Logisch.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk probeert ze haar wat op te beuren. Maar ze vergeet dat ze daar meteen op wordt afgerekend door internetters en kijkers.
Ze is er inmiddels wel al achter dat het Nathalie moet zijn geweest die haar heeft genomineerd.quote:
Van mij mag Lieske voor de winst, bij gebrek aan beter. Maar ze is dodelijk vermoeiend.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk probeert ze haar wat op te beuren. Maar ze vergeet dat ze daar meteen op wordt afgerekend door internetters en kijkers.
Dat is mijn gedachte ookquote:Op donderdag 17 november 2005 23:21 schreef style het volgende:
[..]
Nadat het haar flink ingepeperd is ja. Vraag me af of ze er nu spijt van krijgt omdat ze zichzelf realiseert dat de meeste kijkers dit walgelijk vonden of dat ze het zelf ook een walgelijke aktie vindt.
Maar daar zullen we dus nooit achter komen.
Ze zei wel dat ze de wind flink van voren heeft gehad.quote:
Juist, Rica!!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:27 schreef Rica het volgende:
Ah de bewoners stijgen nog steeds verder boven zichzelf uit zie ik.
Ik heb soms bijna meer sympathie voor de bewoners dan sommige lui op dit forum met hun gescheld en hun kots smileys.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen hier het flink onderschatten wat het is om echt een paar maanden van de buitenwereld verstoken te zijn, en met 10+ (in het begin zeker) vreemden een huis te moeten delen.
Dat heb je goed gezegd, dat gebeurt op een tienerkampje, dit zijn, op Lieske na, allemaal 24 plussers, geen tieners, van tieners kan je dit verwachtenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou bij mij mogen m'n logées altijd gezellig naast me komen liggen hoor....
maar los daarvan [we dwalen af], wat heeft ze nou helemaal gedaan?!
op 'n willekeurig tienerkampje wordt meer viezigheid uitgehaald dan dit
en ik kan me écht niet voorstellen dat ik de enige ben die erom moest lachen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |