Waarom? Alleen maar door een voorspelling van 6 weken geleden? Bekijk de poll hier maar eens. Lieske staat nog veel verder voor dan Menno voor stond. Maar goed, je weet nooit natuurlijk. Het mooie is dat er 6 genomineerden zijn. Om nu tijdens de live volgende week veel procenten in te lopen lijkt zo goed als onmogelijk omdat de stemmen onder 6 mensen moeten worden verdeeld.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:09 schreef regenworm het volgende:
Had niet verwacht dat lieske op Roel zou stemmen maar eerder op Joost.
De kans is groot dat nath vertrekt maar ik hou het voorlopig op lieske.
Zover ik weet gaan smerige kuthoeren niet met hun vieze voeten op iemands bed staan, i slecht voor de zakenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Ach ja.. de reacties op de actie van Nathalie zijn ook ZWAAR overtrokken. Oke het was niet netjes, maar iemand een "smerige kuthoer" noemen is eigenlijk nog veel erger. En dat gebeurt dan hier weer op fok. Pot.. ketel.. etc.
We hebben een room... déze!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:14 schreef Bocaj het volgende:
@Bong, Lovebear, Wicked, Gert --->> GET A ROOM!
't Is alweer beurd.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bij mij moest t gister en t hagelde.
Dus jongen niet zeuren![]()
1: Telefooncontact heeft uitgewezen dat ze blijkbaar op het balkon stondenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:07 schreef luciano het volgende:
Zucht , nu ga ik dus met een twijfelgevoel van 1% naar bed , met als enige medestander tot nu toe ZWorld .... , wat zullen WIJ morgen lachen ZWorld .... en wat zullen ZIJ dan een schuldgevoel hebben van 199% ...![]()
Ik lees morgen wel bij ladies , truste , zucht / gaap /![]()
![]()
![]()
Tara kan dan alvast een nieuw topic plaatsen in vraag en aanbod , hehehe : huis gezocht wegens eruit schoppen door medebewoonster![]()
trusteeee
Menno stond een aantal weken ook bovenaan de lijst.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Alleen maar door een voorspelling van 6 weken geleden? Bekijk de poll hier maar eens. Lieske staat nog veel verder voor dan Menno voor stond. Maar goed, je weet nooit natuurlijk. Het mooie is dat er 6 genomineerden zijn. Om nu tijdens de live volgende week veel procenten in te lopen lijkt zo goed als onmogelijk omdat de stemmen onder 6 mensen moeten worden verdeeld.
ik heb al vaker gedacht die vind alcohol iets te lekker, hoe ze ook zo een x vertelde dat ze vaak s middags al aan de wijn zat. En met drank op in de auto stapt.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef Foreverblue het volgende:
In het geval van Nathalie nu ff:
Drank maakt meer kapot dan je lief is
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We hebben een room... déze!
Get used to it!![]()
We hebben een room the SC room, deze dusquote:Op donderdag 17 november 2005 23:14 schreef Bocaj het volgende:
@Bong, Lovebear, Wicked, Gert --->> GET A ROOM!
Meerdere malenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef Bep het volgende:
Hebben ze dat voet op bed gebeuren ook aan het volk laten zien?
De FOK! poll is behoorijk afwijkend van de talpa poll.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Waarom? Alleen maar door een voorspelling van 6 weken geleden? Bekijk de poll hier maar eens. Lieske staat nog veel verder voor dan Menno voor stond. Maar goed, je weet nooit natuurlijk. Het mooie is dat er 6 genomineerden zijn. Om nu tijdens de live volgende week veel procenten in te lopen lijkt zo goed als onmogelijk omdat de stemmen onder 6 mensen moeten worden verdeeld.
Ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef Bep het volgende:
Ik lees dit en op hetzelfde moment zegt Nathalie het bij mij op de streamquote:Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef versabommie het volgende:
NaaD heeft wel ingezien dat het wel een big deal is....daar is haar mening over veranderd, ze deed er wel lacherig over maat dat is nu niet zo...
Aan de bewoners en al twee weken op een rij in de studio....quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef Bep het volgende:
het is toch niet zo een rare vraag?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef k_i_m het volgende:
Die idioten zijn de he-le dag bezig met wat er uitgezonden gaat worden en hoe ze erop komen te staan, en nu bedenken ze allerlei complottheoriën hoe Menno erachter is gekomen of dat BB hem dat gezegd heeft.
WAT DACHT JE VAN DE AFLEVERINGEN TERUGKIJKEN?!.
yes aan de bewoners en het volkquote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef Bep het volgende:
Eigenlijk......quote:Op donderdag 17 november 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
ben ik trouwens de enige die Rob wel oké vind?!
op z'n geknuffel na...
Gezelligquote:Op donderdag 17 november 2005 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We hebben een room... déze!
Get used to it!![]()
En weer gaat Lieske het goedpraten!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie is even met de neus op de feiten gedrukt in de dbk door Big Brother
Ze zijn echt stuk voor stuk te dom om te poepen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef k_i_m het volgende:
Die idioten zijn de he-le dag bezig met wat er uitgezonden gaat worden en hoe ze erop komen te staan, en nu bedenken ze allerlei complottheoriën hoe Menno erachter is gekomen of dat BB hem dat gezegd heeft.
WAT DACHT JE VAN DE AFLEVERINGEN TERUGKIJKEN?!.
My God, waar halen ze het vandaan.....?! zo sneu ditquote:Op donderdag 17 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
BB schetste toen zijn verhaal voor. Het enige plekje in het huis is je bed en hoe naat het zou vinden als iemand met zijn gore voeten over haar knuffel heen zou gaan. BB zegt dat het geen klein dingetje is maar een heel groot iets
Naatje slaapt slecht vannacht.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef schatje het volgende:
Hummie heeft haar flink aangepakt.
Thx, beeb.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
1: Telefooncontact heeft uitgewezen dat ze blijkbaar op het balkon stonden
2: stoelen zijn voor vrienden en familie van bewoners
3: degenen die haar echt goed kennen (waaronder ik, Gurgeh, CartWOman, ET) twijfelen allemaal
4: haar shirt was donkerder roze
en nog denk je dat jij gelijk hebt en blijf je volhouden?
Overigens ga ik 1 december verhuizen, tot Isa en mijn beider spijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |