abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34409560
Dat had ik ook niet zo begrepen.
Ze weten nu natuurlijk niet wanneer die grote battle komt, kan nog jaren duren.
pi_34409598
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:33 schreef Koningin het volgende:
Dat had ik ook niet zo begrepen.
Ze weten nu natuurlijk niet wanneer die grote battle komt, kan nog jaren duren.
Kan idd nog jaren duren maar aangezien dit t laatste seizoen is denk ik niet dat t nog lang duurt voordat ie komt.
pi_34415094
Hoe weet je dat dit echt het laatste seizoen is?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_34416103
Was dat niet al vastgesteld ofzo dan?
pi_34416220
Ik weet niet?

Vorig seizoen zou het laatste zijn, maar toen was het toch nog verlengd. Of dit dan wel het laatste seizoen is weet ik niet.
You gotta learn to live
and live and learn
pi_34928371
Vanavond weer een nieuwe aflevering

Even de video programmeren.
pi_34928463
Wel opvallend dat het Buffy-topic harder loopt dan dit, terwijl Buffy al een tijdje niet meer loopt en hier nog nieuwe afleveringen van zijn.

* Wombcat denkt met weemoed terug aan de tijd dat op Net5 je een avondje Buffy, Charmed en Angel had
pi_34940040
Ik heb trouwens 1 aflevering van die nieuwe gemmist. Wanneer hebben ze besloten dat ze weer aan hekserij deden met de demonen en zo? Eerst waren ze daar fel op tegen, maar nu lijkt het helemaal niet
pi_35028456
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef Nuna het volgende:
Ik heb trouwens 1 aflevering van die nieuwe gemmist. Wanneer hebben ze besloten dat ze weer aan hekserij deden met de demonen en zo? Eerst waren ze daar fel op tegen, maar nu lijkt het helemaal niet
Die heb ik ook gemist.
En hoe zit het nu eigenlijk met hun uiterlijk??
pi_35050204
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:29 schreef Koningin het volgende:

[..]

Die heb ik ook gemist.
En hoe zit het nu eigenlijk met hun uiterlijk??
Ja, precies
pi_35202477
Waarom zenden ze nu om half negen op vrijdagavond opeens weer dezelfde uitzendingen uit, waarbij Billy net is geïntroduceerd? Dat hadden we toch al gehad?
pi_35203190
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 20:57 schreef weathergirl het volgende:
Waarom zenden ze nu om half negen op vrijdagavond opeens weer dezelfde uitzendingen uit, waarbij Billy net is geïntroduceerd? Dat hadden we toch al gehad?
Ja, raar. Ik heb de eerste afleveringen van dit seizoen niet gezien (vind het sowieso geen sterk seizoen), dus ik vind het op zich wel leuk. Behalve dan dat de aflevering gewoon niet echt leuk is. Zijn er nieuwe schrijvers aangetrokken voor dit seizoen ofzo?
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_35285561
Ik heb de aflevering van afgelopen week gemist, maar t was dus een herhaling ofzo?
pi_35288859
Nouja, als ze verder gaan met die herhalingen kan ik tenminste mijn gemiste aflevering zien
pi_35364011
Dit zijn de laatste 4 namen van de afleveringen van seizoen 8:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de laatste naam lijkt het bekend te maken dat het het einde van charmed is omdat de naam van de eerste aflevering van seizoen 1 is: Something Wicca This Way Comes. Ik hoop echt dat het gewoon door gaat maar na dit nieuws heb ik het wel een beetje opgegeven.
pi_35372588
Morgen verschijnt seizoen 5 op dvd. Ter info voor de verzamelaars
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_35373005
Brad Kern in een interview:
quote:
TVGuide.com: So is this officially Charmed's final season?
Kern: Nobody at WB will commit one way or the other. I've heard nothing about it. As far as I'm concerned, this is it. Last year the show was held in limbo, but fortunately "the governor called" and we got another year. I wasn't able to craft a season or series finale [then], so I did sort of a hybrid, which to me was disappointing creatively. This year, with no contract for the girls [Alyssa Milano, Holly Marie Combs, Rose McGowan and Kaley Cuoco] and no contract for me, the WB seems to be looking forward to looking for "the next generation" of shows. We're still an expensive show, and all those factors tell me that, here in the middle of January, I'm just pushing toward the series finale. It's too late for them to say, "We want to find a way to make a ninth season" — but it doesn't mean there can't be a spin-off.
pi_35373191
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:53 schreef SlimShady het volgende:
Brad Kern in een interview:
[..]
al gelezen
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:34:41 #69
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_35460426
Kweenie hoor, maar volgens mij heb ik wat gemist....
In me Burberry......
pi_35460530
Waar de neuk kwam die zus ineens vandaan
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:59:11 #71
13973 ranja
image means nothing
pi_35461369
Uit de aflevering van vorige week die ze niet hebben laten zien
pi_35465261
Halen ze bij net5 de afleveringen ook al van het net ze lopen nu gelijk met amerika
pi_35477970
Bah. Net5 is aan het kloten met uitzendingen . Vorige week een herhaling, en een paar weken terug ook al zomaar even de vergeten eerste aflevering van het seizoen....
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_35481781
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef WheeleE het volgende:
Bah. Net5 is aan het kloten met uitzendingen . Vorige week een herhaling, en een paar weken terug ook al zomaar even de vergeten eerste aflevering van het seizoen....
ik heb een mailtje naar net5 gestuurd voor een verklaring
pi_35481840
Inderdaad, de aflevering "12 angry zen" zijn ze overgeslagen...

[ Bericht 3% gewijzigd door MissCleo op 26-02-2006 10:27:06 ]
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
Vul je zakken met niets doen op het internet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')