abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33388121
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef CryARiver het volgende:
een beetje "Sex & the City" wannebe.
dat gevoel krijg ik ook.
meer liefde & bullshit dan een spannend, boeiend verhaal.
toen het nog over Wyatt en Chris ging, keek ik altijd uit om Charmed te zien.
helaas

en de make-up stoort mij waarom make-up?
wat mij ook stoort is de kleding. het past niet bij hun rol.
JD maakte er een opmerking over richting Billie.
Kaley (en de rest) ziet er goed enzo, het is gewoon onrealistisch.
pi_33389921
ik heb het al 2 weken niet gezien. En heb het gevoel dat ik NIKS heb gemist...
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_33391707
Ik moet de nieuwe alflevering nog zien.
pi_33400354
Dit topic bloedt wel een beetje dood inmiddels. Tis niet zo populair meer zeker.
pi_33401967
Paige & Phoebe

[ Bericht 82% gewijzigd door dewitteparel op 26-12-2005 08:48:31 ]
pi_33408436
quote:
Op zondag 25 december 2005 21:04 schreef Wombcat het volgende:
Dit topic bloedt wel een beetje dood inmiddels. Tis niet zo populair meer zeker.
Het is nu echt een vrouwenserie geworden.
Als je er niets mee hebt, heb je er niets mee.
Weinig actie, veel bullshit.
pi_33413084
Vrouwenseries Maar ach, ben dan ook een vrouw
Ik denk dat als Net5 het begin weer gaat herhalen er wel meer kijkers worden getrokken. Niet zoveel mensen gaan meer een serie volgen als het al wat seizoenen bezig is.
pi_33423974
Tis een beetje jammer dat ze bij de herhalingen een heel stuk hebben overgeslagen... dat zijn er echt niet zomaar een paar geweest hoor, het is een heleboel geweest!

Anyway, die nieuwe afleveringen... afgelopen vrijdag vond ik 'm wel grappig, toen Leo en Piper in elkaars lichaam zaten. Maar Billie mag wat mij betreft gauw door een demon in elkaar gebeukt worden zodat ze ff snel dood gaat.
Tralalalaaa
pi_33434414
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Tis een beetje jammer dat ze bij de herhalingen een heel stuk hebben overgeslagen... dat zijn er echt niet zomaar een paar geweest hoor, het is een heleboel geweest!

Anyway, die nieuwe afleveringen... afgelopen vrijdag vond ik 'm wel grappig, toen Leo en Piper in elkaars lichaam zaten. Maar Billie mag wat mij betreft gauw door een demon in elkaar gebeukt worden zodat ze ff snel dood gaat.
Ik denk dat Billie nog wel een tijdje blijft, zeker nog het seizoen. Net zoals Drew Fuller die toekomstige Chris speelde, hij stond toen ook in de credits. Hopen dus dat Billie ook aan het einde doodgaat
pi_33904506
Trouwens, met die herhalingen zijn ze vaag bezig! Vorige week ofzo, sloegen ze van seizoen zeven een paar afleveringen over waardoor ik heel de verhaallijn kwijt was. Gisteren de season finale van seizoen 7, en wat komt er vanav om 19.00u ??--> weer de eerste aflevering, seizoen 1 ! (volgens tvgids.nl)

Zijn ze net klaar met de herhalingen, gaan ze weer herhalen??
You gotta learn to live
and live and learn
pi_33906895
WTF???? Ya gotta be kidding me?

Ik had idd al door dat ze weer wat afleveringen hadden overgeslagen, aangezien ik weet dat er nog een aflevering zou zijn met Drake (waarin hij dan afscheid neemt). In die aflevering is Cole ook nog heel even te zien. Maar neuh, overgeslagen!!!! jammer jammer jammer....
Tralalalaaa
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:35:58 #37
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_33907243
Ik snap dan niet zo goed waarom er zoveel afleveringen overgeslagen worden en dan weer seizoen 1 uitzenden, zend dan normaal uit !

Er is echt zoveeeeel overgeslagen.
* Chris geboren
* Leo krachten kwijt
* Dat de zussen slechte dubbelgangers hadden (en Barbas, the demon of fear, the demon of hope werd )

Ik snap t niet...
In me Burberry......
pi_33921222
Ja, echt raar. Helemaal als je de serie een beetje probeert te volgen, maar zo gaat dat natuurlijk niet echt
Ik wist al dat ze vandaag met seizoen 1 gingen beginnen, aangezien Mikro Gids een stuk over Shannen Doherty schreef bij Charmed. Nu moeten ze geen afleveringen meer overslaan, want Seizoen 1 heb ik ook nog niet gezien.
pi_33922604
Nouja dan beginnen we maar weer helemaal overnieuw...
Tralalalaaa
pi_33922860
Lijkt me wel leuk om te zien, als je vanaf seizoen 4 kijkt
pi_33932651
Volgens mij zijn ze al meerdere malen helemaal opnieuw begonnen hoor.
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:43:56 #42
16701 scanman01
Today's a good day
pi_33933500
De eerste aflevering van seizoen 1 heet "Something wicca this way comes" en de laatste aflevering van seizoen 7 heet "Something wicca this way goes". Wel een passend einde voor de serie, ook qua verhaallijn. Toch zijn ze dus nog weer doorgegaan met seizoen 8. Ik vraag me af of dat eigenlijk wel de bedoeling was.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_33936787
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:13 schreef Koningin het volgende:
Volgens mij zijn ze al meerdere malen helemaal opnieuw begonnen hoor.
Al minstens 6x ja.. Ik heb heel seizoen 1 al gezien, die heb ik zelfs op dvd
pi_33937223
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:43 schreef scanman01 het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 1 heet "Something wicca this way comes" en de laatste aflevering van seizoen 7 heet "Something wicca this way goes". Wel een passend einde voor de serie, ook qua verhaallijn. Toch zijn ze dus nog weer doorgegaan met seizoen 8. Ik vraag me af of dat eigenlijk wel de bedoeling was.
Ze gaan liever door, dan met pensioen.
pi_33938039
Ik heb net de herhaling gezien, ik vond het erg leuk Zo met Prue erbij. Ik heb namelijk maar iets van 3 afleveringen gezien met haar erbij, de rest met Paige.
En dat haar ook van Piper
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:45:04 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_33938482
Nog wat leuke weetjes over Charmed.

Holly Marie Combs speelt nu de oudste Halliwell zus Piper, terwijl ze jongste is van alle 4 (Shannen Doherty meegerekend). Ze heeft in 2004 haar eerste kindje gekregen. Sinds 2002 is ze ook producer van Charmed. Holly was bruidsmeisje op het huwelijk van Alyssa Milano. Ze is in februari 2004 getrouwd met David W. Donoho, die als keygrip werkte bij Charmed. In 2002 is hij daarmee gestopt.

Rose McGowan (Paige) was eens verloofd met Marilyn Manson

[ Bericht 7% gewijzigd door scanman01 op 11-01-2006 14:50:29 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_34404243
Wie snapt er nu eigenlijk precies wat ze met Leo hebben gedaan??
Is ie nu ingevroren en komt ie nog terug?
pi_34409092
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 08:56 schreef Koningin het volgende:
Wie snapt er nu eigenlijk precies wat ze met Leo hebben gedaan??
Is ie nu ingevroren en komt ie nog terug?
Leo hebben ze ingevroren ja. Hij is meegenomen door de Angel of Destiny (toch?) en ze krijgen em terug als ze een of andere zware strijd winnen die eraan komt.
pi_34409121
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:16 schreef Imberr het volgende:

[..]

Leo hebben ze ingevroren ja. Hij is meegenomen door de Angel of Destiny (toch?) en ze krijgen em terug als ze een of andere zware strijd winnen die eraan komt.
Dat laatste is toch niet zo expliciet gezegd in de serie?
pi_34409197
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:17 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat laatste is toch niet zo expliciet gezegd in de serie?
Jawel.. toen ze dat gesprek hadden op de zolder met die engel.. Die vertelde dat Leo moest sterven omdat de zusjes anders niet wilden vechten en toen kwamen ze met de oplossing op Leo dan maar in te vriezen...

edit: Op n site staat: 'They make a deal with Destiny that if they defeat the Big Bad, they can have leo back.
bron episode 166

[ Bericht 9% gewijzigd door Imberr op 24-01-2006 12:35:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')