Morgen de herkansing, dan staat hij denk ik weer op de blog.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:11 schreef luciano het volgende:
.......... EEN KWARTSLAG VERDER DUS , ZIT PRECIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS OP DE HOEK ISABEAU MET HAAR rozeeeeeeeee TRUI / SHIRT / BLOUSE , IK DENK TRUI ...... ZE IS MEERDERE SECONDEN GOED IN BEELD GEWEEST , EN VOOR MENSEN DIE CAPS KUNNEN MAKEN VAN TV ...........
Nee, ze zei mug. Mus was een grap van Ruud (vanwege de domino-mus).quote:Op donderdag 17 november 2005 22:11 schreef -Elise- het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik ben nooit een mol geweest, en ik sta zelf op de avatar...
Ze zei toch niet ECHT mus????Dan is ze wel heel dom!
Menno is gewoon geen vriend van mij (1000000000000x)
![]()
Wat een uitstraling, hè?quote:
Oh, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Gezien haar 'normale' taalgebruik geen rare vergissing hou ik me dan maar voor.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:18 schreef Lienekien het volgende:
Nee, ze zei mug. Mus was een grap van Ruud (vanwege de domino-mus).
Ben jij een stalker ofzo? Relaxed.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:16 schreef luciano het volgende:
GODVERDOMME , blabla...
Voor mij is het de reden dat BB voor mij heeft afgedaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar dat concept is al lang geleden opzij gezet. NU BB dan toch te pas en te onpas ingrijpt kon ik nou net déze keer wel waarderen.
Sorry, verkeerde knopjequote:Op donderdag 17 november 2005 22:21 schreef Dementor het volgende:
WTF AFGEKAPT?
Daar keek ik ook naar, en dacht, nee dat is ze nietquote:Op donderdag 17 november 2005 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
Nope, de échte Isa is nogal 'rondborstig'.
Da's niet helemaal waar. Nu doe je alsof ze weggecensureerd werd, maar de uitzending was al afgelopen, zei Bridget, en de moeder van Roel heeft haar punt nog kunnen maken! Is luid en duidelijk overgekomen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:22 schreef scanman01 het volgende:
De moeder van Roel wilde iets negatiefs zeggen over Joost en wordt bijna afgekapt en daarna uitzending gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |