Nou nou Scan... hebben we niet ALTIJD iets om over te schrijven?quote:Op zondag 20 november 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Leuke TT .... Maar wel balen voor ons. Om half 12 hebben we al niets meer om over te schrijven
Een Belg loopt al heel de dag met een aardappel in zijn borstzak. Uiteindelijk vraagt iemand waarom hij dat doet. Zegt de Belg: "zonder pieper zijt ge niks tegenwoordig".quote:
Roel moet ook om 6:00 uur op staan ben benieuwd of hij dat gaat doen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef Giggio het volgende:
dus eindelijk actie in de ochtend... kan ik lekker meeschillen op mijn werk
Talpasite:quote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
zomaar een vraag maar wat denken jullie dat het motief is achter joost en zijn drie dagen werken ?
Ik denk zelf dat met Joost de kans op falen het grootst is, maar zou BB daar nou echt op aansturen nu er een goed doel in het geding is?
Hij is leukquote:Op zondag 20 november 2005 23:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een Belg loopt al heel de dag met een aardappel in zijn borstzak. Uiteindelijk vraagt iemand waarom hij dat doet. Zegt de Belg: "zonder pieper zijt ge niks tegenwoordig".
Flauw... maar vond hem wel toepasslijk
Ik denk de andere kant ,laten zien hoe goed joost wel niet is blablablaquote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
zomaar een vraag maar wat denken jullie dat het motief is achter joost en zijn drie dagen werken ?
Ik denk zelf dat met Joost de kans op falen het grootst is, maar zou BB daar nou echt op aansturen nu er een goed doel in het geding is?
ja zussie, dat was duidelijk, maar dat lijkt me niet het motief...Joost draait dus dubbele dienst...daar moet een ander motief achter zittenquote:Op zondag 20 november 2005 23:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Talpasite:
Joost heeft pech. Door het uitvallen van Nathalie moet hij meer diensten draaien. Mocht Nathalie snel beter zijn, dan mag zij op eigen verzoek een dienst van Joost overnemen.
Nee, BB stuurt erop aan dat Joost gaat winnen. Dus veel in beeld.quote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
Zoveel aardappel en pieper grappen ken ik niet... dus ik laat me graag verrassenquote:Op zondag 20 november 2005 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is leuk![]()
Ik zie de komende dagen al het hele scala aan aardappel- en piepergrapjes in de TT's voorbijkomen, net als toen met de bonen![]()
Ik kijk op m'n werk wel even in de pc-Van Dalequote:Op zondag 20 november 2005 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoveel aardappel en pieper grappen ken ik niet... dus ik laat me graag verrassen
oe=w ik dacht omdat Joost met een vrijbrief van de bank is afgekomenquote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
Joost moest 3 dagen werken omdat Nattelie niet meewerkt.... leek mij een logische beredenering dat Joost gekozen is Nattelie d'r dienst over te nemen omdat zij z'n plaats op de genomineerden-bank heeft gekregen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
erg onliefquote:Op zondag 20 november 2005 23:30 schreef doka het volgende:
Deze opdracht maakt wel duidelijk dat Hummie geen rekening houdt met (nachtelijke) stream-kijkers
Hummie houdt met niemand rekening daarom is het nu al weken saai.quote:Op zondag 20 november 2005 23:30 schreef doka het volgende:
Deze opdracht maakt wel duidelijk dat Hummie geen rekening houdt met (nachtelijke) stream-kijkers
Spreek voor jezelf... Oh, dat deed je alquote:Op zondag 20 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
ik voorzie een weekje met redelijk veel slaap.![]()
Hoewel niet helemáál, is er volgens mij toch nog steeds wel énig verband tussen de hoeveelheid tijd die mensen rondhangen in dit topic en het aanbod op de streams.
Whehehehe... die kende ik alquote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
Een mop via google dan maar Wicked
Een boer wordt tot twee maanden gevangenisstraf veroordeelt. Zijn vrouw schrijft hem:
'Nu je in de gevangenis zit, denk je toch zeker niet dat ik de grond om ga spitten om de aardappelen te poten. Nee, dat kun je wel vergeten. Een paar dagen volgt het antwoord: 'Maar schat toch, daar heb ik de wapens en het geld verstopt.'
Zij schrijft terug:
'Iemand van de gevangenis moet je brief gelezen hebben, want de politie is hier geweest en heeft heel het veld omgegraven, zonder iets te vinden.'
Waarop de boer weer schrijft:
'Goed zo, nu kun je de aardappelen poten!.
Mja waarom Joost? ze moeten toch iemand kiezen, hij is niet genomineerd (ik zeg ook maar wat)quote:Op zondag 20 november 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja zussie, dat was duidelijk, maar dat lijkt me niet het motief...Joost draait dus dubbele dienst...daar moet een ander motief achter zitten
Ja ik ook... maar hij blijft leuk...quote:
Heb je die krukjes gezien, hoe moet Naat haar enkel hoger gaan leggen? Wat ze zelf al zei: "Op mijn kop hangend van het plafond"quote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik snap het nog steeds niet... aardappelen schillen doe je niet met je voeten. En je kunt er ook bij zitten.
Nee schat, sorry.quote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef Foreverblue het volgende:
ff een testcap voor Wicked... zie je deze wel?
[afbeelding]
Het was sterker dan mij.........vergeef het me maar, ik zit ergens in mijn cyclusquote:
Dan weet ik het ook niet lieverdquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 23:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het was sterker dan mij.........vergeef het me maar, ik zit ergens in mijn cyclus![]()
Dat weten wij, maar weet Natte Lie dat ook?quote:Op zondag 20 november 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik snap het nog steeds niet... aardappelen schillen doe je niet met je voeten. En je kunt er ook bij zitten.
Misschien. Hummie zal Nathalie ook wel zat zijn.quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Dat weten wij, maar weet Natte Lie dat ook?
Ik denk dat het gewoon een test is voor Natte Lie of ze de kantjes ervanaf gaat lopen, door nog ff 3 dagen heel veel last van haar enkel te hebben, of dat ze woensdag zegt, dat ze ook een dag gaat schillen. Als ze dat niet doet, dat dat dan wel extra belicht gaat worden in de uitzending. Want ik heb nog geen positief geluid gelezen in de richting van Natte Lie. En dat is denk ik precies de opzet.
Arme Joost 3 diensten laten draaien, terwijl ze zelf best kan gaan schillen.
Beetje het zelfde als met dat roken van Tanja. Daar mocht Chantal het ook overnemen, maar die deed dat ook niet. Onder het motto... Ik hoef toch niet, waarom zou ik me dan druk maken, laat een ander het maar opknappen...
Of het is een truuk om haar weer helemaal terug te brengen. Dinsdag zal Nathalie al wel zeggen dat ze wil werken en dan is ze weer de heldin van BBquote:Op zondag 20 november 2005 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien. Hummie zal Nathalie ook wel zat zijn.
Ja denk je? Vraag me af of Nathalie dat beseft, dat ze een daad moet stellen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of het is een truuk om haar weer helemaal terug te brengen. Dinsdag zal Nathalie al wel zeggen dat ze wil werken en dan is ze weer de heldin van BB
Chantal rookte even stevig door waar zwangere Tan bij zat, ook lekker gezond, om niet te zeggen "een dubbel moraal"quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Beetje het zelfde als met dat roken van Tanja. Daar mocht Chantal het ook overnemen, maar die deed dat ook niet. Onder het motto... Ik hoef toch niet, waarom zou ik me dan druk maken, laat een ander het maar opknappen...
quote:
Nope, Chan rookt er nog 1quote:
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asfquote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef farceman het volgende:
stream 1bij meer mensen eruit?
wow, zonder duimend aanhangselquote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef nachtzuster het volgende:
Chantal is net weer uit bed, opdracht doorlezen en roken.
Ze gaat dadelijk advies geven aan de opdrachten van BBquote:
hahaquote:Op zondag 20 november 2005 23:59 schreef Morwen het volgende:
Ze gaat dadelijk advies geven aan de opdrachten van BB![]()
Niet als Koos het deed.quote:Op maandag 21 november 2005 00:01 schreef Wup het volgende:
[..]
haha
maar nu je het zegt, er wordt deze BB vrij weinig in de camera gesproken
ik herinner me dat ik dat altijd erg vervelend vond
die BB heb ik niet gezien dus ik gun hem het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef Lamon het volgende:
Niet als Koos het deed.
Die vent en zijn gekke hersenspinsels. Geniaal.
Kan me niet meer herinnerenquote:Op maandag 21 november 2005 00:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet als Koos het deed.
Die vent en zijn gekke hersenspinsels. Geniaal.
Koos hopeloos.........ja, was wel geinig. Beetje kale grijze vent, zie hem zo voor mequote:
Ja Koos de trucker, opa Koos, wel, maar ik weet niet meer dat hij in de camera sprak.quote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Koos hopeloos.........ja, was wel geinig. Beetje kale grijze vent, zie hem zo voor me![]()
Nu ik erover nadenk wel, maar het was even spitten in de krochten hoorquote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja Koos de trucker, opa Koos, wel, maar ik weet niet meer dat hij in de camera sprak.
quote:Op maandag 21 november 2005 00:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk wel, maar het was even spitten in de krochten hoor![]()
Het lijkt erop ja... En er snurkt eentje daarquote:Op maandag 21 november 2005 00:15 schreef farceman het volgende:
Ligt dido nu alleen?
Roel ligt er naastquote:Op maandag 21 november 2005 00:15 schreef farceman het volgende:
Ligt dido nu alleen?
Uhm, ik zie een hele hoop dekbedden en een gecrashte stream 4, meer niet eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 00:15 schreef farceman het volgende:
Ligt dido nu alleen?
Trustequote:Op maandag 21 november 2005 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga er maar eens op tijd in... zal deze week er denk ik niet gezelliiger op worden om deze tijd.
Slaap lekker allemaal
Godquote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef Lamon het volgende:
Iets zegt me dat ik de streams niet aan hoef te zetten.
Och, als je van stillevens houdt.quote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef Lamon het volgende:
Dat zegt niks hoor, die idioten hebben allemaal een SG obsessie gekregenquote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef Lamon het volgende:
Wat een spinquote:Op maandag 21 november 2005 00:53 schreef nachtzuster het volgende:
Chantal droomt over vrachtauto's![]()
Wat een herrie op stream 1.
Omdat vrouwen toch generaliseren, hebben ze gewoon geen zin meer om goed te luisteren.quote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef melke het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mannen communicatief gestoord zijn?
ohnee jij ook alquote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een spin![]()
Mijn nachtmerrie, wat doe je![]()
Oke, kan iemand mij vertellen waarom sommige/de meeste mannen communicatief gestoord zijn?quote:Op maandag 21 november 2005 00:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat vrouwen toch generaliseren, hebben ze gewoon geen zin meer om goed te luisteren.
Tuurlijk kan ik dat, heb je evenquote:Op maandag 21 november 2005 00:56 schreef melke het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mannen communicatief gestoord zijn?
Omdat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus?quote:Op maandag 21 november 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, kan iemand mij vertellen waarom sommige/de meeste mannen communicatief gestoord zijn?
Relaties & Psychologiequote:Op maandag 21 november 2005 01:00 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, kan iemand mij vertellen waarom sommige/de meeste mannen communicatief gestoord zijn?
Ik wel: Chantal met het stoute eendjequote:Op zondag 20 november 2005 23:38 schreef Foreverblue het volgende:
ff een testcap voor Wicked... zie je deze wel?
[afbeelding]
Precies, dat wilde ik ook zeggen maar ja.........mannen weten al allesquote:Op maandag 21 november 2005 00:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat vrouwen toch generaliseren, hebben ze gewoon geen zin meer om goed te luisteren.
En Homo's van UR Anusquote:Op maandag 21 november 2005 01:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Omdat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus?
Zeker weten van niet. Dat is hun probleem met de weekopdrachten ook vaak. Ze zien het grote plaatje nooit.quote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef Sonique het volgende:
Hebben ze al gerekend hoeveel dat wordt enzo... Vast niet!
quote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef Sonique het volgende:
Rekenen we even mee (ja jij ook Rob!)
Even rekenen:
Ze werken 8 uur per dat (ongeveer)
4 dagen (8 keer 4 is 32 uur in totaal)
Ze moeten 1500 kilo aardappels jassen
1500 kilo delen over 32 uur is 46 kilo per uur
46 kilo delen over 5 man is 9 kilo aardappels jassen per uur per man...
Gemiddeld gewicht van een aardappel is 50 gram. Zitten dus 20 aardappels in een kilo, keer 9 is 180 aardappels [er uur per man...
is drie aardappels per minuut jassen per man...
Er moet ook nog ingepakt worden, dus....
Word een harde dobber ben ik bang...
Het beste kunnen ze de aardappels in 3 dagen schillen en dan op donderdag inpakken in zakken...
Inpakken gaat heel snel, en dan heb je nog speling op dnderdag ochtend...
[BB SC #789] In afwachting van de nieuwe weekopdrachtquote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef Sonique het volgende:
Even rekenen:
Gemiddeld gewicht van een aardappel is 50 gram
Zitten dus 20 aardappels in een kilo, keer 9 is 180 aardappels [er uur per man...
Het beste kunnen ze de aardappels in 3 dagen schillen en dan op donderdag inpakken in zakken...
Je zit er volgens mij een paar kilo naast.quote:Ja, ja, er moet hard worden gewerkt. Want voor het jassen van 1200 kilo piepers is echte daadkracht nodig en tempo
Ik gok erop dat Joost morgen om 8.00 uur een aardappel doormidden snijdt en in zijn neus steekt. Lachen johquote:Op maandag 21 november 2005 01:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zeker weten van niet. Dat is hun probleem met de weekopdrachten ook vaak. Ze zien het grote plaatje nooit.
Als ze het wel hadden uitgerekend en merken in het eerste uur dat ze te weinig schillen, dan zouden ze meteen weten dat ze een standje hoger moeten gaan.
Wat ze nu waarschijnlijk gaan doen is vrolijk keuvelend een beetje schillen, en denken dat ze al presteren omdat ze daar iedere dag zoveel uur bezig zijn, zonder te beseffen hoe hard ze zouden moeten werken om de opdracht te halen.
Ten eerste is het maar 1200 kilo.quote:Op maandag 21 november 2005 01:10 schreef Sonique het volgende:
Even rekenen:
Gemiddeld gewicht van een aardappel is 50 gram
Zitten dus 20 aardappels in een kilo, keer 9 is 180 aardappels [er uur per man...
Als ie echt een halve aardappel in zijn neus gaat steken, ga ik wel lachen denk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Joost morgen om 8.00 uur een aardappel doormidden snijdt en in zijn neus steekt. Lachen joh![]()
Lieve schat, ga met een paar vrienden naar de kroeg ofzo. Dat is niet lachen, dat is zwaar triestquote:Op maandag 21 november 2005 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als ie echt een halve aardappel in zijn neus gaat steken, ga ik wel lachen denk ik.
Heeej niet roddelen hequote:Op maandag 21 november 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik wel: Chantal met het stoute eendje![]()
EEN HALVE AARDAPPEL!quote:Op maandag 21 november 2005 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieve schat, ga met een paar vrienden naar de kroeg ofzo. Dat is niet lachen, dat is zwaar triest![]()
Je hoeft niet te schreeuwen hoor............djeeeesquote:Op maandag 21 november 2005 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
EEN HALVE AARDAPPEL!
Mijn punt even duidelijker gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |