abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35771948
Wie is Christy?? (Sorry, niet gezien).

Als het dan het einde is van de serie, hoop ik wel dat we de afleveringen nog netjes op volgorde kunnen zien, want nu is het echt een puinhoop!
pi_35776209
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:25 schreef Koningin het volgende:
Wie is Christy?? (Sorry, niet gezien).

Als het dan het einde is van de serie, hoop ik wel dat we de afleveringen nog netjes op volgorde kunnen zien, want nu is het echt een puinhoop!
Christy is het zusje van Billie. Billie probeerde haar toch ook zo obsessief te zoeken, remember? Alleen Net 5 heeft een aflevering overgeslagen waarin zij terugkwam.
pi_35801367
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:41 schreef Nuna het volgende:

[..]

Christy is het zusje van Billie. Billie probeerde haar toch ook zo obsessief te zoeken, remember? Alleen Net 5 heeft een aflevering overgeslagen waarin zij terugkwam.
Oh ja. Hoe kunnen ze nou zo'n aflevering overslaan
pi_35817742
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:13 schreef Koningin het volgende:

[..]

Oh ja. Hoe kunnen ze nou zo'n aflevering overslaan
ze zeiden dat het een technische fout was
pi_35818288
Ging om leveringsfout. Doordat men 1 aflevering achterliep op Amerika kregen ze de band van die aflevering niet of te laat.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_35819093
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef CryARiver het volgende:
Ging om leveringsfout. Doordat men 1 aflevering achterliep op Amerika kregen ze de band van die aflevering niet of te laat.
ik heb een mailtje gestuurd en daarin stond toch echt dat het een technische fout was
  Moderator dinsdag 7 maart 2006 @ 21:48:00 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_35824383
Dat gedoe met The Key en de superpower, etc. doet me wel erg denken aan Buffy the Vampire Slayer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_35824753
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:41 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

ik heb een mailtje gestuurd en daarin stond toch echt dat het een technische fout was
Stond toch echt in een interview met mevrouw programma leidster van Net5 dat het hier ging om leveringsfouten van the WB en dat ze het daarom zo vervelend vinden om afhankelijk te zijn van buitenlandse series.
pi_35824776
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef Karina het volgende:
Dat gedoe met The Key en de superpower, etc. doet me wel erg denken aan Buffy the Vampire Slayer.
Zodra ze over The Key begonnen moest ik daar ook acuut aan denken.
Op zich wel afgezakt dat ze zo erg aan het kopieren slaan.
pi_35824852
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef CryARiver het volgende:
Tja, maar als dat gebeurt, ga je toch niet vrolijk verder op deze manier.
En als ze die band te laat kregen, waarom die van de volgende aflevering dan wél op tijd?
pi_35826048
Vind het sowieso jammer met Billy er in.

Ze hadden het misschien beter bij het einde kunnen houden van vorig seizoen, dat zou een mooie afsluiting geweest zijn van de serie.

Ben dan ook erg benieuwd naar de allerlaatste aflevering van dit seizoen, hoop dat ze er niet te snel een eind aan breien.
You gotta learn to live
and live and learn
pi_35828765
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Tja, maar als dat gebeurt, ga je toch niet vrolijk verder op deze manier.
Daarom wordt er ook geen Charmed meer uitgezonden toch ?
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:57 schreef Wombcat het volgende:
En als ze die band te laat kregen, waarom die van de volgende aflevering dan wél op tijd?
Moet je mij niet vragen.
Maar dit is niet de eerste keer dat NET5 problemen had met de levering van Charmed. Bij seizoen 7 toen ze er ook dicht bij zaten, was er ook iets mis met 1 aflevering.
Het zal wel aan the WB liggen (Warnerbros), want bij ABC (Disney) heeft NET5 geen problemen.
pi_35850716
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef CryARiver het volgende:

[..]

Daarom wordt er ook geen Charmed meer uitgezonden toch ?
Wat ik bedoelde was dat ze dan niet gewoon volgens schema hadden verder meoten gaan met de aflevering die ze nu uitgezonden hebben, maar effe de gemiste aflevering hadden moeten uitzenden.
Da's wel helderder voor de argeloze kijker.
pi_35852413
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde was dat ze dan niet gewoon volgens schema hadden verder meoten gaan met de aflevering die ze nu uitgezonden hebben, maar effe de gemiste aflevering hadden moeten uitzenden.
Da's wel helderder voor de argeloze kijker.
Maar die gemiste aflevering hebben ze niet. Valt ook niet uittezenden dus. Als ze verder gaan (denk ik) zullen ze alsnog die aflevering wel uitzenden. Zou in ieder geval wel zo netjes zijn. Wat ze wel beter hadden kunnen doen is inplaats van die nieuwe aflevering uitzenden, nog een herhaling inlassen... Maar tja, daar hebben ze duidelijk dus niet voor gekozen.
pi_35852451
Trouwens, sterker nog. Bij Everwood (ook The WB) leverde The WB zo slecht, dat men op een gegeven moment is overgestapt op het rechstreeks opnemen van de afleveringen in Amerika. Omdat ze de banden telkens maar niet binnen kregen.
pi_36391985
okay, ff een topic revival. ten eerste hoef je er bij net 5 niet op te rekenen dat ze die gemiste aflevering nog uitzenden, het beste wat je kunt doen is wachten op de herhalingen, of beter nog, koop in augustus/september de dvdbox van seizoen 8

verder is er meer info over de serie finale: de titel is geworden "Forever Charmed" , en is een rechtstreeks vervolg op de vorige aflevering, "kill billie Vol. 2".

er zullen een aantal speciale gues stars verschijnen in deze aflevering,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
precies info komt nog, ik heb ook nog maar enkele flarden van het script gelezen, dus kan er nog niet heel veel over zeggen. in ieder geval kunnen we aannemen dat we nooit meer een Charmed-aflevering zullen zien waarin Prue haar opwachting maakt. zelfs in "cat house" waarin ze alleen maar haar achterkant nodig haden, moesten ze een hele nieuwe scene filmen, omdat ze dat materiaal niet mochten gebruiken.

zodra ik meer weet post ik het hier natuurlijk

[ Bericht 2% gewijzigd door Californian_dreamer op 27-03-2006 13:10:55 ]
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_36395933
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
zodra ik meer weet post ik het hier natuurlijk
Prima, als je maar spoiler tags gebruikt
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_36398770
Ja, het is opzich wel een spoiler wat je hierboven neer zet....
You gotta learn to live
and live and learn
pi_36402140
oh, sorry, zal het ff aanpassen...vergeet spoilertags te vak..
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
pi_36571252
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh, sorry, zal het ff aanpassen...vergeet spoilertags te vak..
niet echt handig van je dus...
pi_36641817
hahha, nee, ben niet echt handig
pi_36644385
Wanneer komt Paige er eigenlijk weer in? Is dat al snel?
pi_45402512
Okee, even een kick!

Op deze site kun je verschillende afleveringen van Charmed bekijken! Beetje als uitzendinggemist.nl, maar dan voor Amerika!

Ook van seizoen 8
pi_45403299
gaan ze nog een keer verder, of gaat het dezelfde kant op als angel
pi_45403525
Hebben ze nog steeds niet de laatste afleveringen uitgezonden in Nederland? Volgens mij is de serie al een jaar voorbij. Laatste afleveringen zijn tof namelijk. Mooi einde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')