We zijn verder gegaan in de SC.quote:Op zondag 11 december 2005 01:58 schreef Sickie het volgende:
[..]
Het punt is dat er geen sprake is van "hun" bedrijf. Als ik iemand inhuur om mijn huis te verven is het ook niet zijn of haar huis. Dit even los van je anti-kapitalistische propaganda.
Maakt niks uit joh. Ik ben toch aangeschoten.quote:Op zondag 11 december 2005 01:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
We zijn verder gegaan in de SC.
Er moet een aanzet tot een discussie gegeven worden, dat gaat dus wat verder dan het posten van een plaatje met een emoticon, het moet geen dubbel topic zijn (2 keer zo'n topic over Hirsi Ali openen, waarbij de 1e al gemerged was met een bestaande bv., lijkt me niet zo geslaagd) en bovenal, ga niet topicflooden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:48 schreef Oversight het volgende:
Hoi allemaal, ik ben weer terug hoor.
vraagje met betrekking tot FAN-topics: aan welke regels zijn die gebonden ?
waar moet een politicus aan voldoen om in aanmerking te komen voor een eigen FAN-topic?
waar moet een FAN-topic OP aan voldoen om aan een slotje te ontsnappen?
Bij voorbaat dank.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Er moet een aanzet tot een discussie gegeven worden, dat gaat dus wat verder dan het posten van een plaatje met een emoticon, het moet geen dubbel topic zijn (2 keer zo'n topic over Hirsi Ali openen, waarbij de 1e al gemerged was met een bestaande bv., lijkt me niet zo geslaagd) en bovenal, ga niet topicflooden.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:07 schreef WAT het volgende:
[..]
Ware woorden, Oversight, ware woorden!
Heil Wilders! Maakt me niet uit wat hij doet, maat dit is een FAN-topic! Sieg heil!
Zeur niet zoquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef Oversight het volgende:
[..]
Verzoek aan moderators, actie nemen !!!
stuitende en zéér beledigende opmerkingen
Zeker niet als het over een dergelijke demagoog gaat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Jubeltopics passen niet echt goed in een discussieforum lijkt me toch?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 [b]17:09 schreef Sidekick
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:13 schreef Oversight het volgende:
[..]
Verzoek aan moderators, actie nemen !!!
stuitende en zéér beledigende opmerkingen
Lollig plaatje.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:27 schreef Oversight het volgende:
Sidekick, wakker worden !!
[afbeelding]
Er zijn meer POL-mods, en ik moest weer even aan het werk waardoor EWK het van me heeft overgenomen.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er zijn meer POL-mods, en ik moest weer even aan het werk waardoor EWK het van me heeft overgenomen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dús ieder lid van de 2e kamer heeft recht op een eigen FAN-topic, zolang er aanzet tot discussie wordt gegeven in de OP, én er niet 150 topics achter elkaar geopend worden ?
eigenlijk wíl ik helemaal geen gediscusieer in mijn FAN-topic, voor discussies kan ik toch per specifieke discussie een topic starten?
ik wil uitsluitend hulde-betuigingen zien, vandaar dat het ook een FAN-topic is.
discussieren doen we wel in de andere topics.
Voorstel 1:
vandaag alleen maar die leden waarvan de achternaam met een A begint, morgen de B, enz.....
Voorstel 2:
vandaag één fantopic voor álle leden van de 2e kamer waarvan de achternaam begint met een A (een soort centraal fantopic dus), en dús morgen één voor alle leden waarvan de achternaam begint met een B.we komen dan uit op ongeveer 26 FAN-topics.
Pik mijn Ideeën maar in...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:35 schreef Oversight het volgende:
[..]
Voorstel 3
Één [centraal FANtopic] voor álle tweede kamerleden, waarin iedereen zijn complimenten en gejubel kwijt kan, zonder verplicht in discussies te moeten hoeven vervallen.
Bijkomend voordeel zou dan zijn dat alle rotopmerkingen, en bedenkingen én discissies in dit specifieke topic automatisch offtopic zouden zijn.
En het dús simpel schoon te houden moet zijn.... toch ?
Je kan er over klagen in KLB, maar ik zie hier geen POL-topic in eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:15 schreef McCarthy het volgende:
op jan's weblog http://www.janmarijnissen.nl/weblog/ wordt zwaar gecensureerd. Inhoudelijke reacties worden regelmatig verwijdert. Is dat een topic waard?
nou ja, een politici die grof censureert op zijn log dat verwacht je toch niet. Ik heb politici in NL wel zo hoog zitten dat ze vrijheid v meningsuiting toestaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je kan er over klagen in KLB, maar ik zie hier geen POL-topic in eerlijk gezegd.
Het nadeel van een algemeen topic voor álle TK-leden is imo dat het te algemeen wordt en eerder een roddel - of tweede slowchattopic wordt, zonder de inhoudelijke discussie. Sommige Kamerleden komen vaker in het nieuws dan andere en over sommige Kamerleden is een "fan"-topic dan ook eerder gerechtvaardigd dan mensen waar nauwelijks iets om te doen is. Als een eigen topic het niet waard is, waarom dan wel een vermelding in een centraal topic? Juist voor de kleine en luchtige politieke gebeurtenissen is er een slowchattopic.quote:
Ik weet niet wat er gecensureerd wordt, maar dat is het eigen beleid wat ze op een website toepassen. Heeft weinig met politiek te maken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
nou ja, een politici die grof censureert op zijn log dat verwacht je toch niet. Ik heb politici in NL wel zo hoog zitten dat ze vrijheid v meningsuiting toestaan.
ik vind het belangrijk dat buitenstaanders zien dat jan weerwoord krijgt.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het nadeel van een algemeen topic voor álle TK-leden is imo dat het te algemeen wordt en eerder een roddel - of tweede slowchattopic wordt, zonder de inhoudelijke discussie.
quote:Sommige Kamerleden komen vaker in het nieuws dan andere en over sommige Kamerleden is een "fan"-topic dan ook eerder gerechtvaardigd dan mensen waar nauwelijks iets om te doen is.
quote:Als een eigen topic het niet waard is, waarom dan wel een vermelding in een centraal topic?
quote:Juist voor de kleine en luchtige politieke gebeurtenissen is er een slowchattopic.
quote:Plus wat Sidekick zegt.
Misschien dat het idee van SCH wat voor je is? Nieuw subforum: Loof en Prijsquote:Op woensdag 14 december 2005 12:50 schreef Oversight het volgende:dus een topic bedoeld om alléén maar positieve dingen over politice te zeggen is ongewenst, omdát er dan geen inhoudelijke discussie is?
[..]
(...)
Ik wil NIET slowchatten, NIET in discussie , ik wil een topipc openen waar ik politici kan prijzen voor dingen die ze GOED doen, óók als ze minder bekend zijn, wellicht worden ze dan wat bekender.... ( kip en ei enzow.....)
Geen.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:50 schreef Oversight het volgende:
Dús welk van de drie voorstellen heeft je voorkeur?
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Misschien dat het idee van SCH wat voor je is? Nieuw subforum: Loof en Prijs
Verder, zie wat er al gezegd is. Het is een discussieforum. Er wordt wel eens een uitzondering gemaakt, maar niet vaak. Zo ook niet in dit geval.
[..]
Geen.![]()
check.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:22 schreef McCarthy het volgende:
IMF: ontwikkelingshulp helpt NIET
kan je 3e bullet aanpassen:
http://www.imf.org/external/pubs/ft/wp/2005/wp05126.pdf
What undermines aid's impact on growth?
Second check.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:28 schreef McCarthy het volgende:
een spatie teveel aan het begin![]()
maar toch bedankt
Nee, dat is het niet. Reactie is weggehaald en reacties daarop ook.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:08 schreef McCarthy het volgende:
Waarom SP stemmen? Deel 3
is dit wel een gepaste reactie?
Done.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:38 schreef OpenYourMind het volgende:
Kan dit topic naar Truth?
Er blijkt niet echt animo te zijn voor politiek in dit subforum, behalve links en rechts discussies...
De geopolitieke redenen voor de oorlog in Irak?
Hartelijk dankquote:
Wat was jouw bedenksel dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:11 schreef Sidekick het volgende:
Ik was eerder
Wat in dit geval een nadeel is omdat mijn geweldige TT verloren is gegaan.
Klopt, gesloten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:23 schreef NewOrder het volgende:
Ik begrijp best dat Oversight graag een record aantal topics op zijn naam wil hebben maar los van het feit dat het in een ander subforum staat voegt Parlement EU stemt in met opslag van data echt niets toe ten opzichte van Bewaarplicht is een feit #2 .
Gemeenteraadsverkiezingen 2006, wat stem jij?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat was jouw bedenksel dan?
Goed punt. Pas maar aan naar jouw titel, is idd wat beter.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Gemeenteraadsverkiezingen 2006, wat stem jij?
Vooral om het totaal nutteloze woordje 'topic' weg te halen. Denkt de TS nou echt dat mensen niet doorhebben dat het een topic is?!? Alsof je het zou kunnen verwarren met een komkommer ofzo!
Post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |