mooi.... is ook weinig reden voorquote:Op donderdag 17 november 2005 22:18 schreef k_i_m het volgende:
Jawel, net nog. Dat ze er geen spijt van had.
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:20 schreef flugeltje het volgende:
Volgend jaar de ouders van Roel als presentatoren van BB
THANKS Zworld !!!!!!! , en excuses is wel op zijn plaats geloof ik voor bepaalde personen naar mij toe ........... , geen dank hoor , graag gedaan !!!!!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:23 schreef Zw0rld het volgende:
Jaaaaaa
Kijk isa zitten......
[afbeelding]
Ik denk dat je PC eend bedoelt? Ik ben niet zo van de filmpjes.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:25 schreef luciano het volgende:
Pinball , zou je mij aub willen mailen ......... ? Ik wilde je juist een paar dagen nog een compliment maken voor het laatste filmpje van 30 + minuten van Linda !! , Grote klasse , en je mag het weten hoor , ik heb gehuild toen ik het bekeek ........ , als je de laatste 20 / 25 minuten zou kunnen uploaden in een soortgelijk filetje voor me ergens , dan zal ik haar cappen voor jullie .... , graag of niet .
Die drank is geen excuus voor zo'n laffe aktie. En ze heeft nu al verschillende keren gezegd dat ze er geen spijt van heeft.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:30 schreef jv52 het volgende:
Natte lie; als ik weg moet dan wel met opgehoven hoofd.
Ze is echt helemaal van streek en kan zzich dus niets meer herinneren, dacht het wel dus Het was de tequilla. Ze vindt het een lage streek .
Rob: hep alle BB gezien, hebbe toch helemaal geen ruzie.
ja best wel... anders zou ik Menno niet zielig en kleinzerig noemen hequote:Op donderdag 17 november 2005 22:20 schreef twentemeisje het volgende:
Totdat ze haar smerige rotpoten aan jouw kussen afveegt... lachen he?
Ik ga zo even de band terug kijken om te zien of het haar echt isquote:Op donderdag 17 november 2005 22:29 schreef luciano het volgende:
[..]
THANKS Zworld !!!!!!! , en excuses is wel op zijn plaats geloof ik voor bepaalde personen naar mij toe ........... , geen dank hoor , graag gedaan !!!!!!!!
Ik hoor alleen maar :quote:Op donderdag 17 november 2005 22:31 schreef F4iTH het volgende:
Herrie van de tondeuse en herrie van Chantal zijn moeilijk te onderscheiden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |