'T is een lief wijffie. Druk bezig met de inburgeringscursus en is al 5 keer een klas vooruitgezetquote:Op donderdag 17 november 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En hoe voelt ze zich hier? Helemaal ingeburgerd e.d? Veel heimwee?
Ah zo.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:08 schreef indahnesia.com het volgende:
redneck als in
http://en.wikipedia.org/wiki/Redneck
Das tenminste een instelling waar ik me ook in kan vinden.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is een lief wijffie. Druk bezig met de inburgeringscursus en is al 5 keer een klas vooruitgezet. Kan zich ontzettend druk maken over de mensen die er zitten omdat het 'moet' en die het niet nodig vinden om te taal te leren.
En dat soort mensen spreken dan na jaren wonen in Nederland slechts twee woorden Nederlands: "Hallo" en "Tot ziens"quote:Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is een lief wijffie. Druk bezig met de inburgeringscursus en is al 5 keer een klas vooruitgezet. Kan zich ontzettend druk maken over de mensen die er zitten omdat het 'moet' en die het niet nodig vinden om te taal te leren.
Ach ja, je blijft toerist he..quote:Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah zo.Nah, ik vond de Amerikanen wel leuk volk de vorige drie keren.
![]()
De enige ervaring die ik met een Amerikaanse heb, zijn niet echt om over naar huis te schrijvenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah zo.Nah, ik vond de Amerikanen wel leuk volk de vorige drie keren.
![]()
Vertel.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:11 schreef es70 het volgende:
[..]
De enige ervaring die ik met een Amerikaanse heb, zijn niet echt om over naar huis te schrijven. Mijn broer is nu een stuk beter af
(en dan heb ik het nog niet eens over het leeftijdsverschil
).
Tsja, ook als toerist kom je leuke mensen tegen hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, je blijft toerist he..![]()
De mensen die zich hier niet aanpassen (veelal Berbers), doen dat ook daar niet. Spreken bijv. geen Arabisch en kunnen dus niet communiceren met bijv. de leerkrachten van hun kinderen of artsen en dergelijke....quote:Op donderdag 17 november 2005 19:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat soort mensen spreken dan na jaren wonen in Nederland slechts twee woorden Nederlands: "Hallo" en "Tot ziens"
Dat soort volk....
Zijn ex-vrouw was tien jaar ouder dan hij en weigerde ook maar enige moeite te doen om hier te aarden (taal leren enzo). Zijn huidige vrouw is 16 jaar jongerquote:
dat is zeker waar. Maar wellicht is het allemaal wat oppervlakkiger.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, ook als toerist kom je leuke mensen tegen hoor.
Bliksemquote:Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Het voordeel nu is wel dat die mensen binnenkort net zo vrolijk weer terugkunnen, zonder staatsexamen. Een collega van me is getrouwd met een Chinese die wat Engels sprak. Ze heeft in 1 jaar redelijk goed Nederlands geleerd. Daar heb je wat aan tenminste.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:13 schreef es70 het volgende:
[..]
De mensen die zich hier niet aanpassen (veelal Berbers), doen dat ook daar niet. Spreken bijv. geen Arabisch en kunnen dus niet communiceren met bijv. de leerkrachten van hun kinderen of artsen en dergelijke....
Dat heeft ie goed bekeken.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Zijn ex-vrouw was tien jaar ouder dan hij en weigerde ook maar enige moeite te doen om hier te aarden (taal leren enzo). Zijn huidige vrouw is 16 jaar jonger.
Ik heb geen idee... Veel kennelijk. Ze heeft maandag een nieuw woord geleerd... spijbelenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BliksemHoeveel klassen hebben ze daar?
vast een stuk of 40, het moet niet te makkelijk worden om Nederland binnen te komen hequote:Op donderdag 17 november 2005 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BliksemHoeveel klassen hebben ze daar?
Goeiedag zegquote:Op donderdag 17 november 2005 19:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Zijn ex-vrouw was tien jaar ouder dan hij en weigerde ook maar enige moeite te doen om hier te aarden (taal leren enzo). Zijn huidige vrouw is 16 jaar jonger.
jaquote:Op donderdag 17 november 2005 19:30 schreef leonieke het volgende:
oh Fles, wat heb ik daar gelezen?
Rome?![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:35 schreef dolle_hond het volgende:
jag:
we hebben een eigen verkapt naam-topic:
Stel, vader en zoon doen iets samen...
ja, ik dacht echt dat het een bashtopic zou wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kan t wel waarderen.
je snapt t wel
en echte suggestiesquote:Op donderdag 17 november 2005 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik dacht echt dat het een bashtopic zou wordenMaar het is LEUK
ik kan t hebben, zeker vanavondquote:Op donderdag 17 november 2005 19:46 schreef indahnesia.com het volgende:
het topic was wel leuk, maar nu begint het bashen weer natuurlijk.
tonks heeft hem gevonden zeker?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:46 schreef indahnesia.com het volgende:
het topic was wel leuk, maar nu begint het bashen weer natuurlijk.
nee gelukkig nog niet, maar Manneke_Zeikstraal kan er ook wat van als ie mij voorbij ziet komenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tonks heeft hem gevonden zeker?
Zijn eigen topic een beetje gaan verbaggerenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee gelukkig nog niet, maar Manneke_Zeikstraal kan er ook wat van als ie mij voorbij ziet komen![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moest ook nog douchen vandaag, dus dat ga ik nu ook maar eens doen
De eerstequote:Op donderdag 17 november 2005 19:35 schreef dolle_hond het volgende:
jag:
we hebben een eigen verkapt naam-topic:
Stel, vader en zoon doen iets samen...
Ik maak ff een lijstje.quote:
[GC][CENTRAAL CIJFERS] Pa, kan je ff mijn lijstje posten?quote:
ik heb wel een klein stukkie gezien op de duitse tvquote:Op donderdag 17 november 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
er schijnt een filmpje te zijn van die zwitsers-turkse lichamelijkheden van gisteren, alleen de link op Tiscali.nl is dood
Iemand?
geenstijl had ze vanmiddag staanquote:Op donderdag 17 november 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
er schijnt een filmpje te zijn van die zwitsers-turkse lichamelijkheden van gisteren, alleen de link op Tiscali.nl is dood
Iemand?
er zijn inmiddels ook twee blauwen langsgeweest om 't schoon te vegenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn eigen topic een beetje gaan verbaggerenhoe n mongool kun je zijn??
![]()
in Real Mediaquote:Op donderdag 17 november 2005 20:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geenstijl had ze vanmiddag staan
we zijn zo slecht nog niet hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 20:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tof hoe jullie het oppakken.
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tof hoe jullie het oppakken.
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
En dan andere mensen voor van alles en nog wat uitmaken als ze posten in slowchatreeksen.![]()
![]()
![]()
Handmatig?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]Whoehoe wel 2 posts nu. Tel die van jou eens
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ga nou niets meer handmatig doen aub.
je moeder kan blijven poetsen
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ga nou niets meer handmatig doen aub.
je moeder kan blijven poetsen
aanpassingsproblemen buiten hun eigen inrichting bedoel jequote:Op donderdag 17 november 2005 20:51 schreef Jaguarized het volgende:
Het blijft toch een raar volkje in ONZ.![]()
Inburgeringsproblemen.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aanpassingsproblemen buiten hun eigen inrichting bedoel je
er werd iig weer gepostquote:
Je wil zeggen dat het hier allemaal lekker luchtig en makkelijk tussen komen is?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
aanpassingsproblemen buiten hun eigen inrichting bedoel je
niet dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat het hier allemaal lekker luchtig en makkelijk tussen komen is?
hier of op WOI forum?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, mooi topic gemaakt over achterstallig onderhoud op WO1 begraafplaatsen in West-Vlaanderen
Tijd dat dat eens aan de kaak gesteld wordtquote:Op donderdag 17 november 2005 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, mooi topic gemaakt over achterstallig onderhoud op WO1 begraafplaatsen in West-Vlaanderen
heb em al gevonden jaquote:
dat zegt niksquote:Op donderdag 17 november 2005 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
10 posts, da's toch niet zo lang
*pfrrrt*quote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in GCSC wel
één scheet en er is weer een topic dicht
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:09 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er vandoor, de Fokserver slaapt ook al
Laat ik het nu ook gedaan hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:01 schreef qu63 het volgende:
http://media.putfile.com/mushunt/640
musje schieten
dierenbeul!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat ik het nu ook gedaan hebben
birdshitquote:
1 maar?quote:
zeurpietquote:
Dat lijkt er meer opquote:
en dan krijg ik er maar 1 terugquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op![]()
Ik kan iig tevreden gaan slapen
* Zucht *
quote:
ik ga met je meequote:Op vrijdag 18 november 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]x duizend
Ben er vandoor, ik stuiter zowat neer
Trusten voor zo qu en sweet dreams
* PrintScreen in qu zijn armen gaat dromenquote:
Zo, lekker op tijdquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:25 schreef leonieke het volgende:
Zo, al mijn deadlines voor vandaag ondertussen gehaald
Weer twee zorgen minder![]()
haha.. die eigenwijze klanten hebben we ook. om 23:54 een fax/email sturen om zich af te melden. Tja, dat werkt natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik veronderstel toch dat ik tijd had tot vannacht 0.00u ja
Kunnen ze niet klagen natuurlijk
nee, ik ben wat processen aan het draaien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey spemmer,Ben je je aan het vervelen?
Mogguh B.quote:
Dat loopt wel vanzelf, op wat kleine dingetjes na,quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik ben wat processen aan het draaien.![]()
jawel, maar ik ben aan 't ontwikkelen, dus voorlopig loopt 't nog niet vanzelf.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat loopt wel vanzelf, op wat kleine dingetjes na,
quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben aan 't ontwikkelen, dus voorlopig loopt 't nog niet vanzelf.
Hoe? Dat werkt niet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. die eigenwijze klanten hebben we ook. om 23:54 een fax/email sturen om zich af te melden. Tja, dat werkt natuurlijk niet.![]()
? Volgens mij konden vrouwen juist niet multitaskenquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij kan meerdere dingen tegelijk?
Ben je wel man?
Hebben ze jou dat echt kunnen wijsmaken?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
? Volgens mij konden vrouwen juist niet multitasken
Goedelequote:
lekker gekozen dan ook, die vergelijkingquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
'Nederland lijkt in 2020 op New Orleans'
Ik schrok al, zoveel water.. maar het gaat uiteraard niet om het water
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*voor de zekerheid in broek kijkt
Nou ja zegquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:03 schreef es70 het volgende:. Wat kan jij dan allemaal tegelijk, rukken en vieze plaatjes kijken zeker
.
ze werd pas nog de grootste vriendin van de vagina genoemdquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Goedele. Die heeft toch een kutboek geschreven
.
Bijna weekend. Hallo
.
Bewijs het tegendeel maarquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben ze jou dat echt kunnen wijsmaken?![]()
Sorryquote:
Je twijfeld aan je mannelijkheid?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*voor de zekerheid in broek kijkt
Zolang ze maar bij die van mij uit de buurt blijft vind ik het okayquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ze werd pas nog de grootste vriendin van de vagina genoemd
ja, ik ben wel man geloof ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij kan meerdere dingen tegelijk?
Ben je wel man?
Goedemorgen Flash![]()
Krijg je alleen in het weekend een doorsmeerbeurt?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben heel erg aan het weekend toe...
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel maar
En nee, dat betekent niet dat ik het fijn vind om "Schat, wat zal ik vanavond eens voor je koken?" te horen terwijl we aan het neuken zijn
Geloof je?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik ben wel man geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Krijg je alleen in het weekend een doorsmeerbeurt?![]()
Als ze nog kan praten tijdens, doe je iets niet goed , flash.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nee, dat betekent niet dat ik het fijn vind om "Schat, wat zal ik vanavond eens voor je koken?" te horen terwijl we aan het neuken zijn
dit is wel een mooie:quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ow?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ze nog kan praten tijdens, doe je iets niet goed , flash.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Wees maar blij dat dat niet het geval is, dan zou ik nog veel vaker in een vervelende bui zijn
.
Dat zou niet goed zijn... Dan ligt het vast aan GCSCquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geloof je?Twijfelen de meeste mannen hier zo?
Men zegt toch dat mannen niet veel dingen tegelijk kunnen doen , maar wat ze doen goed doen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow?
vertel (tenzij je nu neukt)
Als ze nog WIL praten gaat er iets niet goed... (Vantevoren even de routeplanner uitprinten, hoeft ze ook geen aanwijzingen te gevenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan maar naar een andere slowchat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou niet goed zijn... Dan ligt het vast aan GCSC.
Neuken kan ook zacht en teder, Bquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:11 schreef Bengeltje het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:14 schreef LOCALMOTION het volgende:
Ik moet nog slapen en ga past om 12uur CST naar mijn werk.Is er nog iemand met het zelfde tijd
zone!Ja ik woon tussen de Rednecks en werk met hun.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ze nog WIL praten gaat er iets niet goed... (Vantevoren even de routeplanner uitprinten, hoeft ze ook geen aanwijzingen te geven).
Och, nouja, nou uhhquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuken kan ook zacht en teder, B
Dat jij je nou het liefst door een stier aan repen laat ketsen betekent niet dat dat voor iedereen geldt
Ach, als ik later nog eens iets anders wil.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geloof je?Twijfelen de meeste mannen hier zo?
quote:
Ja anders vertel je gewoon dat ik een watje ben die niet tegen harde seks kan ofzo...quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat jij je nou het liefst door een stier aan repen laat ketsen betekent niet dat dat voor iedereen geldt
Es!quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ze nog WIL praten gaat er iets niet goed... (Vantevoren even de routeplanner uitprinten, hoeft ze ook geen aanwijzingen te geven).
ja, doei danquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:14 schreef LOCALMOTION het volgende:
Ik moet nog slapen en ga past om 12uur CST naar mijn werk.Is er nog iemand met het zelfde tijd
zone!Ja ik woon tussen de Rednecks en werk met hun.
dat is heel wat andersquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:17 schreef leonieke het volgende:
Ja anders vertel je gewoon dat ik een watje ben die niet tegen harde seks kan ofzo...
Doei imago
Ook bij zacht en teder heb ik niet de behoefte om het boodschappenlijstje te beprekenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Later als je groot bent.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, als ik later nog eens iets anders wil.![]()
Zie je nou? Vrouwen kunnen niet multitaskenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook bij zacht en teder heb ik niet de behoefte om het boodschappenlijstje te bepreken.
Tisserquote:
Er staat toch duidelijk de behoefte, niet dat dat niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je nou? Vrouwen kunnen niet multitasken
Avontuur is het mooiste wat je kan verzinnenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Tisser?
Je denkt misschien dat je alle afslagen en doodlopende steegjes in dat gebied wel kent, maar zo simpel is het niet.
Alleen omdat ik niet de behoefte heb om het boodschappenlijstje te bespreken in bedquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je nou? Vrouwen kunnen niet multitasken
boejjequote:Op vrijdag 18 november 2005 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk de behoefte, niet dat dat niet mogelijk is.
die moest ik ongeveer 3 keer lezenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan me voorstellen dat kreten als: 'Beetje naar links, tikkie terug, nee... wat je net deed, harder, zachter' een behoorlijke turnoff kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Avontuur is het mooiste wat je kan verzinnen
Maar als je echt iets anders wil dan neem je toch gewoon ff de leiding en dan knrijg je toch jouw zin?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan me voorstellen dat kreten als: 'Beetje naar links, tikkie terug, nee... wat je net deed, harder, zachter' een behoorlijke turnoff kunnen zijn.
De lust zou mij iig snel vergaan... Denk dat ik na een paar van dat soort opmerkingen mijn kleren aan zou doen en zeggen: "Als je het zo goed weet doe je het toch lekker zelf".
Non-verbale communicatie heeft mijn voorkeur in bed.
ik vind het wel wat hebben om al die afslagen en steegjes ff te bewandelenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Tisser?
Je denkt misschien dat je alle afslagen en doodlopende steegjes in dat gebied wel kent, maar zo simpel is het niet.
Toch ontdek ik dat liever allemaal zelf dan dat ik een routekaart moet gaan uitprinten. Of erger nog: een navigatiesysteem. Ik zie het al voor me zeg, met zo'n blikkerig stemmetje:quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:21 schreef es70 het volgende:
iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar als je echt iets anders wil dan neem je toch gewoon ff de leiding en dan knrijg je toch jouw zin?
buschauffeurs rijden ALTIJD dezelfde wegquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
die moest ik ongeveer 3 keer lezen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch ontdek ik dat liever allemaal zelf dan dat ik een routekaart moet gaan uitprinten. Of erger nog: een navigatiesysteem. Ik zie het al voor me zeg, met zo'n blikkerig stemmetje:
"U gaat nu de vagina binnen. Drie centimeter rechtdoor. Bij de volgende plooi anderhalve centimeter omhoog. U stimuleert nu de G-plek, bij voorkeur met kleine ronddraaiende bewegingen. Ga drie minuten zo door. Breng vervolgens de tweede vinger in...."
Nee dat klopt, voor anale exploratie moet je extra kaartbladen kopenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
het gebied wat u nu betreedt staat niet in het navigatie-systeem. Succes![]()
Maar wat doe je DAAR dan ook indah??quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat klopt, voor anale exploratie moet je extra kaartbladen kopen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch ontdek ik dat liever allemaal zelf dan dat ik een routekaart moet gaan uitprinten. Of erger nog: een navigatiesysteem. Ik zie het al voor me zeg, met zo'n blikkerig stemmetje:
"U gaat nu de vagina binnen. Drie centimeter rechtdoor. Bij de volgende plooi anderhalve centimeter omhoog. U stimuleert nu de G-plek, bij voorkeur met kleine ronddraaiende bewegingen. Ga drie minuten zo door. Breng vervolgens de tweede vinger in...."
vooral BINNENquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:34 schreef MutZ het volgende:
Val weer op een lekker moment binnen zie ik
En je was niet eens getiptquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:34 schreef MutZ het volgende:
nee, ze was Indonesischquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat klopt, voor anale exploratie moet je extra kaartbladen kopen
altijd lekkere momenten hierquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:34 schreef MutZ het volgende:
quote:
*proest*quote:
Dat had er nog moeten bijkomenquote:
neem voor mij ook ff mee, moet nog wakker worden...quote:
maar deze is wel heel ergquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
altijd lekkere momenten hier![]()
Hierquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
neem voor mij ook ff mee, moet nog wakker worden...
dank jequote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
GatverMutZ is binnen en we gaan spontaan weer kuis doen
![]()
Mea culpaquote:
* MutZ neuriet 'ben je geil of wil je een koekie'quote:
sterktequote:Op vrijdag 18 november 2005 09:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Mea culpa. Werk is gearriveerd, en ik geloof dat dat maar goed is ook... Zie mijn stemming nog niet echt veranderen.
Fijne baan, kan ook multitasken. Tijdens het lopen een fijn muziekje aan en me overgeven aan 'happy thoughts'. Mocht er een artikel in de krant verschijnen dat alle post in een bepaalde wijk verkeerd bezorgd is, ik heb er niets mee te maken
![]()
of je leest de laatste post van de vorige pagina ff terugquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ neuriet 'ben je geil of wil je een koekie'
hoi ququote:
geilquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ neuriet 'ben je geil of wil je een koekie'
Is het weer niet genoeg??quote:
quote:
lees maar over mijn reactie heenquote:
Zelfs een blinde kan dat zien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het weer niet genoeg??
Je lijkt wel een vrouw
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Joh, laat ze toch. neem wat anders.
* Dr_Flash neemt MutZ even in een stil hoekjequote:
tijdens het praten kun je ook koekjes etenquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:08 schreef dolle_hond het volgende:
bastogne
lekker
vooral tijdens t neuken
Nu?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:08 schreef dolle_hond het volgende:
bastogne
lekker
vooral tijdens t neuken
Sorry, ben ff bezig. Misschien klimt hondje wel ff op jequote:
Volgens mij was de quote ook afkomstig van hondje.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry, ben ff bezig. Misschien klimt hondje wel ff op je
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
tijdens het praten kun je ook koekjes eten
Haal je dan eerst bastogne koeken?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nu niet
ik heb hier geen bastogne - koeken
helaas
maar ik wil wel ff langs en binnenkomen
dat was een klachtquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor anders geen klachten hoor
quote:
het vraag-antwoord spelletje matcht niet helemaalquote:
alleen voor tijdens hequote:Op vrijdag 18 november 2005 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Haal je dan eerst bastogne koeken?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey
Je ligt met mij te neuken hoor
wat is mis met een trio??quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey
Je ligt met mij te neuken hoor
ik ben iook blij dat ik geen buschauffeur meer ben, raak ik ook niet meer in de war van omleidingen enzoquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
buschauffeurs rijden ALTIJD dezelfde weg
ik wil jou alleenquote:
niks, maar dan wel met een vrouw erbijquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben iook blij dat ik geen buschauffeur meer ben, raak ik ook niet meer in de war van omleidingen enzo
ik zie textielquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah.. doen ze toch goed in Indonesië
[afbeelding]
je hebt qu en mij toch??quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niks, maar dan wel met een vrouw erbij
toen riep je steeds:quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben iook blij dat ik geen buschauffeur meer ben, raak ik ook niet meer in de war van omleidingen enzo
of:quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
toen riep je steeds:
busje komt zo!
jajaquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wees blij, anders is het helemaal niet spannend meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |