Ze gooien die aardappels toch het water in. Die worden denk ik uiteindelijk ook gekookt, dus zal niet echt een ramp zijnquote:Op maandag 21 november 2005 07:34 schreef Zw0rld het volgende:
Dus niet de handen wassen, wat een stel viespeuken.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 07:39 schreef Zw0rld het volgende:
Ingrid bloed al.
Overdrijven is ook een kunst he..quote:Op maandag 21 november 2005 07:42 schreef Zw0rld het volgende:
Als de ouders die aardappeltjes eten.
Kunnen ze de dag erop bij de kinderen in het ziekenhuis.
Niks, het is ook niet persoonlijk, maar een algemene term.quote:Op maandag 21 november 2005 07:20 schreef melke het volgende:
[..]
Nou ja.... waarom ben ik dan kut? Wat heb ik jou ooit misdaan?
Is geen rampquote:Op maandag 21 november 2005 07:36 schreef melke het volgende:
[..]
Ze gooien die aardappels toch het water in. Die worden denk ik uiteindelijk ook gekookt, dus zal niet echt een ramp zijn
Kijk jij op je werk? Doe je dan nog wel wat?quote:Op maandag 21 november 2005 08:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
iedereen ik al op en aan het werk.
Dat is even wennen meestal slaapt iedereen nog om deze tijd.
ja, heel veel maar ik kan meerdere dingen de gelijk doenquote:Op maandag 21 november 2005 08:15 schreef melke het volgende:
[..]
Kijk jij op je werk? Doe je dan nog wel wat?
Denk dat je gelijk hebt, viel mij ook al op dat ze vandaag meer aandacht vraagt dan gisteren.quote:Op maandag 21 november 2005 08:34 schreef melke het volgende:
Nathalie overdrijft ook een beetje met haar verzwikking of ligt dat aan mij?
quote:Op maandag 21 november 2005 08:50 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen allemaal,ze zijn al weer lekker aan het werk zie ik.Is de opdracht nog niet mislukt![]()
Bijna wel ja, als het huis alleen uit de wc zou bestaan tenminstequote:Op maandag 21 november 2005 08:56 schreef stil het volgende:
Hebben Lieske en roel het huis al schoon?
Hij is een stoere krakert, die doen niet aan burgerlijke dingen als schoonmaken.quote:
In de vroege ochtend is het altijd rustig op Fok, daarna wordt het drukker.quote:Op maandag 21 november 2005 09:04 schreef Pinball het volgende:
Deze opdracht is weer een succes. Nog geen pagina SC per uur,
Joh, echt? Dat had ik nou nooit gedacht.quote:Op maandag 21 november 2005 09:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
In de vroege ochtend is het altijd rustig op Fok, daarna wordt het drukker.
ja volgens mij is het gewoon zittend werk toch???quote:Op maandag 21 november 2005 09:08 schreef Cherryman het volgende:
Ligt het aan mij? Waarom kun je geen aardappelen schillen met een verzwikte enkel ??
Misschien omdat ze met haar voet omhoog moet zitten.Vind het wel jammer,want nu is die muts steeds in beeld.quote:Op maandag 21 november 2005 09:08 schreef Cherryman het volgende:
Ligt het aan mij? Waarom kun je geen aardappelen schillen met een verzwikte enkel ??
En Lieske de tweede. Pieperdepieperdewapperdewapper.quote:Op maandag 21 november 2005 09:13 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja volgens mij is het gewoon zittend werk toch???
Tanja de tweede??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |