Joost had Roel gewoon genomineerd hoor. Vice versa ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef jv52 het volgende:
By the way, Rob vertoont ook steeds meer willem trekjes(bb1) afspraken maken met bewoners en dan iets anders doen dan afspreken. Vandaag was duidelijk dat Joost en Roel een deal hadden, NIET op elkaar stemmen zou wel grappig zijn. Joost (ben er overigens ook geen fan van) nomineert niet roel, zoals afgesproken !! Roel daarentegen wel, beetje vreemde actie.
Dido is blij met elk millimetertje aandacht. Ze had nooit gedacht dat ze daar iemand zou tegenkomen die in een Dido-kloon zou veranderen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook sneu dat Dido niet doorheeft wat voor extreem laag karakter die Calimero heeft, mên!
Er zullen wel tranen komenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd naar het verhaal van Nattelie als dalijk uit de DBK komt.
Hopelijk hebben ze haar niet te veel gerustgesteld. Olie op het vuur!
Ze mot een nerveus wrak worde!!!![]()
Zat er ook wel dik in. Nathalie háát Lieske.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en de anderen hebben door dat het Nathalie wel moet zijn die op Lieske gestemd heeft.
mja ik heb er op dat moment wel hard om gelachen, dus ga ik het nu niet ineens schandelijk vindenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
Dan verschillen we van mening ik vind de actie van nath niet kunnen op het moment dat het gebeurde was ik daar kwaad over en om het dat de bagatelisseren wat lieske doet nee ze heeft een hoop min punten gescoord bij mij.
Slijmbalquote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
NOG NOOIT ZO EENSCH MET JOU GEWEEST!![]()
Of ik lees dit verkeerd, maar Joost heeft Roel wel degelijk genomineerd, of ik heb het niet goed verstaan tijdens de live uitzendingquote:Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef jv52 het volgende:
By the way, Rob vertoont ook steeds meer willem trekjes(bb1) afspraken maken met bewoners en dan iets anders doen dan afspreken. Vandaag was duidelijk dat Joost en Roel een deal hadden, NIET op elkaar stemmen zou wel grappig zijn. Joost (ben er overigens ook geen fan van) nomineert niet roel, zoals afgesproken !! Roel daarentegen wel, beetje vreemde actie.
Er gaan zeker tranen komen en ze kan nu niet, net als bij Tanja, verhaal halen.quote:
kijk als daar nou eens flinke ruzie van komtquote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
Zat er ook wel dik in. Nathalie háát Lieske.
hockey.... bierquote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Chantal neemt de nominatie het meest sportief op, hulde!
Ze heeft mij vanmiddag nog om kledingadvies gevraagd zelfsquote:Op donderdag 17 november 2005 22:59 schreef MissX het volgende:
Tara woont al eeuwen met haar in 1 huis, denk je dat jij dan beter weet hoe Isa eruit ziet dan jij?
Iemand zei hier dat Dido versie 1.0 is en dat Natahlie versie 0.567 beta isquote:Op donderdag 17 november 2005 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dido is blij met elk millimetertje aandacht. Ze had nooit gedacht dat ze daar iemand zou tegenkomen die in een Dido-kloon zou veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |