Hoi Melkequote:Op maandag 21 november 2005 06:47 schreef melke het volgende:
hallo mensen, ik ben er ook nog, bukken doen jullie maar prive!
Hoezo? Buk lekker mee! Hoe meer zielen hoe meer... uhm... 'vreugd'?quote:Op maandag 21 november 2005 06:47 schreef melke het volgende:
hallo mensen, ik ben er ook nog, bukken doen jullie maar prive!
In dreams babyquote:Op maandag 21 november 2005 06:50 schreef doka het volgende:
[..]
Hoezo? Buk lekker mee! Hoe meer zielen hoe meer... uhm... 'vreugd'?
Hoi elektronische monnikquote:Op maandag 21 november 2005 06:55 schreef Pinball het volgende:
Haan graag
jaja.. ik weet dat ze al wakker zijn..
Douglas Adams.quote:
Die bedoelde ik, zie ook mijn ondertitel, bedoelde ik ook.quote:Op maandag 21 november 2005 07:00 schreef doka het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel. Of bedoelde je dat ook?
Oke, dan levelen wequote:Op maandag 21 november 2005 07:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, zie ook mijn ondertitel, bedoelde ik ook.
Niet zo'n grote mond.quote:Op maandag 21 november 2005 06:59 schreef melke het volgende:
Hee, open eens een nieuw topic! 7 is toch stop?
Zou iemand alsjeblief een nieuw vers topic willen aanmaken. Ik dacht namelijk dat 7 stop was.quote:Op maandag 21 november 2005 07:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond.
Gewoon netjes vragen.
Een stuk beter. Je kan bij je voorkeuren het aantal posts per pagina instellen, zet dat op 50 en dan ben je -net als wij- nog niet op de 7.quote:Op maandag 21 november 2005 07:06 schreef melke het volgende:
[..]
Zou iemand alsjeblief een nieuw vers topic willen aanmaken. Ik dacht namelijk dat 7 stop was.
Zo beter?![]()
En jij moet echt wat doen aan je feitenkennis.quote:Op maandag 21 november 2005 07:03 schreef melke het volgende:
7 uur beginnen. Ze zijn al 3 minuten te laat. Dat kan niet he!
Aaah ja. Maar mn inlog gegevens worden niet onthouden. Moet steeds bij ieder bericht opnieuw inloggen. Kan dus ook niets veranderen/aanpassen bij m'n voorkeuren. Niet leuk...quote:Op maandag 21 november 2005 07:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Een stuk beter. Je kan bij je voorkeuren het aantal posts per pagina instellen, zet dat op 50 en dan ben je -net als wij- nog niet op de 7.
Het gaat niet om het aantal pagina's, dat is variabel, maar het aantal posts.
En bovendien gaat dit topic automatisch dicht & op slot als er 301 posts inzitten, dus je merkt het vanzelf als je niet maar kan reageren.quote:Op maandag 21 november 2005 07:06 schreef melke het volgende:
[..]
Zou iemand alsjeblief een nieuw vers topic willen aanmaken. Ik dacht namelijk dat 7 stop was.
Zo beter?![]()
Dan moet je de tijd op die crappy pc van je even goed zetten, dat helpt.quote:Op maandag 21 november 2005 07:10 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah ja. Maar mn inlog gegevens worden niet onthouden. Moet steeds bij ieder bericht opnieuw inloggen. Kan dus ook niets veranderen/aanpassen bij m'n voorkeuren. Niet leuk...
Is ze lekker dan?quote:
De tijd staat goed, enne niets crappy, hartstikke goed ding nog!quote:Op maandag 21 november 2005 07:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan moet je de tijd op die crappy pc van je even goed zetten, dat helpt.
^^^ Wat Amro Bank zegtquote:Op maandag 21 november 2005 07:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan moet je de tijd op die crappy pc van je even goed zetten, dat helpt.
En je hebt wel aangevinkt dat je ingelogd wil blijven?quote:Op maandag 21 november 2005 07:13 schreef melke het volgende:
[..]
De tijd staat goed, enne niets crappy, hartstikke goed ding nog!
Tijd én datum?quote:Op maandag 21 november 2005 07:13 schreef melke het volgende:
[..]
De tijd staat goed, enne niets crappy, hartstikke goed ding nog!
Zeg noem mij geen kutnewbie ja! Zo ben jij ook begonnen. Je hebt me trouwens ook niet geholpen. Werkt nog steeds niet. Niet meteen alle eer op je nemen he!quote:Op maandag 21 november 2005 07:12 schreef Pinball het volgende:
Zo, en nou ben ik weer klaar. Als iemand van jullie ooit doorlult dat ik een kutnewbie heb geholpen moet ik jullie helaas vermoorden.
Het is maar dat je het weet.
Ja, aangevinkt. Datum en tijd staan ook goed. Heb de geschiedenis gewist en cookies verwijderd, daarna dit probleem gekregenquote:Op maandag 21 november 2005 07:14 schreef doka het volgende:
[..]
En je hebt wel aangevinkt dat je ingelogd wil blijven?
Heb je een vast of een dynamisch IP?quote:Op maandag 21 november 2005 07:15 schreef melke het volgende:
[..]
Zeg noem mij geen kutnewbie ja! Zo ben jij ook begonnen. Je hebt me trouwens ook niet geholpen. Werkt nog steeds niet. Niet meteen alle eer op je nemen he!
D'r zijn hier maar heel weinig (241) mensen die ik geen kutnewbie mag noemen. Jij hoort daar niet bij.quote:Op maandag 21 november 2005 07:15 schreef melke het volgende:
[..]
Zeg noem mij geen kutnewbie ja! Zo ben jij ook begonnen. Je hebt me trouwens ook niet geholpen. Werkt nog steeds niet. Niet meteen alle eer op je nemen he!
Weet ik niet... Wat is het verschil?quote:Op maandag 21 november 2005 07:17 schreef doka het volgende:
[..]
Heb je een vast of een dynamisch IP?
Nou ja.... waarom ben ik dan kut? Wat heb ik jou ooit misdaan?quote:Op maandag 21 november 2005 07:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
D'r zijn hier maar heel weinig (241) mensen die ik geen kutnewbie mag noemen. Jij hoort daar niet bij.![]()
Hmmm... daar heb ik niet zoveel verstand van, maar probeer eens in te loggen en er voor te kiezen om de sessie niet met het IP te verbinden. Hopelijk krijg je dan een cookie en is alles opgelost.quote:Op maandag 21 november 2005 07:19 schreef melke het volgende:
[..]
Weet ik niet... Wat is het verschil?
We hebben een draadloze verbinding. Die is eerder weg gevallen en heb toen de verbinding hersteld. Daar melden ze wel nieuwe IP aanvragen.
Dat werkt ook niet...quote:Op maandag 21 november 2005 07:21 schreef doka het volgende:
[..]
Hmmm... daar heb ik niet zoveel verstand van, maar probeer eens in te loggen en er voor te kiezen om de sessie niet met het IP te verbinden. Hopelijk krijg je dan een cookie en is alles opgelost.
Voor het beginnen al laten mislukkenquote:Om 07.30 uur gaat de fabriekssirene. Dat betekent dat je dan al in de fabriek aanwezig moet zijn, omdat er op dat moment meteen gewerkt moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |