Joost had Roel gewoon genomineerd hoor. Vice versa ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef jv52 het volgende:
By the way, Rob vertoont ook steeds meer willem trekjes(bb1) afspraken maken met bewoners en dan iets anders doen dan afspreken. Vandaag was duidelijk dat Joost en Roel een deal hadden, NIET op elkaar stemmen zou wel grappig zijn. Joost (ben er overigens ook geen fan van) nomineert niet roel, zoals afgesproken !! Roel daarentegen wel, beetje vreemde actie.
Dido is blij met elk millimetertje aandacht. Ze had nooit gedacht dat ze daar iemand zou tegenkomen die in een Dido-kloon zou veranderen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook sneu dat Dido niet doorheeft wat voor extreem laag karakter die Calimero heeft, mên!
Er zullen wel tranen komenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd naar het verhaal van Nattelie als dalijk uit de DBK komt.
Hopelijk hebben ze haar niet te veel gerustgesteld. Olie op het vuur!
Ze mot een nerveus wrak worde!!!![]()
Zat er ook wel dik in. Nathalie háát Lieske.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en de anderen hebben door dat het Nathalie wel moet zijn die op Lieske gestemd heeft.
mja ik heb er op dat moment wel hard om gelachen, dus ga ik het nu niet ineens schandelijk vindenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
Dan verschillen we van mening ik vind de actie van nath niet kunnen op het moment dat het gebeurde was ik daar kwaad over en om het dat de bagatelisseren wat lieske doet nee ze heeft een hoop min punten gescoord bij mij.
Slijmbalquote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
NOG NOOIT ZO EENSCH MET JOU GEWEEST!![]()
Of ik lees dit verkeerd, maar Joost heeft Roel wel degelijk genomineerd, of ik heb het niet goed verstaan tijdens de live uitzendingquote:Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef jv52 het volgende:
By the way, Rob vertoont ook steeds meer willem trekjes(bb1) afspraken maken met bewoners en dan iets anders doen dan afspreken. Vandaag was duidelijk dat Joost en Roel een deal hadden, NIET op elkaar stemmen zou wel grappig zijn. Joost (ben er overigens ook geen fan van) nomineert niet roel, zoals afgesproken !! Roel daarentegen wel, beetje vreemde actie.
Er gaan zeker tranen komen en ze kan nu niet, net als bij Tanja, verhaal halen.quote:
kijk als daar nou eens flinke ruzie van komtquote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
Zat er ook wel dik in. Nathalie háát Lieske.
hockey.... bierquote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Chantal neemt de nominatie het meest sportief op, hulde!
Ze heeft mij vanmiddag nog om kledingadvies gevraagd zelfsquote:Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef MissX het volgende:
Tara woont al eeuwen met haar in 1 huis, denk je dat jij dan beter weet hoe Isa eruit ziet dan jij?
Iemand zei hier dat Dido versie 1.0 is en dat Natahlie versie 0.567 beta isquote:Op donderdag 17 november 2005 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dido is blij met elk millimetertje aandacht. Ze had nooit gedacht dat ze daar iemand zou tegenkomen die in een Dido-kloon zou veranderen.
NOUUUUUJAAAAAAA ZEG..... HAAAAAAH!!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Wup het volgende:
[..]
kijk als daar nou eens flinke ruzie van komt
wapperdewapper versus een hysterische Nathalie
Na het aanhoren van het domme gebrabbel van Lieske tijdens de live-uitzending.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
DIe heeft zichzelf opgehangen na de live.
Oh ja? Waar was dat aan te merken dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan je verzékeren dat dit géén slijmen is.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Slijmbal![]()
Nee ik geef jou geen punten meer![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Iemand zei hier dat Dido versie 1.0 is en dat Natahlie versie 0.567 beta is![]()
Inderdaad, maar daar heeft ze dus nooit IETS van laten merken. Lieske dacht altijd dat ze ook goede band hadden omdat ze altijd zo lief en aardig doet.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is ze het ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En ik woon al 3.5 jaar bij haar in 1 huis.
Ik heb Zw0rld's filmpje bekeken. Ik twijfel ernstig. Ik denk niet dat het Isabeau is. Maar 100% zeker weet ik het niet, omdat ze niet zo duidelijk in beeld is. Isabeau had een kleur roze aan zoals dat meisje achter 'r.
Ze is het dus lijkt mij NIET!
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Iemand zei hier dat Dido versie 1.0 is en dat Natahlie versie 0.567 beta is![]()
Ja dat is Nathalie.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar daar heeft ze dus nooit IETS van laten merken. Lieske dacht altijd dat ze ook goede band hadden omdat ze altijd zo lief en aardig doet.
Jij snapt er weer niks van!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef k_i_m het volgende:
Lieske zit al een minuut of 10 met een doekje over haar gezicht te schuren om haar make-up eraf te halen. En dan vind ze het gek dat ze van die rare vlekken in haar gezicht krijgt.
Integendeel. Bij haar 'van een mug een olifant' opmerking had ik wel zoiets vanquote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Na het aanhoren van het domme gebrabbel van Lieske tijdens de live-uitzending.![]()
Tadaa, daar is het antwoord. Het leek me al zo vreemd toe.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Luciano, speciaal opdat je rustig kan slapen: De meiden stonden op de 2e verdieping.
Ik ben net door Anitra (Mijn vriendin) gebeld.
Welterusten, enne, ow ja, eet smaeklijk!
Nu wil je zeker naar de DBK?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef jv52 het volgende:
[quote]Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Joost had Roel gewoon genomineerd hoor. Vice versa ook.
[/quote
verrek ja, sorry foutje, niet opgelet . spijt me, ik was dronken, door de tequilla] heb er echter geen spijt van.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan je verzékeren dat dit géén slijmen is.Kutwijven.
![]()
![]()
lijkt me best leuk een flinke scheldparty tussen wapperdewapper en bekkietrekkiequote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Wup het volgende:
[..]
kijk als daar nou eens flinke ruzie van komt
wapperdewapper versus een hysterische Nathalie
Jup, ze had een roze shirt aanquote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volgens mij is ze het ook niet.
Had ze een roze truitje aan Tara?
Als ik namelijk zou moeten gokken, dan zou ik zeggen dat ik haar op het balkon zag staan, maar dan wel met iets zwarts aan. Maar goed, dat is helemaal onscherp en klein dus dat weet ik echt niet zeker.
Denk ik, je bent niet in de meerderheid.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
ben ik trouwens de enige die Rob wel oké vind?!
op z'n geknuffel na...
En zo rolt ze overal doorheen. Iedereen denkt dat Nathalie hun aardig vindt en ze vinden Nathalie aardig. Nathalie is gewoon net als Rob, alleen pakt ze het wat handiger aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |