Waarom? Alleen maar door een voorspelling van 6 weken geleden? Bekijk de poll hier maar eens. Lieske staat nog veel verder voor dan Menno voor stond. Maar goed, je weet nooit natuurlijk. Het mooie is dat er 6 genomineerden zijn. Om nu tijdens de live volgende week veel procenten in te lopen lijkt zo goed als onmogelijk omdat de stemmen onder 6 mensen moeten worden verdeeld.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:09 schreef regenworm het volgende:
Had niet verwacht dat lieske op Roel zou stemmen maar eerder op Joost.
De kans is groot dat nath vertrekt maar ik hou het voorlopig op lieske.
Zover ik weet gaan smerige kuthoeren niet met hun vieze voeten op iemands bed staan, i slecht voor de zakenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Ach ja.. de reacties op de actie van Nathalie zijn ook ZWAAR overtrokken. Oke het was niet netjes, maar iemand een "smerige kuthoer" noemen is eigenlijk nog veel erger. En dat gebeurt dan hier weer op fok. Pot.. ketel.. etc.
We hebben een room... déze!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:14 schreef Bocaj het volgende:
@Bong, Lovebear, Wicked, Gert --->> GET A ROOM!
't Is alweer beurd.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bij mij moest t gister en t hagelde.
Dus jongen niet zeuren![]()
1: Telefooncontact heeft uitgewezen dat ze blijkbaar op het balkon stondenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:07 schreef luciano het volgende:
Zucht , nu ga ik dus met een twijfelgevoel van 1% naar bed , met als enige medestander tot nu toe ZWorld .... , wat zullen WIJ morgen lachen ZWorld .... en wat zullen ZIJ dan een schuldgevoel hebben van 199% ...![]()
Ik lees morgen wel bij ladies , truste , zucht / gaap /![]()
![]()
![]()
Tara kan dan alvast een nieuw topic plaatsen in vraag en aanbod , hehehe : huis gezocht wegens eruit schoppen door medebewoonster![]()
trusteeee
Menno stond een aantal weken ook bovenaan de lijst.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Alleen maar door een voorspelling van 6 weken geleden? Bekijk de poll hier maar eens. Lieske staat nog veel verder voor dan Menno voor stond. Maar goed, je weet nooit natuurlijk. Het mooie is dat er 6 genomineerden zijn. Om nu tijdens de live volgende week veel procenten in te lopen lijkt zo goed als onmogelijk omdat de stemmen onder 6 mensen moeten worden verdeeld.
ik heb al vaker gedacht die vind alcohol iets te lekker, hoe ze ook zo een x vertelde dat ze vaak s middags al aan de wijn zat. En met drank op in de auto stapt.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef Foreverblue het volgende:
In het geval van Nathalie nu ff:
Drank maakt meer kapot dan je lief is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |