Hhihihihi..... sorryquote:Op donderdag 17 november 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
pssst De LIVE uitzending van donderdag 17 november
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
pssst De LIVE uitzending van donderdag 17 november
quote:
geeft niks... Kom maar gauw mee naar het andere topic...quote:Op donderdag 17 november 2005 20:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Sonique zet een grote grijns op...
Mooi, heb ik een SC voor mezelf!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
geeft niks... Kom maar gauw mee naar het andere topic...
*Sjet en Sonique aan handjes meeneemt*
Tss ben er ook nogquote:Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi, heb ik een SC voor mezelf!![]()
![]()
zullen we de newbie-mod gaan mindfucken?quote:
Joost heeft zijn eigen "JOSTIFLIP!"quote:Op donderdag 17 november 2005 21:02 schreef F4iTH het volgende:
Geef Joost ff een schone onderbroek.
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
zullen we de newbie-mod gaan mindfucken?
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
zullen we de newbie-mod gaan mindfucken?
quote:
Naat komt op de bank!quote:Op donderdag 17 november 2005 21:20 schreef frizti het volgende:
Menno zal wel Ingrid eraf halen en Naat erop zetten, maar ik hoop toch dat hij Rob erop zet.
Slaat dat nou weer op ? Z'n meisie heeft toch niets met zijn positie in het huis te maken?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:25 schreef sleepy1958 het volgende:
Je ziet ze zo
lopen, een dik wijf met een spichtig mannetje. Wordt onpasselijk van hem.
.
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slaat dat nou weer op ? Z'n meisie heeft toch niets met zijn positie in het huis te maken?
Maak me geeeeheeeeeeeeeeeeek!quote:Op donderdag 17 november 2005 21:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bommie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind je geweldig....
En ja, ik heb ook een dikke kont![]()
Ze kunnen hem net zo goed nu al het geld geven. Ze maken het niet bepaald spannend op deze manier.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:46 schreef sleepy1958 het volgende:
Op het moment dat je vriend/vriendin van buiten een rol krijgt in het programma heeft
dat wel degelijk met je positie bij het kijkerspubliek te maken.
Joost wordt op alle mogelijke manieren voorgetrokken. Joost is eng. Joost moet eruit.
Het was een zeer domme opmerking van lieske.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:48 schreef style het volgende:
Lieske vindt de voetenveeg aktie van Nathalie blijkbaar heel normaal, valt me zwaar tegen.
Het Menno gebash begint nu ook weer.![]()
Hulde voor de moeder van Ingrid.![]()
Regenworm!quote:Op donderdag 17 november 2005 21:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was een zeer domme opmerking van lieske.
Ze moet nu toch eens leren om op het juiste moment haar bek te houden.
Domme trut
Ik ook! Ik zie Naath driftig met haar armen wieken en ik wil haar horen janken!quote:Op donderdag 17 november 2005 21:53 schreef style het volgende:
Alle streams met geluid op Joost![]()
Ik wil geluid bij de beelden uit de woonkamer.
Die meid zegt echt gelijk t eerste wat op haar tong komt.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was een zeer domme opmerking van lieske.
Ze moet nu toch eens leren om op het juiste moment haar bek te houden.
Domme trut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |