abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32394070
En hier weer verder

Vorige delen:
Charmed
Charmed #2
Charmed #3

Laatste bericht:
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:23 schreef Imberr het volgende:

[..]

Ja, dat is kut. Ms kan je de dvdboxen kopieren ofzo van iemand?
Ja, dat moet ik maar eens doen ja!
pi_32394853

Big Sister neemt het over
pi_32397294
Zo. Hier gaan we dus verder.

Gister vond ik de aflevering bijzonder teleurstellend. Het was een beetje "Sex & the City" wannebe. Ik hoop, ten goede van de spanning in de serie, dat er wat drastisch gaat veranderen. Want zó, werkt het niet.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
  zaterdag 19 november 2005 @ 15:51:11 #4
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_32400068
En ik vind Billie nu helmaal 3x niks !
In me Burberry......
pi_32405904
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef CryARiver het volgende:

Gister vond ik de aflevering bijzonder teleurstellend. Het was een beetje "Sex & the City" wannebe. Ik hoop, ten goede van de spanning in de serie, dat er wat drastisch gaat veranderen. Want zó, werkt het niet.
Dat was ook de bedoeling dat t SATC-achtig was. Maar ik hoop ook dat er dingen gaan veranderen. Ik vind Billie echt niks. Jammer dat ze t hele seizoen blijft.
Is dit trouwens t laatste seizoen? Ja he..?
pi_32406122
quote:

Helemaal mee eens, zo vind ik het ook veel minder leuk.
pi_32409454
quote:

Die voice-over vond ik idd ook niets, zo gekopieerd.
pi_32425301
Heel jammer inderdaad dat ze nu zelf niks meer ondernemen. BIj de herhalingen die we nu kijken zeurt Piper de hele tijd dat ze een normaal leven wil, maar zodra ze dat krijgt is er niks meer aan de serie natuurlijk...
pi_32426743
Beetje jammer dat Billie mens, en die voice over was al helemaal lame.... erg teleurstellend.
Tralalalaaa
pi_32428644
Toch denk ik niet dat dit zo blijft. Op een gegeven moment komen ze wel weer in actie En Billie kan altijd nog weer uit de serie worden geflikkerd, want die 'Chris' staat ook wel in de credits bij de herhalingen en voegt ook niet zoveel toe (even het feit dat hij hun zoon is weggelaten )
pi_32436080
Billie irriteert me mateloos! Ze was beter in haar rol in 8 simple rules. Maar goed.
Verder vond ik het hele SATC effect ook niet bijzonder.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_32446563
Ik vond het stuk van Pagie zo vervelend, staat ze aan het eind met die politieagent te kussen
Ging echt nergens over.
pi_32653411
Vorige keer, die nieuwe aflevering op vrijdag, wie heeft die gezien? Videorecorder heeft verkeerde opgenomen Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er is gebeurd?
pi_32653933
Ben 't een beetje kwijt eigenlijk. Heb 't nog wel op video staan. Interesse? (m'n MSN staat in profiel).
pi_32668785
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:28 schreef Wombcat het volgende:
Ben 't een beetje kwijt eigenlijk. Heb 't nog wel op video staan. Interesse? (m'n MSN staat in profiel).
Zóó graag hoef ik het nu ook niet weer te zien, maar bedankt voor het aanbod Ik had laatst een site gevonden die elke zin, elke gebeurtenis beschreef van een aflevering.
pi_32669404
Ik had het opgenomen en net onder Charmed begon het door de sneeuw storm allemaal te storen, heb dus het einde er niet op staan
pi_32669761
Ik heb de site gevonden! http://www.charmedscripts.tv/scripts6.htm
Elke zin en gebeurtenis wordt beschreven, we zijn met de herhalingen nu bij 6.11 (vanavond dus)
Helaas staat Seizoen 8 er nog niet op, maar ik verwacht dat dat binnenkort wel een keer komt.
pi_32669823
quote:
Where do I get the scripts from?

I transcribe the scripts myself. I tape the episode when shown on TV, copy every word and action shown in an episode, and then type it up on the computer for you guys to read!
pi_32676985
toffe site is dat he? Had em tijd terug ook gevonden, maar was t adres kwijtgeraakt Dus Nuna, tnx! 14.gif
pi_32747768
Vanavond weer een nieuwe aflevering
pi_32755907
Ja, hopelijk neemt de video het nu wel goed op
  woensdag 14 december 2005 @ 19:06:05 #22
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_33078353
wtf? slaan ze weer ineens een heel stuk over
Gister was het nog met die demonische realityshow en dat die gideon zn vriend vermoordde "for the greater cause" en nu is gideon ineens dood en chris geboren?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_33082679
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:06 schreef Rahl het volgende:
wtf? slaan ze weer ineens een heel stuk over
Gister was het nog met die demonische realityshow en dat die gideon zn vriend vermoordde "for the greater cause" en nu is gideon ineens dood en chris geboren?
Dat méén je niet? Ik heb het opgenomen, maar de lol is er zo wel af als ze elke keer afleveringen overslaan.
pi_33085119
Ik snapte er ook al niks van aan het begin vandaag. Hoewel er maar een paar afleveringen tussen lijken te zitten, dat zijn er toch een paar te veel.
pi_33103676
Ja, ik had die aflevering wel graag willen zien. Heb namelijk de DVD box niet..
pi_33388121
quote:
een beetje "Sex & the City" wannebe.
dat gevoel krijg ik ook.
meer liefde & bullshit dan een spannend, boeiend verhaal.
toen het nog over Wyatt en Chris ging, keek ik altijd uit om Charmed te zien.
helaas

en de make-up stoort mij waarom make-up?
wat mij ook stoort is de kleding. het past niet bij hun rol.
JD maakte er een opmerking over richting Billie.
Kaley (en de rest) ziet er goed enzo, het is gewoon onrealistisch.
pi_33389921
ik heb het al 2 weken niet gezien. En heb het gevoel dat ik NIKS heb gemist...
pi_33391707
Ik moet de nieuwe alflevering nog zien.
pi_33400354
Dit topic bloedt wel een beetje dood inmiddels. Tis niet zo populair meer zeker.
pi_33401967
Paige & Phoebe

[ Bericht 82% gewijzigd door dewitteparel op 26-12-2005 08:48:31 ]
pi_33408436
quote:
Op zondag 25 december 2005 21:04 schreef Wombcat het volgende:
Dit topic bloedt wel een beetje dood inmiddels. Tis niet zo populair meer zeker.
Het is nu echt een vrouwenserie geworden.
Als je er niets mee hebt, heb je er niets mee.
Weinig actie, veel bullshit.
pi_33413084
Vrouwenseries Maar ach, ben dan ook een vrouw
Ik denk dat als Net5 het begin weer gaat herhalen er wel meer kijkers worden getrokken. Niet zoveel mensen gaan meer een serie volgen als het al wat seizoenen bezig is.
pi_33423974
Tis een beetje jammer dat ze bij de herhalingen een heel stuk hebben overgeslagen... dat zijn er echt niet zomaar een paar geweest hoor, het is een heleboel geweest!

Anyway, die nieuwe afleveringen... afgelopen vrijdag vond ik 'm wel grappig, toen Leo en Piper in elkaars lichaam zaten. Maar Billie mag wat mij betreft gauw door een demon in elkaar gebeukt worden zodat ze ff snel dood gaat.
Tralalalaaa
pi_33434414
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Tis een beetje jammer dat ze bij de herhalingen een heel stuk hebben overgeslagen... dat zijn er echt niet zomaar een paar geweest hoor, het is een heleboel geweest!

Anyway, die nieuwe afleveringen... afgelopen vrijdag vond ik 'm wel grappig, toen Leo en Piper in elkaars lichaam zaten. Maar Billie mag wat mij betreft gauw door een demon in elkaar gebeukt worden zodat ze ff snel dood gaat.
Ik denk dat Billie nog wel een tijdje blijft, zeker nog het seizoen. Net zoals Drew Fuller die toekomstige Chris speelde, hij stond toen ook in de credits. Hopen dus dat Billie ook aan het einde doodgaat
pi_33904506
Trouwens, met die herhalingen zijn ze vaag bezig! Vorige week ofzo, sloegen ze van seizoen zeven een paar afleveringen over waardoor ik heel de verhaallijn kwijt was. Gisteren de season finale van seizoen 7, en wat komt er vanav om 19.00u ??--> weer de eerste aflevering, seizoen 1 ! (volgens tvgids.nl)

Zijn ze net klaar met de herhalingen, gaan ze weer herhalen??
You gotta learn to live
and live and learn
pi_33906895
WTF???? Ya gotta be kidding me?

Ik had idd al door dat ze weer wat afleveringen hadden overgeslagen, aangezien ik weet dat er nog een aflevering zou zijn met Drake (waarin hij dan afscheid neemt). In die aflevering is Cole ook nog heel even te zien. Maar neuh, overgeslagen!!!! jammer jammer jammer....
Tralalalaaa
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:35:58 #37
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_33907243
Ik snap dan niet zo goed waarom er zoveel afleveringen overgeslagen worden en dan weer seizoen 1 uitzenden, zend dan normaal uit !

Er is echt zoveeeeel overgeslagen.
* Chris geboren
* Leo krachten kwijt
* Dat de zussen slechte dubbelgangers hadden (en Barbas, the demon of fear, the demon of hope werd )

Ik snap t niet...
In me Burberry......
pi_33921222
Ja, echt raar. Helemaal als je de serie een beetje probeert te volgen, maar zo gaat dat natuurlijk niet echt
Ik wist al dat ze vandaag met seizoen 1 gingen beginnen, aangezien Mikro Gids een stuk over Shannen Doherty schreef bij Charmed. Nu moeten ze geen afleveringen meer overslaan, want Seizoen 1 heb ik ook nog niet gezien.
pi_33922604
Nouja dan beginnen we maar weer helemaal overnieuw...
Tralalalaaa
pi_33922860
Lijkt me wel leuk om te zien, als je vanaf seizoen 4 kijkt
pi_33932651
Volgens mij zijn ze al meerdere malen helemaal opnieuw begonnen hoor.
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:43:56 #42
16701 scanman01
Today's a good day
pi_33933500
De eerste aflevering van seizoen 1 heet "Something wicca this way comes" en de laatste aflevering van seizoen 7 heet "Something wicca this way goes". Wel een passend einde voor de serie, ook qua verhaallijn. Toch zijn ze dus nog weer doorgegaan met seizoen 8. Ik vraag me af of dat eigenlijk wel de bedoeling was.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_33936787
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:13 schreef Koningin het volgende:
Volgens mij zijn ze al meerdere malen helemaal opnieuw begonnen hoor.
Al minstens 6x ja.. Ik heb heel seizoen 1 al gezien, die heb ik zelfs op dvd
pi_33937223
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:43 schreef scanman01 het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 1 heet "Something wicca this way comes" en de laatste aflevering van seizoen 7 heet "Something wicca this way goes". Wel een passend einde voor de serie, ook qua verhaallijn. Toch zijn ze dus nog weer doorgegaan met seizoen 8. Ik vraag me af of dat eigenlijk wel de bedoeling was.
Ze gaan liever door, dan met pensioen.
pi_33938039
Ik heb net de herhaling gezien, ik vond het erg leuk Zo met Prue erbij. Ik heb namelijk maar iets van 3 afleveringen gezien met haar erbij, de rest met Paige.
En dat haar ook van Piper
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:45:04 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_33938482
Nog wat leuke weetjes over Charmed.

Holly Marie Combs speelt nu de oudste Halliwell zus Piper, terwijl ze jongste is van alle 4 (Shannen Doherty meegerekend). Ze heeft in 2004 haar eerste kindje gekregen. Sinds 2002 is ze ook producer van Charmed. Holly was bruidsmeisje op het huwelijk van Alyssa Milano. Ze is in februari 2004 getrouwd met David W. Donoho, die als keygrip werkte bij Charmed. In 2002 is hij daarmee gestopt.

Rose McGowan (Paige) was eens verloofd met Marilyn Manson

[ Bericht 7% gewijzigd door scanman01 op 11-01-2006 14:50:29 ]
pi_34404243
Wie snapt er nu eigenlijk precies wat ze met Leo hebben gedaan??
Is ie nu ingevroren en komt ie nog terug?
pi_34409092
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:56 schreef Koningin het volgende:
Wie snapt er nu eigenlijk precies wat ze met Leo hebben gedaan??
Is ie nu ingevroren en komt ie nog terug?
Leo hebben ze ingevroren ja. Hij is meegenomen door de Angel of Destiny (toch?) en ze krijgen em terug als ze een of andere zware strijd winnen die eraan komt.
pi_34409121
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:16 schreef Imberr het volgende:

[..]

Leo hebben ze ingevroren ja. Hij is meegenomen door de Angel of Destiny (toch?) en ze krijgen em terug als ze een of andere zware strijd winnen die eraan komt.
Dat laatste is toch niet zo expliciet gezegd in de serie?
pi_34409197
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:17 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat laatste is toch niet zo expliciet gezegd in de serie?
Jawel.. toen ze dat gesprek hadden op de zolder met die engel.. Die vertelde dat Leo moest sterven omdat de zusjes anders niet wilden vechten en toen kwamen ze met de oplossing op Leo dan maar in te vriezen...

edit: Op n site staat: 'They make a deal with Destiny that if they defeat the Big Bad, they can have leo back.
bron episode 166

[ Bericht 9% gewijzigd door Imberr op 24-01-2006 12:35:40 ]
pi_34409560
Dat had ik ook niet zo begrepen.
Ze weten nu natuurlijk niet wanneer die grote battle komt, kan nog jaren duren.
pi_34409598
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:33 schreef Koningin het volgende:
Dat had ik ook niet zo begrepen.
Ze weten nu natuurlijk niet wanneer die grote battle komt, kan nog jaren duren.
Kan idd nog jaren duren maar aangezien dit t laatste seizoen is denk ik niet dat t nog lang duurt voordat ie komt.
pi_34415094
Hoe weet je dat dit echt het laatste seizoen is?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_34416103
Was dat niet al vastgesteld ofzo dan?
pi_34416220
Ik weet niet?

Vorig seizoen zou het laatste zijn, maar toen was het toch nog verlengd. Of dit dan wel het laatste seizoen is weet ik niet.
You gotta learn to live
and live and learn
pi_34928371
Vanavond weer een nieuwe aflevering

Even de video programmeren.
pi_34928463
Wel opvallend dat het Buffy-topic harder loopt dan dit, terwijl Buffy al een tijdje niet meer loopt en hier nog nieuwe afleveringen van zijn.

* Wombcat denkt met weemoed terug aan de tijd dat op Net5 je een avondje Buffy, Charmed en Angel had
pi_34940040
Ik heb trouwens 1 aflevering van die nieuwe gemmist. Wanneer hebben ze besloten dat ze weer aan hekserij deden met de demonen en zo? Eerst waren ze daar fel op tegen, maar nu lijkt het helemaal niet
pi_35028456
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef Nuna het volgende:
Ik heb trouwens 1 aflevering van die nieuwe gemmist. Wanneer hebben ze besloten dat ze weer aan hekserij deden met de demonen en zo? Eerst waren ze daar fel op tegen, maar nu lijkt het helemaal niet
Die heb ik ook gemist.
En hoe zit het nu eigenlijk met hun uiterlijk??
pi_35050204
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:29 schreef Koningin het volgende:

[..]

Die heb ik ook gemist.
En hoe zit het nu eigenlijk met hun uiterlijk??
Ja, precies
pi_35202477
Waarom zenden ze nu om half negen op vrijdagavond opeens weer dezelfde uitzendingen uit, waarbij Billy net is geïntroduceerd? Dat hadden we toch al gehad?
pi_35203190
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:57 schreef weathergirl het volgende:
Waarom zenden ze nu om half negen op vrijdagavond opeens weer dezelfde uitzendingen uit, waarbij Billy net is geïntroduceerd? Dat hadden we toch al gehad?
Ja, raar. Ik heb de eerste afleveringen van dit seizoen niet gezien (vind het sowieso geen sterk seizoen), dus ik vind het op zich wel leuk. Behalve dan dat de aflevering gewoon niet echt leuk is. Zijn er nieuwe schrijvers aangetrokken voor dit seizoen ofzo?
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_35285561
Ik heb de aflevering van afgelopen week gemist, maar t was dus een herhaling ofzo?
pi_35288859
Nouja, als ze verder gaan met die herhalingen kan ik tenminste mijn gemiste aflevering zien
pi_35364011
Dit zijn de laatste 4 namen van de afleveringen van seizoen 8:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de laatste naam lijkt het bekend te maken dat het het einde van charmed is omdat de naam van de eerste aflevering van seizoen 1 is: Something Wicca This Way Comes. Ik hoop echt dat het gewoon door gaat maar na dit nieuws heb ik het wel een beetje opgegeven.
pi_35372588
Morgen verschijnt seizoen 5 op dvd. Ter info voor de verzamelaars
pi_35373005
Brad Kern in een interview:
quote:
TVGuide.com: So is this officially Charmed's final season?
Kern: Nobody at WB will commit one way or the other. I've heard nothing about it. As far as I'm concerned, this is it. Last year the show was held in limbo, but fortunately "the governor called" and we got another year. I wasn't able to craft a season or series finale [then], so I did sort of a hybrid, which to me was disappointing creatively. This year, with no contract for the girls [Alyssa Milano, Holly Marie Combs, Rose McGowan and Kaley Cuoco] and no contract for me, the WB seems to be looking forward to looking for "the next generation" of shows. We're still an expensive show, and all those factors tell me that, here in the middle of January, I'm just pushing toward the series finale. It's too late for them to say, "We want to find a way to make a ninth season" — but it doesn't mean there can't be a spin-off.
pi_35373191
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:53 schreef SlimShady het volgende:
Brad Kern in een interview:
[..]
al gelezen
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:34:41 #69
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_35460426
Kweenie hoor, maar volgens mij heb ik wat gemist....
In me Burberry......
pi_35460530
Waar de neuk kwam die zus ineens vandaan
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:59:11 #71
13973 ranja
image means nothing
pi_35461369
Uit de aflevering van vorige week die ze niet hebben laten zien
pi_35465261
Halen ze bij net5 de afleveringen ook al van het net ze lopen nu gelijk met amerika
pi_35477970
Bah. Net5 is aan het kloten met uitzendingen . Vorige week een herhaling, en een paar weken terug ook al zomaar even de vergeten eerste aflevering van het seizoen....
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_35481781
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef WheeleE het volgende:
Bah. Net5 is aan het kloten met uitzendingen . Vorige week een herhaling, en een paar weken terug ook al zomaar even de vergeten eerste aflevering van het seizoen....
ik heb een mailtje naar net5 gestuurd voor een verklaring
pi_35481840
Inderdaad, de aflevering "12 angry zen" zijn ze overgeslagen...

[ Bericht 3% gewijzigd door MissCleo op 26-02-2006 10:27:06 ]
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
Vul je zakken met niets doen op het internet!
pi_35481851
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:47 schreef drakenbaby het volgende:
Halen ze bij net5 de afleveringen ook al van het net ze lopen nu gelijk met amerika
Ja dat zei ik ook al
Variety is the spice of life
pi_35503347
Ik vind het eigenlijk nogal verbazend dat Net5 bijloopt met Amerika. Ik dacht dat dat helemaal niet kon enzo.. 12 Angry Zen hebben ze inderdaad ook nog overgeslagen. Ze maken er een rommeltje van.
  zondag 26 februari 2006 @ 17:40:20 #78
13973 ranja
image means nothing
pi_35516270
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef WheeleE het volgende:
Dat was geen vergeten aflevering, die hadden ze al eerder laten zien...
maar wel een gekloot ja.
pi_35516842
Hmm, vorige week vrijdag om half 9 een herhaling en nu dus wel een nieuwe maar hebben ze er 1 overgeslagen? Pff, heb hem nog niet gezien namelijk, hij staat nog op band.
pi_35524032
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:04 schreef Nuna het volgende:
Hmm, vorige week vrijdag om half 9 een herhaling en nu dus wel een nieuwe maar hebben ze er 1 overgeslagen? Pff, heb hem nog niet gezien namelijk, hij staat nog op band.
ja ze hebben deze week een aflevering overgeslagen
pi_35536762
Ik zie het Het is nog wel te volgen, maar leuk is het niet natuurlijk.
pi_35537067
Ja lekker hoor.. ga je er voor zitten en dan doen ze volgens mij nu om de week een herhaling...Prima, maar sla er dan geen over, zoals afgelopen vrijdag. opeens die zus in beeld...
Dus deze week zeker weer een herhaling en dan volgende week weer een aflevering overslaan zeker...Beetje frustie hoor GRRRRRRRRRRRRR
pi_35569963
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:33 schreef Mieckes het volgende:
Dus deze week zeker weer een herhaling en dan volgende week weer een aflevering overslaan zeker...Beetje frustie hoor GRRRRRRRRRRRRR
Vrijdag komt Lost toch in de plaats van Charmed?
pi_35570729
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef Smirnov het volgende:

[..]

Vrijdag komt Lost toch in de plaats van Charmed?
mmm had nog niet in de gids gekeken. Maar die vertrouw ik ook niet meer. Ik ga vanaf nu maar op de site van NET5 kijken vooraf. Herhalingen zeker op dan voor de vrijdag? Maar Lost kennen we ook al, dus hoef ik ook niet voor thuis te blijven.
pi_35578321
Hmm, Lost volg ik niet meer via de Nederlandse tv. Komt Charmed dan niet voor Lost?
pi_35690301
Charmed komt niet!!
pi_35692494
Hmm laatste seizoen begonnen? Mooi dan komt er volgend jaar vast wel een 8 seizoensbox uit!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_35693739
Wel Medium Op zich is dat wel een goede vervanger.
pi_35699422
nee, het is weer eens winterstop. erg vervelend. ik weret bijna zeker dat dit het laatste seizoenm word, de contracten lopen af, en een van de actrices (Rose) heeft er genoeg van.

maar er is nog wel hoop op een spin-off...waarschijnlijk met Billie

ik blijf hopen op een Chris/Wyatt/Bianca spin-off

oh, en de laatste titel zegt niks, die van vorig jaar was "something wicca this way goes?"
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_35702744
Hebben ze nu gewoon een aflevering overgeslagen op Net 5 (twee weken geleden bedoel ik dan, ik loop wat achter, omdat ik deze week pas de afl. van Charmed op mijn video heb gezien).
Opeen komt die Christy uit de lucht vallen, terwijl ze de week daarvoor een oude aflevering lieten zien.
Stelletje sukkels bij Net5.
pi_35702956
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 01:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik blijf hopen op een Chris/Wyatt/Bianca spin-off
Bianca? Heb ik wat gemist?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_35703037
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef Nuna het volgende:
Wel Medium Op zich is dat wel een goede vervanger.
Die was er al he, die kwam er altijd na.
Maar Lost is terug! Ook wel erg leuk weer...
pi_35703249
The first major casualty from the combined networks of UPN and WB will be Charmed. The series will end in May. Here’s more:

A WB spokesman confirmed a TV Guide report on Friday that said the supernatural series, which stars Alyssa Milano, Rose McGowan and Holly Marie Combs, will end after eight seasons in May.

With “7th Heaven” having already announced its exit, it means that two WB long-running series won’t move to the CW. The WB and UPN will both shut down in September.

The final episode of “Charmed” will air on May 21, TV Guide said.

“It’s been a hell of a run,” Brad Kern, executive producer, told the magazine. “But all good things must come to an end.”
pi_35708870
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 09:09 schreef MissCleo het volgende:

[..]

Die was er al he, die kwam er altijd na.
Maar Lost is terug! Ook wel erg leuk weer...
Ja, maar ik volg dat al in 'Amerika'. Dus die heb ik al gezien, hoewel ze nog steeds leuk zijn. Dat wel.
pi_35731175
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 08:56 schreef Lethe het volgende:

[..]

Bianca? Heb ik wat gemist?
ehm, een aflevering denk ik. Bianca was de verloofde van Chris, ze heedle chris terug in de 10e aflevering van seizoen 6 "chris-crossed"

hoewel ze daarin overleed is alles mogelijk door het veranderen van het verleden...wat Chris toch zeker gedaan heeft. de acteurs zouden het graag doen, maar ja, zei hebben niets te zeggen hierover natuurlijk.

en het was te verwachten dat Charmed zou stoppen...en hoewel het tuurlijk enigzins jammer is, is het wel mooi geweest. 8 jaar is heel lang voor een serie, en het word tijd voor de acteurs/actrices om verder te gaan...maar ze kunnen er maar beter voor zorgen dat piper en Leo weer bij elkaar komen...(en Billie sterft, en Christie ook...kom op, ze zijn toch het zogenaamde 'big bad' als mde geruchten kloppen)
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
pi_35733271
quote:
Op zondag 5 maart 2006 02:55 schreef Californian_dreamer het volgende:

[..]

ehm, een aflevering denk ik. Bianca was de verloofde van Chris, ze heedle chris terug in de 10e aflevering van seizoen 6 "chris-crossed"

hoewel ze daarin overleed is alles mogelijk door het veranderen van het verleden...wat Chris toch zeker gedaan heeft. de acteurs zouden het graag doen, maar ja, zei hebben niets te zeggen hierover natuurlijk.

en het was te verwachten dat Charmed zou stoppen...en hoewel het tuurlijk enigzins jammer is, is het wel mooi geweest. 8 jaar is heel lang voor een serie, en het word tijd voor de acteurs/actrices om verder te gaan...maar ze kunnen er maar beter voor zorgen dat piper en Leo weer bij elkaar komen...(en Billie sterft, en Christie ook...kom op, ze zijn toch het zogenaamde 'big bad' als mde geruchten kloppen)
ik had ook ergens gelezen dat ze officieel de langstlopende serie zijn met vrouwelijke hoofdrollen
pi_35734396
christy zal wel sterven jah want die is zeker de big bad , maar of billie sterft weet ik niet want Christy moet Billie overtuigen met haar mee te doen en als dat niet lukt is Billie ook niet de big bad!
  zondag 5 maart 2006 @ 12:31:47 #98
16701 scanman01
Today's a good day
pi_35735831
Charmed is cancelled.

http://tvdramas.about.com/
pi_35739116
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Charmed is cancelled.

pi_35769983
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Charmed is cancelled.

dat had ik toch al gezegd?
pi_35771948
Wie is Christy?? (Sorry, niet gezien).

Als het dan het einde is van de serie, hoop ik wel dat we de afleveringen nog netjes op volgorde kunnen zien, want nu is het echt een puinhoop!
pi_35776209
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:25 schreef Koningin het volgende:
Wie is Christy?? (Sorry, niet gezien).

Als het dan het einde is van de serie, hoop ik wel dat we de afleveringen nog netjes op volgorde kunnen zien, want nu is het echt een puinhoop!
Christy is het zusje van Billie. Billie probeerde haar toch ook zo obsessief te zoeken, remember? Alleen Net 5 heeft een aflevering overgeslagen waarin zij terugkwam.
pi_35801367
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:41 schreef Nuna het volgende:

[..]

Christy is het zusje van Billie. Billie probeerde haar toch ook zo obsessief te zoeken, remember? Alleen Net 5 heeft een aflevering overgeslagen waarin zij terugkwam.
Oh ja. Hoe kunnen ze nou zo'n aflevering overslaan
pi_35817742
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:13 schreef Koningin het volgende:

[..]

Oh ja. Hoe kunnen ze nou zo'n aflevering overslaan
ze zeiden dat het een technische fout was
pi_35818288
Ging om leveringsfout. Doordat men 1 aflevering achterliep op Amerika kregen ze de band van die aflevering niet of te laat.
pi_35819093
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef CryARiver het volgende:
Ging om leveringsfout. Doordat men 1 aflevering achterliep op Amerika kregen ze de band van die aflevering niet of te laat.
ik heb een mailtje gestuurd en daarin stond toch echt dat het een technische fout was
  Moderator dinsdag 7 maart 2006 @ 21:48:00 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_35824383
Dat gedoe met The Key en de superpower, etc. doet me wel erg denken aan Buffy the Vampire Slayer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_35824753
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:41 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

ik heb een mailtje gestuurd en daarin stond toch echt dat het een technische fout was
Stond toch echt in een interview met mevrouw programma leidster van Net5 dat het hier ging om leveringsfouten van the WB en dat ze het daarom zo vervelend vinden om afhankelijk te zijn van buitenlandse series.
pi_35824776
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef Karina het volgende:
Dat gedoe met The Key en de superpower, etc. doet me wel erg denken aan Buffy the Vampire Slayer.
Zodra ze over The Key begonnen moest ik daar ook acuut aan denken.
Op zich wel afgezakt dat ze zo erg aan het kopieren slaan.
pi_35824852
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef CryARiver het volgende:
Tja, maar als dat gebeurt, ga je toch niet vrolijk verder op deze manier.
En als ze die band te laat kregen, waarom die van de volgende aflevering dan wél op tijd?
pi_35826048
Vind het sowieso jammer met Billy er in.

Ze hadden het misschien beter bij het einde kunnen houden van vorig seizoen, dat zou een mooie afsluiting geweest zijn van de serie.

Ben dan ook erg benieuwd naar de allerlaatste aflevering van dit seizoen, hoop dat ze er niet te snel een eind aan breien.
You gotta learn to live
and live and learn
pi_35828765
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Tja, maar als dat gebeurt, ga je toch niet vrolijk verder op deze manier.
Daarom wordt er ook geen Charmed meer uitgezonden toch ?
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:57 schreef Wombcat het volgende:
En als ze die band te laat kregen, waarom die van de volgende aflevering dan wél op tijd?
Moet je mij niet vragen.
Maar dit is niet de eerste keer dat NET5 problemen had met de levering van Charmed. Bij seizoen 7 toen ze er ook dicht bij zaten, was er ook iets mis met 1 aflevering.
Het zal wel aan the WB liggen (Warnerbros), want bij ABC (Disney) heeft NET5 geen problemen.
pi_35850716
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef CryARiver het volgende:

[..]

Daarom wordt er ook geen Charmed meer uitgezonden toch ?
Wat ik bedoelde was dat ze dan niet gewoon volgens schema hadden verder meoten gaan met de aflevering die ze nu uitgezonden hebben, maar effe de gemiste aflevering hadden moeten uitzenden.
Da's wel helderder voor de argeloze kijker.
pi_35852413
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde was dat ze dan niet gewoon volgens schema hadden verder meoten gaan met de aflevering die ze nu uitgezonden hebben, maar effe de gemiste aflevering hadden moeten uitzenden.
Da's wel helderder voor de argeloze kijker.
Maar die gemiste aflevering hebben ze niet. Valt ook niet uittezenden dus. Als ze verder gaan (denk ik) zullen ze alsnog die aflevering wel uitzenden. Zou in ieder geval wel zo netjes zijn. Wat ze wel beter hadden kunnen doen is inplaats van die nieuwe aflevering uitzenden, nog een herhaling inlassen... Maar tja, daar hebben ze duidelijk dus niet voor gekozen.
pi_35852451
Trouwens, sterker nog. Bij Everwood (ook The WB) leverde The WB zo slecht, dat men op een gegeven moment is overgestapt op het rechstreeks opnemen van de afleveringen in Amerika. Omdat ze de banden telkens maar niet binnen kregen.
pi_36391985
okay, ff een topic revival. ten eerste hoef je er bij net 5 niet op te rekenen dat ze die gemiste aflevering nog uitzenden, het beste wat je kunt doen is wachten op de herhalingen, of beter nog, koop in augustus/september de dvdbox van seizoen 8

verder is er meer info over de serie finale: de titel is geworden "Forever Charmed" , en is een rechtstreeks vervolg op de vorige aflevering, "kill billie Vol. 2".

er zullen een aantal speciale gues stars verschijnen in deze aflevering,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies info komt nog, ik heb ook nog maar enkele flarden van het script gelezen, dus kan er nog niet heel veel over zeggen. in ieder geval kunnen we aannemen dat we nooit meer een Charmed-aflevering zullen zien waarin Prue haar opwachting maakt. zelfs in "cat house" waarin ze alleen maar haar achterkant nodig haden, moesten ze een hele nieuwe scene filmen, omdat ze dat materiaal niet mochten gebruiken.

zodra ik meer weet post ik het hier natuurlijk

[ Bericht 2% gewijzigd door Californian_dreamer op 27-03-2006 13:10:55 ]
pi_36395933
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
zodra ik meer weet post ik het hier natuurlijk
Prima, als je maar spoiler tags gebruikt
pi_36398770
Ja, het is opzich wel een spoiler wat je hierboven neer zet....
You gotta learn to live
and live and learn
pi_36402140
oh, sorry, zal het ff aanpassen...vergeet spoilertags te vak..
pi_36571252
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh, sorry, zal het ff aanpassen...vergeet spoilertags te vak..
niet echt handig van je dus...
pi_36641817
hahha, nee, ben niet echt handig
pi_36644385
Wanneer komt Paige er eigenlijk weer in? Is dat al snel?
pi_45402512
Okee, even een kick!

Op deze site kun je verschillende afleveringen van Charmed bekijken! Beetje als uitzendinggemist.nl, maar dan voor Amerika!

Ook van seizoen 8
pi_45403299
gaan ze nog een keer verder, of gaat het dezelfde kant op als angel
pi_45403525
Hebben ze nog steeds niet de laatste afleveringen uitgezonden in Nederland? Volgens mij is de serie al een jaar voorbij. Laatste afleveringen zijn tof namelijk. Mooi einde.
pi_45403651
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:24 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hebben ze nog steeds niet de laatste afleveringen uitgezonden in Nederland? Volgens mij is de serie al een jaar voorbij. Laatste afleveringen zijn tof namelijk. Mooi einde.
nee, is nog niet uitgezonden
pi_45403655
Mja.. ben het laatste deel van het laatste seizoen maar op een andere manier gaan volgen want net5 ken zo DOM omgaan met series.. gewoon iets niet afmaken enzo.. Stupid
Hoop dat 't nog komt, ooit, maar geen idee wanneer.
pi_45403807
Wat een stelletje prutsers bij Net5. Ik volgde het eerst via Net 5 maar toen ze bleven herhalen e.d. heb ik een andere manier gezocht om ze te bekijken. Lange leve het internet.
pi_45403871
Nou inderdaad hé AssyriskaFF
Begonnen ze ook ineens halverwege seizoen 7 of 8, opnieuw met het begin van dat seizoen.. Like.. wtf?!?!
Maar net5 blijft wel de beste zender, veel goeie series enzo
pi_45403963
Ja dat klopt hehe . Na de laatste aflevering was het wel even wennen want ik vond Charmed een geweldige serie en heb het vanaf het begin gevolgd. En ik had op maandag niks meer te kijken hehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')