Prima actie!quote:Op donderdag 17 november 2005 21:39 schreef MissX het volgende:
hahaha hij haalt Ingrid er niet eens af
Ja...en ik zit in dat huis...quote:Op donderdag 17 november 2005 21:41 schreef riri het volgende:
Ze was dronken!!!!!!
Gemist.quote:
paar puntjes erafquote:Op donderdag 17 november 2005 21:43 schreef Arcee het volgende:
Lieske praat de actie van Naat nog goed ook.![]()
Bullshit... m'n bed is echt heilig, daar moeten mensen geen smerige dingen mee gaan doenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:42 schreef pullup het volgende:
Erg goed hoe Lieske hier op reageert
Beter dan al die ramptoeristen hier op het forum
he bah naat.. daar lig ik iedere avond met mijn duim in mijn mond meequote:
Beter een schoon bed dan schone voeten.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Bullshit... m'n bed is echt heilig, daar moeten mensen geen smerige dingen mee gaan doen![]()
![]()
tekenend voor dat clubje.....quote:Op donderdag 17 november 2005 21:43 schreef Dr_Greene het volgende:
De de bewoners nemen het nog op voor Nathalie ook!!!!![]()
Dat doet ze al weeeeeekenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:44 schreef Pinball het volgende:
Lieske probeerde even stemmetjes te winnen in het huis..
Het was een domme opmerking lieske die ligt er volgende week uitquote:Op donderdag 17 november 2005 21:42 schreef HAL9000S het volgende:Ik wist het niet meer...
En Lieske hou je bek, 't is gewoon TOTAAL geen respect tonen... ranzige actie
hehe, nog een filmpje BB:)quote:Op donderdag 17 november 2005 21:44 schreef BB-King het volgende:
Weet Lieske al dat ze door Nathalie is genomineerd omdat ze teveel zeurt???
Ze dekte zich énorm inquote:Op donderdag 17 november 2005 21:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat zei Lieske dan?
Dat er van een mus een olifant gemaakt werdquote:Op donderdag 17 november 2005 21:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat zei Lieske dan?
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asxquote:Op donderdag 17 november 2005 21:43 schreef TheVotary het volgende:
Kunnen er alvast wat linkjes gegeven worden naar live streams voor zodadelijk?
En dan kan dat misschien in het vaste topic gezet worden.
ah okquote:Op donderdag 17 november 2005 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat er van een mus een olifant gemaakt werd
Niemand durfde zijn vinger op te steken toen Ruud naar haar familie vroegquote:Op donderdag 17 november 2005 21:43 schreef D.Rose het volgende:
familie van Nathalie durft niet meer in de studio te komen
Dat ze van een mus een olifant maken met dat doorzeuren over dat voetveeg-incident.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat zei Lieske dan?
deez doet ut niet bij mij.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:46 schreef APK het volgende:
[..]
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
nope, niet gezienquote:
Jup.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Begrijp ik het nu goed (met mijn bezoek over de vloer intussen) dat de bewoners de actie van Nathalie eigenlijk geen big deal vonden???
Jow bedankt! Misschien een idee dat een moderator dit in dit topic zet: Waar moet ik zijn voor SC/streams etc.?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:46 schreef APK het volgende:
[..]
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:48 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een heerlijke uitzending eindelijk weer eens.
Ze mogen menno niet, thats itquote:Op donderdag 17 november 2005 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Begrijp ik het nu goed (met mijn bezoek over de vloer intussen) dat de bewoners de actie van Nathalie eigenlijk geen big deal vonden???
correctquote:Op donderdag 17 november 2005 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
2 keer helemaal mee eens.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:50 schreef MissX het volgende:
eerste echt leuke live uitzending
pfff wat een stomme mensen daar in huis.
ja, stelletje debielenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Om de 5 minuten controleren of ze echt in bed ligt en niet over hun bedden loopt.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:52 schreef flugeltje het volgende:
Hoe ze er werkelijk over denken zal blijken als Nathalie naar bed is....
En als ze dan helemaal weer opgelucht weer naar binnen wil lopen zeggen: "Oh, nee, je moet toch oprotten, vieze snol!"quote:Op donderdag 17 november 2005 21:52 schreef Scope het volgende:
We hebben wel weer een hele verzameling 'gekke' smoelen van Natte Lie. Grappig is dat hè, dat ze vooral die bek trekt als ze in de stress schiet.
Ik had het trouwens nóg toffer gevonden als Menno gewoon keihard had gezegd: "Natte Lie, je moet nu meteen het huis verlaten!" En dan voet bij stuk houden totdat die domme koe huilend in de tuin staat bij de schuifdeur... "Geintje!"
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:54 schreef Sjet het volgende:
De live uitzendingstream hangt op zijn kop........
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:54 schreef golfer het volgende:
Leuke live-uitzending.
Afgang voor Nathalie en volgende week exit van Chantal.
Toch zul je vaak bij drukke mannen als Joost een dergelijke aanhang zien...quote:Op donderdag 17 november 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
Jezus wat is die Brenda een suf wijf zeg. Ik had Joost toch wel met een meer gevat persoon (lees: man) ingebeeld.![]()
Ik heb ook het vage idee dat Brenda en Joost elkaar alleen via internet kennen. Ze zat een jaar in Amerika; haar vriendinnen weten niet dat hij haar vriend is... Vaag allemaal.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
Jezus wat is die Brenda een suf wijf zeg. Ik had Joost toch wel met een meer gevat persoon (lees: man) ingebeeld.![]()
Nemo ligt vanavond in ieder geval in de afval container....quote:Op donderdag 17 november 2005 21:52 schreef flugeltje het volgende:
Die waar ze het over had heeft ze pas leren kennen nadat hij het huis inging, gek hequote:Op donderdag 17 november 2005 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb ook het vage idee dat Brenda en Joost elkaar alleen via internet kennen. Ze zat een jaar in Amerika; haar vriendinnen weten niet dat hij haar vriend is... Vaag allemaal.
En de winnaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:57 schreef svann het volgende:
Bridget: Je moet deze kleren weer aan doen als Joost 22 december er als winnaar uit komt.
Hiermee geeft ze dus de einddatum prijs.
True.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:52 schreef flugeltje het volgende:
Precies jappiequote:Op donderdag 17 november 2005 21:42 schreef Jappie het volgende:
That does it....Lieske is ook een stinkhoer
Ja maar zoiets lekt toch uit lijkt mij? Als er iets een incrowd wereld is, is het wel de studentenwereld.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:58 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Die waar ze het over had heeft ze pas leren kennen nadat hij het huis inging, gek he![]()
Zou ie dan toch homo zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar zoiets lekt toch uit lijkt mij? Als er iets een incrowd wereld is, is het wel de studentenwereld.
Of Brenda heeft gewoon een zeer beperkte "vriendenkring". Sowieso wel raar dat ze het verborgen heeft gehouden: dan heeft ze dus keihard gelogen tegen haar "vriendinnen".
Echt, er klopt iets niet aan het verhaal!![]()
Ik zou me voeten er nog niet aan willen afvegenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies jappie
Die lieske is echt zum kotsen.
Moet je haar nu ook horen, ze zit weer te draaien.
Bah
wel dit is dus lieske's niveau
Daarom deed Joost zo opgewonden! Hij was stomverbaasd dat ze dat meisje dat hij maar in een plaatje had geplakt om de schijn op te houden echt hadden opgetrommeld!quote:
Ze zei musquote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef -Elise- het volgende:
Van lieske kots ik ook hoor, en maar zeggen dat ze van een mug een olifant hebben gemaakt!
Het was echt zooo laag
Maar ze zei toch ook dat ze (haar vriendinnen) hem alleen/wel op tv hadden gezien? Verder gewoon dat niet alles en iedereen weet dat ze de vriendin van is, maar da's niet zo vreemd lijkt me eigenlijk...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar zoiets lekt toch uit lijkt mij? Als er iets een incrowd wereld is, is het wel de studentenwereld.
Of Brenda heeft gewoon een zeer beperkte "vriendenkring". Sowieso wel raar dat ze het verborgen heeft gehouden: dan heeft ze dus keihard gelogen tegen haar "vriendinnen".
Echt, er klopt iets niet aan het verhaal!![]()
Jappie, die smiliequote:Op donderdag 17 november 2005 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou me voeten er nog niet aan willen afvegen [afbeelding]
Ja hallo, zij kunnen het toch niet volgen als wij?! Weten zij veel dat het vieze voeten zijn. En die knuffel zagen ze ook niet geloof ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef -Elise- het volgende:
Van lieske kots ik ook hoor, en maar zeggen dat ze van een mug een olifant hebben gemaakt!
Het was echt zooo laag
Haha nee hoor, ik ben nooit een mol geweest, en ik sta zelf op de avatar...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze zei mus![]()
Was jij ooit een mol trouwens? Je avatar lijkt op iemand die ik een beetje ken.
Luciano....... CAPSquote:Op donderdag 17 november 2005 22:11 schreef luciano het volgende:
Luister !!!!!!!! , ik heb zelfs 2 !!! video hier , en de tweede had geen band , daar ik die net voor de uitzending van BB eruit had gehaald om GTST te kijken , dus 2 keer pech , .........
knip
http://bb5.florisd.nl/streamPopup.php?streamnaam=1&host=versatel&width=800quote:Op donderdag 17 november 2005 22:11 schreef Kolomo het volgende:
Hier geen streams meer? Iemand nog een andere link dan die garnier?
Doe eens normaal, capsjosti.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:11 schreef luciano het volgende:
caps
Denk om je hart, adem in adem uit.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:11 schreef luciano het volgende:
CAPS LOCK tekst
Heel begrijpelijkquote:Op donderdag 17 november 2005 21:55 schreef Chuva het volgende:
Zo. En nu volgende week Nathalie exit
Lauwe reactie ook van de bewoners op het voetveeg-incident, onbegrijpelijk.
Dat was in week 1 al duidelijk.quote:
Bridget.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:12 schreef Gert het volgende:
Bridget en Ruud zitten echt te zúipen.
Wat een zooitje.
Dat zei ik ook al tegen mn moeder....quote:Op donderdag 17 november 2005 22:13 schreef Kolomo het volgende:
Dido en Roel weten maar al te goed dat een bewuste actie was met vieze voeten waren. De vraag is of ze dat ook eerlijk vertellen.
Ik weet wat je bedoelt en zag daar iemand in een roze truitje zitten.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:12 schreef luciano het volgende:
Valt me tegen dat Ik de enige ben die Isa heeft opgemerkt .. !!!!!!!!!!!!!!!
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.aspquote:Op donderdag 17 november 2005 22:14 schreef Loedertje het volgende:
Iemand de url?
Op zich mee eens, maar dat concept is al lang geleden opzij gezet. NU BB dan toch te pas en te onpas ingrijpt kon ik nou net déze keer wel waarderen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:14 schreef riri het volgende:
Big Brother hoort keihard te zijn,de menzen in het huis moeten de dingen samen op zien te lossen zonder dat BB ingrijpt.
Je lijkt een beetje op een Elise die ooit meedeed in 'De mol' vandaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:11 schreef -Elise- het volgende:
Haha nee hoor, ik ben nooit een mol geweest, en ik sta zelf op de avatar...
Klopt, ze is ook heel dom, en verhaspelt aan de lopende band allerlei uitdrukkingen.quote:Ze zei toch niet ECHT mus????Dan is ze wel heel dom!
Jaquote:
In die roze trui?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:11 schreef luciano het volgende:
Luister !!!!!!!! , ik heb zelfs 2 !!! video hier , en de tweede had geen band , daar ik die net voor de uitzending van BB eruit had gehaald om GTST te kijken , dus 2 keer pech , .........
NET VOOR DAT RUUD DE MOEDER VAN ROEL GAAT INTERVIEWEN BIJNA AAN HET EIND , NADAT ZE HET FILMPJE VAN NATTE LIE HEBBEN BEKEKEN EN DE REACTIES , GAAT RUUD DUS DE MOEDER VAN ROEL INTERVIEWEN ....... HIJ LOOPT VAN HET PODIUM AF , NAAR LINKS , EN AAN DE RAND VAN HETZELFDE PODIUM , MAAR OP DE VOLGENDE BANK , EEN KWARTSLAG VERDER DUS , ZIT PRECIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS OP DE HOEK ISABEAU MET HAAR rozeeeeeeeee TRUI / SHIRT / BLOUSE , IK DENK TRUI ...... ZE IS MEERDERE SECONDEN GOED IN BEELD GEWEEST , EN VOOR MENSEN DIE CAPS KUNNEN MAKEN VAN TV , ( IK HAD ALLEEN MAAR ANALOGE CAPS MET EEN ANALOGE CAMERA KUNNEN MAKEN TROUWENS , WELKE IK DAN HAD MOETEN DIGITALISEREN OP DE PUTER , MET ALS RESULTAAT SHIT KWALITEIT , MAAR DIT TERZIJDE ) , DIT IS ZE ECHT .............
slap!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:16 schreef luciano het volgende:
GODVERDOMME , sorry , maar ben ik nu de enige hier ? stuur de laatste 20 minuten maar op per file naar mijn email , dan zal ik de caps er wel uit halen voor jullie , jesusss , wat een gelul pinball , ik kan het ook niet helpen dat ik haar wel zie en jullie niet .. luciano@uni-one.nl stuur maar een 20 minutes filetje naar mij , en ik zal het laten zien , jesus christ @ some here ........
Is haar niet en Isa is nog niet in beeld geweest, voorzover ik het allemaal heb gezien.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt en zag daar iemand in een roze truitje zitten.
Wist alleen niet of dat Isa was.
Net op de internetstream nóg iemand in roze, is dit haar niet, rechts?
[afbeelding]
Nope, de échte Isa is nogal 'rondborstig'.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
Net op de internetstream nóg iemand in roze, is dit haar niet, rechts?
Morgen de herkansing, dan staat hij denk ik weer op de blog.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:11 schreef luciano het volgende:
.......... EEN KWARTSLAG VERDER DUS , ZIT PRECIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS OP DE HOEK ISABEAU MET HAAR rozeeeeeeeee TRUI / SHIRT / BLOUSE , IK DENK TRUI ...... ZE IS MEERDERE SECONDEN GOED IN BEELD GEWEEST , EN VOOR MENSEN DIE CAPS KUNNEN MAKEN VAN TV ...........
Nee, ze zei mug. Mus was een grap van Ruud (vanwege de domino-mus).quote:Op donderdag 17 november 2005 22:11 schreef -Elise- het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik ben nooit een mol geweest, en ik sta zelf op de avatar...
Ze zei toch niet ECHT mus????Dan is ze wel heel dom!
Menno is gewoon geen vriend van mij (1000000000000x)
![]()
Wat een uitstraling, hè?quote:
Oh, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Gezien haar 'normale' taalgebruik geen rare vergissing hou ik me dan maar voor.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:18 schreef Lienekien het volgende:
Nee, ze zei mug. Mus was een grap van Ruud (vanwege de domino-mus).
Ben jij een stalker ofzo? Relaxed.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:16 schreef luciano het volgende:
GODVERDOMME , blabla...
Voor mij is het de reden dat BB voor mij heeft afgedaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar dat concept is al lang geleden opzij gezet. NU BB dan toch te pas en te onpas ingrijpt kon ik nou net déze keer wel waarderen.
Sorry, verkeerde knopjequote:Op donderdag 17 november 2005 22:21 schreef Dementor het volgende:
WTF AFGEKAPT?
Daar keek ik ook naar, en dacht, nee dat is ze nietquote:Op donderdag 17 november 2005 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
Nope, de échte Isa is nogal 'rondborstig'.
Da's niet helemaal waar. Nu doe je alsof ze weggecensureerd werd, maar de uitzending was al afgelopen, zei Bridget, en de moeder van Roel heeft haar punt nog kunnen maken! Is luid en duidelijk overgekomen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:22 schreef scanman01 het volgende:
De moeder van Roel wilde iets negatiefs zeggen over Joost en wordt bijna afgekapt en daarna uitzending gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |