En op: meereenden?quote:
Alles al geprobeerd, helpt geen fluit. Wat raaaar!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 03:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien even je netwerkverbinding deleten, opnieuw aanmaken (en in combinatie met alle cookies deleten) de pc opnieuw opstarten.
Ik zeg ook maar wat, maar als je maar genoeg extreme dingen doet, wil het wel eens helpen.
elke keer als ik discovery kijk zie ik alleen maar "seconds for disaster" en daar word ik niet echt vrolijk van.quote:Op maandag 21 november 2005 03:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb het nu al een keer of 10 op de achtergrond aan gehad en ben maar naar Disovery 9 gegaan![]()
Er is nu iets over vissen ofzo, kijk na bepaalde tijd nooit nar de tv maar hij staat aan, geeft geluid en beweegdquote:Op maandag 21 november 2005 03:58 schreef Yolande het volgende:
[..]
elke keer als ik discovery kijk zie ik alleen maar "seconds for disaster" en daar word ik niet echt vrolijk van.![]()
Daar ben ik lang niet geweest.quote:
ja dat kan ook natuurlijk, ik zit naar een aflevering "gouwe ouwe" ZDF hitparade te kijken en te luisteren, gezellige ouwe muziek van de jaren 70 en 80.quote:Op maandag 21 november 2005 04:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er is nu iets over vissen ofzo, kijk na bepaalde tijd nooit nar de tv maar hij staat aan, geeft geluid en beweegd![]()
Op Canal+ is een docu over Mac Donalds![]()
Lekkerquote:Op maandag 21 november 2005 04:05 schreef Yolande het volgende:
[..]
ja dat kan ook natuurlijk, ik zit naar een aflevering "gouwe ouwe" ZDF hitparade te kijken en te luisteren, gezellige ouwe muziek van de jaren 70 en 80.![]()
![]()
ja heerlijke muziek, Barry Ryan, Baccara, Pussycat enz enz. heerlijk ongecompliceerdquote:Op maandag 21 november 2005 04:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Daar kom ik mijn bed voor uit. Seventies rule
Ik kom er alleen voor een speeltje uit de happy mealquote:Op maandag 21 november 2005 04:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar ben ik lang niet geweest.
Gek, als je er komt is het allemaal maar matig voedsel, maar als je er nooit meer komt loopt bij het idee alleen het water me in de mond.
Eloise is uit eind jaren 60 volgens mij, maar nog steeds een van de beste nummers ooitquote:Op maandag 21 november 2005 04:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
ja heerlijke muziek, Barry Ryan, Baccara, Pussycat enz enz. heerlijk ongecompliceerd
Oke, op straffe van een ban:quote:Op maandag 21 november 2005 04:12 schreef melke het volgende:
Help me nou....
Dankjewel. Maar het is zeker weten geen virus. Alles doet het gewoon nog normaal. Alleen onthoudt fok m'n inloggegevens niet meer. Voor de rest doet alles het primaquote:Op maandag 21 november 2005 04:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stel hier je vraag en binnen een paar uur heb je antwoordt.
Zeg erbij dat het waarschijnlijk geen virus is maar dat je het niet vertrouwd![]()
Ja inderdaad december 1968 om precies te zijn, maar toch heel erg dichtbij de jaren 70, en goed genoeg om in 2005 nog kippevel ervan te krijgen.quote:Op maandag 21 november 2005 04:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eloise is uit eind jaren 60 volgens mij, maar nog steeds een van de beste nummers ooit
Het is te simpel voor woorden, maar je vinkt toch wel dat IP adres gebeuren uit bij het inloggen he?quote:Op maandag 21 november 2005 04:12 schreef melke het volgende:
Help me nou....
Ja dat doe ik. Ik ga daar wel eens vragen. Dankjewel!quote:Op maandag 21 november 2005 04:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is te simpel voor woorden, maar je vinkt toch wel dat IP adres gebeuren uit bij het inloggen he?
Zo ja, denk ik dat het verstandiger is om op http://gathering.tweakers.net/ de vraag te stellen, hier zijn we relatief gezien allemaal digibeet.
Altijd een lekkere binnekomerquote:Op maandag 21 november 2005 05:35 schreef melke het volgende:
Hee Tanjalies, wie moet er donderdag naar huis?!!
Je moet wat he! Dat willen we toch allemaal graag weten!quote:
Niet allemaal geloof ikquote:Op maandag 21 november 2005 05:42 schreef melke het volgende:
[..]
Je moet wat he! Dat willen we toch allemaal graag weten!
Mn inlog doet het nog steeds niet... stom...
Wie is dat?quote:Op maandag 21 november 2005 06:13 schreef Muerte het volgende:
Iedereen is ondertussen opgestaan behalve.....
[afbeelding]
Verbaast me niks.quote:Op maandag 21 november 2005 06:14 schreef F4iTH het volgende:
Kom op werk aan de winkel stelletje luie aardappelzakken!!!
Ja jij ook chankwal
[afbeelding]
De exit van donderdagquote:
lolquote:Op maandag 21 november 2005 06:23 schreef doka het volgende:
Doet mij eigenlijk aan Julliete Lewis en Woody Harrelson denken
van Joost.quote:Op maandag 21 november 2005 06:23 schreef Zw0rld het volgende:
Het vullen van de broodtrommeltjes...........
Roel zal Dido missen... Ze is 9 hele uren weg. Arme jongenquote:Op maandag 21 november 2005 06:18 schreef F4iTH het volgende:
Ondertussen bedenken Romeo en Juliet zich hoe het zover heeft kunnen komen
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 06:34 schreef doka het volgende:
Gezellig dat alle vaste BB-forumers al weer wakker zijn. NOT![]()
* Zw0rld broodje garanalen eet voor ontbijt.quote:
Eigenlijk ben jij best een eng mannetjequote:Op maandag 21 november 2005 06:41 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
* Zw0rld] broodje garanalen eet voor ontbijt.[/me]
[me=Zw0rld lust alles op de vroege ochtend,![]()
![]()
maar wel lievquote:Op maandag 21 november 2005 06:41 schreef doka het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij best een eng mannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |