quote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
En hij kon ook over water lopen. Misschien bji Rob ook eens proberen, midden op de Noordzee.
Leukquote:
En wij vragen ons terecht af; lag dat aan Menno?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:35 schreef Sonique het volgende:
Chantal: "Menno kon zich niet inschatten wat andere mensen kunnen denken, en andere mensen kunnen vinden"
WTF...
Ik zou wel mee willen doen jahquote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Zou je er aan mee willen doen of het een week volhouden? Ik zou geen kans krijgen om erachter te komen of ik ook zo zou gaan praten want ik was binnen een dag over de schutting geklommen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heb ik nou ook als ik bij iemand binnenkom. <..>
Ruzie, tenminste ik hoop datquote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat denk je wat er gaat gebeuren?
Hoeft niet eens. Kijk maar in het puntentopic, het bloed zit aan de muurquote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef Arliator het volgende:
Wel mooi om te zien, iedereen zoekt nu bevestiging bijelkaar, doet uitspraken die iedereen moet bevestigen. Het verhaal Menno doorspreken, en Rob zegt voor de tien miljoenste keer dat Menno niet weet wie hij is.
Lijkt mij leuk om te zien hoe de meest actieve posters hier, het zouden doen in een BB huis.
ik denk niet dat die het huis in willenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef Arliator het volgende:
Lijkt mij leuk om te zien hoe de meest actieve posters hier, het zouden doen in een BB huis.
hehe medestander nummer 2quote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef odie22 het volgende:
dat gezeik over een beetje zand in je bed , klop je er effe uit en het is weer klaar hoor , ik ben er klaar mee !
Elke keer als ik denk: 'goh, ik post een keer iets grappigs!' post jij zoiets.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
En hij kon ook over water lopen. Misschien bji Rob ook eens proberen, midden op de Noordzee.
Subtiel, Coosquote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé, een kenner.![]()
Barendrecht en/of omgeving??![]()
Count me inquote:Op donderdag 17 november 2005 23:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk niet dat die het huis in willen
Het grote verschil is, Menno zou het zeker te weten te horen krijgen als hij het huis uit zou gaan. Dan zou hij het dus wel weten. Dat is wel een verschil met de "echte" wereld. Ik denk zelf ook niet dat ik het echt op prijs zou stellen als iemand dat bij mij zou doen, en zeker als je weet dat 900.000 mensen dat op tv hebben gezien, vooral dat laatste speelt meer mee dan in het "echte" levenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, waarmee ik dus juist bedoel dat ze zich hier toch wel overheen zouden moeten kunnen zetten
als je je zoiets gaat aantrekken, hoe kleinzerig ben je dan wel niet?!
en bovendien: HIJ WIST HET NIET EENS! Mén waar hébben we 't eigenlijk over
Regenworm, je blijft me verbazen. Deze mocht er wezen!!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze haar laten uitpraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |