Waarom? Alleen maar door een voorspelling van 6 weken geleden? Bekijk de poll hier maar eens. Lieske staat nog veel verder voor dan Menno voor stond. Maar goed, je weet nooit natuurlijk. Het mooie is dat er 6 genomineerden zijn. Om nu tijdens de live volgende week veel procenten in te lopen lijkt zo goed als onmogelijk omdat de stemmen onder 6 mensen moeten worden verdeeld.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:09 schreef regenworm het volgende:
Had niet verwacht dat lieske op Roel zou stemmen maar eerder op Joost.
De kans is groot dat nath vertrekt maar ik hou het voorlopig op lieske.
Zover ik weet gaan smerige kuthoeren niet met hun vieze voeten op iemands bed staan, i slecht voor de zakenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Ach ja.. de reacties op de actie van Nathalie zijn ook ZWAAR overtrokken. Oke het was niet netjes, maar iemand een "smerige kuthoer" noemen is eigenlijk nog veel erger. En dat gebeurt dan hier weer op fok. Pot.. ketel.. etc.
We hebben een room... déze!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:14 schreef Bocaj het volgende:
@Bong, Lovebear, Wicked, Gert --->> GET A ROOM!
't Is alweer beurd.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bij mij moest t gister en t hagelde.
Dus jongen niet zeuren![]()
1: Telefooncontact heeft uitgewezen dat ze blijkbaar op het balkon stondenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:07 schreef luciano het volgende:
Zucht , nu ga ik dus met een twijfelgevoel van 1% naar bed , met als enige medestander tot nu toe ZWorld .... , wat zullen WIJ morgen lachen ZWorld .... en wat zullen ZIJ dan een schuldgevoel hebben van 199% ...![]()
Ik lees morgen wel bij ladies , truste , zucht / gaap /![]()
![]()
![]()
Tara kan dan alvast een nieuw topic plaatsen in vraag en aanbod , hehehe : huis gezocht wegens eruit schoppen door medebewoonster![]()
trusteeee
Menno stond een aantal weken ook bovenaan de lijst.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Alleen maar door een voorspelling van 6 weken geleden? Bekijk de poll hier maar eens. Lieske staat nog veel verder voor dan Menno voor stond. Maar goed, je weet nooit natuurlijk. Het mooie is dat er 6 genomineerden zijn. Om nu tijdens de live volgende week veel procenten in te lopen lijkt zo goed als onmogelijk omdat de stemmen onder 6 mensen moeten worden verdeeld.
ik heb al vaker gedacht die vind alcohol iets te lekker, hoe ze ook zo een x vertelde dat ze vaak s middags al aan de wijn zat. En met drank op in de auto stapt.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef Foreverblue het volgende:
In het geval van Nathalie nu ff:
Drank maakt meer kapot dan je lief is
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We hebben een room... déze!
Get used to it!![]()
We hebben een room the SC room, deze dusquote:Op donderdag 17 november 2005 23:14 schreef Bocaj het volgende:
@Bong, Lovebear, Wicked, Gert --->> GET A ROOM!
Meerdere malenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef Bep het volgende:
Hebben ze dat voet op bed gebeuren ook aan het volk laten zien?
De FOK! poll is behoorijk afwijkend van de talpa poll.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Waarom? Alleen maar door een voorspelling van 6 weken geleden? Bekijk de poll hier maar eens. Lieske staat nog veel verder voor dan Menno voor stond. Maar goed, je weet nooit natuurlijk. Het mooie is dat er 6 genomineerden zijn. Om nu tijdens de live volgende week veel procenten in te lopen lijkt zo goed als onmogelijk omdat de stemmen onder 6 mensen moeten worden verdeeld.
Ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef Bep het volgende:
Ik lees dit en op hetzelfde moment zegt Nathalie het bij mij op de streamquote:Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef versabommie het volgende:
NaaD heeft wel ingezien dat het wel een big deal is....daar is haar mening over veranderd, ze deed er wel lacherig over maat dat is nu niet zo...
Aan de bewoners en al twee weken op een rij in de studio....quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef Bep het volgende:
het is toch niet zo een rare vraag?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef k_i_m het volgende:
Die idioten zijn de he-le dag bezig met wat er uitgezonden gaat worden en hoe ze erop komen te staan, en nu bedenken ze allerlei complottheoriën hoe Menno erachter is gekomen of dat BB hem dat gezegd heeft.
WAT DACHT JE VAN DE AFLEVERINGEN TERUGKIJKEN?!.
yes aan de bewoners en het volkquote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef Bep het volgende:
Eigenlijk......quote:Op donderdag 17 november 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
ben ik trouwens de enige die Rob wel oké vind?!
op z'n geknuffel na...
Gezelligquote:Op donderdag 17 november 2005 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We hebben een room... déze!
Get used to it!![]()
En weer gaat Lieske het goedpraten!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie is even met de neus op de feiten gedrukt in de dbk door Big Brother
Ze zijn echt stuk voor stuk te dom om te poepen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef k_i_m het volgende:
Die idioten zijn de he-le dag bezig met wat er uitgezonden gaat worden en hoe ze erop komen te staan, en nu bedenken ze allerlei complottheoriën hoe Menno erachter is gekomen of dat BB hem dat gezegd heeft.
WAT DACHT JE VAN DE AFLEVERINGEN TERUGKIJKEN?!.
My God, waar halen ze het vandaan.....?! zo sneu ditquote:Op donderdag 17 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
BB schetste toen zijn verhaal voor. Het enige plekje in het huis is je bed en hoe naat het zou vinden als iemand met zijn gore voeten over haar knuffel heen zou gaan. BB zegt dat het geen klein dingetje is maar een heel groot iets
Naatje slaapt slecht vannacht.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef schatje het volgende:
Hummie heeft haar flink aangepakt.
Thx, beeb.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
1: Telefooncontact heeft uitgewezen dat ze blijkbaar op het balkon stonden
2: stoelen zijn voor vrienden en familie van bewoners
3: degenen die haar echt goed kennen (waaronder ik, Gurgeh, CartWOman, ET) twijfelen allemaal
4: haar shirt was donkerder roze
en nog denk je dat jij gelijk hebt en blijf je volhouden?
Overigens ga ik 1 december verhuizen, tot Isa en mijn beider spijt.
Nadat het haar flink ingepeperd is ja. Vraag me af of ze er nu spijt van krijgt omdat ze zichzelf realiseert dat de meeste kijkers dit walgelijk vonden of dat ze het zelf ook een walgelijke aktie vindt.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
hehe, eindelijk ziet ze in dat het echt een big deal is
Ze kan het ook niet in een groter verband plaatsenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:21 schreef Lishe het volgende:
Ze mekkert aleen maar over: met z´n voeten over een beer. Kijkt er niemend naar de reden waarom?? Menno zwartmaken, menno pesten, kijk eens hoe ik over Menno heenloop? Tsssk, eruit met die Nathalie.
Lieske kan beter haar mond verder houden vanavond en naar bed gaan want haar gebrabbel kost haar punten op deze manier. Jammer dat ze snel vergeten is hoe het voelt om uitgekost te worden door een hele groep.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef versabommie het volgende:
Lieske is het weer tot een klein dingetje aan het vormen
Nou zo raar vind ik het niet. Er is een plek volkomen heilig bij mij en dat is mijn bed. Daar blijft iedereen van af, ik wil ook absoluut nooit hebben dat er iemand anders op mijn bed ligt. Je mag overal in mijn huis doen en laten wat je wilt, maar van me bed blijf je echt af, op wat voor manier dan ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
My God, waar halen ze het vandaan.....?! zo sneu dit
Lieske is echt fout bezig, die zakt punten bij mij vanavond.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef Day het volgende:
[..]
En weer gaat Lieske het goedpraten!
Aub NIET ... En liever ook geen gehuil in de dbk morgen, want anders gaat haar dat weer punten opleveren.quote:
even wachten als ze alleen met dido is dan hoor je meer.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
Ik merk toch niet bijster veel bij Nathalie, ze houd zich er ijzig kalm onder heb ik de indruk
Is logisch.... het is zo'n besloten gemeenschap daarzo. En het is Menno die het haar 'geflikt' heeft vinden ze.... Dus Menno is alsnog weer de pispaal.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef Falco het volgende:
Jammer dat de bom niet barst hoor. Niemand is echt boos op haar.
Alles voor de lieve vrede...quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef MissX het volgende:
Lieske hou nou gvd je stomme smoel met dat goedpraten van je, doe normaal.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hij was al weer dicht.. dus hier nog maar een keer:
[..]
Eigenlijk.......
Nee, serieus. Ik erger me tegenwoordig echt veel meer aan Nathalie met dat irritante, achterlijke, simplistische, fantasielose, suffe, gemaakte, kinderlijke, afgeknepen, pieperige, kloterige ZEIKSTEMMETJE dan aan Rob. Echt. Ik meen het. Ik heb gewoon bloederige fantasietjes over hoeveel figuurtjes ik uit haar stembanden kan knippen. Alles.. ALLES.. Als ik dat zielige Calimerogepiep maar niet meer hoef te horen.
Kwartet!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig
Ik zet mijnalvast op
Ik heb Isabeau net aan de telefoon gehad, ze stond op het balkon. Ze zat NIET!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
1: Telefooncontact heeft uitgewezen dat ze blijkbaar op het balkon stonden
2: stoelen zijn voor vrienden en familie van bewoners
3: degenen die haar echt goed kennen (waaronder ik, Gurgeh, CartWOman, ET) twijfelen allemaal
4: haar shirt was donkerder roze
en nog denk je dat jij gelijk hebt en blijf je volhouden?
Overigens ga ik 1 december verhuizen, tot Isa en mijn beider spijt.
Nou, nee. Minder sneu dan je denkt.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
My God, waar halen ze het vandaan.....?! zo sneu dit
Hoezo Lieske? Lieske spreekt het uit, maar ze zien het allemaal als een onbenullig iets. Dus om Lieske daar op af te rekenen is ook wat vreemd. Roel noemt het nu ook 'iets kleins'.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:22 schreef style het volgende:
[..]
Lieske is echt fout bezig, die zakt punten bij mij vanavond.
Ik maak mezelf wijs dat ze tot inkeer is gekomen, dat dit pestgedrag en meeloopgedrag isquote:Op donderdag 17 november 2005 23:21 schreef style het volgende:
Nadat het haar flink ingepeperd is ja. Vraag me af of ze er nu spijt van krijgt omdat ze zichzelf realiseert dat de meeste kijkers dit walgelijk vonden of dat ze het zelf ook een walgelijke aktie vindt.
Maar daar zullen we dus nooit achter komen.
Nee hoor, je bent niet de enige.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:21 schreef Sonique het volgende:
Ben ik dan de enige die zich zo irriteerd aan Rob?
Ik vind het echt belachelijk hoe hij reageerd op MEnno vanavond...
Hij vind het raar dat Menno niet ingrid van de bank haalt en hem erop zet.
Hij kiest de kant van Nathalie, ook al werden de beelden van haar voetenveeg actie duidelijk vertoont.
Dus wat Menno ook gedaan had, het had niet goed geweest bi Rob, zelfs nadat Menno het huis uit is, kan Rob het niet laten Menno zwart te maken.
Menno speelde een spel, okay, maar deze man is gewoon puur persoonlijk en haatdragend bezig to Menno imo...
Dat is al weken geleden, sindsdien is Joost niet meer welkomquote:Op donderdag 17 november 2005 23:22 schreef Denmor het volgende:
Heb ik wat gemist??? Joost van Nathalie is over de schutting komen kijken??Dat hoorde ik Trut net zeggen.
Rob isquote:Op donderdag 17 november 2005 23:21 schreef Sonique het volgende:
Hij kiest de kant van Nathalie, ook al werden de beelden van haar voetenveeg actie duidelijk vertoont.
Dus wat Menno ook gedaan had, het had niet goed geweest bi Rob, zelfs nadat Menno het huis uit is, kan Rob het niet laten Menno zwart te maken.
Menno speelde een spel, okay, maar deze man is gewoon puur persoonlijk en haatdragend bezig to Menno imo...
Hopelijk komt ze niet al te zielig over, want anders levert haar dat in de uitzending weer punten op.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef CartWOman het volgende:
Nathalie janken in de DBK? God wat een idioot, ze praat het voor zichzelf goed, met steun van de rest... en dan wél zitten janken??? Hypocriet wijf.
Kep een versatelbox..heb 1 minuut voorsprongquote:Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik lees dit en op hetzelfde moment zegt Nathalie het bij mij op de stream![]()
Er ligt nog een hele schone Nemo in huisquote:Op donderdag 17 november 2005 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das sielug...heeft niemand een knuffel voor der dan ?![]()
Nee, ik merk het ook op...quote:Op donderdag 17 november 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid lijkt Menno te laten vallen nu... of ligt dat aan mij?
Waarom denk je dat Nemo midden in de keuken lag anders?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga 60km dichterbij haar wonenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Thx, beeb.
Hoest verder, met jou en M.?
Waarschijnlijk omdat zij er elke keer mee begint om het goed te praten en de rest dan met haar mee gaat lullen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo Lieske? Lieske spreekt het uit, maar ze zien het allemaal als een onbenullig iets. Dus om Lieske daar op af te rekenen is ook wat vreemd. Roel noemt het nu ook 'iets kleins'.
Verbaast me niets, aangezien hij niet haar van de bank haalde, maar Joost.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
Dankquote:Op donderdag 17 november 2005 23:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
[BB SC 701] Roel heeft een prima gesprek gehad
Deze opmerking van liesk wordt misbruikt in de uitzending van morgen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo Lieske? Lieske spreekt het uit, maar ze zien het allemaal als een onbenullig iets. Dus om Lieske daar op af te rekenen is ook wat vreemd. Roel noemt het nu ook 'iets kleins'.
Juist. En bij Menno was dit niet het geval, hij postte hier ook dat hij helemaal niet zo'n hekel had aan Rob.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:21 schreef Sonique het volgende:
Ik heb ook erg naar het balkon zitten turen, maar Isa is niet in beeld geweest.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb Isabeau net aan de telefoon gehad, ze stond op het balkon. Ze zat NIET!
Heeft ze voor mijn gevoel al heel lang geleden gedaanquote:Op donderdag 17 november 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
Zit er wel in, maar gaat ze toch niet lukken na die wanhoopsactie van de uitzending van vandaagquote:Op donderdag 17 november 2005 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Deze opmerking van liesk wordt misbruikt in de uitzending van morgen.
Chantal vindt het geen klein dingetje, hoor!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik snap trouwens niet dat de bewoners het af doen als ach...klein dingetje? En dat ze Naad zo makkelijk vergeven?![]()
Ja, het dringt maar moeilijk door, dat het je vieze veten afvegen aan iemands knuffel LAAG is.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:25 schreef LuQas het volgende:
Vind het om te kotsen hoe ze Nathalie's gedrag proberen goed te praten.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
... Ik meen het. Ik heb gewoon bloederige fantasietjes over hoeveel figuurtjes ik uit haar stembanden kan knippen. ...
Komt er daarom niemand meer voor NatteLie?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is al weken geleden, sindsdien is Joost niet meer welkom
nee menno's idee van een grapje is iemand in zijn gezicht spugenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:27 schreef LuQas het volgende:
'Hij zag het dus zeker niet als een grapje'
Nee, gek he?
Tot deze aktie was ik zelfs pro-Nathalie.....quote:Op donderdag 17 november 2005 23:27 schreef odie22 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo anti-nathalie hier is hoor , als vaste streamers hier hebben jullie allemaal gezien waarom nathalie dat deed die avond, ik vond het wel grappig , alleen dat ze ook nemo deed vond ik wel wat minder , en vooral dat 2 seconden nadat ze het gedaan had menno binnenkwam was super.
Ze heeft zichzelf.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das sielug...heeft niemand een knuffel voor der dan ?![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:27 schreef odie22 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo anti-nathalie hier is hoor , als vaste streamers hier hebben jullie allemaal gezien waarom nathalie dat deed die avond, ik vond het wel grappig , alleen dat ze ook nemo deed vond ik wel wat minder , en vooral dat 2 seconden nadat ze het gedaan had menno binnenkwam was super.
Ja... want Lieske vroeg of het Big Sister zelf was... en ze zei ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:27 schreef LuQas het volgende:
Hummie heeft Nathalie persoonlijk toegesproken volgens mij.
nou bij mij mogen m'n logées altijd gezellig naast me komen liggen hoor....quote:Op donderdag 17 november 2005 23:22 schreef MissX het volgende:
Nou zo raar vind ik het niet. Er is een plek volkomen heilig bij mij en dat is mijn bed. Daar blijft iedereen van af, ik wil ook absoluut nooit hebben dat er iemand anders op mijn bed ligt. Je mag overal in mijn huis doen en laten wat je wilt, maar van me bed blijf je echt af, op wat voor manier dan ook.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske probeerde Nathalie op te beuren, toen ze zei dat hij van een mug een olifant had gemaakt. Ik vond dat niet zo storend. Maar ze moest eens weten dat Nathalie haar heeft genomineerd.
Precies... van mij mag ze best haar tieten laten zien maar a.u.b. mondje dicht.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:25 schreef Bep het volgende:
Dat geanalyseer van Lieske komt mij mn strot uit
Euh..... waarom was dat dan? Laat mij het dan ook eens begrijpenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:27 schreef odie22 het volgende:
.quote:
Tuurlijk probeert ze haar wat op te beuren. Maar ze vergeet dat ze daar meteen op wordt afgerekend door internetters en kijkers.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske probeerde Nathalie op te beuren, toen ze zei dat hij van een mug een olifant had gemaakt. Ik vond dat niet zo storend. Maar ze moest eens weten dat Nathalie haar heeft genomineerd.
Ja, in huis wordt Hummie ' big sister ' genoemd.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:27 schreef LuQas het volgende:
Hummie heeft Nathalie persoonlijk toegesproken volgens mij.
dat weet ik niet, al ben ik wel benieuwd of er volgende week familie van haar in de studio zit, zeker na de opmerking van Ruud de Wildquote:Op donderdag 17 november 2005 23:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
Komt er daarom niemand meer voor NatteLie?
Ik dacht al ff dat haar familie niet meer durfde te komen...
Dat gevoel heb ik ookquote:Op donderdag 17 november 2005 23:27 schreef Kolomo het volgende:
En volgens mij zit Nathalie de boel op een aantal punten grondig te verdraaien wb wat in de dagboekkamer gezegd is. Sterk voorgevoeletje....
Nee er is een man die dat doet en een vrouw (niet hummiequote:Op donderdag 17 november 2005 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... want Lieske vroeg of het Big Sister zelf was... en ze zei ja.
Stereotomy dusquote:Op donderdag 17 november 2005 23:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
[BB SC 701] Roel heeft een prima gesprek gehad
Als ik nu het huis in zou gaan zou ik Rob doodslaan met zijn sportbeen (hey dat ding heeft een functie hoor!) , vervolgens zou ik naad vastbinden op bed en op haar pens gaan zitten schijten, en de anderen zou ik een complete samenvatting geven van alle fok-reacties zodat ze zich niet eens meer BUITEN het huis durven te vertonen!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:26 schreef k_i_m het volgende:
Wat zou ik er nu voor geven om dat huis in te rennen en mijn schoenen aan AL hun bedden af te vegen.
Je zegt het zelf, tienerkampje. Dit zijn toch echt "volwassen" mensenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou bij mij mogen m'n logées altijd gezellig naast me komen liggen hoor....
maar los daarvan [we dwalen af], wat heeft ze nou helemaal gedaan?!
op 'n willekeurig tienerkampje wordt meer viezigheid uitgehaald dan dit
en ik kan me écht niet voorstellen dat ik de enige ben die erom moest lachen...
Logisch.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk probeert ze haar wat op te beuren. Maar ze vergeet dat ze daar meteen op wordt afgerekend door internetters en kijkers.
Ze is er inmiddels wel al achter dat het Nathalie moet zijn geweest die haar heeft genomineerd.quote:
Van mij mag Lieske voor de winst, bij gebrek aan beter. Maar ze is dodelijk vermoeiend.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk probeert ze haar wat op te beuren. Maar ze vergeet dat ze daar meteen op wordt afgerekend door internetters en kijkers.
Dat is mijn gedachte ookquote:Op donderdag 17 november 2005 23:21 schreef style het volgende:
[..]
Nadat het haar flink ingepeperd is ja. Vraag me af of ze er nu spijt van krijgt omdat ze zichzelf realiseert dat de meeste kijkers dit walgelijk vonden of dat ze het zelf ook een walgelijke aktie vindt.
Maar daar zullen we dus nooit achter komen.
Ze zei wel dat ze de wind flink van voren heeft gehad.quote:
Juist, Rica!!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:27 schreef Rica het volgende:
Ah de bewoners stijgen nog steeds verder boven zichzelf uit zie ik.
Ik heb soms bijna meer sympathie voor de bewoners dan sommige lui op dit forum met hun gescheld en hun kots smileys.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen hier het flink onderschatten wat het is om echt een paar maanden van de buitenwereld verstoken te zijn, en met 10+ (in het begin zeker) vreemden een huis te moeten delen.
Dat heb je goed gezegd, dat gebeurt op een tienerkampje, dit zijn, op Lieske na, allemaal 24 plussers, geen tieners, van tieners kan je dit verwachtenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou bij mij mogen m'n logées altijd gezellig naast me komen liggen hoor....
maar los daarvan [we dwalen af], wat heeft ze nou helemaal gedaan?!
op 'n willekeurig tienerkampje wordt meer viezigheid uitgehaald dan dit
en ik kan me écht niet voorstellen dat ik de enige ben die erom moest lachen...
Ja okay, maar straks lult ze weer 180 graden anders.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid![]()
Wel weken te laat, maar toch
Sssst... ik heb ze niet eens aan, ben te druk met lezen... maar ga ik nu doenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:31 schreef Coos het volgende:
Zóó... poppelepóó.... de streams doen het ook weer.![]()
Gaat het nog ergens over?
Welke stream is "hot" op het moment?![]()
raar he, dat heb ik dus ook, ze is de enige die ik het niet misgun, maar soms moeten de streams echt gewoon uitquote:Op donderdag 17 november 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Van mij mag Lieske voor de winst, bij gebrek aan beter. Maar ze is dodelijk vermoeiend.
Uiteraard. Alles wordt weggeknuffeld en met de mantel der liefde bedekt.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
.
Auw!![]()
![]()
![]()
![]()
OT: Er is weinig reuring in de tent te beleven, vrij tamme boel
Je mag iemand best proberen wat op te beuren. Dat vind ik klasse. Komt nog bij dat ik ook vind dat die actie heel erg wordt overdreven. Als ze helemaal nuchter was geweest, dan was ik het met iedereen eens, maar in dit geval niet. Het was knap lullig van haar, maar niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:30 schreef style het volgende:
[..]
Logisch.
Ze moet zeggen wat ze werkelijk denkt en voelt en niet wat ze denkt wat goed ligt in de groep.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Precies... van mij mag ze best haar tieten laten zien maar a.u.b. mondje dicht.
Psiess... Lieske dan maar. Die is nog jong. Daar is nog wat van te "maken".quote:Op donderdag 17 november 2005 23:28 schreef Bep het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen favoriet meer , er zit geen enkel mens met echt karakter in![]()
JA! Daar klonk tenminste empathie in door.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:32 schreef LuQas het volgende:
Wel puntjes voor Ingrid hier.
Omdat ze een waardeloze lege huls is, gespeend van elke vorm van eigen mening, 500 keer per dag voor de spiegel staat omdat ze bij gebrek aan inhoud geobsedeerd is met haar uiterlijk, een vieze meeloopster,een didokloon, en omdat ze daarbovenop nog een keer over de rug van de zwakste in de groep populair wilde worden door diens bed te bevuilen met haar vieze poten.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:27 schreef odie22 het volgende:
Wel een beetje gezamelijk kenmerk van deze groep. Het onvermogen tot zelfkritiek. Het ligt altijd aan... ja aan alles, behalve hunzelf.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Juist, Rica!!
Van enige zelfreflectie is totaal geen sprake meer.
Nu pas? stream 1quote:Op donderdag 17 november 2005 23:31 schreef Coos het volgende:
Zóó... poppelepóó.... de streams doen het ook weer.![]()
Gaat het nog ergens over?
Welke stream is "hot" op het moment?![]()
Heerlijk!quote:
Helder, idd een windei.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat ze een waardeloze lege huls is, gespeend van elke vorm van eigen mening, 500 keer per dag voor de spiegel staat omdat ze bij gebrek aan inhoud geobsedeerd is met haar uiterlijk, een vieze meeloopster,een didokloon, en omdat ze daarbovenop nog een keer over de rug van de zwakste in de groep populair wilde worden door diens bed te bevuilen met haar vieze poten.
Ik kots op dat slappe aftreksel van een uitzendbureaukut.![]()
precies, waarmee ik dus juist bedoel dat ze zich hier toch wel overheen zouden moeten kunnen zettenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:30 schreef Mlose het volgende:
Je zegt het zelf, tienerkampje. Dit zijn toch echt "volwassen" mensen
Heb ik nou ook als ik bij iemand binnenkom. Spontaan mis ik de deurmat, zonder dat ik er zelf erg in heb sta ik bij het bed van een bewoner des huizens en verrèk... Sta ik daar zomaar m'n modderige schoenzolen af te vegen aan een knuffel.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:32 schreef k_i_m het volgende:
Het is duidelijk dat het niet de bedoeling was van Naathulie..
WHOEHAHAHAHAHAHA.
Het kan ook zo zijn dat de bewoners deze gevoelens oproepen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb soms bijna meer sympathie voor de bewoners dan sommige lui op dit forum met hun gescheld en hun kots smileys.
Arrogant volkje hier soms.
Niet dat ik ze in dat huis nou zo ongelooflijk graag mag, maar dat neerbuigende door mensen die zelf nog te dom zijn om hun eigen veters te strikken, erg wonderlijk.
(Ik heb het overigens over niemand specifiek, meer de algemene tendens..)
Gebeurde altijd al bij BB natuurlijk, maar dan werd het ook nog wel eens afgewisseld met een leuke psychologische of sociologische inschatting van een bewoner.
Nu is een kots-smiley al een valide post geworden.
Die heeft ze morgen weer terug lieske heeft een slechte dag.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:33 schreef PLAE@ het volgende:
Lieske praat nou eens met je hersenen en niet met je ik wil scoren babbeltjes!
Dat is mijn probleem dus ook, ik vind alleen Joost nog sympathiek. Ik heb echt nog nooit zoveel mensen zoo stom gevonden.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef LuQas het volgende:
Ik vind echt niemand meer sympathiek in dit huis geloof ik. Zelden een BB met zo weinig sympathieke bewoners meegemaakt. Alleen Chantal en Joost zijn ok.
'Meer' impliceert dat het ooit wel zo was. Kan ik me niet herinneren.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:31 schreef CartWOman het volgende:
Juist, Rica!!
Van enige zelfreflectie is totaal geen sprake meer.
Dat heb ik al vanaf BB1.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:33 schreef Arliator het volgende:
![]()
Kan het niet meer volgen!! Iedereen praat doorelkaar!!
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:33 schreef Pinball het volgende:
Omdat ze een waardeloze lege huls is, gespeend van elke vorm van eigen mening, 500 keer per dag voor de spiegel staat omdat ze bij gebrek aan inhoud geobsedeerd is met haar uiterlijk, een vieze meeloopster,een didokloon, en omdat ze daarbovenop nog een keer over de rug van de zwakste in de groep populair wilde worden door diens bed te bevuilen met haar vieze poten.
Ik heb alle BB's gevolgd en heb me ook nog niet eerder zo erg aan de bewoners geergerd.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:35 schreef Day het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat de bewoners deze gevoelens oproepen.
Ik heb me nog zo aan de andere BB-bewoners geërgerd!
Jezus werd ook aan het kruis genageld.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:35 schreef LuQas het volgende:
[..]
Alsof hij Jezus temidden van zijn discipelen is.
Menno had niet genoeg empatisch vermogen volgens Chantal.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:36 schreef jv52 het volgende:
Chantal, analyseert Menno en lult iedereen plat, menno heeft het niet handig gedaan,
Nattelie, Menno geeft mij een beeld van ; wie ben jij nou helemaal ?
Ja, in welke situatie dan ook. Als ze eens door BB op de vingers worden getikt: de onschuld zelve. Bah.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Wel een beetje gezamelijk kenmerk van deze groep. Het onvermogen tot zelfkritiek. Het ligt altijd aan... ja aan alles, behalve hunzelf.
Super opmerking van haarquote:Op donderdag 17 november 2005 23:36 schreef Day het volgende:
OOOOH!
Gewaagde uitspraak van Chantal: sommige mensen weten andere beter te bespelen en glippen er zo tussendoor.![]()
Ik heb m'n brilletje maar weer opgezet....quote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heerlijk!
Hoor je de haat in de stem van Rob? Ooow als Ing hoort dat Rob haar heeft genomineerd... *in handjes wrijft*
Kijk jij ook scheel zo langzamerhand? En ik heb ook nog een borrel op!
Het is jammer dat ze haar laten uitpratenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:36 schreef Black_Orchid het volgende:
Lieske praat vanavond alleen maar poep.
Rob zou zeggen: "Zelfs dát zou ik overleven!"quote:Op donderdag 17 november 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jezus werd ook aan het kruis genageld.![]()
Amen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kots op dat slappe aftreksel van een uitzendbureaukut.![]()
Hé Beeb... Hoe was het?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:37 schreef Anitra het volgende:
* Anitra staat stampend in SC
Joehoe ik ben er weer![]()
Kusjes vergeten dat is het![]()
![]()
leuke avond gehad?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:37 schreef Anitra het volgende:
![]()
Typefoutje, worm?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze haar laten uitpraten
Wat denk je wat er gaat gebeuren?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:37 schreef Falco het volgende:
Dit gaat vast nog wel uit de hand lopen
Nou idd, hij heeft al twee quasi-exits achter de rug, maar drie keer is scheepsrecht!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Rob zou zeggen: "Zelfs dát zou ik overleven!"
Ik denk het nietquote:Op donderdag 17 november 2005 23:37 schreef Falco het volgende:
Dit gaat vast nog wel uit de hand lopen
Nee, want dat is toch ook een grapje? Zolang het niet bij mij gebeurt is dat toch hartstikke lachûh? En dat komt toch ook door die mensen zelf? Ik weet niet wie ze zijn! Dan roepen ze dat toch over zichzelf af?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heb ik nou ook als ik bij iemand binnenkom. Spontaan mis ik de deurmat, zonder dat ik er zelf erg in heb sta ik bij het bed van een bewoner des huizens en verrèk... Sta ik daar zomaar m'n modderige schoenzolen af te vegen aan een knuffel.
Is echt niet m'n bedoeling hoor. absoluut niet. En vraag me de volgende dag ook niet waarom ik het gedaan heb, want ik vergeet het echt spontaan weer.
Ik zie je wel hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 23:37 schreef Anitra het volgende:
![]()
Hé, een kenner.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou je er aan mee willen doen of het een week volhouden? Ik zou geen kans krijgen om erachter te komen of ik ook zo zou gaan praten want ik was binnen een dag over de schutting geklommen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef Bep het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ik me ook zo idioot zou gaan gedragen als ik daar zou zitten
Ik heb geen hekel aan Lieske... maar schaamde m'n kop eraf toen ze helemaal doordraaide nadat ze gehoord had dat ze genomineerd was pfffffff.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:36 schreef Black_Orchid het volgende:
Lieske praat vanavond alleen maar poep.
Daar is Nathalie d'r vriendje weerquote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef odie22 het volgende:
dat gezeik over een beetje zand in je bed , klop je er effe uit en het is weer klaar hoor , ik ben er klaar mee !
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haaaaai liebchen!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:37 schreef Anitra het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
En hij kon ook over water lopen. Misschien bji Rob ook eens proberen, midden op de Noordzee.
Leukquote:
En wij vragen ons terecht af; lag dat aan Menno?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:35 schreef Sonique het volgende:
Chantal: "Menno kon zich niet inschatten wat andere mensen kunnen denken, en andere mensen kunnen vinden"
WTF...
Ik zou wel mee willen doen jahquote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Zou je er aan mee willen doen of het een week volhouden? Ik zou geen kans krijgen om erachter te komen of ik ook zo zou gaan praten want ik was binnen een dag over de schutting geklommen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heb ik nou ook als ik bij iemand binnenkom. <..>
Ruzie, tenminste ik hoop datquote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat denk je wat er gaat gebeuren?
Hoeft niet eens. Kijk maar in het puntentopic, het bloed zit aan de muurquote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef Arliator het volgende:
Wel mooi om te zien, iedereen zoekt nu bevestiging bijelkaar, doet uitspraken die iedereen moet bevestigen. Het verhaal Menno doorspreken, en Rob zegt voor de tien miljoenste keer dat Menno niet weet wie hij is.
Lijkt mij leuk om te zien hoe de meest actieve posters hier, het zouden doen in een BB huis.
ik denk niet dat die het huis in willenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef Arliator het volgende:
Lijkt mij leuk om te zien hoe de meest actieve posters hier, het zouden doen in een BB huis.
hehe medestander nummer 2quote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef odie22 het volgende:
dat gezeik over een beetje zand in je bed , klop je er effe uit en het is weer klaar hoor , ik ben er klaar mee !
Elke keer als ik denk: 'goh, ik post een keer iets grappigs!' post jij zoiets.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
En hij kon ook over water lopen. Misschien bji Rob ook eens proberen, midden op de Noordzee.
Subtiel, Coosquote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé, een kenner.![]()
Barendrecht en/of omgeving??![]()
Count me inquote:Op donderdag 17 november 2005 23:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk niet dat die het huis in willen
Het grote verschil is, Menno zou het zeker te weten te horen krijgen als hij het huis uit zou gaan. Dan zou hij het dus wel weten. Dat is wel een verschil met de "echte" wereld. Ik denk zelf ook niet dat ik het echt op prijs zou stellen als iemand dat bij mij zou doen, en zeker als je weet dat 900.000 mensen dat op tv hebben gezien, vooral dat laatste speelt meer mee dan in het "echte" levenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, waarmee ik dus juist bedoel dat ze zich hier toch wel overheen zouden moeten kunnen zetten
als je je zoiets gaat aantrekken, hoe kleinzerig ben je dan wel niet?!
en bovendien: HIJ WIST HET NIET EENS! Mén waar hébben we 't eigenlijk over
Regenworm, je blijft me verbazen. Deze mocht er wezen!!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze haar laten uitpraten
Ja precies BVO, ik denk dat het zó is...quote:Op donderdag 17 november 2005 23:42 schreef BVO het volgende:
Ingrid zit tussen 2 vuren in, nog steeds de stile liefde voor Menno en de angst om buiten de groep te vallen. Zo obvious, maar ook zo jammer dat ze zich zo laat kennen.
Cart, ik probeerde je net te mailen via de form maar dat ging niet, heb je hulp een beetje nodig!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Haaaaai liebchen!
Was het leuk? Open anders ff een apart topic, hier sneeuwt het een beetje onder...
Me too.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ruzie, tenminste ik hoop dat
Maar ik verheug me vooral op de confrontaties Lieske vs. Nathalie en Rob vs. Ingrid.
Chop,Chop,Chop Groningen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Lieske... maar schaamde m'n kop eraf toen ze helemaal doordraaide nadat ze gehoord had dat ze genomineerd was pfffffff.
Hierzo!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé, een kenner.![]()
Barendrecht en/of omgeving??![]()
nee hoor, op dit moment zou ik het niet erg vinden.quote:
Die had er vorige week prima afgehaald kunnen worden, gewelkdig had dat geweest. Nu 'ie Menno 'verslagen' heeft krijg je die blik er niet meer vanaf ben ik bang.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef it_was_me het volgende:
Kan iemand die zelfvoldane blik van Robzijn gezicht afhalen?
Please? Iemand?![]()
Via de wát?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cart, ik probeerde je net te mailen via de form maar dat ging niet, heb je hulp een beetje nodig!
chop chop heemstede, het grootste kakdorp van Noord-Holland. ja dat levert vast veel stemmen opquote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Chop,Chop,Chop Groningen.![]()
Vond het geweldig dat Dido haar na deed. Chop,Chop Heemskerk.![]()
Een goudvis waarschijnlijk, die is na twee seconden vergeten dat ie net voer heeft gehad.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: gelukkig heb ik het geheugen van een vis
Gelukkig ben je nog enigszins objectief.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee hoor, op dit moment zou ik het niet erg vinden.
Er komt alleen maar onzin uit de mond van lieske.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een goudvis waarschijnlijk, die is na twee seconden vergeten dat ie net voer heeft gehad.
En de hersens en de emphatie van een vis ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: gelukkig heb ik het geheugen van een vis
er zijn veel meer dingen die je met een studie psychologie kan doen dan alleen zieleknijper worden..quote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef PLAE@ het volgende:
Ik schijt zo op de 'psycholoog' Roel. Wie zou zich in hemelsnaam door hem willen laten behandelen
Ik ook.quote:
Ja dat was idd een geweldige avond geweest dan.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Die had er vorige week prima afgehaald kunnen worden, gewelkdig had dat geweest. Nu 'ie Menno 'verslagen' heeft krijg je die blik er niet meer vanaf ben ik bang.
Wil je een honkbal knuppel, kan je het zelf doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef it_was_me het volgende:
Kan iemand die zelfvoldane blik van Robzijn gezicht afhalen?
Please? Iemand?![]()
Zeg! Wij hébben al een Scan hier!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:46 schreef Scan het volgende:
[..]
er zijn veel meer dingen die je met een studie psychologie kan doen dan alleen zieleknijper worden..![]()
tuurlijk normaal kom je er uberhaupt niet achter, en wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 17 november 2005 23:42 schreef Arliator het volgende:
Het grote verschil is, Menno zou het zeker te weten te horen krijgen als hij het huis uit zou gaan. Dan zou hij het dus wel weten. Dat is wel een verschil met de "echte" wereld. Ik denk zelf ook niet dat ik het echt op prijs zou stellen als iemand dat bij mij zou doen, en zeker als je weet dat 900.000 mensen dat op tv hebben gezien, vooral dat laatste speelt meer mee dan in het "echte" leven
Nou, dat waardeer ik dan weer in je. Je zeikt tenminste niet over mijn broek heen van het lachenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef k_i_m het volgende:
ik zeik echt bijna in mijn broek van het lachen.
Ja, ff wachten hoor. Ik ben door m'n bijwoorden heen om naast haar kutstem ook nog eens die lege, overdreven, neppe, josti-band waardige, overtrokken, van echte emotie gespeende en lelijke kutkoppen die ze kan trekken te voorzien van commentaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie denkt.... hebbbbb iiiiikkk daaaat?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |