True.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:52 schreef flugeltje het volgende:
Hoe ze er werkelijk over denken zal blijken als Nathalie naar bed is....
Precies jappiequote:Op donderdag 17 november 2005 21:42 schreef Jappie het volgende:
That does it....Lieske is ook een stinkhoer
Ja maar zoiets lekt toch uit lijkt mij? Als er iets een incrowd wereld is, is het wel de studentenwereld.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:58 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Die waar ze het over had heeft ze pas leren kennen nadat hij het huis inging, gek he![]()
Zou ie dan toch homo zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar zoiets lekt toch uit lijkt mij? Als er iets een incrowd wereld is, is het wel de studentenwereld.
Of Brenda heeft gewoon een zeer beperkte "vriendenkring". Sowieso wel raar dat ze het verborgen heeft gehouden: dan heeft ze dus keihard gelogen tegen haar "vriendinnen".
Echt, er klopt iets niet aan het verhaal!![]()
Ik zou me voeten er nog niet aan willen afvegenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies jappie
Die lieske is echt zum kotsen.
Moet je haar nu ook horen, ze zit weer te draaien.
Bah
wel dit is dus lieske's niveau
Daarom deed Joost zo opgewonden! Hij was stomverbaasd dat ze dat meisje dat hij maar in een plaatje had geplakt om de schijn op te houden echt hadden opgetrommeld!quote:
Ze zei musquote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef -Elise- het volgende:
Van lieske kots ik ook hoor, en maar zeggen dat ze van een mug een olifant hebben gemaakt!
Het was echt zooo laag
Maar ze zei toch ook dat ze (haar vriendinnen) hem alleen/wel op tv hadden gezien? Verder gewoon dat niet alles en iedereen weet dat ze de vriendin van is, maar da's niet zo vreemd lijkt me eigenlijk...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar zoiets lekt toch uit lijkt mij? Als er iets een incrowd wereld is, is het wel de studentenwereld.
Of Brenda heeft gewoon een zeer beperkte "vriendenkring". Sowieso wel raar dat ze het verborgen heeft gehouden: dan heeft ze dus keihard gelogen tegen haar "vriendinnen".
Echt, er klopt iets niet aan het verhaal!![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |