Ja, dat moet ik maar eens doen ja!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja, dat is kut.Ms kan je de dvdboxen kopieren ofzo van iemand?
![]()
Dat was ook de bedoeling dat t SATC-achtig was.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef CryARiver het volgende:
Zo. Hier gaan we dus verder.
Gister vond ik de aflevering bijzonder teleurstellend. Het was een beetje "Sex & the City" wannebe. Ik hoop, ten goede van de spanning in de serie, dat er wat drastisch gaat veranderen. Want zó, werkt het niet.
Helemaal mee eens, zo vind ik het ook veel minder leuk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef CryARiver het volgende:
Gister vond ik de aflevering bijzonder teleurstellend. Het was een beetje "Sex & the City" wannebe. Ik hoop, ten goede van de spanning in de serie, dat er wat drastisch gaat veranderen. Want zó, werkt het niet.
Die voice-over vond ik idd ook niets, zo gekopieerd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef CryARiver het volgende:
Zóó graag hoef ik het nu ook niet weer te zien, maar bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 28 november 2005 20:28 schreef Wombcat het volgende:
Ben 't een beetje kwijt eigenlijk. Heb 't nog wel op video staan. Interesse? (m'n MSN staat in profiel).
quote:Where do I get the scripts from?
I transcribe the scripts myself. I tape the episode when shown on TV, copy every word and action shown in an episode, and then type it up on the computer for you guys to read!
Dat méén je niet? Ik heb het opgenomen, maar de lol is er zo wel af als ze elke keer afleveringen overslaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:06 schreef Rahl het volgende:
wtf? slaan ze weer ineens een heel stuk over
Gister was het nog met die demonische realityshow en dat die gideon zn vriend vermoordde "for the greater cause" en nu is gideon ineens dood en chris geboren?
dat gevoel krijg ik ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef CryARiver het volgende:
een beetje "Sex & the City" wannebe.
Het is nu echt een vrouwenserie geworden.quote:Op zondag 25 december 2005 21:04 schreef Wombcat het volgende:
Dit topic bloedt wel een beetje dood inmiddels. Tis niet zo populair meer zeker.
Ik denk dat Billie nog wel een tijdje blijft, zeker nog het seizoen. Net zoals Drew Fuller die toekomstige Chris speelde, hij stond toen ook in de credits. Hopen dus dat Billie ook aan het einde doodgaatquote:Op maandag 26 december 2005 22:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Tis een beetje jammer dat ze bij de herhalingen een heel stuk hebben overgeslagen... dat zijn er echt niet zomaar een paar geweest hoor, het is een heleboel geweest!
Anyway, die nieuwe afleveringen... afgelopen vrijdag vond ik 'm wel grappig, toen Leo en Piper in elkaars lichaam zaten. Maar Billie mag wat mij betreft gauw door een demon in elkaar gebeukt worden zodat ze ff snel dood gaat.
Al minstens 6x ja..quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:13 schreef Koningin het volgende:
Volgens mij zijn ze al meerdere malen helemaal opnieuw begonnen hoor.
Ze gaan liever door, dan met pensioen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:43 schreef scanman01 het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 1 heet "Something wicca this way comes" en de laatste aflevering van seizoen 7 heet "Something wicca this way goes". Wel een passend einde voor de serie, ook qua verhaallijn. Toch zijn ze dus nog weer doorgegaan met seizoen 8. Ik vraag me af of dat eigenlijk wel de bedoeling was.
Leo hebben ze ingevroren ja. Hij is meegenomen door de Angel of Destiny (toch?) en ze krijgen em terug als ze een of andere zware strijd winnen die eraan komt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:56 schreef Koningin het volgende:
Wie snapt er nu eigenlijk precies wat ze met Leo hebben gedaan??
Is ie nu ingevroren en komt ie nog terug?
Dat laatste is toch niet zo expliciet gezegd in de serie?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Leo hebben ze ingevroren ja. Hij is meegenomen door de Angel of Destiny (toch?) en ze krijgen em terug als ze een of andere zware strijd winnen die eraan komt.![]()
Jawel.. toen ze dat gesprek hadden op de zolder met die engel.. Die vertelde dat Leo moest sterven omdat de zusjes anders niet wilden vechten en toen kwamen ze met de oplossing op Leo dan maar in te vriezen...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat laatste is toch niet zo expliciet gezegd in de serie?
Kan idd nog jaren duren maar aangezien dit t laatste seizoen is denk ik niet dat t nog lang duurt voordat ie komt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:33 schreef Koningin het volgende:
Dat had ik ook niet zo begrepen.
Ze weten nu natuurlijk niet wanneer die grote battle komt, kan nog jaren duren.
Die heb ik ook gemist.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef Nuna het volgende:
Ik heb trouwens 1 aflevering van die nieuwe gemmist. Wanneer hebben ze besloten dat ze weer aan hekserij deden met de demonen en zo? Eerst waren ze daar fel op tegen, maar nu lijkt het helemaal niet
Ja, preciesquote:Op maandag 13 februari 2006 10:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemist.
En hoe zit het nu eigenlijk met hun uiterlijk??
Ja, raar. Ik heb de eerste afleveringen van dit seizoen niet gezien (vind het sowieso geen sterk seizoen), dus ik vind het op zich wel leuk. Behalve dan dat de aflevering gewoon niet echt leuk is. Zijn er nieuwe schrijvers aangetrokken voor dit seizoen ofzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:57 schreef weathergirl het volgende:
Waarom zenden ze nu om half negen op vrijdagavond opeens weer dezelfde uitzendingen uit, waarbij Billy net is geïntroduceerd? Dat hadden we toch al gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de laatste naam lijkt het bekend te maken dat het het einde van charmed is omdat de naam van de eerste aflevering van seizoen 1 is: Something Wicca This Way Comes. Ik hoop echt dat het gewoon door gaat maar na dit nieuws heb ik het wel een beetje opgegeven.
quote:TVGuide.com: So is this officially Charmed's final season?
Kern: Nobody at WB will commit one way or the other. I've heard nothing about it. As far as I'm concerned, this is it. Last year the show was held in limbo, but fortunately "the governor called" and we got another year. I wasn't able to craft a season or series finale [then], so I did sort of a hybrid, which to me was disappointing creatively. This year, with no contract for the girls [Alyssa Milano, Holly Marie Combs, Rose McGowan and Kaley Cuoco] and no contract for me, the WB seems to be looking forward to looking for "the next generation" of shows. We're still an expensive show, and all those factors tell me that, here in the middle of January, I'm just pushing toward the series finale. It's too late for them to say, "We want to find a way to make a ninth season" — but it doesn't mean there can't be a spin-off.
ik heb een mailtje naar net5 gestuurd voor een verklaringquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef WheeleE het volgende:
Bah. Net5 is aan het kloten met uitzendingen. Vorige week een herhaling, en een paar weken terug ook al zomaar even de vergeten eerste aflevering van het seizoen....
Ja dat zei ik ook alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:47 schreef drakenbaby het volgende:
Halen ze bij net5 de afleveringen ook al van het net ze lopen nu gelijk met amerika![]()
Dat was geen vergeten aflevering, die hadden ze al eerder laten zien...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef WheeleE het volgende:
Bah. Net5 is aan het kloten met uitzendingen. Vorige week een herhaling, en een paar weken terug ook al zomaar even de vergeten eerste aflevering van het seizoen....
ja ze hebben deze week een aflevering overgeslagenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:04 schreef Nuna het volgende:
Hmm, vorige week vrijdag om half 9 een herhaling en nu dus wel een nieuwe maar hebben ze er 1 overgeslagen? Pff, heb hem nog niet gezien namelijk, hij staat nog op band.
Vrijdag komt Lost toch in de plaats van Charmed?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:33 schreef Mieckes het volgende:
Dus deze week zeker weer een herhaling en dan volgende week weer een aflevering overslaan zeker...Beetje frustie hoor GRRRRRRRRRRRRR
mmm had nog niet in de gids gekeken. Maar die vertrouw ik ook niet meer. Ik ga vanaf nu maar op de site van NET5 kijken vooraf. Herhalingen zeker op dan voor de vrijdag? Maar Lost kennen we ook al, dus hoef ik ook niet voor thuis te blijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef Smirnov het volgende:
[..]
Vrijdag komt Lost toch in de plaats van Charmed?
Bianca? Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik blijf hopen op een Chris/Wyatt/Bianca spin-off
Die was er al he, die kwam er altijd na.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef Nuna het volgende:
Wel MediumOp zich is dat wel een goede vervanger.
Ja, maar ik volg dat al in 'Amerika'. Dus die heb ik al gezien, hoewel ze nog steeds leuk zijn. Dat wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:09 schreef MissCleo het volgende:
[..]
Die was er al he, die kwam er altijd na.
Maar Lost is terug! Ook wel erg leuk weer...
ehm, een aflevering denk ik. Bianca was de verloofde van Chris, ze heedle chris terug in de 10e aflevering van seizoen 6 "chris-crossed"quote:
ik had ook ergens gelezen dat ze officieel de langstlopende serie zijn met vrouwelijke hoofdrollenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ehm, een aflevering denk ik. Bianca was de verloofde van Chris, ze heedle chris terug in de 10e aflevering van seizoen 6 "chris-crossed"
hoewel ze daarin overleed is alles mogelijk door het veranderen van het verleden...wat Chris toch zeker gedaan heeft. de acteurs zouden het graag doen, maar ja, zei hebben niets te zeggen hierover natuurlijk.
en het was te verwachten dat Charmed zou stoppen...en hoewel het tuurlijk enigzins jammer is, is het wel mooi geweest. 8 jaar is heel lang voor een serie, en het word tijd voor de acteurs/actrices om verder te gaan...maar ze kunnen er maar beter voor zorgen dat piper en Leo weer bij elkaar komen...(en Billie sterft, en Christie ook...kom op, ze zijn toch het zogenaamde 'big bad' als mde geruchten kloppen)
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Charmed is cancelled.
http://tvdramas.about.com/
dat had ik toch al gezegd?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Charmed is cancelled.
http://tvdramas.about.com/
Christy is het zusje van Billie. Billie probeerde haar toch ook zo obsessief te zoeken, remember? Alleen Net 5 heeft een aflevering overgeslagen waarin zij terugkwam.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:25 schreef Koningin het volgende:
Wie is Christy?? (Sorry, niet gezien).
Als het dan het einde is van de serie, hoop ik wel dat we de afleveringen nog netjes op volgorde kunnen zien, want nu is het echt een puinhoop!
Oh ja. Hoe kunnen ze nou zo'n aflevering overslaanquote:Op maandag 6 maart 2006 15:41 schreef Nuna het volgende:
[..]
Christy is het zusje van Billie. Billie probeerde haar toch ook zo obsessief te zoeken, remember? Alleen Net 5 heeft een aflevering overgeslagen waarin zij terugkwam.
ze zeiden dat het een technische fout wasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oh ja. Hoe kunnen ze nou zo'n aflevering overslaan![]()
ik heb een mailtje gestuurd en daarin stond toch echt dat het een technische fout wasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef CryARiver het volgende:
Ging om leveringsfout. Doordat men 1 aflevering achterliep op Amerika kregen ze de band van die aflevering niet of te laat.
Stond toch echt in een interview met mevrouw programma leidster van Net5 dat het hier ging om leveringsfouten van the WB en dat ze het daarom zo vervelend vinden om afhankelijk te zijn van buitenlandse series.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:41 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik heb een mailtje gestuurd en daarin stond toch echt dat het een technische fout was
Zodra ze over The Key begonnen moest ik daar ook acuut aan denken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef Karina het volgende:
Dat gedoe met The Key en de superpower, etc. doet me wel erg denken aan Buffy the Vampire Slayer.
Tja, maar als dat gebeurt, ga je toch niet vrolijk verder op deze manier.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef CryARiver het volgende:
Ging om leveringsfout. Doordat men 1 aflevering achterliep op Amerika kregen ze de band van die aflevering niet of te laat.
Daarom wordt er ook geen Charmed meer uitgezonden toch ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tja, maar als dat gebeurt, ga je toch niet vrolijk verder op deze manier.
Moet je mij niet vragen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:57 schreef Wombcat het volgende:
En als ze die band te laat kregen, waarom die van de volgende aflevering dan wél op tijd?
Wat ik bedoelde was dat ze dan niet gewoon volgens schema hadden verder meoten gaan met de aflevering die ze nu uitgezonden hebben, maar effe de gemiste aflevering hadden moeten uitzenden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Daarom wordt er ook geen Charmed meer uitgezonden toch ?
Maar die gemiste aflevering hebben ze niet. Valt ook niet uittezenden dus. Als ze verder gaan (denk ik) zullen ze alsnog die aflevering wel uitzenden. Zou in ieder geval wel zo netjes zijn. Wat ze wel beter hadden kunnen doen is inplaats van die nieuwe aflevering uitzenden, nog een herhaling inlassen... Maar tja, daar hebben ze duidelijk dus niet voor gekozen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was dat ze dan niet gewoon volgens schema hadden verder meoten gaan met de aflevering die ze nu uitgezonden hebben, maar effe de gemiste aflevering hadden moeten uitzenden.
Da's wel helderder voor de argeloze kijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.precies info komt nog, ik heb ook nog maar enkele flarden van het script gelezen, dus kan er nog niet heel veel over zeggen. in ieder geval kunnen we aannemen dat we nooit meer een Charmed-aflevering zullen zien waarin Prue haar opwachting maakt. zelfs in "cat house" waarin ze alleen maar haar achterkant nodig haden, moesten ze een hele nieuwe scene filmen, omdat ze dat materiaal niet mochten gebruiken.
zodra ik meer weet post ik het hier natuurlijk
[ Bericht 2% gewijzigd door Californian_dreamer op 27-03-2006 13:10:55 ]-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
Prima, als je maar spoiler tags gebruiktquote:Op zondag 26 maart 2006 23:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
zodra ik meer weet post ik het hier natuurlijk
niet echt handig van je dus...quote:Op maandag 27 maart 2006 13:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh, sorry, zal het ff aanpassen...vergeet spoilertags te vak..
nee, is nog niet uitgezondenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:24 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hebben ze nog steeds niet de laatste afleveringen uitgezonden in Nederland? Volgens mij is de serie al een jaar voorbij. Laatste afleveringen zijn tof namelijk. Mooi einde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |