Christy is het zusje van Billie. Billie probeerde haar toch ook zo obsessief te zoeken, remember? Alleen Net 5 heeft een aflevering overgeslagen waarin zij terugkwam.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:25 schreef Koningin het volgende:
Wie is Christy?? (Sorry, niet gezien).
Als het dan het einde is van de serie, hoop ik wel dat we de afleveringen nog netjes op volgorde kunnen zien, want nu is het echt een puinhoop!
Oh ja. Hoe kunnen ze nou zo'n aflevering overslaanquote:Op maandag 6 maart 2006 15:41 schreef Nuna het volgende:
[..]
Christy is het zusje van Billie. Billie probeerde haar toch ook zo obsessief te zoeken, remember? Alleen Net 5 heeft een aflevering overgeslagen waarin zij terugkwam.
ze zeiden dat het een technische fout wasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oh ja. Hoe kunnen ze nou zo'n aflevering overslaan![]()
ik heb een mailtje gestuurd en daarin stond toch echt dat het een technische fout wasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef CryARiver het volgende:
Ging om leveringsfout. Doordat men 1 aflevering achterliep op Amerika kregen ze de band van die aflevering niet of te laat.
Stond toch echt in een interview met mevrouw programma leidster van Net5 dat het hier ging om leveringsfouten van the WB en dat ze het daarom zo vervelend vinden om afhankelijk te zijn van buitenlandse series.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:41 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik heb een mailtje gestuurd en daarin stond toch echt dat het een technische fout was
Zodra ze over The Key begonnen moest ik daar ook acuut aan denken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef Karina het volgende:
Dat gedoe met The Key en de superpower, etc. doet me wel erg denken aan Buffy the Vampire Slayer.
Tja, maar als dat gebeurt, ga je toch niet vrolijk verder op deze manier.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef CryARiver het volgende:
Ging om leveringsfout. Doordat men 1 aflevering achterliep op Amerika kregen ze de band van die aflevering niet of te laat.
Daarom wordt er ook geen Charmed meer uitgezonden toch ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tja, maar als dat gebeurt, ga je toch niet vrolijk verder op deze manier.
Moet je mij niet vragen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:57 schreef Wombcat het volgende:
En als ze die band te laat kregen, waarom die van de volgende aflevering dan wél op tijd?
Wat ik bedoelde was dat ze dan niet gewoon volgens schema hadden verder meoten gaan met de aflevering die ze nu uitgezonden hebben, maar effe de gemiste aflevering hadden moeten uitzenden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Daarom wordt er ook geen Charmed meer uitgezonden toch ?
Maar die gemiste aflevering hebben ze niet. Valt ook niet uittezenden dus. Als ze verder gaan (denk ik) zullen ze alsnog die aflevering wel uitzenden. Zou in ieder geval wel zo netjes zijn. Wat ze wel beter hadden kunnen doen is inplaats van die nieuwe aflevering uitzenden, nog een herhaling inlassen... Maar tja, daar hebben ze duidelijk dus niet voor gekozen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was dat ze dan niet gewoon volgens schema hadden verder meoten gaan met de aflevering die ze nu uitgezonden hebben, maar effe de gemiste aflevering hadden moeten uitzenden.
Da's wel helderder voor de argeloze kijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.precies info komt nog, ik heb ook nog maar enkele flarden van het script gelezen, dus kan er nog niet heel veel over zeggen. in ieder geval kunnen we aannemen dat we nooit meer een Charmed-aflevering zullen zien waarin Prue haar opwachting maakt. zelfs in "cat house" waarin ze alleen maar haar achterkant nodig haden, moesten ze een hele nieuwe scene filmen, omdat ze dat materiaal niet mochten gebruiken.
zodra ik meer weet post ik het hier natuurlijk
[ Bericht 2% gewijzigd door Californian_dreamer op 27-03-2006 13:10:55 ]-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
Prima, als je maar spoiler tags gebruiktquote:Op zondag 26 maart 2006 23:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
zodra ik meer weet post ik het hier natuurlijk
niet echt handig van je dus...quote:Op maandag 27 maart 2006 13:10 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh, sorry, zal het ff aanpassen...vergeet spoilertags te vak..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |