Kan idd nog jaren duren maar aangezien dit t laatste seizoen is denk ik niet dat t nog lang duurt voordat ie komt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:33 schreef Koningin het volgende:
Dat had ik ook niet zo begrepen.
Ze weten nu natuurlijk niet wanneer die grote battle komt, kan nog jaren duren.
Die heb ik ook gemist.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:24 schreef Nuna het volgende:
Ik heb trouwens 1 aflevering van die nieuwe gemmist. Wanneer hebben ze besloten dat ze weer aan hekserij deden met de demonen en zo? Eerst waren ze daar fel op tegen, maar nu lijkt het helemaal niet
Ja, preciesquote:Op maandag 13 februari 2006 10:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemist.
En hoe zit het nu eigenlijk met hun uiterlijk??
Ja, raar. Ik heb de eerste afleveringen van dit seizoen niet gezien (vind het sowieso geen sterk seizoen), dus ik vind het op zich wel leuk. Behalve dan dat de aflevering gewoon niet echt leuk is. Zijn er nieuwe schrijvers aangetrokken voor dit seizoen ofzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:57 schreef weathergirl het volgende:
Waarom zenden ze nu om half negen op vrijdagavond opeens weer dezelfde uitzendingen uit, waarbij Billy net is geïntroduceerd? Dat hadden we toch al gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de laatste naam lijkt het bekend te maken dat het het einde van charmed is omdat de naam van de eerste aflevering van seizoen 1 is: Something Wicca This Way Comes. Ik hoop echt dat het gewoon door gaat maar na dit nieuws heb ik het wel een beetje opgegeven.
quote:TVGuide.com: So is this officially Charmed's final season?
Kern: Nobody at WB will commit one way or the other. I've heard nothing about it. As far as I'm concerned, this is it. Last year the show was held in limbo, but fortunately "the governor called" and we got another year. I wasn't able to craft a season or series finale [then], so I did sort of a hybrid, which to me was disappointing creatively. This year, with no contract for the girls [Alyssa Milano, Holly Marie Combs, Rose McGowan and Kaley Cuoco] and no contract for me, the WB seems to be looking forward to looking for "the next generation" of shows. We're still an expensive show, and all those factors tell me that, here in the middle of January, I'm just pushing toward the series finale. It's too late for them to say, "We want to find a way to make a ninth season" — but it doesn't mean there can't be a spin-off.
ik heb een mailtje naar net5 gestuurd voor een verklaringquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:29 schreef WheeleE het volgende:
Bah. Net5 is aan het kloten met uitzendingen. Vorige week een herhaling, en een paar weken terug ook al zomaar even de vergeten eerste aflevering van het seizoen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |