes. Nog geen pagina SC per uur,
Joh, echt? Dat had ik nou nooit gedacht.quote:Op maandag 21 november 2005 09:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
In de vroege ochtend is het altijd rustig op Fok, daarna wordt het drukker.
ja volgens mij is het gewoon zittend werk toch???quote:Op maandag 21 november 2005 09:08 schreef Cherryman het volgende:
Ligt het aan mij? Waarom kun je geen aardappelen schillen met een verzwikte enkel ??
Misschien omdat ze met haar voet omhoog moet zitten.Vind het wel jammer,want nu is die muts steeds in beeld.quote:Op maandag 21 november 2005 09:08 schreef Cherryman het volgende:
Ligt het aan mij? Waarom kun je geen aardappelen schillen met een verzwikte enkel ??
En Lieske de tweede. Pieperdepieperdewapperdewapper.quote:Op maandag 21 november 2005 09:13 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja volgens mij is het gewoon zittend werk toch???
Tanja de tweede??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |