Nee helpt niet... Hij onthoud m'n inloggegevens niet meer. Heb een draadloze internetverbinding. Verbinding viel weg, verbinding vernieuwd, inlogproblemen. Hoe kan dat nouhou!!??quote:Op maandag 21 november 2005 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Anders even je cookies deleten en opnieuw inloggen, geen idee wat het betekend, maar dat zie ik vaak staan
Hmmm geen lastige vragen stellen hoorquote:Op maandag 21 november 2005 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Nee helpt niet... Hij onthoud m'n inloggegevens niet meer. Heb een draadloze internetverbinding. Verbinding viel weg, verbinding vernieuwd, inlogproblemen. Hoe kan dat nouhou!!??
Hoe is het met je beveiliging?quote:Op maandag 21 november 2005 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Nee helpt niet... Hij onthoud m'n inloggegevens niet meer. Heb een draadloze internetverbinding. Verbinding viel weg, verbinding vernieuwd, inlogproblemen. Hoe kan dat nouhou!!??
Sorry kan ik je ook niet mee helpen.quote:Op maandag 21 november 2005 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Dag mevrouw Jansenquote:Op maandag 21 november 2005 03:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
Sorry kan ik je ook niet mee helpen.
Mevrouw Jansenquote:Op maandag 21 november 2005 03:31 schreef Yolande het volgende:
[..]
Sorry kan ik je ook niet mee helpen.
Ik wed dat je naar meerkat manor zit te kijkenquote:Op maandag 21 november 2005 03:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dag mevrouw Jansen![]()
Zit net naar Animal Planet te kijken en zie een heel bekend beestje![]()
Zijn het geen stokpaardjesquote:Op maandag 21 november 2005 03:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik wed dat je naar meerkat manor zit te kijken![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 21 november 2005 03:36 schreef melke het volgende:
Ik heb een andere IP dan bij de inlog staat. Kan het daaraan liggen?
In het engels heten ze meerkatten... maar maakt niet uit hoe ze heten het zijn prachtige dieren.quote:Op maandag 21 november 2005 03:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn het geen stokpaardjesZe zenden deze docu al bijna een maand uit
![]()
Draadloos netwerk vernieuwen, opeens staat er nieuw IP adres aanvragen en hoppa. Zou het daar aan liggen dan? Kan dat trouwens, nieuwe IP?quote:
Nou nee, lijkt mij niet.quote:Op maandag 21 november 2005 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Draadloos netwerk vernieuwen, opeens staat er nieuw IP adres aanvragen en hoppa. Zou het daar aan liggen dan? Kan dat trouwens, nieuwe IP?
Nee klopt, het vernieuwd niet. Heb het net getest. Toch onthoudt hij m'n inloggegevens niet meer....quote:
Huh meerkatten is toch geen engelsquote:Op maandag 21 november 2005 03:38 schreef Yolande het volgende:
[..]
In het engels heten ze meerkatten... maar maakt niet uit hoe ze heten het zijn prachtige dieren.![]()
Vroeger kreeg je een ander nummer als je computer een aantal dagen uitstond maar tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 21 november 2005 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Draadloos netwerk vernieuwen, opeens staat er nieuw IP adres aanvragen en hoppa. Zou het daar aan liggen dan? Kan dat trouwens, nieuwe IP?
Zo leuk zoals ze op hun achtepootjes gaan staan om te zorgen dat de andere kunnen etenquote:Op maandag 21 november 2005 03:38 schreef Yolande het volgende:
[..]
In het engels heten ze meerkatten... maar maakt niet uit hoe ze heten het zijn prachtige dieren.![]()
Ik weet het klinkt vreemd maar meerkat is echt engelsquote:Op maandag 21 november 2005 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh meerkatten is toch geen engelsdan wordt het more cats ofzo toch
Misschien even je netwerkverbinding deleten, opnieuw aanmaken (en in combinatie met alle cookies deleten) de pc opnieuw opstarten.quote:Op maandag 21 november 2005 03:44 schreef melke het volgende:
[..]
Nee klopt, het vernieuwd niet. Heb het net getest. Toch onthoudt hij m'n inloggegevens niet meer....
Ja is echt schitterend, en zeker het programma over hun op animal planet, er gaat een hele nieuwe wereld voor je open.quote:Op maandag 21 november 2005 03:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo leuk zoals ze op hun achtepootjes gaan staan om te zorgen dat de andere kunnen eten![]()
Heb je vanavond iets anders gedaan? Ad Awar of Spybot ?quote:Op maandag 21 november 2005 03:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Misschien even je netwerkverbinding deleten, opnieuw aanmaken (en in combinatie met alle cookies deleten) de pc opnieuw opstarten.
Ik zeg ook maar wat, maar als je maar genoeg extreme dingen doet, wil het wel eens helpen.
Ik krijg op more cats meer hitsquote:Op maandag 21 november 2005 03:47 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik weet het klinkt vreemd maar meerkat is echt engelsVoer de naam maar in google in.
Heb het nu al een keer of 10 op de achtergrond aan gehad en ben maar naar Disovery 9 gegaanquote:Op maandag 21 november 2005 03:49 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja is echt schitterend, en zeker het programma over hun op animal planet, er gaat een hele nieuwe wereld voor je open.![]()
Microsoft Anti spyware heeft wel een tijdje gedraait. Ik vind ook nergens hoe ik dit kan fiksen. Is maar shitquote:Op maandag 21 november 2005 03:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je vanavond iets anders gedaan? Ad Awar of Spybot ?
Als ik die hier laat lopen ben ik ook alle inlog namen kwijt en mijn browser is dan leeg maar Ip blijft hetzelfde!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |