Hoi Melkequote:Op maandag 21 november 2005 06:47 schreef melke het volgende:
hallo mensen, ik ben er ook nog, bukken doen jullie maar prive!
Hoezo? Buk lekker mee! Hoe meer zielen hoe meer... uhm... 'vreugd'?quote:Op maandag 21 november 2005 06:47 schreef melke het volgende:
hallo mensen, ik ben er ook nog, bukken doen jullie maar prive!
In dreams babyquote:Op maandag 21 november 2005 06:50 schreef doka het volgende:
[..]
Hoezo? Buk lekker mee! Hoe meer zielen hoe meer... uhm... 'vreugd'?
Hoi elektronische monnikquote:Op maandag 21 november 2005 06:55 schreef Pinball het volgende:
Haan graag
jaja.. ik weet dat ze al wakker zijn..
Douglas Adams.quote:
Die bedoelde ik, zie ook mijn ondertitel, bedoelde ik ook.quote:Op maandag 21 november 2005 07:00 schreef doka het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel. Of bedoelde je dat ook?
Oke, dan levelen wequote:Op maandag 21 november 2005 07:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, zie ook mijn ondertitel, bedoelde ik ook.
Niet zo'n grote mond.quote:Op maandag 21 november 2005 06:59 schreef melke het volgende:
Hee, open eens een nieuw topic! 7 is toch stop?
Zou iemand alsjeblief een nieuw vers topic willen aanmaken. Ik dacht namelijk dat 7 stop was.quote:Op maandag 21 november 2005 07:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond.
Gewoon netjes vragen.
Een stuk beter. Je kan bij je voorkeuren het aantal posts per pagina instellen, zet dat op 50 en dan ben je -net als wij- nog niet op de 7.quote:Op maandag 21 november 2005 07:06 schreef melke het volgende:
[..]
Zou iemand alsjeblief een nieuw vers topic willen aanmaken. Ik dacht namelijk dat 7 stop was.
Zo beter?![]()
En jij moet echt wat doen aan je feitenkennis.quote:Op maandag 21 november 2005 07:03 schreef melke het volgende:
7 uur beginnen. Ze zijn al 3 minuten te laat. Dat kan niet he!
Aaah ja. Maar mn inlog gegevens worden niet onthouden. Moet steeds bij ieder bericht opnieuw inloggen. Kan dus ook niets veranderen/aanpassen bij m'n voorkeuren. Niet leuk...quote:Op maandag 21 november 2005 07:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een stuk beter. Je kan bij je voorkeuren het aantal posts per pagina instellen, zet dat op 50 en dan ben je -net als wij- nog niet op de 7.
Het gaat niet om het aantal pagina's, dat is variabel, maar het aantal posts.
En bovendien gaat dit topic automatisch dicht & op slot als er 301 posts inzitten, dus je merkt het vanzelf als je niet maar kan reageren.quote:Op maandag 21 november 2005 07:06 schreef melke het volgende:
[..]
Zou iemand alsjeblief een nieuw vers topic willen aanmaken. Ik dacht namelijk dat 7 stop was.
Zo beter?![]()
Dan moet je de tijd op die crappy pc van je even goed zetten, dat helpt.quote:Op maandag 21 november 2005 07:10 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah ja. Maar mn inlog gegevens worden niet onthouden. Moet steeds bij ieder bericht opnieuw inloggen. Kan dus ook niets veranderen/aanpassen bij m'n voorkeuren. Niet leuk...
Is ze lekker dan?quote:
De tijd staat goed, enne niets crappy, hartstikke goed ding nog!quote:Op maandag 21 november 2005 07:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan moet je de tijd op die crappy pc van je even goed zetten, dat helpt.
^^^ Wat Amro Bank zegtquote:Op maandag 21 november 2005 07:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan moet je de tijd op die crappy pc van je even goed zetten, dat helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |