Om de 5 minuten controleren of ze echt in bed ligt en niet over hun bedden loopt.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:52 schreef flugeltje het volgende:
Hoe ze er werkelijk over denken zal blijken als Nathalie naar bed is....
En als ze dan helemaal weer opgelucht weer naar binnen wil lopen zeggen: "Oh, nee, je moet toch oprotten, vieze snol!"quote:Op donderdag 17 november 2005 21:52 schreef Scope het volgende:
We hebben wel weer een hele verzameling 'gekke' smoelen van Natte Lie. Grappig is dat hè, dat ze vooral die bek trekt als ze in de stress schiet.
Ik had het trouwens nóg toffer gevonden als Menno gewoon keihard had gezegd: "Natte Lie, je moet nu meteen het huis verlaten!" En dan voet bij stuk houden totdat die domme koe huilend in de tuin staat bij de schuifdeur... "Geintje!"
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:54 schreef Sjet het volgende:
De live uitzendingstream hangt op zijn kop........
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:54 schreef golfer het volgende:
Leuke live-uitzending.
Afgang voor Nathalie en volgende week exit van Chantal.
Toch zul je vaak bij drukke mannen als Joost een dergelijke aanhang zien...quote:Op donderdag 17 november 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
Jezus wat is die Brenda een suf wijf zeg. Ik had Joost toch wel met een meer gevat persoon (lees: man) ingebeeld.![]()
Ik heb ook het vage idee dat Brenda en Joost elkaar alleen via internet kennen. Ze zat een jaar in Amerika; haar vriendinnen weten niet dat hij haar vriend is... Vaag allemaal.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
Jezus wat is die Brenda een suf wijf zeg. Ik had Joost toch wel met een meer gevat persoon (lees: man) ingebeeld.![]()
Nemo ligt vanavond in ieder geval in de afval container....quote:Op donderdag 17 november 2005 21:52 schreef flugeltje het volgende:
Hoe ze er werkelijk over denken zal blijken als Nathalie naar bed is....
Die waar ze het over had heeft ze pas leren kennen nadat hij het huis inging, gek hequote:Op donderdag 17 november 2005 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb ook het vage idee dat Brenda en Joost elkaar alleen via internet kennen. Ze zat een jaar in Amerika; haar vriendinnen weten niet dat hij haar vriend is... Vaag allemaal.
En de winnaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:57 schreef svann het volgende:
Bridget: Je moet deze kleren weer aan doen als Joost 22 december er als winnaar uit komt.
Hiermee geeft ze dus de einddatum prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |