Ja precies BVO, ik denk dat het zó is...quote:Op donderdag 17 november 2005 23:42 schreef BVO het volgende:
Ingrid zit tussen 2 vuren in, nog steeds de stile liefde voor Menno en de angst om buiten de groep te vallen. Zo obvious, maar ook zo jammer dat ze zich zo laat kennen.
Cart, ik probeerde je net te mailen via de form maar dat ging niet, heb je hulp een beetje nodig!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Haaaaai liebchen!
Was het leuk? Open anders ff een apart topic, hier sneeuwt het een beetje onder...
Me too.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ruzie, tenminste ik hoop dat
Maar ik verheug me vooral op de confrontaties Lieske vs. Nathalie en Rob vs. Ingrid.
Chop,Chop,Chop Groningen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Lieske... maar schaamde m'n kop eraf toen ze helemaal doordraaide nadat ze gehoord had dat ze genomineerd was pfffffff.
Hierzo!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé, een kenner.![]()
Barendrecht en/of omgeving??![]()
nee hoor, op dit moment zou ik het niet erg vinden.quote:
Die had er vorige week prima afgehaald kunnen worden, gewelkdig had dat geweest. Nu 'ie Menno 'verslagen' heeft krijg je die blik er niet meer vanaf ben ik bang.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef it_was_me het volgende:
Kan iemand die zelfvoldane blik van Robzijn gezicht afhalen?
Please? Iemand?![]()
Via de wát?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cart, ik probeerde je net te mailen via de form maar dat ging niet, heb je hulp een beetje nodig!
chop chop heemstede, het grootste kakdorp van Noord-Holland. ja dat levert vast veel stemmen opquote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Chop,Chop,Chop Groningen.![]()
Vond het geweldig dat Dido haar na deed. Chop,Chop Heemskerk.![]()
Een goudvis waarschijnlijk, die is na twee seconden vergeten dat ie net voer heeft gehad.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: gelukkig heb ik het geheugen van een vis
Gelukkig ben je nog enigszins objectief.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee hoor, op dit moment zou ik het niet erg vinden.
Er komt alleen maar onzin uit de mond van lieske.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een goudvis waarschijnlijk, die is na twee seconden vergeten dat ie net voer heeft gehad.
En de hersens en de emphatie van een vis ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: gelukkig heb ik het geheugen van een vis
er zijn veel meer dingen die je met een studie psychologie kan doen dan alleen zieleknijper worden..quote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef PLAE@ het volgende:
Ik schijt zo op de 'psycholoog' Roel. Wie zou zich in hemelsnaam door hem willen laten behandelen
Ik ook.quote:
Ja dat was idd een geweldige avond geweest dan.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Die had er vorige week prima afgehaald kunnen worden, gewelkdig had dat geweest. Nu 'ie Menno 'verslagen' heeft krijg je die blik er niet meer vanaf ben ik bang.
Wil je een honkbal knuppel, kan je het zelf doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef it_was_me het volgende:
Kan iemand die zelfvoldane blik van Robzijn gezicht afhalen?
Please? Iemand?![]()
Zeg! Wij hébben al een Scan hier!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:46 schreef Scan het volgende:
[..]
er zijn veel meer dingen die je met een studie psychologie kan doen dan alleen zieleknijper worden..![]()
tuurlijk normaal kom je er uberhaupt niet achter, en wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 17 november 2005 23:42 schreef Arliator het volgende:
Het grote verschil is, Menno zou het zeker te weten te horen krijgen als hij het huis uit zou gaan. Dan zou hij het dus wel weten. Dat is wel een verschil met de "echte" wereld. Ik denk zelf ook niet dat ik het echt op prijs zou stellen als iemand dat bij mij zou doen, en zeker als je weet dat 900.000 mensen dat op tv hebben gezien, vooral dat laatste speelt meer mee dan in het "echte" leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |