Kan idd nog jaren duren maar aangezien dit t laatste seizoen is denk ik niet dat t nog lang duurt voordat ie komt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:33 schreef Koningin het volgende:
Dat had ik ook niet zo begrepen.
Ze weten nu natuurlijk niet wanneer die grote battle komt, kan nog jaren duren.
Die heb ik ook gemist.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef Nuna het volgende:
Ik heb trouwens 1 aflevering van die nieuwe gemmist. Wanneer hebben ze besloten dat ze weer aan hekserij deden met de demonen en zo? Eerst waren ze daar fel op tegen, maar nu lijkt het helemaal niet
Ja, preciesquote:Op maandag 13 februari 2006 10:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemist.
En hoe zit het nu eigenlijk met hun uiterlijk??
Ja, raar. Ik heb de eerste afleveringen van dit seizoen niet gezien (vind het sowieso geen sterk seizoen), dus ik vind het op zich wel leuk. Behalve dan dat de aflevering gewoon niet echt leuk is. Zijn er nieuwe schrijvers aangetrokken voor dit seizoen ofzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:57 schreef weathergirl het volgende:
Waarom zenden ze nu om half negen op vrijdagavond opeens weer dezelfde uitzendingen uit, waarbij Billy net is geïntroduceerd? Dat hadden we toch al gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de laatste naam lijkt het bekend te maken dat het het einde van charmed is omdat de naam van de eerste aflevering van seizoen 1 is: Something Wicca This Way Comes. Ik hoop echt dat het gewoon door gaat maar na dit nieuws heb ik het wel een beetje opgegeven.
quote:TVGuide.com: So is this officially Charmed's final season?
Kern: Nobody at WB will commit one way or the other. I've heard nothing about it. As far as I'm concerned, this is it. Last year the show was held in limbo, but fortunately "the governor called" and we got another year. I wasn't able to craft a season or series finale [then], so I did sort of a hybrid, which to me was disappointing creatively. This year, with no contract for the girls [Alyssa Milano, Holly Marie Combs, Rose McGowan and Kaley Cuoco] and no contract for me, the WB seems to be looking forward to looking for "the next generation" of shows. We're still an expensive show, and all those factors tell me that, here in the middle of January, I'm just pushing toward the series finale. It's too late for them to say, "We want to find a way to make a ninth season" — but it doesn't mean there can't be a spin-off.
ik heb een mailtje naar net5 gestuurd voor een verklaringquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef WheeleE het volgende:
Bah. Net5 is aan het kloten met uitzendingen. Vorige week een herhaling, en een paar weken terug ook al zomaar even de vergeten eerste aflevering van het seizoen....
Ja dat zei ik ook alquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:47 schreef drakenbaby het volgende:
Halen ze bij net5 de afleveringen ook al van het net ze lopen nu gelijk met amerika![]()
Dat was geen vergeten aflevering, die hadden ze al eerder laten zien...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef WheeleE het volgende:
Bah. Net5 is aan het kloten met uitzendingen. Vorige week een herhaling, en een paar weken terug ook al zomaar even de vergeten eerste aflevering van het seizoen....
ja ze hebben deze week een aflevering overgeslagenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:04 schreef Nuna het volgende:
Hmm, vorige week vrijdag om half 9 een herhaling en nu dus wel een nieuwe maar hebben ze er 1 overgeslagen? Pff, heb hem nog niet gezien namelijk, hij staat nog op band.
Vrijdag komt Lost toch in de plaats van Charmed?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:33 schreef Mieckes het volgende:
Dus deze week zeker weer een herhaling en dan volgende week weer een aflevering overslaan zeker...Beetje frustie hoor GRRRRRRRRRRRRR
mmm had nog niet in de gids gekeken. Maar die vertrouw ik ook niet meer. Ik ga vanaf nu maar op de site van NET5 kijken vooraf. Herhalingen zeker op dan voor de vrijdag? Maar Lost kennen we ook al, dus hoef ik ook niet voor thuis te blijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef Smirnov het volgende:
[..]
Vrijdag komt Lost toch in de plaats van Charmed?
Bianca? Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik blijf hopen op een Chris/Wyatt/Bianca spin-off
Die was er al he, die kwam er altijd na.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef Nuna het volgende:
Wel MediumOp zich is dat wel een goede vervanger.
Ja, maar ik volg dat al in 'Amerika'. Dus die heb ik al gezien, hoewel ze nog steeds leuk zijn. Dat wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:09 schreef MissCleo het volgende:
[..]
Die was er al he, die kwam er altijd na.
Maar Lost is terug! Ook wel erg leuk weer...
ehm, een aflevering denk ik. Bianca was de verloofde van Chris, ze heedle chris terug in de 10e aflevering van seizoen 6 "chris-crossed"quote:
ik had ook ergens gelezen dat ze officieel de langstlopende serie zijn met vrouwelijke hoofdrollenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ehm, een aflevering denk ik. Bianca was de verloofde van Chris, ze heedle chris terug in de 10e aflevering van seizoen 6 "chris-crossed"
hoewel ze daarin overleed is alles mogelijk door het veranderen van het verleden...wat Chris toch zeker gedaan heeft. de acteurs zouden het graag doen, maar ja, zei hebben niets te zeggen hierover natuurlijk.
en het was te verwachten dat Charmed zou stoppen...en hoewel het tuurlijk enigzins jammer is, is het wel mooi geweest. 8 jaar is heel lang voor een serie, en het word tijd voor de acteurs/actrices om verder te gaan...maar ze kunnen er maar beter voor zorgen dat piper en Leo weer bij elkaar komen...(en Billie sterft, en Christie ook...kom op, ze zijn toch het zogenaamde 'big bad' als mde geruchten kloppen)
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Charmed is cancelled.
http://tvdramas.about.com/
dat had ik toch al gezegd?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Charmed is cancelled.
http://tvdramas.about.com/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |