Have Funquote:Op maandag 21 november 2005 01:45 schreef Lamon het volgende:
Eindelijk gebeurt er zo weinig, dat ik me ga losrukken van het hele BB gebeuren en nog even relaxed The Descent ga kijken.
Naar 5 mensen gaan kijken die aardappels schillen is niet triestquote:Op maandag 21 november 2005 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieve schat, ga met een paar vrienden naar de kroeg ofzo. Dat is niet lachen, dat is zwaar triest![]()
ik hoorde hem klagen dat hij niet kon zingen met zo'n kapje,quote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Naar 5 mensen gaan kijken die aardappels schillen is niet triest![]()
Joost zal er tenminste nog wat van maken![]()
Maakt me niet zoveel uit want kijk al dagen niet meer naar de streamsquote:Op maandag 21 november 2005 01:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ik hoorde hem klagen dat hij niet kon zingen met zo'n kapje,
zouden ze van die mondkapjes voor moeten?
niet dat ik dat erg zou vinden trouwens![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit want kijk al dagen niet meer naar de streams![]()
Does gewoonquote:Op maandag 21 november 2005 01:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Naar 5 mensen gaan kijken die aardappels schillen is niet triest![]()
Joost zal er tenminste nog wat van maken![]()
Maar wij zijn dan ook ergens anders mee bezigquote:
Wat is dus het alternatief? Naar 5 aardappelschillende mensen te kijken en dan ben je in mijn ogen een beetje triestquote:Op maandag 21 november 2005 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Does gewoon![]()
Er iets van makenIedereen werkt zich het schompes voor een goed doel en hij steekt dadelijk heel lollig (not!, is ie een kleuter dan?) binnen een half uur een gehalveerde aardappel in zijn neus/oor/anus.............nou, lachu
.............
![]()
Erg hequote:Op maandag 21 november 2005 02:58 schreef Day het volgende:
Hey PC!! Je bent ook nog op?
Let me guess je zit in het servival-topic?
Daar kan ik kort over zijn.. er gebeurt niets.quote:Op maandag 21 november 2005 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hou jij me wel op de hoogte van de ontwikkelingen in het huis?
Oh dan kan ik nog wel heel even servialenquote:Op maandag 21 november 2005 03:03 schreef Yolande het volgende:
[..]
Daar kan ik kort over zijn.. er gebeurt niets.![]()
Ja hoor geen probleem, ik denk dat er pas morgen om 6.00 iets gebeurt.quote:Op maandag 21 november 2005 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh dan kan ik nog wel heel even servialen
Eerst ff je profiel gechecktquote:Op maandag 21 november 2005 03:07 schreef melke het volgende:
HELP!
Wat is er Melke ?quote:Op maandag 21 november 2005 03:07 schreef melke het volgende:
HELP!
Anders even je cookies deleten en opnieuw inloggen, geen idee wat het betekend, maar dat zie ik vaak staanquote:Op maandag 21 november 2005 03:11 schreef melke het volgende:
Mijn inlog doet het compleet niet meer. Moet zo'n 10 keer inloggen voor dat ik een berichtje kan plaatsen
ohhhh is dat alles??? ik dacht dat er iets vreselijks aan de hand was.quote:Op maandag 21 november 2005 03:11 schreef melke het volgende:
Mijn inlog doet het compleet niet meer. Moet zo'n 10 keer inloggen voor dat ik een berichtje kan plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |