vooralsnog 'denk' ik dat ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:38 schreef Day het volgende:
Exit gaat tussen Ingrid en Nathalie, denk ik.
als ze maar geen spijt gaat betuigenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:43 schreef jv52 het volgende:
Natalie wil naar de dagboek kamer YESSS, het begint te werken. Ze begint het effect in te zien.
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
En Chantal is wéér de meest realistische van allemaal
Jeetje Luciano, kom van die kast af....quote:Op donderdag 17 november 2005 22:45 schreef luciano het volgende:
Jij kent haar wel van gezicht CartWOman , overtuig jij ze er maar van wie die dame met dat rode haar in die roze trui is .......... ik geef het op t.a.v sommigen hier , zuchttttttttt , dit bedoelde ik nou laatst in ons email contact , het feit dat je op momenten dat het nodig is niet serieus wordt genomen omdat toevallig een mooi moment niet is opgemerkt door iemand die in de top 10 ofzo van de survivallist staat , ik geef mijn verzet op ......... het was LekkerSimpel in die roze trui , met een roze trui aan , en een rode pruik op denk ik ... i rest my case ur honor
Sukkel Menno liet zich weer voor Hummies karretje spannen. In plaats van dat hij zijn grootste belager nou op de bank zet!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
Rob had verwacht dat Ingrid bij de actie van Menno van de bank af zou komen, en hij er op zou zitten.
Tuurlijk Rob.
Na zo'n item over dat bed zeker. Heel geloofwaardig.
Wou je zeggen dat die dan niet echt bestaat?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
En jij gelooft ook nog in Sinterklaas?![]()
Volgende week Lieske (als we tanjalies mogen geloven), Joost wordt zo gepromoot dat hij de finale wel haalt.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
Volgende week Roel, dan Jankende Joost... en dan verder kijken??
Als Isa thuis is zal ze zelf wel reageren denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Jeetje Luciano, kom van die kast af....
We wachten gewoon ff de reactie van Tara af....
DIe heeft zichzelf opgehangen na de live.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:46 schreef Dynabite het volgende:
Waar is Scanman eigenlijk?
Hij weet niet op wie ze gestemd heeft hoor. Hij zei net tegen Chantal dat zij ook op Joost kan hebben gestemd.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef jessie het volgende:
Ik vind Roel tamelijk gepikeerd overkomen nu naar Lieske toe!
Misschien, ik vind dat Lieske vanavond twee domme opmerking heeft gemaakt.quote:
had het nooit gedacht maar ze mag een weekje blijven zitten Naatje mag naar huisquote:Op donderdag 17 november 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
En Chantal is wéér de meest realistische van allemaal
Rob komt vanzelf wel weer op de bank. Nathalie is er alleen met dit soort middelen op te krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sukkel Menno liet zich weer voor Hummies karretje spannen. In plaats van dat hij zijn grootste belager nou op de bank zet!
Luce,quote:Op donderdag 17 november 2005 22:45 schreef luciano het volgende:
het feit dat je op momenten dat het nodig is niet serieus wordt genomen omdat toevallig een mooi moment niet is opgemerkt door iemand die in de top 10 ofzo van de survivallist staat ,
ik ben benieuwd hoe lang ze haar kop kan houdenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:48 schreef F4iTH het volgende:
Hij weet niet op wie ze gestemd heeft hoor. Hij zei net tegen Chantal dat zij ook op Joost kan hebben gestemd.
idd, eerst Tanja tijdens haar vertrek en nu Menno na zijn vertrek, anders komt ze er nooit uitquote:Op donderdag 17 november 2005 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob komt vanzelf wel weer op de bank. Nathalie is er alleen met dit soort middelen op te krijgen.
Maar eerst moet Chantal weg!!!! En de volgende keer zit Nathalie er misschien niet op!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob komt vanzelf wel weer op de bank. Nathalie is er alleen met dit soort middelen op te krijgen.
Veel beter zo weer... niet naar dat domme gelul van Dido luisteren Roelquote:
Chantal was not amused. Ik denk dat het laatste woord hier nog niet over gesproken is. Maar dat is een gokjequote:Op donderdag 17 november 2005 22:48 schreef Falco het volgende:
En nog steeds geen enkel berouw. Hummie had vast gehoopt dat mensen acuut boos zou worden op Nathalie. Ik denk dat ze het liefst een brullende Chantal gezien had: "Hoe kun je zoiets doen!!!"
Ze was dronkenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:43 schreef jv52 het volgende:
Natalie wil naar de dagboek kamer YESSS, het begint te werken. Ze begint het effect in te zien.
En ik woon al 3.5 jaar bij haar in 1 huis.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:45 schreef luciano het volgende:
Jij kent haar wel van gezicht CartWOman , overtuig jij ze er maar van wie die dame met dat rode haar in die roze trui is .......... ik geef het op t.a.v sommigen hier , zuchttttttttt , dit bedoelde ik nou laatst in ons email contact , het feit dat je op momenten dat het nodig is niet serieus wordt genomen omdat toevallig een mooi moment niet is opgemerkt door iemand die in de top 10 ofzo van de survivallist staat , ik geef mijn verzet op ......... het was LekkerSimpel in die roze trui , met een roze trui aan , en een rode pruik op denk ik ... i rest my case ur honor
Ik vind het ook jammer van haar. Ik vind Chantal zelfs nu toffer dan Lieske. Maar zo is wel Lieske en deze week gaat ze eindelijk ook het spel meespelen heb ik het idee. Helaas, maar tis niet anders.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien, ik vind dat Lieske vanavond twee domme opmerking heeft gemaakt.
- de loser opmerking
- het goed praten van de actie van Nath.
Het laatste zit mij gewoon erg dwars het is gewoon een flauwe smerige actie.
Die je gewoon niet kan goed praten en dat doet lieske gewoon en dat ik DOM.![]()
oh was Lieske dat?? ik vond 'm erg leuk eigenlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 22:48 schreef regenworm het volgende:
Misschien, ik vind dat Lieske vanavond twee domme opmerking heeft gemaakt.
- de loser opmerking
dat doen ze allemaal.... volkomen terecht ookquote:- het goed praten van de actie van Nath.
Chantal is hier echt nog niet klaar mee!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:48 schreef Falco het volgende:
En nog steeds geen enkel berouw. Hummie had vast gehoopt dat mensen acuut boos zou worden op Nathalie. Ik denk dat ze het liefst een brullende Chantal gezien had: "Hoe kun je zoiets doen!!!"
Wil je d'r sambal bij? Die videorecorders zijn nogal smaakloos in deze tijd van het jaar!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:49 schreef luciano het volgende:
Ik lach in ieder geval mijn garnaal reeds uit mijn broek als blijkt dat TARA zijn eigen huisgenoot niet blijkt te herkennen , en mocht ik fout zitten , dan eet ik mijn monitor + videorecorder stukje voor stukje op ....dat beloof ik alvast .
Denk dat hij blij is dat Naat ook op de bank zit....quote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
DIe heeft zichzelf opgehangen na de live.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |