Ze gaat dadelijk advies geven aan de opdrachten van BBquote:
hahaquote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef Morwen het volgende:
Ze gaat dadelijk advies geven aan de opdrachten van BB![]()
Niet als Koos het deed.quote:Op maandag 21 november 2005 00:01 schreef Wup het volgende:
[..]
haha
maar nu je het zegt, er wordt deze BB vrij weinig in de camera gesproken
ik herinner me dat ik dat altijd erg vervelend vond
die BB heb ik niet gezien dus ik gun hem het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef Lamon het volgende:
Niet als Koos het deed.
Die vent en zijn gekke hersenspinsels. Geniaal.
Kan me niet meer herinnerenquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet als Koos het deed.
Die vent en zijn gekke hersenspinsels. Geniaal.
Koos hopeloos.........ja, was wel geinig. Beetje kale grijze vent, zie hem zo voor mequote:
Ja Koos de trucker, opa Koos, wel, maar ik weet niet meer dat hij in de camera sprak.quote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Koos hopeloos.........ja, was wel geinig. Beetje kale grijze vent, zie hem zo voor me![]()
Nu ik erover nadenk wel, maar het was even spitten in de krochten hoorquote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja Koos de trucker, opa Koos, wel, maar ik weet niet meer dat hij in de camera sprak.
quote:Op maandag 21 november 2005 00:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk wel, maar het was even spitten in de krochten hoor![]()
Het lijkt erop ja... En er snurkt eentje daarquote:Op maandag 21 november 2005 00:15 schreef farceman het volgende:
Ligt dido nu alleen?
Roel ligt er naastquote:Op maandag 21 november 2005 00:15 schreef farceman het volgende:
Ligt dido nu alleen?
Uhm, ik zie een hele hoop dekbedden en een gecrashte stream 4, meer niet eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 00:15 schreef farceman het volgende:
Ligt dido nu alleen?
Trustequote:Op maandag 21 november 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga er maar eens op tijd in... zal deze week er denk ik niet gezelliiger op worden om deze tijd.
Slaap lekker allemaal
Godquote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef Lamon het volgende:
Iets zegt me dat ik de streams niet aan hoef te zetten.
Och, als je van stillevens houdt.quote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef Lamon het volgende:
Dat zegt niks hoor, die idioten hebben allemaal een SG obsessie gekregenquote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef Lamon het volgende:
Wat een spinquote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef nachtzuster het volgende:
Chantal droomt over vrachtauto's![]()
Wat een herrie op stream 1.
Omdat vrouwen toch generaliseren, hebben ze gewoon geen zin meer om goed te luisteren.quote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef melke het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mannen communicatief gestoord zijn?
ohnee jij ook alquote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een spin![]()
Mijn nachtmerrie, wat doe je![]()
Oke, kan iemand mij vertellen waarom sommige/de meeste mannen communicatief gestoord zijn?quote:Op maandag 21 november 2005 00:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat vrouwen toch generaliseren, hebben ze gewoon geen zin meer om goed te luisteren.
Tuurlijk kan ik dat, heb je evenquote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef melke het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mannen communicatief gestoord zijn?
Omdat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus?quote:Op maandag 21 november 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, kan iemand mij vertellen waarom sommige/de meeste mannen communicatief gestoord zijn?
Relaties & Psychologiequote:Op maandag 21 november 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, kan iemand mij vertellen waarom sommige/de meeste mannen communicatief gestoord zijn?
Ik wel: Chantal met het stoute eendjequote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef Foreverblue het volgende:
ff een testcap voor Wicked... zie je deze wel?
[afbeelding]
Precies, dat wilde ik ook zeggen maar ja.........mannen weten al allesquote:Op maandag 21 november 2005 00:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat vrouwen toch generaliseren, hebben ze gewoon geen zin meer om goed te luisteren.
En Homo's van UR Anusquote:Op maandag 21 november 2005 01:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Omdat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus?
Zeker weten van niet. Dat is hun probleem met de weekopdrachten ook vaak. Ze zien het grote plaatje nooit.quote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef Sonique het volgende:
Hebben ze al gerekend hoeveel dat wordt enzo... Vast niet!
quote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef Sonique het volgende:
Rekenen we even mee (ja jij ook Rob!)
Even rekenen:
Ze werken 8 uur per dat (ongeveer)
4 dagen (8 keer 4 is 32 uur in totaal)
Ze moeten 1500 kilo aardappels jassen
1500 kilo delen over 32 uur is 46 kilo per uur
46 kilo delen over 5 man is 9 kilo aardappels jassen per uur per man...
Gemiddeld gewicht van een aardappel is 50 gram. Zitten dus 20 aardappels in een kilo, keer 9 is 180 aardappels [er uur per man...
is drie aardappels per minuut jassen per man...
Er moet ook nog ingepakt worden, dus....
Word een harde dobber ben ik bang...
Het beste kunnen ze de aardappels in 3 dagen schillen en dan op donderdag inpakken in zakken...
Inpakken gaat heel snel, en dan heb je nog speling op dnderdag ochtend...
[BB SC #789] In afwachting van de nieuwe weekopdrachtquote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef Sonique het volgende:
Even rekenen:
Gemiddeld gewicht van een aardappel is 50 gram
Zitten dus 20 aardappels in een kilo, keer 9 is 180 aardappels [er uur per man...
Het beste kunnen ze de aardappels in 3 dagen schillen en dan op donderdag inpakken in zakken...
Je zit er volgens mij een paar kilo naast.quote:Ja, ja, er moet hard worden gewerkt. Want voor het jassen van 1200 kilo piepers is echte daadkracht nodig en tempo
Ik gok erop dat Joost morgen om 8.00 uur een aardappel doormidden snijdt en in zijn neus steekt. Lachen johquote:Op maandag 21 november 2005 01:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zeker weten van niet. Dat is hun probleem met de weekopdrachten ook vaak. Ze zien het grote plaatje nooit.
Als ze het wel hadden uitgerekend en merken in het eerste uur dat ze te weinig schillen, dan zouden ze meteen weten dat ze een standje hoger moeten gaan.
Wat ze nu waarschijnlijk gaan doen is vrolijk keuvelend een beetje schillen, en denken dat ze al presteren omdat ze daar iedere dag zoveel uur bezig zijn, zonder te beseffen hoe hard ze zouden moeten werken om de opdracht te halen.
Ten eerste is het maar 1200 kilo.quote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef Sonique het volgende:
Even rekenen:
Gemiddeld gewicht van een aardappel is 50 gram
Zitten dus 20 aardappels in een kilo, keer 9 is 180 aardappels [er uur per man...
Als ie echt een halve aardappel in zijn neus gaat steken, ga ik wel lachen denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Joost morgen om 8.00 uur een aardappel doormidden snijdt en in zijn neus steekt. Lachen joh![]()
Lieve schat, ga met een paar vrienden naar de kroeg ofzo. Dat is niet lachen, dat is zwaar triestquote:Op maandag 21 november 2005 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als ie echt een halve aardappel in zijn neus gaat steken, ga ik wel lachen denk ik.
Heeej niet roddelen hequote:Op maandag 21 november 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik wel: Chantal met het stoute eendje![]()
EEN HALVE AARDAPPEL!quote:Op maandag 21 november 2005 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieve schat, ga met een paar vrienden naar de kroeg ofzo. Dat is niet lachen, dat is zwaar triest![]()
Je hoeft niet te schreeuwen hoor............djeeeesquote:Op maandag 21 november 2005 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
EEN HALVE AARDAPPEL!
Mijn punt even duidelijker gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |