quote:
Ja anders vertel je gewoon dat ik een watje ben die niet tegen harde seks kan ofzo...quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuken kan ook zacht en teder, B
Dat jij je nou het liefst door een stier aan repen laat ketsen betekent niet dat dat voor iedereen geldt
Es!quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ze nog WIL praten gaat er iets niet goed... (Vantevoren even de routeplanner uitprinten, hoeft ze ook geen aanwijzingen te geven).
ja, doei danquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:14 schreef LOCALMOTION het volgende:
Ik moet nog slapen en ga past om 12uur CST naar mijn werk.Is er nog iemand met het zelfde tijd
zone!Ja ik woon tussen de Rednecks en werk met hun.
dat is heel wat andersquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:17 schreef leonieke het volgende:
Ja anders vertel je gewoon dat ik een watje ben die niet tegen harde seks kan ofzo...
Doei imago
Ook bij zacht en teder heb ik niet de behoefte om het boodschappenlijstje te beprekenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuken kan ook zacht en teder, B
Dat jij je nou het liefst door een stier aan repen laat ketsen betekent niet dat dat voor iedereen geldt
Later als je groot bent.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, als ik later nog eens iets anders wil.![]()
Zie je nou? Vrouwen kunnen niet multitaskenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook bij zacht en teder heb ik niet de behoefte om het boodschappenlijstje te bepreken.
Tisserquote:
Er staat toch duidelijk de behoefte, niet dat dat niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je nou? Vrouwen kunnen niet multitasken
Avontuur is het mooiste wat je kan verzinnenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Tisser?
Je denkt misschien dat je alle afslagen en doodlopende steegjes in dat gebied wel kent, maar zo simpel is het niet.
Alleen omdat ik niet de behoefte heb om het boodschappenlijstje te bespreken in bedquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je nou? Vrouwen kunnen niet multitasken
boejjequote:Op vrijdag 18 november 2005 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk de behoefte, niet dat dat niet mogelijk is.
die moest ik ongeveer 3 keer lezenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ze nog WIL praten gaat er iets niet goed... (Vantevoren even de routeplanner uitprinten, hoeft ze ook geen aanwijzingen te geven).
Klopt, maar ik kan me voorstellen dat kreten als: 'Beetje naar links, tikkie terug, nee... wat je net deed, harder, zachter' een behoorlijke turnoff kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Avontuur is het mooiste wat je kan verzinnen
Maar als je echt iets anders wil dan neem je toch gewoon ff de leiding en dan knrijg je toch jouw zin?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan me voorstellen dat kreten als: 'Beetje naar links, tikkie terug, nee... wat je net deed, harder, zachter' een behoorlijke turnoff kunnen zijn.
De lust zou mij iig snel vergaan... Denk dat ik na een paar van dat soort opmerkingen mijn kleren aan zou doen en zeggen: "Als je het zo goed weet doe je het toch lekker zelf".
Non-verbale communicatie heeft mijn voorkeur in bed.
ik vind het wel wat hebben om al die afslagen en steegjes ff te bewandelenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Tisser?
Je denkt misschien dat je alle afslagen en doodlopende steegjes in dat gebied wel kent, maar zo simpel is het niet.
Toch ontdek ik dat liever allemaal zelf dan dat ik een routekaart moet gaan uitprinten. Of erger nog: een navigatiesysteem. Ik zie het al voor me zeg, met zo'n blikkerig stemmetje:quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:21 schreef es70 het volgende:
iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar als je echt iets anders wil dan neem je toch gewoon ff de leiding en dan knrijg je toch jouw zin?
buschauffeurs rijden ALTIJD dezelfde wegquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
die moest ik ongeveer 3 keer lezen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch ontdek ik dat liever allemaal zelf dan dat ik een routekaart moet gaan uitprinten. Of erger nog: een navigatiesysteem. Ik zie het al voor me zeg, met zo'n blikkerig stemmetje:
"U gaat nu de vagina binnen. Drie centimeter rechtdoor. Bij de volgende plooi anderhalve centimeter omhoog. U stimuleert nu de G-plek, bij voorkeur met kleine ronddraaiende bewegingen. Ga drie minuten zo door. Breng vervolgens de tweede vinger in...."
Nee dat klopt, voor anale exploratie moet je extra kaartbladen kopenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
het gebied wat u nu betreedt staat niet in het navigatie-systeem. Succes![]()
Maar wat doe je DAAR dan ook indah??quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat klopt, voor anale exploratie moet je extra kaartbladen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |