Lieske is echt fout bezig, die zakt punten bij mij vanavond.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef Day het volgende:
[..]
En weer gaat Lieske het goedpraten!
Aub NIET ... En liever ook geen gehuil in de dbk morgen, want anders gaat haar dat weer punten opleveren.quote:
even wachten als ze alleen met dido is dan hoor je meer.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
Ik merk toch niet bijster veel bij Nathalie, ze houd zich er ijzig kalm onder heb ik de indruk
Is logisch.... het is zo'n besloten gemeenschap daarzo. En het is Menno die het haar 'geflikt' heeft vinden ze.... Dus Menno is alsnog weer de pispaal.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef Falco het volgende:
Jammer dat de bom niet barst hoor. Niemand is echt boos op haar.
Alles voor de lieve vrede...quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef MissX het volgende:
Lieske hou nou gvd je stomme smoel met dat goedpraten van je, doe normaal.
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hij was al weer dicht.. dus hier nog maar een keer:
[..]
Eigenlijk.......
Nee, serieus. Ik erger me tegenwoordig echt veel meer aan Nathalie met dat irritante, achterlijke, simplistische, fantasielose, suffe, gemaakte, kinderlijke, afgeknepen, pieperige, kloterige ZEIKSTEMMETJE dan aan Rob. Echt. Ik meen het. Ik heb gewoon bloederige fantasietjes over hoeveel figuurtjes ik uit haar stembanden kan knippen. Alles.. ALLES.. Als ik dat zielige Calimerogepiep maar niet meer hoef te horen.
Kwartet!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig
Ik zet mijnalvast op
Ik heb Isabeau net aan de telefoon gehad, ze stond op het balkon. Ze zat NIET!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
1: Telefooncontact heeft uitgewezen dat ze blijkbaar op het balkon stonden
2: stoelen zijn voor vrienden en familie van bewoners
3: degenen die haar echt goed kennen (waaronder ik, Gurgeh, CartWOman, ET) twijfelen allemaal
4: haar shirt was donkerder roze
en nog denk je dat jij gelijk hebt en blijf je volhouden?
Overigens ga ik 1 december verhuizen, tot Isa en mijn beider spijt.
Nou, nee. Minder sneu dan je denkt.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
My God, waar halen ze het vandaan.....?! zo sneu dit
Hoezo Lieske? Lieske spreekt het uit, maar ze zien het allemaal als een onbenullig iets. Dus om Lieske daar op af te rekenen is ook wat vreemd. Roel noemt het nu ook 'iets kleins'.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:22 schreef style het volgende:
[..]
Lieske is echt fout bezig, die zakt punten bij mij vanavond.
Ik maak mezelf wijs dat ze tot inkeer is gekomen, dat dit pestgedrag en meeloopgedrag isquote:Op donderdag 17 november 2005 23:21 schreef style het volgende:
Nadat het haar flink ingepeperd is ja. Vraag me af of ze er nu spijt van krijgt omdat ze zichzelf realiseert dat de meeste kijkers dit walgelijk vonden of dat ze het zelf ook een walgelijke aktie vindt.
Maar daar zullen we dus nooit achter komen.
Nee hoor, je bent niet de enige.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:21 schreef Sonique het volgende:
Ben ik dan de enige die zich zo irriteerd aan Rob?
Ik vind het echt belachelijk hoe hij reageerd op MEnno vanavond...
Hij vind het raar dat Menno niet ingrid van de bank haalt en hem erop zet.
Hij kiest de kant van Nathalie, ook al werden de beelden van haar voetenveeg actie duidelijk vertoont.
Dus wat Menno ook gedaan had, het had niet goed geweest bi Rob, zelfs nadat Menno het huis uit is, kan Rob het niet laten Menno zwart te maken.
Menno speelde een spel, okay, maar deze man is gewoon puur persoonlijk en haatdragend bezig to Menno imo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |