mooi.... is ook weinig reden voorquote:Op donderdag 17 november 2005 22:18 schreef k_i_m het volgende:
Jawel, net nog. Dat ze er geen spijt van had.
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:20 schreef flugeltje het volgende:
Volgend jaar de ouders van Roel als presentatoren van BB
THANKS Zworld !!!!!!! , en excuses is wel op zijn plaats geloof ik voor bepaalde personen naar mij toe ........... , geen dank hoor , graag gedaan !!!!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:23 schreef Zw0rld het volgende:
Jaaaaaa
Kijk isa zitten......
[afbeelding]
Ik denk dat je PC eend bedoelt? Ik ben niet zo van de filmpjes.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:25 schreef luciano het volgende:
Pinball , zou je mij aub willen mailen ......... ? Ik wilde je juist een paar dagen nog een compliment maken voor het laatste filmpje van 30 + minuten van Linda !! , Grote klasse , en je mag het weten hoor , ik heb gehuild toen ik het bekeek ........ , als je de laatste 20 / 25 minuten zou kunnen uploaden in een soortgelijk filetje voor me ergens , dan zal ik haar cappen voor jullie .... , graag of niet .
Die drank is geen excuus voor zo'n laffe aktie. En ze heeft nu al verschillende keren gezegd dat ze er geen spijt van heeft.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:30 schreef jv52 het volgende:
Natte lie; als ik weg moet dan wel met opgehoven hoofd.
Ze is echt helemaal van streek en kan zzich dus niets meer herinneren, dacht het wel dus Het was de tequilla. Ze vindt het een lage streek .
Rob: hep alle BB gezien, hebbe toch helemaal geen ruzie.
ja best wel... anders zou ik Menno niet zielig en kleinzerig noemen hequote:Op donderdag 17 november 2005 22:20 schreef twentemeisje het volgende:
Totdat ze haar smerige rotpoten aan jouw kussen afveegt... lachen he?
Ik ga zo even de band terug kijken om te zien of het haar echt isquote:Op donderdag 17 november 2005 22:29 schreef luciano het volgende:
[..]
THANKS Zworld !!!!!!! , en excuses is wel op zijn plaats geloof ik voor bepaalde personen naar mij toe ........... , geen dank hoor , graag gedaan !!!!!!!!
Ik hoor alleen maar :quote:Op donderdag 17 november 2005 22:31 schreef F4iTH het volgende:
Herrie van de tondeuse en herrie van Chantal zijn moeilijk te onderscheiden zeg.
Dat het Naathulieieieie aan enig zelfrespect ontbreekt gun ik haar wel. Ik ben het dus niet met je eens.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi.... is ook weinig reden voor
Misschien kan Isa ons strax bijpraten over wat roel zijn moeder vroeg aan Mennoquote:
Ik wel... Menno werd veel in beeld gebracht en kwam veel aan het woord....quote:Op donderdag 17 november 2005 22:30 schreef Sjet het volgende:
Ik heb niks van de internet uitzending kunnen zien
hehe eindelijk volk hier wat het met me eens isquote:Op donderdag 17 november 2005 22:32 schreef babette21 het volgende:
ja best wel... anders zou ik Menno niet zielig en kleinzerig noemen he
Je hebt gelijk Pin , ik bedoel PCeend , om de een of andere reden haal ik jullie vaker door elkaar , maar ik was een beetje pissed op je vanwege je reactie , maar ik had dus wel gelijk ........ dan haal ik emotionelerwijze wel eens namen door elkaar , maar de credits gaan idd naar PCeendquote:Op donderdag 17 november 2005 22:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk dat je PC eend bedoelt? Ik ben niet zo van de filmpjes.
Precies! Jij hoorde het gelukkig ook! Ik twijfelde nl.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:33 schreef Mlose het volgende:
Joost: "Wanneer was dat dan, toen we die bar ook hadden?"
Nathalie: "JA!.....ehhh ik weet het eigenlijk niet meer goed"
![]()
Rob is nog lang niet uitgeklaard uiteraard. Die zit weer eens niet op de bank, alles vgaat zoals gepland. KLAAR!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar :
KLAAR KLAAR KLAAR KLAAR KLAAR KLAAR @ Rob
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:32 schreef Day het volgende:
Nou, het spijt me hoor, maar wie het lef heeft om met smerige poten op mijn bed te springen, heeft het slecht bij mij, want ik breek je poten!
Scheld me uit voor alles wat je wil, maar je blijft wel met je fikken van m'n spullen en in dit geval, het plekje waar ik me het veiligst in voel, af!!!!
jij weerquote:Op donderdag 17 november 2005 22:33 schreef Wup het volgende:
hehe eindelijk volk hier wat het met me eens is
Ze is het echt hoor TARA , enne , leuk jou ook weer te zien , das een paar jaartjes geleden weer , ik was zelfs ook op jou een beetje pissed toen , maar das verleden tijd , welcome back here alsoquote:Op donderdag 17 november 2005 22:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ga zo even de band terug kijken om te zien of het haar echt is
(haar shirtje lijkt een stuk bleker op dat screenshot)
Overigens zei iemand dat ze hopen op Isa's reactie zometeen. Eh, als Isa haar trein haalt is ze half 2 pas hier thuis!
Zoals ik al zei, straks duurt nog een poosjequote:Op donderdag 17 november 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien kan Isa ons strax bijpraten over wat roel zijn moeder vroeg aan Menno
toenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:36 schreef luciano het volgende:
[..]
Ze is het echt hoor TARA , enne , leuk jou ook weer te zien , das een paar jaartjes geleden weer , ik was zelfs ook op jou een beetje pissed toen , maar das verleden tijd , welcome back here also![]()
ja maar halverwege menno zijn antwoord...TESTBEELD!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:35 schreef odie22 het volgende:
ging over die bonenkwestie bommie, dat joost zo gelogen had tegen de groep
eerst even Roel eruit schoppen, daarna kijken we wel weer verderquote:Op donderdag 17 november 2005 22:35 schreef Wup het volgende:
ik denk na vanavond ook niet meer dat joost gaat winnen
hij is nu veel te populair dus dat kan alleen maar bergafwaarts gaan
liefst zo snel mogelijk
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:34 schreef luciano het volgende:
<..> , maar ik was een beetje pissed op je vanwege je reactie ,<..>
wat doet ze met dat beest... en waarom is ze onblij?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:37 schreef TheVotary het volgende:
Huppa, daar gaat Nemo. Ingrid is niet happy.![]()
Lieske vertrekt 100% zekerquote:Op donderdag 17 november 2005 22:38 schreef Day het volgende:
Exit gaat tussen Ingrid en Nathalie, denk ik.
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
Goeienavond allemaal
Ik vond het een hele leuke uitzending vanavond. Ingrid is niet blij dat Menno haar niet van de bank heeft gehaald... en schopt Nemo haar bed uit
[afbeelding]
Lieverd, dat komt enkel door je gebruik van caps. Je schreeuwt veel te hard.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:29 schreef luciano het volgende:
[..]
THANKS Zworld !!!!!!! , en excuses is wel op zijn plaats geloof ik voor bepaalde personen naar mij toe ........... , geen dank hoor , graag gedaan !!!!!!!!
Dat zei ik gelijk alquote:Op donderdag 17 november 2005 22:37 schreef TheVotary het volgende:
Huppa, daar gaat Nemo. Ingrid is niet happy.![]()
geen deal.... [ wel wat roel betreft, niet dat verder kijken]quote:Op donderdag 17 november 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
eerst even Roel eruit schoppen, daarna kijken we wel weer verder
Nou dat is die stomme muts haar eigen schuldquote:Op donderdag 17 november 2005 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
Goeienavond allemaal
Ik vond het een hele leuke uitzending vanavond. Ingrid is niet blij dat Menno haar niet van de bank heeft gehaald... en schopt Nemo haar bed uit
[afbeelding]
Ik heb zo meteen een filmpje.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:36 schreef luciano het volgende:
[..]
Ze is het echt hoor TARA , enne , leuk jou ook weer te zien , das een paar jaartjes geleden weer , ik was zelfs ook op jou een beetje pissed toen , maar das verleden tijd , welcome back here also![]()
Ik geef over ongeveer een half uurtje uitsluitsel. Ik twijfel ook. Ten eerste had Isa een fel roze shirtje aan, donkerder. Deze is nogal licht. Ten tweede zit deze dame, die stoelen zijn volgens mij bedoeld voor familie en vrienden van bewoners. De gasten staan allemaal (achter de stoelen, of boven).quote:Op donderdag 17 november 2005 22:39 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij is dat Isa niet hoor...
Volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:39 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij is dat Isa niet hoor...
Nou, wat ik begreep is dat er genoeg goede kandidaten waren... maar dat die meiden van dat bureau het onetisch vonden voor Chantal en die man om het in het BB huis te doen. Na BB willen ze haar graag aan de man helpen... want er waren genoeg kandidaten zeiden ze.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Het allerleukste was dat er geen enkele vent voor Chantal is te vindenHelemaal top!!!!!!
![]()
Mét blosje!quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:41 schreef luciano het volgende:
Misschein was ik een beetje TE enthousiast , maar het verbaasde me dat hier fulltime streamers en watchers zitten te cappen , en dat IK dan nb degene ben die Isa moet opmerken .
< trotsmode > LUCIANO < trotsmode >
![]()
Volgende week Roel, dan Jankende Joost... en dan verder kijken??quote:Op donderdag 17 november 2005 22:40 schreef Wup het volgende:
geen deal.... [ wel wat roel betreft, niet dat verder kijken]
Toen Rikkert eruit ging mocht die toch ook iemand nomineren dat werd Roel toen. Dus zo een rare actie van BB is het niet, ze hebben het al eerder gedaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:41 schreef pullup het volgende:
Volkomen onzinnige actie het op de bank laten zetten van Nathalie.
Dat die dombo van een Menno die gewoon niet meer aan het spel delneemt om dat hij eruit ligt zich hiervoor leent is erg
Als mensen er op deze manier uit kunnen liggen dan kan Hummie beter gewoon zelf de mensen om de twee weken aanwijzen die moeten vertrekken.
Ik ben geen superfan of zo van Nathalie (vind haar ook niet zo erg) maar ik vind dit lijn recht tegenover de bedoeling van dit programma staan.
Ik geloof ook bijna niet dat iedereen hier zo blij is met deze actie.
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou, wat ik begreep is dat er genoeg goede kandidaten waren... maar dat die meiden van dat bureau het onetisch vonden voor Chantal en die man om het in het BB huis te doen. Na BB willen ze haar graag aan de man helpen... want er waren genoeg kandidaten zeiden ze.
ik vond menno triest, zijn verhaal kwam helemaal niet over, ze hadden nauwlijks door dat hij het wasquote:Op donderdag 17 november 2005 22:41 schreef pullup het volgende:
Dat die dombo van een Menno die gewoon niet meer aan het spel delneemt om dat hij eruit ligt zich hiervoor leent is erg
Als mensen er op deze manier uit kunnen liggen dan kan Hummie beter gewoon zelf de mensen om de twee weken aanwijzen die moeten vertrekken.
Ik ben geen superfan of zo van Nathalie (vind haar ook niet zo erg) maar ik vind dit lijn recht tegenover de bedoeling van dit programma staan.
Nee, maar Menno kwam veel in beeld en werd veel aan het woord gelaten enzo...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:39 schreef Sjet het volgende:
Ja ik vond de live uitzending echt de geweldigste die er geweest is tot nu toe![]()
Maar van de internet uitzending heb ik dus helemaal niks gezienalleen maar hakkelende beelden en dito geluid.
Kan ik die uitzending nog ergens terug zien?
De bedoeling van dit programma? Kun JIJ zeggen wat dat inhoudt? Hummie en consorten kunnen alles doen waar ze zin in hebben... daar kun je van houden of niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:41 schreef pullup het volgende:
jaaa, nu is deal rondquote:Op donderdag 17 november 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
Volgende week Roel, dan Jankende Joost... en dan verder kijken??
Chantalquote:Op donderdag 17 november 2005 22:42 schreef schatje het volgende:
Chantal over het geen spijt hebben van Nathalie: "Dat kan je duur komen te staan".
Ja, Chantal gaf al een blik van "ik vertrouw je net zover al dat ik je zie". Het zou mij niks verbazen als Chantal op haar zo stemmen als ze er nog in zit na volgende weekquote:Op donderdag 17 november 2005 22:42 schreef schatje het volgende:
Chantal over het geen spijt hebben van Nathalie: "Dat kan je duur komen te staan".
vooralsnog 'denk' ik dat ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:38 schreef Day het volgende:
Exit gaat tussen Ingrid en Nathalie, denk ik.
als ze maar geen spijt gaat betuigenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:43 schreef jv52 het volgende:
Natalie wil naar de dagboek kamer YESSS, het begint te werken. Ze begint het effect in te zien.
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
En Chantal is wéér de meest realistische van allemaal
Jeetje Luciano, kom van die kast af....quote:Op donderdag 17 november 2005 22:45 schreef luciano het volgende:
Jij kent haar wel van gezicht CartWOman , overtuig jij ze er maar van wie die dame met dat rode haar in die roze trui is .......... ik geef het op t.a.v sommigen hier , zuchttttttttt , dit bedoelde ik nou laatst in ons email contact , het feit dat je op momenten dat het nodig is niet serieus wordt genomen omdat toevallig een mooi moment niet is opgemerkt door iemand die in de top 10 ofzo van de survivallist staat , ik geef mijn verzet op ......... het was LekkerSimpel in die roze trui , met een roze trui aan , en een rode pruik op denk ik ... i rest my case ur honor
Sukkel Menno liet zich weer voor Hummies karretje spannen. In plaats van dat hij zijn grootste belager nou op de bank zet!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
Rob had verwacht dat Ingrid bij de actie van Menno van de bank af zou komen, en hij er op zou zitten.
Tuurlijk Rob.
Na zo'n item over dat bed zeker. Heel geloofwaardig.
Wou je zeggen dat die dan niet echt bestaat?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
En jij gelooft ook nog in Sinterklaas?![]()
Volgende week Lieske (als we tanjalies mogen geloven), Joost wordt zo gepromoot dat hij de finale wel haalt.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
Volgende week Roel, dan Jankende Joost... en dan verder kijken??
Als Isa thuis is zal ze zelf wel reageren denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Jeetje Luciano, kom van die kast af....
We wachten gewoon ff de reactie van Tara af....
DIe heeft zichzelf opgehangen na de live.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:46 schreef Dynabite het volgende:
Waar is Scanman eigenlijk?
Hij weet niet op wie ze gestemd heeft hoor. Hij zei net tegen Chantal dat zij ook op Joost kan hebben gestemd.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef jessie het volgende:
Ik vind Roel tamelijk gepikeerd overkomen nu naar Lieske toe!
Misschien, ik vind dat Lieske vanavond twee domme opmerking heeft gemaakt.quote:
had het nooit gedacht maar ze mag een weekje blijven zitten Naatje mag naar huisquote:Op donderdag 17 november 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
En Chantal is wéér de meest realistische van allemaal
Rob komt vanzelf wel weer op de bank. Nathalie is er alleen met dit soort middelen op te krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sukkel Menno liet zich weer voor Hummies karretje spannen. In plaats van dat hij zijn grootste belager nou op de bank zet!
Luce,quote:Op donderdag 17 november 2005 22:45 schreef luciano het volgende:
het feit dat je op momenten dat het nodig is niet serieus wordt genomen omdat toevallig een mooi moment niet is opgemerkt door iemand die in de top 10 ofzo van de survivallist staat ,
ik ben benieuwd hoe lang ze haar kop kan houdenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:48 schreef F4iTH het volgende:
Hij weet niet op wie ze gestemd heeft hoor. Hij zei net tegen Chantal dat zij ook op Joost kan hebben gestemd.
idd, eerst Tanja tijdens haar vertrek en nu Menno na zijn vertrek, anders komt ze er nooit uitquote:Op donderdag 17 november 2005 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob komt vanzelf wel weer op de bank. Nathalie is er alleen met dit soort middelen op te krijgen.
Maar eerst moet Chantal weg!!!! En de volgende keer zit Nathalie er misschien niet op!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob komt vanzelf wel weer op de bank. Nathalie is er alleen met dit soort middelen op te krijgen.
Veel beter zo weer... niet naar dat domme gelul van Dido luisteren Roelquote:
Chantal was not amused. Ik denk dat het laatste woord hier nog niet over gesproken is. Maar dat is een gokjequote:Op donderdag 17 november 2005 22:48 schreef Falco het volgende:
En nog steeds geen enkel berouw. Hummie had vast gehoopt dat mensen acuut boos zou worden op Nathalie. Ik denk dat ze het liefst een brullende Chantal gezien had: "Hoe kun je zoiets doen!!!"
Ze was dronkenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:43 schreef jv52 het volgende:
Natalie wil naar de dagboek kamer YESSS, het begint te werken. Ze begint het effect in te zien.
En ik woon al 3.5 jaar bij haar in 1 huis.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:45 schreef luciano het volgende:
Jij kent haar wel van gezicht CartWOman , overtuig jij ze er maar van wie die dame met dat rode haar in die roze trui is .......... ik geef het op t.a.v sommigen hier , zuchttttttttt , dit bedoelde ik nou laatst in ons email contact , het feit dat je op momenten dat het nodig is niet serieus wordt genomen omdat toevallig een mooi moment niet is opgemerkt door iemand die in de top 10 ofzo van de survivallist staat , ik geef mijn verzet op ......... het was LekkerSimpel in die roze trui , met een roze trui aan , en een rode pruik op denk ik ... i rest my case ur honor
Ik vind het ook jammer van haar. Ik vind Chantal zelfs nu toffer dan Lieske. Maar zo is wel Lieske en deze week gaat ze eindelijk ook het spel meespelen heb ik het idee. Helaas, maar tis niet anders.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien, ik vind dat Lieske vanavond twee domme opmerking heeft gemaakt.
- de loser opmerking
- het goed praten van de actie van Nath.
Het laatste zit mij gewoon erg dwars het is gewoon een flauwe smerige actie.
Die je gewoon niet kan goed praten en dat doet lieske gewoon en dat ik DOM.![]()
oh was Lieske dat?? ik vond 'm erg leuk eigenlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 22:48 schreef regenworm het volgende:
Misschien, ik vind dat Lieske vanavond twee domme opmerking heeft gemaakt.
- de loser opmerking
dat doen ze allemaal.... volkomen terecht ookquote:- het goed praten van de actie van Nath.
Chantal is hier echt nog niet klaar mee!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:48 schreef Falco het volgende:
En nog steeds geen enkel berouw. Hummie had vast gehoopt dat mensen acuut boos zou worden op Nathalie. Ik denk dat ze het liefst een brullende Chantal gezien had: "Hoe kun je zoiets doen!!!"
Wil je d'r sambal bij? Die videorecorders zijn nogal smaakloos in deze tijd van het jaar!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:49 schreef luciano het volgende:
Ik lach in ieder geval mijn garnaal reeds uit mijn broek als blijkt dat TARA zijn eigen huisgenoot niet blijkt te herkennen , en mocht ik fout zitten , dan eet ik mijn monitor + videorecorder stukje voor stukje op ....dat beloof ik alvast .
Denk dat hij blij is dat Naat ook op de bank zit....quote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
DIe heeft zichzelf opgehangen na de live.
Ik hoop dat je geduld hebtquote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als Isa thuis is zal ze zelf wel reageren denk ik.
Iemand die zijn positie in de groep kwijt was dankzji een kutopdracht, geroddel, een tondeuse, en achterklap en meeloperij van vieze stinkhoeren als Nathalie ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:48 schreef sleepy1958 het volgende:
Helemaal mee eens pullup. volledig overbodige aktie van iemand die zijn positie in de groep al volledig kwijt was. Nu nog natrappen is zielig. Heb ook niet de indruk dat iemand
zich nu nog druk maakt over de aktie van nathalie. menno was, is en blijft het pispaaltje en dat heeft hij volledig aan zich zelf te danken.
Nee, juist eerst Nathalie... door de bewoners word ze niet genomineerd... dus dit is de kans om haar naar huis te sturenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar eerst moet Chantal weg!!!! En de volgende keer zit Nathalie er misschien niet op!!!!
ik weet niet of Rob erbij was toen maar misschien bedoelt hij het gelach van Dido & Roel want dat lieten ze vanavond niet zien/horenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:50 schreef style het volgende:
Nathalie vraagt zich af of zij het nu gezien heeft zoals Nederland het heeft gezien. Wat denkt ze nu? Dat ze de beelden erger hebben gemaakt om haar te pesten.
Rob vraagt zich af of er geluid bij de beelden zat![]()
Ze zit er alleen mee omdat ze bang is om er volgende week uitgestemd te worden. Niet omdat ze zo'n lage aktie heeft uitgevoerd, daar heeft ze geen spijt van.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef Arliator het volgende:
Nathalie zit er echt mee, wil naar de DBK
Hoezo??? Dik feest na de livequote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ze zal er vast mee zitten, maar niet omdat ze het asociaal vond, maar omdat ze zich druk maakt hoe ze is neergezet en hoe Nederland over haar zal denkenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef Arliator het volgende:
Zag je dat niet? Lieske stond gewoon topless met Ingrid en Chantal te praten.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Waarom hebben we censuur?
Het gesprek in de slaapkamer werd net interessant.
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:53 schreef Lamon het volgende:
Met alle respect, ik weet niet hoe Nathalie het voor zich ziet, dat "hoe het in beeld is gebracht", al zat er een tune met als refrein "De wereld houdt van Nathalie, want ze is zo lief" onder, het is wat het is. Een domme laffe aktie.
En ik ben wel eens behoorlijk bezopen geweest, maar zelfs als ik echt dronken ben, zou het nooit in me opkomen om iemands bed en knuffel te gaan vervuilen.
Ook dronken heeft ze een zieke inslag, klaar als een klontje. Daar helpen geen 1000 dagkamerbezoekjes aan.
Iddquote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef TheVotary het volgende:
Wat is het toch verdomd jammer dat wij niet in de DBK kunnen kijken.![]()
Joh ze heeft vanavond zelfs al gezegd dat ze "gewoon" op dat bed aan het springen was, en zich pas later realiseerde dat ze vieze voeten had.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze was dronken
Het was een geintje
En was het geen geintje, dan is het gewoon Menno's eigen schuld
Want hij kon niet antwoorden op de vraag "wie ben jij nu eigenlijk"
Dat Roel Menno een lul vindt, en Roels oma wat heeft met Nath's oma, en Nath dus nu vindt wat Roel vindt, en Menno dat dus een lul maakt, klopt niet
En maar doen alsof het haar geen reet kan schelen, maar ondertussen.........quote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef Arliator het volgende:
Ik kijk al maanden BB in de hoop dat het leuk wordt, dat geduld zit wel goed denk ik.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo??? Dik feest na de live![]()
![]()
![]()
Nathalie eindelijk lik op stuk... en het gaat haar gegarandeerd de kop kosten
ze had haar shirtje al bijna aan , en toen schakelden ze pas weg , blijf dan gewoon in die slaapkamer , stomme regiequote:Op donderdag 17 november 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zag je dat niet? Lieske stond gewoon topless met Ingrid en Chantal te praten.
Dido probeerde haar op te fleuren door te zeggen dat het door haar karakter kwamquote:Op donderdag 17 november 2005 22:53 schreef Lamon het volgende:
Met alle respect, ik weet niet hoe Nathalie het voor zich ziet, dat "hoe het in beeld is gebracht", al zat er een tune met als refrein "De wereld houdt van Nathalie, want ze is zo lief" onder, het is wat het is. Een domme laffe aktie.
En ik ben wel eens behoorlijk bezopen geweest, maar zelfs als ik echt dronken ben, zou het nooit in me opkomen om iemands bed en knuffel te gaan vervuilen.
Ook dronken heeft ze een zieke inslag, klaar als een klontje. Daar helpen geen 1000 dagkamerbezoekjes aan.
Ik denk dat de bewoners zoiets hebben van, allemaal tegen Menno en de rest van de wereld, nu wordt 1 van hun zwart gemaakt door de rest van de wereld, en daarom gooien ze hun hakken in het zand. Want ze komen aan iemand van hun, uit het huis.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
Ten eerste: Als ik een vriendin zoiets zag doen kreeg ze de wind van voren van me..![]()
Ten tweede: Als ik er later achter kwam zou ik haar zeggen dat zoiets respectloos niet normaal is.
Ten derde: Ik zou het nooit bagataliseren.
Ik vond de aktie namelijk écht laag en denigrerend.
En dan óók nog geen spijt hebben![]()
Ik snap die bewoners écht niet....![]()
Samenvatting:quote:Op donderdag 17 november 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom is het hier zo druk op donderdag?Ik kan het allemaal niet bijhouden
![]()
Bepjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,quote:Op donderdag 17 november 2005 22:54 schreef Bep het volgende:
Flugelllllllllll je bent blauwja ik weet het ik loop hopeloos achter
quote:Dik feest na de live
Nathalie eindelijk lik op stuk... en het gaat haar gegarandeerd de kop kosten
Afwachten maar tot dat ze thuis is.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En ik woon al 3.5 jaar bij haar in 1 huis.
Ik heb Zw0rld's filmpje bekeken. Ik twijfel ernstig. Ik denk niet dat het Isabeau is. Maar 100% zeker weet ik het niet, omdat ze niet zo duidelijk in beeld is. Isabeau had een kleur roze aan zoals dat meisje achter 'r.
Ze is het dus lijkt mij NIET!
Heb ik ook last van, je post iets, en hup, je bent weer een pagina verderquote:Op donderdag 17 november 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom is het hier zo druk op donderdag?Ik kan het allemaal niet bijhouden
![]()
Dan verschillen we van mening ik vind de actie van nath niet kunnen op het moment dat het gebeurde was ik daar kwaad over en om het dat de bagatelisseren wat lieske doet nee ze heeft een hoop min punten gescoord bij mij.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh was Lieske dat?? ik vond 'm erg leuk eigenlijk
[..]
dat doen ze allemaal.... volkomen terecht ook
Geen geduld hier helaas , werk roept weer morgenvroeg Tara / Pin , maar hou er rekening mee hoe tv beelden kunnen vertekenen , qua kleurstelling > de uitzending was de halve avond in een raar roodachtig / donkerlicht . en zelfs de bewoners twijfelden wie de stem was , terwijl ze fukkin 8 ? weken met hem in 1 huis hebben geleefd ... ! Tv is anders dan werkelijke beelden / geluid ...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geduld hebt
DUBBELE EXIT!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Samenvatting:
Nathalie is STOM!
En Chantal OOK!
En ze zitten alletwee op de bank, JIPPIE!![]()
![]()
![]()
Ook sneu dat Dido niet doorheeft wat voor extreem laag karakter die Calimero heeft, męn!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dido probeerde haar op te fleuren door te zeggen dat het door haar karakter kwam.
.
Hij heeft zijn spel uitmuntend gespeeld, dat is de reden, alleen maar hopen dat de bewoners dat uiteindelijk zich ook gaan afvragenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:54 schreef odie22 het volgende:
Hoe heeft zoiets toch kunnen gebeuren , dat Rob niet op de bank zit ?!?!?!?![]()
Ja waar zijn al die mensen de rest van de weekquote:Op donderdag 17 november 2005 22:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, je post iets, en hup, je bent weer een pagina verder![]()
NOG NOOIT ZO EENSCH MET JOU GEWEEST!quote:
Ik heb de laatse twee weken alleen maar moeten werken en werken en werken , soms te moe om te typen , nig 3 daagjes en dan lekker vrij.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bepjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,![]()
Daar ben je.... eindelijk...... Ik heb je zó gemist...![]()
Dat is de enige tegenvaller vanavond ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:54 schreef odie22 het volgende:
Hoe heeft zoiets toch kunnen gebeuren , dat Rob niet op de bank zit ?!?!?!?![]()
Joost had Roel gewoon genomineerd hoor. Vice versa ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef jv52 het volgende:
By the way, Rob vertoont ook steeds meer willem trekjes(bb1) afspraken maken met bewoners en dan iets anders doen dan afspreken. Vandaag was duidelijk dat Joost en Roel een deal hadden, NIET op elkaar stemmen zou wel grappig zijn. Joost (ben er overigens ook geen fan van) nomineert niet roel, zoals afgesproken !! Roel daarentegen wel, beetje vreemde actie.
Dido is blij met elk millimetertje aandacht. Ze had nooit gedacht dat ze daar iemand zou tegenkomen die in een Dido-kloon zou veranderen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook sneu dat Dido niet doorheeft wat voor extreem laag karakter die Calimero heeft, męn!
Er zullen wel tranen komenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd naar het verhaal van Nattelie als dalijk uit de DBK komt.
Hopelijk hebben ze haar niet te veel gerustgesteld. Olie op het vuur!
Ze mot een nerveus wrak worde!!!![]()
Zat er ook wel dik in. Nathalie háát Lieske.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en de anderen hebben door dat het Nathalie wel moet zijn die op Lieske gestemd heeft.
mja ik heb er op dat moment wel hard om gelachen, dus ga ik het nu niet ineens schandelijk vindenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
Dan verschillen we van mening ik vind de actie van nath niet kunnen op het moment dat het gebeurde was ik daar kwaad over en om het dat de bagatelisseren wat lieske doet nee ze heeft een hoop min punten gescoord bij mij.
Slijmbalquote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
NOG NOOIT ZO EENSCH MET JOU GEWEEST!![]()
Of ik lees dit verkeerd, maar Joost heeft Roel wel degelijk genomineerd, of ik heb het niet goed verstaan tijdens de live uitzendingquote:Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef jv52 het volgende:
By the way, Rob vertoont ook steeds meer willem trekjes(bb1) afspraken maken met bewoners en dan iets anders doen dan afspreken. Vandaag was duidelijk dat Joost en Roel een deal hadden, NIET op elkaar stemmen zou wel grappig zijn. Joost (ben er overigens ook geen fan van) nomineert niet roel, zoals afgesproken !! Roel daarentegen wel, beetje vreemde actie.
Er gaan zeker tranen komen en ze kan nu niet, net als bij Tanja, verhaal halen.quote:
kijk als daar nou eens flinke ruzie van komtquote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
Zat er ook wel dik in. Nathalie háát Lieske.
hockey.... bierquote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Chantal neemt de nominatie het meest sportief op, hulde!
Ze heeft mij vanmiddag nog om kledingadvies gevraagd zelfsquote:Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef MissX het volgende:
Tara woont al eeuwen met haar in 1 huis, denk je dat jij dan beter weet hoe Isa eruit ziet dan jij?
Iemand zei hier dat Dido versie 1.0 is en dat Natahlie versie 0.567 beta isquote:Op donderdag 17 november 2005 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dido is blij met elk millimetertje aandacht. Ze had nooit gedacht dat ze daar iemand zou tegenkomen die in een Dido-kloon zou veranderen.
NOUUUUUJAAAAAAA ZEG..... HAAAAAAH!!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Wup het volgende:
[..]
kijk als daar nou eens flinke ruzie van komt
wapperdewapper versus een hysterische Nathalie
Na het aanhoren van het domme gebrabbel van Lieske tijdens de live-uitzending.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja? Waar was dat aan te merken dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan je verzékeren dat dit géén slijmen is.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Slijmbal![]()
Nee ik geef jou geen punten meer![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Iemand zei hier dat Dido versie 1.0 is en dat Natahlie versie 0.567 beta is![]()
Inderdaad, maar daar heeft ze dus nooit IETS van laten merken. Lieske dacht altijd dat ze ook goede band hadden omdat ze altijd zo lief en aardig doet.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is ze het ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En ik woon al 3.5 jaar bij haar in 1 huis.
Ik heb Zw0rld's filmpje bekeken. Ik twijfel ernstig. Ik denk niet dat het Isabeau is. Maar 100% zeker weet ik het niet, omdat ze niet zo duidelijk in beeld is. Isabeau had een kleur roze aan zoals dat meisje achter 'r.
Ze is het dus lijkt mij NIET!
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Iemand zei hier dat Dido versie 1.0 is en dat Natahlie versie 0.567 beta is![]()
Ja dat is Nathalie.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar daar heeft ze dus nooit IETS van laten merken. Lieske dacht altijd dat ze ook goede band hadden omdat ze altijd zo lief en aardig doet.
Jij snapt er weer niks van!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef k_i_m het volgende:
Lieske zit al een minuut of 10 met een doekje over haar gezicht te schuren om haar make-up eraf te halen. En dan vind ze het gek dat ze van die rare vlekken in haar gezicht krijgt.
Integendeel. Bij haar 'van een mug een olifant' opmerking had ik wel zoiets vanquote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Na het aanhoren van het domme gebrabbel van Lieske tijdens de live-uitzending.![]()
Tadaa, daar is het antwoord. Het leek me al zo vreemd toe.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Luciano, speciaal opdat je rustig kan slapen: De meiden stonden op de 2e verdieping.
Ik ben net door Anitra (Mijn vriendin) gebeld.
Welterusten, enne, ow ja, eet smaeklijk!
Nu wil je zeker naar de DBK?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef jv52 het volgende:
[quote]Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Joost had Roel gewoon genomineerd hoor. Vice versa ook.
[/quote
verrek ja, sorry foutje, niet opgelet . spijt me, ik was dronken, door de tequilla] heb er echter geen spijt van.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan je verzékeren dat dit géén slijmen is.Kutwijven.
![]()
![]()
lijkt me best leuk een flinke scheldparty tussen wapperdewapper en bekkietrekkiequote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Wup het volgende:
[..]
kijk als daar nou eens flinke ruzie van komt
wapperdewapper versus een hysterische Nathalie
Jup, ze had een roze shirt aanquote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volgens mij is ze het ook niet.
Had ze een roze truitje aan Tara?
Als ik namelijk zou moeten gokken, dan zou ik zeggen dat ik haar op het balkon zag staan, maar dan wel met iets zwarts aan. Maar goed, dat is helemaal onscherp en klein dus dat weet ik echt niet zeker.
Denk ik, je bent niet in de meerderheid.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
ben ik trouwens de enige die Rob wel oké vind?!
op z'n geknuffel na...
En zo rolt ze overal doorheen. Iedereen denkt dat Nathalie hun aardig vindt en ze vinden Nathalie aardig. Nathalie is gewoon net als Rob, alleen pakt ze het wat handiger aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |