Op dat moment kon ze beter de waffel houdenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die meid zegt echt gelijk t eerste wat op haar tong komt.
Is wel goed maar soms kan je idd beter ff je waffel houden.
![]()
Pardon? Menno heeft een contract met BB en zal daaraan mee moeten werken.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
Menno heeft weer eens bewezen een zielig, kleinzerig en verbitterd mannetje te zijn
Precies, en het is voor Naat veel makkelijker om in deze rol van 'ik weet het niet' te vallenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:01 schreef Day het volgende:
Dus Nathalie gebruikt als smoes dat ze dronken was.
Dido en Roel waren ook dronken, maar weten het nog wel.
Wat ik erger vind is dat ze nog meende wat ze zei ook. Ze was er echt verbaasd over.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op dat moment kon ze beter de waffel houden
Dronken zijn is geen excuus natuurlijk, maar het kan wel een verkláring zijn. Alleen had Naat moeten zeggen: "Oooh heb ik dat gedáán. Wat schandalig. SORRY MENNO, DAT WAS EEN WALGELIJKE ACTIE VAN ME".quote:Op donderdag 17 november 2005 22:01 schreef Day het volgende:
Dus Nathalie gebruikt als smoes dat ze dronken was.
Dido en Roel waren ook dronken, maar weten het nog wel.
Dat vraag ik me echt af.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:06 schreef Day het volgende:
Ik zeg 1 ding. Nathalie mag dan nu doen alsof het haar niks doet.
Maar het laatste woord is hier echt nog niet over gezegd in dat huis.!
ik reken hem niet af op zijn actie, want da's er idd één van BB [en een leuke ook!]quote:Op donderdag 17 november 2005 22:03 schreef style het volgende:
Pardon? Menno heeft een contract met BB en zal daaraan mee moeten werken.
Dit was een idee van BB en niet van Menno.
En ik vond het een schitterende aktie!!!!
Ja maar dat zijn woorden.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik reken hem niet af op zijn actie, want da's er idd één van BB [en een leuke ook!]
maar zijn motivatie is te triest.... beetje wakker liggen over vieze voeten....
terwijl hij, om maar een voorbeeld te noemen, door Ingrid is uitgemaakt voor teringdwerg en - misschien nog wel erger - voor psychopaat
Dat klopt wel, maar je moet niet vergeten dat er 5 genomineerd zijn. En dus zal deze actie zeker gebruikt worden om Nathalie te bashen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:07 schreef style het volgende:
[..]
Dat vraag ik me echt af.
Op de een of andere manier wordt Nathalie daar in dat huis gezien als een enorme lieve meid waar ze geen kwaad woord over willen horen.
Luciano... CAPS!!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:08 schreef luciano het volgende:
Luister !!!!!!!! , ik heb zelfs 2 !!! video hier , en de tweede had geen band , daar ik die net voor de uitzending van BB eruit had gehaald om GTST te kijken , dus 2 keer pech , .........
knip
Ik vind het ook een stuk erger als iemand zijn smerige voeten in mijn bed gaat afvegen dan dat ze dingen over me zeggen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik reken hem niet af op zijn actie, want da's er idd één van BB [en een leuke ook!]
maar zijn motivatie is te triest.... beetje wakker liggen over vieze voeten....
terwijl hij, om maar een voorbeeld te noemen, door Ingrid is uitgemaakt voor teringdwerg en - misschien nog wel erger - voor psychopaat
Ik hoop het. Normaal gun ik dat niet zo gauw iemand, maar zij heeft dat met haar aktie gewoon verdiend.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:10 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar je moet niet vergeten dat er 5 genomineerd zijn. En dus zal deze actie zeker gebruikt worden om Nathalie te bashen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:03 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh oeh, droomscenario!!
Dat hij Joost van de bank haalt, als die er op zit, en Nathalie er op gooit
ach wat een gezeik zeg... stelt toch geen reet voorquote:Op donderdag 17 november 2005 22:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja maar dat zijn woorden.
Dergelijke acties van Naat vind ik echt achterbaks![]()
Precies!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:11 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zou precies hetzelfde hebben gehandeld als ik Menno was!
Ik heb je verhaal gelezen, maar dat hoeft dus niet in caps...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:13 schreef luciano het volgende:
Lees mijn verhaal Flügeltje , ik heb fukking rtl 4 anderhalf uur opgenomen , daar ik altijd op 2 recorders ook GTST opneem , en ik ben vergeten te switchen van kanaal 4 naar 33 !!!!!!!!!!!!!!!!!
Precies wat ik dus ook dacht. Ik vind dat Nathalie het voor zichzelf dubbel heeft verknald. Eerst door de actie. En dan door erover te gaan liegen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dronken zijn is geen excuus natuurlijk, maar het kan wel een verkláring zijn. Alleen had Naat moeten zeggen: "Oooh heb ik dat gedáán. Wat schandalig. SORRY MENNO, DAT WAS EEN WALGELIJKE ACTIE VAN ME".
In plaats daarvan zei ze daarstraks dat ze "niet wist dat ze vieze voeten had en gewoon op het bed aan het springen was."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus dát wist ze zich nog wél te herinneren? Laffe lage leugenaarster.![]()
![]()
![]()
![]()
Hier wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach wat een gezeik zeg... stelt toch geen reet voor
't is een beetje 'n suffe practical joke van een zatlap....
vraag me af of er op dat moment ook zoveel woeste reacties op kwamen
Jawel, net nog. Dat ze er geen spijt van hadquote:Op donderdag 17 november 2005 22:17 schreef egmo het volgende:
ik heb het woord "spijt" nog niet gehoord van Natte-lie......wat een dom wijf![]()
![]()
EX
I
T
![]()
N
A
T
T
E
L
I
E
![]()
Ik heb er zowel toen als nu hartelijk om gelachen...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:15 schreef style het volgende:
Hier wel. En jij bent zo'n beetje de enige (buiten de mensen in dat huis om) die het niet een erg laffe en smerige aktie vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |