Fijne avondquote:Op donderdag 17 november 2005 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me nu alvast klaarmaken voor de reguliere zit, ben er straks weer na de live
Hopelijk vallen de buffers een beetje mee vanavond, vorige week was het namelijk echt bagger maarja![]()
Toedeledoki
Zijn er nog mensen die twijfelen dat Joost definitief het lieverdje van BB is? Wat een achterlijk gedoe zeg. Dus hij wordt dubbel beloond. Eerst wordt hij tussen 9 bewoners uitgekozen om te slijmen bij de kijkers en de medebewoners (hallo zo moeilijk was die keuze niet, maar Joost vloog wel ff naar de 1e plek op de poll met 29% van de stemmen). Vervolgens wordt hij nu dus nogmaals beloond.quote:Goedlachse Joost heeft deze avond echter zijn eigen hoogtepunt. De romantische Brabander wordt namelijk beloond voor zijn moeilijke beslissing van twee weken geleden...
Bovendien ben ik bang dat mijn tv het begeeft als dat varken van hem, als pin-up opgetuigd, in beeld komt.quote:
Joost gaat winnen.... en ik gun het hem ook nog!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die twijfelen dat Joost definitief het lieverdje van BB is? Wat een achterlijk gedoe zeg. Dus hij wordt dubbel beloond. Eerst wordt hij tussen 9 bewoners uitgekozen om te slijmen bij de kijkers en de medebewoners (hallo zo moeilijk was die keuze niet, maar Joost vloog wel ff naar de 1e plek op de poll met 29% van de stemmen). Vervolgens wordt hij nu dus nogmaals beloond.
Goed bezig Hummie, lekker eerlijk.![]()
omg, die quote:)quote:Op donderdag 17 november 2005 19:23 schreef F4iTH het volgende:
Zijn er nog mensen die twijfelen dat Joost definitief het lieverdje van BB is? Wat een achterlijk gedoe zeg. Dus hij wordt dubbel beloond. Eerst wordt hij tussen 9 bewoners uitgekozen om te slijmen bij de kijkers en de medebewoners (hallo zo moeilijk was die keuze niet, maar Joost vloog wel ff naar de 1e plek op de poll met 29% van de stemmen). Vervolgens wordt hij nu dus nogmaals beloond.
Goed bezig Hummie, lekker eerlijk.![]()
Nou nou APK, zo erg is ze nou ook weer niet hoor...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Bovendien ben ik bang dat mijn tv het begeeft als dat varken van hem, als pin-up opgetuigd, in beeld komt.![]()
geen idee wie zij is, maar erger dan Joost kan ze nooit zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 19:26 schreef APK het volgende:
Bovendien ben ik bang dat mijn tv het begeeft als dat varken van hem, als pin-up opgetuigd, in beeld komt.![]()
Als hij wint slinger ik hem zo uit Nijmegen. Moet je wel even doorgeven waar je woont. Hoef die clown hier dan echt niet tegen te komen.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Joost gaat winnen.... en ik gun het hem ook nog!![]()
Beetje zelfde type als Joost, kleurloos en sneaky.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:29 schreef Wup het volgende:
[..]
geen idee wie zij is, maar erger dan Joost kan ze nooit zijn
Heeft iemand bij gehouden hoe lang ze daarvoor voor de spiegel heeft doorgebracht?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook, met die lange dunne sprieten in haar nek; ziet er niet uit.
Hey idoolquote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef versabommie het volgende:
Goedenavond fans...
Ik zeg maar 1 ding....
JOSTIFLIP!
![]()
Nou wat een stelletje kut hufters waren dat zegquote:Op donderdag 17 november 2005 20:14 schreef Bocaj het volgende:
Effe offtopic.... Wat een maffe gasten zijn dat die nationale voetballers van Turkije....
Ik zit er niet over in! Ik denk dat hij nu door de info van de videobanden precies weet hoe't zitquote:Op donderdag 17 november 2005 20:15 schreef jessie het volgende:
En nu maar hopen dat Menno het ook een beetje kan brengen vanavond. Als hij zich net zo opsteld als de afgelopen weken in het huis luistert er niemand naar hem.
Ik hoop echt dat de bewoners het filmpje ter odnersteuning te zien krijgen. Anders geven ze er toch weer een draai aan.
Komt goed, hij staat nu min of meer boven ze. Hij kan hun wel raken, maar zij hem ziet meer.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:15 schreef jessie het volgende:
En nu maar hopen dat Menno het ook een beetje kan brengen vanavond. Als hij zich net zo opsteld als de afgelopen weken in het huis luistert er niemand naar hem.
Ik hoop echt dat de bewoners het filmpje ter odnersteuning te zien krijgen. Anders geven ze er toch weer een draai aan.
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:04 schreef Sjet het volgende:
Owwwwwww........ zitten jullie ook al zo gespannen te wachten op de live-uitzending? Ik had er al de hele tijd zin in omdat dan eindelijk Menno weer in beeld zal zijn..... Maar ik heb nu ook nog vernomen dat hij weer ffies het huis in mag........................................................... yeeeaaaaaaahhhhh there is a god afterall![]()
Ik wil al die koppen goed in close-up zien![]()
![]()
![]()
Eindelijk een superidee!![]()
ow dus Menno gaat natrappen en daar zullen ze van onder de indruk zijn?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:22 schreef Snaptnix het volgende:
Komt goed, hij staat nu min of meer boven ze. Hij kan hun wel raken, maar zij hem ziet meer.
Tijdens zijn verblijf had ie dagelijks met die mensen te maken, wist niet precies alles wat zich afspeelde en had het nog weinig nut om zich als underdog telkens te verdedigen. Alles wat hij zei en deed, werd toch weer tegen hem gebruikt.
Ik heb m'n volle vertrouwen erin iig.Go Menno
![]()
Hoezo, natrappen?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:24 schreef Wup het volgende:
[..]
ow dus Menno gaat natrappen en daar zullen ze van onder de indruk zijn?
ik vind het maar een zwaktebod
Menno heeft de tv uitzendingen teruggezien, ik weet niet of je dat met feiten mag vergelijkenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:27 schreef Sonique het volgende:
Hoezo, natrappen?
Menno kent nu de feiten, en zal de bewoners daar even op wijzen...
Niet meer als normaal...
ja en?quote:En trouwens, deze actie van Menno valt in het niet wat de rest Menno hebben aangedaan!
En dat ze niet onder de indruk zullen zijn heb je mis denk ik. Wat Menno heeft gezien, heeft heel Nederland gezien...
Doos tissuesquote:Op donderdag 17 november 2005 20:29 schreef Sonique het volgende:
Ok,
Even chippie/worst/kaas bier koffie etc regelen...
Vergeet iik nog iets?
Menno speelde het spelletje niet goed en werd afgestraft. Dit had een ieder ander kunnen overkomen. Ik ben niet blij met de manier waarop, vind het zelfs afschuwelijk wat Nathalie deed maar dat is gewoon het spel.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo, natrappen?
Menno kent nu de feiten, en zal de bewoners daar even op wijzen...
Niet meer als normaal...
En trouwens, deze actie van Menno valt in het niet wat de rest Menno hebben aangedaan!
En dat ze niet onder de indruk zullen zijn heb je mis denk ik. Wat Menno heeft gezien, heeft heel Nederland gezien...
You do the math...
We zullen zien hoe lang ze het er over zullen hebben....quote:Op donderdag 17 november 2005 20:32 schreef Wup het volgende:
[..]
Menno heeft de tv uitzendingen teruggezien, ik weet niet of je dat met feiten mag vergelijken
[..]
ja en?
heel nederland heeft ook gezien hoe Menno Joost in zijn smoel spuuwde
als Menno in een slachtofferrol wil kruipen en BB hem daar nog een handje bij wil helpen prima, maar ik verwacht niet dat de medebewoners er erg van zullen beven
haha ja da's ook weer waar, dan hebben ze weer wat om over te klagenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:36 schreef Sonique het volgende:
We zullen zien hoe lang ze het er over zullen hebben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |