Juist, Rica!!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:27 schreef Rica het volgende:
Ah de bewoners stijgen nog steeds verder boven zichzelf uit zie ik.
Ik heb soms bijna meer sympathie voor de bewoners dan sommige lui op dit forum met hun gescheld en hun kots smileys.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen hier het flink onderschatten wat het is om echt een paar maanden van de buitenwereld verstoken te zijn, en met 10+ (in het begin zeker) vreemden een huis te moeten delen.
Dat heb je goed gezegd, dat gebeurt op een tienerkampje, dit zijn, op Lieske na, allemaal 24 plussers, geen tieners, van tieners kan je dit verwachtenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou bij mij mogen m'n logées altijd gezellig naast me komen liggen hoor....
maar los daarvan [we dwalen af], wat heeft ze nou helemaal gedaan?!
op 'n willekeurig tienerkampje wordt meer viezigheid uitgehaald dan dit
en ik kan me écht niet voorstellen dat ik de enige ben die erom moest lachen...
Ja okay, maar straks lult ze weer 180 graden anders.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid![]()
Wel weken te laat, maar toch
Sssst... ik heb ze niet eens aan, ben te druk met lezen... maar ga ik nu doenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:31 schreef Coos het volgende:
Zóó... poppelepóó.... de streams doen het ook weer.![]()
Gaat het nog ergens over?
Welke stream is "hot" op het moment?![]()
raar he, dat heb ik dus ook, ze is de enige die ik het niet misgun, maar soms moeten de streams echt gewoon uitquote:Op donderdag 17 november 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Van mij mag Lieske voor de winst, bij gebrek aan beter. Maar ze is dodelijk vermoeiend.
Uiteraard. Alles wordt weggeknuffeld en met de mantel der liefde bedekt.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
.
Auw!![]()
![]()
![]()
![]()
OT: Er is weinig reuring in de tent te beleven, vrij tamme boel
Je mag iemand best proberen wat op te beuren. Dat vind ik klasse. Komt nog bij dat ik ook vind dat die actie heel erg wordt overdreven. Als ze helemaal nuchter was geweest, dan was ik het met iedereen eens, maar in dit geval niet. Het was knap lullig van haar, maar niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:30 schreef style het volgende:
[..]
Logisch.
Ze moet zeggen wat ze werkelijk denkt en voelt en niet wat ze denkt wat goed ligt in de groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |