Ja, dat is een beter woord dan 'goedkoop'...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef MissX het volgende:
tering wat een kamper kapsel heeft Nathalie weer
Oe, ook erg lekker....quote:Op donderdag 17 november 2005 19:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker!
Ik spek- en banaanpannenkoeken.
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:00 schreef flugeltje het volgende:
Dido laat weten dat het haar dit keer niet gaat boeien als ze op de bank komt
uit de klitquote:Op donderdag 17 november 2005 19:16 schreef elskreeft het volgende:
ja het haar van Ingrid zit weer 'leuk'....stijl enzo....
wat is het verschil met anders eigenlijk?
Fijne avondquote:Op donderdag 17 november 2005 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga me nu alvast klaarmaken voor de reguliere zit, ben er straks weer na de live
Hopelijk vallen de buffers een beetje mee vanavond, vorige week was het namelijk echt bagger maarja![]()
Toedeledoki
Zijn er nog mensen die twijfelen dat Joost definitief het lieverdje van BB is? Wat een achterlijk gedoe zeg. Dus hij wordt dubbel beloond. Eerst wordt hij tussen 9 bewoners uitgekozen om te slijmen bij de kijkers en de medebewoners (hallo zo moeilijk was die keuze niet, maar Joost vloog wel ff naar de 1e plek op de poll met 29% van de stemmen). Vervolgens wordt hij nu dus nogmaals beloond.quote:Goedlachse Joost heeft deze avond echter zijn eigen hoogtepunt. De romantische Brabander wordt namelijk beloond voor zijn moeilijke beslissing van twee weken geleden...
Bovendien ben ik bang dat mijn tv het begeeft als dat varken van hem, als pin-up opgetuigd, in beeld komt.quote:
Joost gaat winnen.... en ik gun het hem ook nog!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die twijfelen dat Joost definitief het lieverdje van BB is? Wat een achterlijk gedoe zeg. Dus hij wordt dubbel beloond. Eerst wordt hij tussen 9 bewoners uitgekozen om te slijmen bij de kijkers en de medebewoners (hallo zo moeilijk was die keuze niet, maar Joost vloog wel ff naar de 1e plek op de poll met 29% van de stemmen). Vervolgens wordt hij nu dus nogmaals beloond.
Goed bezig Hummie, lekker eerlijk.![]()
omg, die quote:)quote:Op donderdag 17 november 2005 19:23 schreef F4iTH het volgende:
Zijn er nog mensen die twijfelen dat Joost definitief het lieverdje van BB is? Wat een achterlijk gedoe zeg. Dus hij wordt dubbel beloond. Eerst wordt hij tussen 9 bewoners uitgekozen om te slijmen bij de kijkers en de medebewoners (hallo zo moeilijk was die keuze niet, maar Joost vloog wel ff naar de 1e plek op de poll met 29% van de stemmen). Vervolgens wordt hij nu dus nogmaals beloond.
Goed bezig Hummie, lekker eerlijk.![]()
Nou nou APK, zo erg is ze nou ook weer niet hoor...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Bovendien ben ik bang dat mijn tv het begeeft als dat varken van hem, als pin-up opgetuigd, in beeld komt.![]()
geen idee wie zij is, maar erger dan Joost kan ze nooit zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 19:26 schreef APK het volgende:
Bovendien ben ik bang dat mijn tv het begeeft als dat varken van hem, als pin-up opgetuigd, in beeld komt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |