NOUUUUUJAAAAAAA ZEG..... HAAAAAAH!!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Wup het volgende:
[..]
kijk als daar nou eens flinke ruzie van komt
wapperdewapper versus een hysterische Nathalie
Na het aanhoren van het domme gebrabbel van Lieske tijdens de live-uitzending.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
DIe heeft zichzelf opgehangen na de live.
Oh ja? Waar was dat aan te merken dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Zat er ook wel dik in. Nathalie háát Lieske.
Ik kan je verzékeren dat dit géén slijmen is.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Slijmbal![]()
Nee ik geef jou geen punten meer![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Iemand zei hier dat Dido versie 1.0 is en dat Natahlie versie 0.567 beta is![]()
Inderdaad, maar daar heeft ze dus nooit IETS van laten merken. Lieske dacht altijd dat ze ook goede band hadden omdat ze altijd zo lief en aardig doet.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Zat er ook wel dik in. Nathalie háát Lieske.
Volgens mij is ze het ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En ik woon al 3.5 jaar bij haar in 1 huis.
Ik heb Zw0rld's filmpje bekeken. Ik twijfel ernstig. Ik denk niet dat het Isabeau is. Maar 100% zeker weet ik het niet, omdat ze niet zo duidelijk in beeld is. Isabeau had een kleur roze aan zoals dat meisje achter 'r.
Ze is het dus lijkt mij NIET!
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Iemand zei hier dat Dido versie 1.0 is en dat Natahlie versie 0.567 beta is![]()
Ja dat is Nathalie.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar daar heeft ze dus nooit IETS van laten merken. Lieske dacht altijd dat ze ook goede band hadden omdat ze altijd zo lief en aardig doet.
Jij snapt er weer niks van!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef k_i_m het volgende:
Lieske zit al een minuut of 10 met een doekje over haar gezicht te schuren om haar make-up eraf te halen. En dan vind ze het gek dat ze van die rare vlekken in haar gezicht krijgt.
Integendeel. Bij haar 'van een mug een olifant' opmerking had ik wel zoiets vanquote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Na het aanhoren van het domme gebrabbel van Lieske tijdens de live-uitzending.![]()
Tadaa, daar is het antwoord. Het leek me al zo vreemd toe.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Luciano, speciaal opdat je rustig kan slapen: De meiden stonden op de 2e verdieping.
Ik ben net door Anitra (Mijn vriendin) gebeld.
Welterusten, enne, ow ja, eet smaeklijk!
Nu wil je zeker naar de DBK?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef jv52 het volgende:
[quote]Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Joost had Roel gewoon genomineerd hoor. Vice versa ook.
[/quote
verrek ja, sorry foutje, niet opgelet . spijt me, ik was dronken, door de tequilla] heb er echter geen spijt van.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan je verzékeren dat dit géén slijmen is.Kutwijven.
![]()
![]()
lijkt me best leuk een flinke scheldparty tussen wapperdewapper en bekkietrekkiequote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Wup het volgende:
[..]
kijk als daar nou eens flinke ruzie van komt
wapperdewapper versus een hysterische Nathalie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |