abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35481851
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:47 schreef drakenbaby het volgende:
Halen ze bij net5 de afleveringen ook al van het net ze lopen nu gelijk met amerika
Ja dat zei ik ook al
Variety is the spice of life
pi_35503347
Ik vind het eigenlijk nogal verbazend dat Net5 bijloopt met Amerika. Ik dacht dat dat helemaal niet kon enzo.. 12 Angry Zen hebben ze inderdaad ook nog overgeslagen. Ze maken er een rommeltje van.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 26 februari 2006 @ 17:40:20 #78
13973 ranja
image means nothing
pi_35516270
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef WheeleE het volgende:
Bah. Net5 is aan het kloten met uitzendingen . Vorige week een herhaling, en een paar weken terug ook al zomaar even de vergeten eerste aflevering van het seizoen....
Dat was geen vergeten aflevering, die hadden ze al eerder laten zien...
maar wel een gekloot ja.
pi_35516842
Hmm, vorige week vrijdag om half 9 een herhaling en nu dus wel een nieuwe maar hebben ze er 1 overgeslagen? Pff, heb hem nog niet gezien namelijk, hij staat nog op band.
pi_35524032
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:04 schreef Nuna het volgende:
Hmm, vorige week vrijdag om half 9 een herhaling en nu dus wel een nieuwe maar hebben ze er 1 overgeslagen? Pff, heb hem nog niet gezien namelijk, hij staat nog op band.
ja ze hebben deze week een aflevering overgeslagen
pi_35536762
Ik zie het Het is nog wel te volgen, maar leuk is het niet natuurlijk.
pi_35537067
Ja lekker hoor.. ga je er voor zitten en dan doen ze volgens mij nu om de week een herhaling...Prima, maar sla er dan geen over, zoals afgelopen vrijdag. opeens die zus in beeld...
Dus deze week zeker weer een herhaling en dan volgende week weer een aflevering overslaan zeker...Beetje frustie hoor GRRRRRRRRRRRRR
pi_35569963
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:33 schreef Mieckes het volgende:
Dus deze week zeker weer een herhaling en dan volgende week weer een aflevering overslaan zeker...Beetje frustie hoor GRRRRRRRRRRRRR
Vrijdag komt Lost toch in de plaats van Charmed?
pi_35570729
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef Smirnov het volgende:

[..]

Vrijdag komt Lost toch in de plaats van Charmed?
mmm had nog niet in de gids gekeken. Maar die vertrouw ik ook niet meer. Ik ga vanaf nu maar op de site van NET5 kijken vooraf. Herhalingen zeker op dan voor de vrijdag? Maar Lost kennen we ook al, dus hoef ik ook niet voor thuis te blijven.
pi_35578321
Hmm, Lost volg ik niet meer via de Nederlandse tv. Komt Charmed dan niet voor Lost?
pi_35690301
Charmed komt niet!!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
Vul je zakken met niets doen op het internet!
pi_35692494
Hmm laatste seizoen begonnen? Mooi dan komt er volgend jaar vast wel een 8 seizoensbox uit!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_35693739
Wel Medium Op zich is dat wel een goede vervanger.
pi_35699422
nee, het is weer eens winterstop. erg vervelend. ik weret bijna zeker dat dit het laatste seizoenm word, de contracten lopen af, en een van de actrices (Rose) heeft er genoeg van.

maar er is nog wel hoop op een spin-off...waarschijnlijk met Billie

ik blijf hopen op een Chris/Wyatt/Bianca spin-off

oh, en de laatste titel zegt niks, die van vorig jaar was "something wicca this way goes?"
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_35702744
Hebben ze nu gewoon een aflevering overgeslagen op Net 5 (twee weken geleden bedoel ik dan, ik loop wat achter, omdat ik deze week pas de afl. van Charmed op mijn video heb gezien).
Opeen komt die Christy uit de lucht vallen, terwijl ze de week daarvoor een oude aflevering lieten zien.
Stelletje sukkels bij Net5.
pi_35702956
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 01:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik blijf hopen op een Chris/Wyatt/Bianca spin-off
Bianca? Heb ik wat gemist?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_35703037
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:23 schreef Nuna het volgende:
Wel Medium Op zich is dat wel een goede vervanger.
Die was er al he, die kwam er altijd na.
Maar Lost is terug! Ook wel erg leuk weer...
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
Vul je zakken met niets doen op het internet!
pi_35703249
The first major casualty from the combined networks of UPN and WB will be Charmed. The series will end in May. Here’s more:

A WB spokesman confirmed a TV Guide report on Friday that said the supernatural series, which stars Alyssa Milano, Rose McGowan and Holly Marie Combs, will end after eight seasons in May.

With “7th Heaven” having already announced its exit, it means that two WB long-running series won’t move to the CW. The WB and UPN will both shut down in September.

The final episode of “Charmed” will air on May 21, TV Guide said.

“It’s been a hell of a run,” Brad Kern, executive producer, told the magazine. “But all good things must come to an end.”
pi_35708870
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 09:09 schreef MissCleo het volgende:

[..]

Die was er al he, die kwam er altijd na.
Maar Lost is terug! Ook wel erg leuk weer...
Ja, maar ik volg dat al in 'Amerika'. Dus die heb ik al gezien, hoewel ze nog steeds leuk zijn. Dat wel.
pi_35731175
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 08:56 schreef Lethe het volgende:

[..]

Bianca? Heb ik wat gemist?
ehm, een aflevering denk ik. Bianca was de verloofde van Chris, ze heedle chris terug in de 10e aflevering van seizoen 6 "chris-crossed"

hoewel ze daarin overleed is alles mogelijk door het veranderen van het verleden...wat Chris toch zeker gedaan heeft. de acteurs zouden het graag doen, maar ja, zei hebben niets te zeggen hierover natuurlijk.

en het was te verwachten dat Charmed zou stoppen...en hoewel het tuurlijk enigzins jammer is, is het wel mooi geweest. 8 jaar is heel lang voor een serie, en het word tijd voor de acteurs/actrices om verder te gaan...maar ze kunnen er maar beter voor zorgen dat piper en Leo weer bij elkaar komen...(en Billie sterft, en Christie ook...kom op, ze zijn toch het zogenaamde 'big bad' als mde geruchten kloppen)
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_35733271
quote:
Op zondag 5 maart 2006 02:55 schreef Californian_dreamer het volgende:

[..]

ehm, een aflevering denk ik. Bianca was de verloofde van Chris, ze heedle chris terug in de 10e aflevering van seizoen 6 "chris-crossed"

hoewel ze daarin overleed is alles mogelijk door het veranderen van het verleden...wat Chris toch zeker gedaan heeft. de acteurs zouden het graag doen, maar ja, zei hebben niets te zeggen hierover natuurlijk.

en het was te verwachten dat Charmed zou stoppen...en hoewel het tuurlijk enigzins jammer is, is het wel mooi geweest. 8 jaar is heel lang voor een serie, en het word tijd voor de acteurs/actrices om verder te gaan...maar ze kunnen er maar beter voor zorgen dat piper en Leo weer bij elkaar komen...(en Billie sterft, en Christie ook...kom op, ze zijn toch het zogenaamde 'big bad' als mde geruchten kloppen)
ik had ook ergens gelezen dat ze officieel de langstlopende serie zijn met vrouwelijke hoofdrollen
pi_35734396
christy zal wel sterven jah want die is zeker de big bad , maar of billie sterft weet ik niet want Christy moet Billie overtuigen met haar mee te doen en als dat niet lukt is Billie ook niet de big bad!
  zondag 5 maart 2006 @ 12:31:47 #98
16701 scanman01
Today's a good day
pi_35735831
Charmed is cancelled.

http://tvdramas.about.com/
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_35739116
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Charmed is cancelled.

http://tvdramas.about.com/