Ik hoop dat je geduld hebtquote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als Isa thuis is zal ze zelf wel reageren denk ik.
Iemand die zijn positie in de groep kwijt was dankzji een kutopdracht, geroddel, een tondeuse, en achterklap en meeloperij van vieze stinkhoeren als Nathalie ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:48 schreef sleepy1958 het volgende:
Helemaal mee eens pullup. volledig overbodige aktie van iemand die zijn positie in de groep al volledig kwijt was. Nu nog natrappen is zielig. Heb ook niet de indruk dat iemand
zich nu nog druk maakt over de aktie van nathalie. menno was, is en blijft het pispaaltje en dat heeft hij volledig aan zich zelf te danken.
Nee, juist eerst Nathalie... door de bewoners word ze niet genomineerd... dus dit is de kans om haar naar huis te sturenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar eerst moet Chantal weg!!!! En de volgende keer zit Nathalie er misschien niet op!!!!
ik weet niet of Rob erbij was toen maar misschien bedoelt hij het gelach van Dido & Roel want dat lieten ze vanavond niet zien/horenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:50 schreef style het volgende:
Nathalie vraagt zich af of zij het nu gezien heeft zoals Nederland het heeft gezien. Wat denkt ze nu? Dat ze de beelden erger hebben gemaakt om haar te pesten.
Rob vraagt zich af of er geluid bij de beelden zat![]()
Ze zit er alleen mee omdat ze bang is om er volgende week uitgestemd te worden. Niet omdat ze zo'n lage aktie heeft uitgevoerd, daar heeft ze geen spijt van.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef Arliator het volgende:
Nathalie zit er echt mee, wil naar de DBK
Hoezo??? Dik feest na de livequote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
DIe heeft zichzelf opgehangen na de live.
ze zal er vast mee zitten, maar niet omdat ze het asociaal vond, maar omdat ze zich druk maakt hoe ze is neergezet en hoe Nederland over haar zal denkenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef Arliator het volgende:
Zag je dat niet? Lieske stond gewoon topless met Ingrid en Chantal te praten.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Waarom hebben we censuur?
Het gesprek in de slaapkamer werd net interessant.
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:53 schreef Lamon het volgende:
Met alle respect, ik weet niet hoe Nathalie het voor zich ziet, dat "hoe het in beeld is gebracht", al zat er een tune met als refrein "De wereld houdt van Nathalie, want ze is zo lief" onder, het is wat het is. Een domme laffe aktie.
En ik ben wel eens behoorlijk bezopen geweest, maar zelfs als ik echt dronken ben, zou het nooit in me opkomen om iemands bed en knuffel te gaan vervuilen.
Ook dronken heeft ze een zieke inslag, klaar als een klontje. Daar helpen geen 1000 dagkamerbezoekjes aan.
Iddquote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef TheVotary het volgende:
Wat is het toch verdomd jammer dat wij niet in de DBK kunnen kijken.![]()
Joh ze heeft vanavond zelfs al gezegd dat ze "gewoon" op dat bed aan het springen was, en zich pas later realiseerde dat ze vieze voeten had.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze was dronken
Het was een geintje
En was het geen geintje, dan is het gewoon Menno's eigen schuld
Want hij kon niet antwoorden op de vraag "wie ben jij nu eigenlijk"
Dat Roel Menno een lul vindt, en Roels oma wat heeft met Nath's oma, en Nath dus nu vindt wat Roel vindt, en Menno dat dus een lul maakt, klopt niet
En maar doen alsof het haar geen reet kan schelen, maar ondertussen.........quote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef Arliator het volgende:
Ik kijk al maanden BB in de hoop dat het leuk wordt, dat geduld zit wel goed denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |